mp390 Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 epo: no s tou parkovací kamerou to je ftip teda :-( ... já luštil jak ji tam dokomponovat (rear assist kamera z o3), a oni ji tam švihnou 2017 sériově :-( ... ale ten adapt tempomat by nebyl marnej... ale zas na druhou stranu, pokud dají MY2017 s 1.0TSI R3, tak... budu rád že mám 4válec a ještě rád si to dokomponuju :-D ... Taky nechápu, že řešíš nějakou kameru třetí strany, když na OIII už se dávno dát dá a OIII má úplně stejnou elektroniku jako FIII. ACC je bez automatu nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 mp390, mno nevím jestli jsme se pochopili... parkovací kameru jsem psal z o3, napřed china_clone (s tou mi někdo radil tuším od kolegů s rapidem), ale nakonec origo díl na o3... tou třetí stranou jsem myslel něco na styl Mio MiVue 698 dual, resp kameru se záznamem dopředu/dozadu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 ACC je bez automatu nesmysl. To je vec nazoru, na dalnici proc ne. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtaCZ Vloženo 22. leden 2016 Sdílet Vloženo 22. leden 2016 Tak to mě taky trochu mrzí ten adaptivní tempomat, ale jsem zvědavý kolik bude stát. Myslím, že až uvidíme tu cenu tak už litovat nebudu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Menty91 Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 Myslite ze pujde ta kamera pak treba dodelat do mr2016? Pripadne adaptivni tempomat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 Vážně už nebudou 4 válce? Jen 1.0 tsi? Tak to bude ten litr asi i v O3 co Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 Menty91: zadní park kameru jsem vymýšlel v "elektrice", dodělat by to mělo jít. Akorát se to pak musí Bolero/Amundsen "naučit". David C3: Včera jsem mluvil s prodejcem, a s největší pravděpodobností by měl u O3 ten slabší čtyřválec (63kw tuším) být nahrazen právě 1,0TSI R3 v MY2017... A chvíli poté hned i ve Fabii... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 Vážně už nebudou 4 válce? Jen 1.0 tsi? Tak to bude ten litr asi i v O3 co bou pouze 3 motory ( benzínové ) - 1.0TSI ( 3 válec i pro Octavii a SuperB ), 1.5TSI a 2.0TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 No já nevím,to zas škodovka něco skope.Já proti 3válcům nic nemám,sám ho vlastním jen je tu rozdíl v hmotnosti,Dacia je lehoučké auto ale octa či superb?To bude vejvar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 To není otázka pro nikoho z Bolehlavi - to je rozhodnutí učuněný soudruhama ve Vlkohradě ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 No já nevím,to zas škodovka něco skope.Já proti 3válcům nic nemám,sám ho vlastním jen je tu rozdíl v hmotnosti,Dacia je lehoučké auto ale octa či superb?To bude vejvar. myslíš těch cca 1100Kg co má Stepway vs cca 1225Kg co má Octavie ? ( a to Octavie je s 1.2TSI, kde je rozdíl oproti 1.0MPI cca 60kg ), takže s 3 válcem bude mít cca 1160kg. Stepway ani omylem není lehoučké auto, když porovnám rozměry Octavia vs Stepway - který je stejně těžký jako Fabia Combi s 3 válcem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 Rypicong:Tak Stepway má pohotovostní hmotnost 1023kg.U octy nevím ty píšeš 1225kg.Tak 200kg je už dost velký rozdíl a to tu nemáme váhu supa že. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel M Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 Do supa litr nepřijde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Rypicong:Tak Stepway má pohotovostní hmotnost 1023kg.U octy nevím ty píšeš 1225kg.Tak 200kg je už dost velký rozdíl a to tu nemáme váhu supa že. umíš číst ? Octavia je s těžším motorem - odečti si váhu na váhu s tříválcem... jinak na off. stránkách nikde tvých 1023kg nevidím... jinak už dost OT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 1037kg v ofic. ceníku. 1150 by mohla vážít Octa, z německého ceníku by se to dalo dopočítat podle G7. Ve Fabii by to mohlo být zajímavý - odhlučnění, lehký předek a určitě to zdraží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 1037 je pouze Sandero, verze Stepway je 1098... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Aha. Já to včera viděl v áčkách nové za 289tKč, lituji ty lidi co v tom musí jezdit. Kdyby v áčkách postavili vedle F3 ktátkou TSi Style a po probádání detailů, tabulek s cenami spotřebních ND a ceny pojištění je to jasné . 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 VW Polo má u ACC cenu 10 700 Kč a zpětná kamera je za 5 400 Kč.U FIII záleží jak nacení ACC,když má FA standartně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reesha Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Radar co se používá u FA prý je jen nějaká light verze co nejde použít pro ACC. Nemůžu to teď najít, ale v prvních testech měla Fabie právě ten "lepší" radar, novináři si toho pak všimli a ŠA to vysvětlila takto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Myslíš toto? http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/s9/Skoda_Fabia_III_2015_12_TSI_test_prvni_023_800_600.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reesha Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Jojo to bude ono. I když teď koukám do etky a je tam psáno, že je senzor i pro automatickou regulaci vzdálenosti. tak nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Kamera pro Yeti a Octavia stojí snad 8tis, aby nestála ještě více. ACC bych počítal tak 20 když obyč.tempomat stojí 9. FA pro Octu stojí 9tis, do F3 si to podle mě v Boleslavi prosadili, aby měli pádný argument pro i20, když je auto v ČR bráno jako jediné rodinné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reesha Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 FA má FIII ve většině výbav, aby mohl mít vyšší hodnocení v Euro NCAP, která je rok od roku přísnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 JJ, asi máš pravdu. Díky NCAP jsou kontrolky na pásy i vzadu, praktické a funkční. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Kamera pro Yeti a Octavia stojí snad 8tis, aby nestála ještě více. ACC bych počítal tak 20 když obyč.tempomat stojí 9. FA pro Octu stojí 9tis, do F3 si to podle mě v Boleslavi prosadili, aby měli pádný argument pro i20, když je auto v ČR bráno jako jediné rodinné. Tipuji, že pro FIII bude adaptivní tempomat stát zhruba 26 tisíc. Proč? Pro OIII Ambition stojí tempomat 11 tisíc a adaptivní 28 tisíc. Pro Style je tempomat v ceně a ACC stojí 17 tisíc. U FIII je tempomat za 9 tisíc. 9 + 17 = 26. Akorát jsem zvědavý, kdo jim to bude kupovat. Docela by mě ale zajímalo, jak se bude ovládat. U OIII je totiž normální tempomat na páčce blinkru (jako u FIII) a adaptivní má vlastní třetí páčku pod volantem. U FIII to bude muset být řešeno podobně. Tudíž dodělání adaptivního tempomatu nebude žádná sranda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.