Leden 21, 20169 r epo: no s tou parkovací kamerou to je ftip teda :-( ... já luštil jak ji tam dokomponovat (rear assist kamera z o3), a oni ji tam švihnou 2017 sériově :-( ... ale ten adapt tempomat by nebyl marnej... ale zas na druhou stranu, pokud dají MY2017 s 1.0TSI R3, tak... budu rád že mám 4válec a ještě rád si to dokomponuju :-D ... Taky nechápu, že řešíš nějakou kameru třetí strany, když na OIII už se dávno dát dá a OIII má úplně stejnou elektroniku jako FIII. ACC je bez automatu nesmysl.
Leden 21, 20169 r mp390, mno nevím jestli jsme se pochopili... parkovací kameru jsem psal z o3, napřed china_clone (s tou mi někdo radil tuším od kolegů s rapidem), ale nakonec origo díl na o3... tou třetí stranou jsem myslel něco na styl Mio MiVue 698 dual, resp kameru se záznamem dopředu/dozadu...
Leden 22, 20169 r Tak to mě taky trochu mrzí ten adaptivní tempomat, ale jsem zvědavý kolik bude stát. Myslím, že až uvidíme tu cenu tak už litovat nebudu
Leden 23, 20169 r Myslite ze pujde ta kamera pak treba dodelat do mr2016? Pripadne adaptivni tempomat?
Leden 23, 20169 r Menty91: zadní park kameru jsem vymýšlel v "elektrice", dodělat by to mělo jít. Akorát se to pak musí Bolero/Amundsen "naučit". David C3: Včera jsem mluvil s prodejcem, a s největší pravděpodobností by měl u O3 ten slabší čtyřválec (63kw tuším) být nahrazen právě 1,0TSI R3 v MY2017... A chvíli poté hned i ve Fabii...
Leden 23, 20169 r Vážně už nebudou 4 válce? Jen 1.0 tsi? Tak to bude ten litr asi i v O3 co bou pouze 3 motory ( benzínové ) - 1.0TSI ( 3 válec i pro Octavii a SuperB ), 1.5TSI a 2.0TSI
Leden 23, 20169 r No já nevím,to zas škodovka něco skope.Já proti 3válcům nic nemám,sám ho vlastním jen je tu rozdíl v hmotnosti,Dacia je lehoučké auto ale octa či superb?To bude vejvar.
Leden 23, 20169 r To není otázka pro nikoho z Bolehlavi - to je rozhodnutí učuněný soudruhama ve Vlkohradě ...
Leden 23, 20169 r No já nevím,to zas škodovka něco skope.Já proti 3válcům nic nemám,sám ho vlastním jen je tu rozdíl v hmotnosti,Dacia je lehoučké auto ale octa či superb?To bude vejvar. myslíš těch cca 1100Kg co má Stepway vs cca 1225Kg co má Octavie ? ( a to Octavie je s 1.2TSI, kde je rozdíl oproti 1.0MPI cca 60kg ), takže s 3 válcem bude mít cca 1160kg. Stepway ani omylem není lehoučké auto, když porovnám rozměry Octavia vs Stepway - který je stejně těžký jako Fabia Combi s 3 válcem...
Leden 23, 20169 r Rypicong:Tak Stepway má pohotovostní hmotnost 1023kg.U octy nevím ty píšeš 1225kg.Tak 200kg je už dost velký rozdíl a to tu nemáme váhu supa že.
Leden 24, 20169 r Rypicong:Tak Stepway má pohotovostní hmotnost 1023kg.U octy nevím ty píšeš 1225kg.Tak 200kg je už dost velký rozdíl a to tu nemáme váhu supa že. umíš číst ? Octavia je s těžším motorem - odečti si váhu na váhu s tříválcem... jinak na off. stránkách nikde tvých 1023kg nevidím... jinak už dost OT
Leden 24, 20169 r 1037kg v ofic. ceníku. 1150 by mohla vážít Octa, z německého ceníku by se to dalo dopočítat podle G7. Ve Fabii by to mohlo být zajímavý - odhlučnění, lehký předek a určitě to zdraží.
Leden 24, 20169 r Aha. Já to včera viděl v áčkách nové za 289tKč, lituji ty lidi co v tom musí jezdit. Kdyby v áčkách postavili vedle F3 ktátkou TSi Style a po probádání detailů, tabulek s cenami spotřebních ND a ceny pojištění je to jasné .
Leden 24, 20169 r VW Polo má u ACC cenu 10 700 Kč a zpětná kamera je za 5 400 Kč.U FIII záleží jak nacení ACC,když má FA standartně.
Leden 24, 20169 r Radar co se používá u FA prý je jen nějaká light verze co nejde použít pro ACC. Nemůžu to teď najít, ale v prvních testech měla Fabie právě ten "lepší" radar, novináři si toho pak všimli a ŠA to vysvětlila takto.
Leden 24, 20169 r Myslíš toto? http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/s9/Skoda_Fabia_III_2015_12_TSI_test_prvni_023_800_600.jpg
Leden 24, 20169 r Jojo to bude ono. I když teď koukám do etky a je tam psáno, že je senzor i pro automatickou regulaci vzdálenosti. tak nevím
Leden 24, 20169 r Kamera pro Yeti a Octavia stojí snad 8tis, aby nestála ještě více. ACC bych počítal tak 20 když obyč.tempomat stojí 9. FA pro Octu stojí 9tis, do F3 si to podle mě v Boleslavi prosadili, aby měli pádný argument pro i20, když je auto v ČR bráno jako jediné rodinné.
Leden 24, 20169 r FA má FIII ve většině výbav, aby mohl mít vyšší hodnocení v Euro NCAP, která je rok od roku přísnější.
Leden 24, 20169 r Kamera pro Yeti a Octavia stojí snad 8tis, aby nestála ještě více. ACC bych počítal tak 20 když obyč.tempomat stojí 9. FA pro Octu stojí 9tis, do F3 si to podle mě v Boleslavi prosadili, aby měli pádný argument pro i20, když je auto v ČR bráno jako jediné rodinné. Tipuji, že pro FIII bude adaptivní tempomat stát zhruba 26 tisíc. Proč? Pro OIII Ambition stojí tempomat 11 tisíc a adaptivní 28 tisíc. Pro Style je tempomat v ceně a ACC stojí 17 tisíc. U FIII je tempomat za 9 tisíc. 9 + 17 = 26. Akorát jsem zvědavý, kdo jim to bude kupovat. Docela by mě ale zajímalo, jak se bude ovládat. U OIII je totiž normální tempomat na páčce blinkru (jako u FIII) a adaptivní má vlastní třetí páčku pod volantem. U FIII to bude muset být řešeno podobně. Tudíž dodělání adaptivního tempomatu nebude žádná sranda.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.