Září 8, 201411 r počkej, to si nerozumíme, mě se taky unifikovanost nelíbí, ale akorát mi přijde zvrácený, že se tady u Škodovky vyvádí co dělá za šílenosti, jak to Kabáň dojebal apod. já pouze tvrdím, že to je v dnešní době trend a má to tak každá automobilka. Viz třeba Mazda 3 a 6, nový Toyoty apod. Upraveno Září 8, 201411 r od Rypicong
Září 8, 201411 r Rozumna unifikace je imho ok, nejlepe ma toto podle me udelane Audi. Unifikace je tam jednoznacne videt, ale kdo ty auta alespon dvakrat v zivote videl, tak je proste uz vzdy rozezna a zadny model neni jen pouha zvetsenina jineho modelu. To co predvedla Skodovka zejmena u Rapidu a O3 je uz teda na muj vkus trochu moc, ale zase bych z toho nedelal zadne drama. Na nove Fabii mi vadi par veci, ale unifikace to fakt neni.
Září 8, 201411 r To už vám načisto drbe?? Ako nechápem čo sa furt chcete odlišovat a rozlišovať a rozpoznávať Rapida od Okty, Fabku od Rapida, Citigo od Fabky, Superba od Yetiho....kristepane k čomu vám to je??? Neni to jedno? Každý si vyberie a kúpi čo potrebuje...ale nechápem k čomu potrebuje riešiť nejake podobnosti dizajnu, alebo také sračkoviny ako že predok rapida nerozozná od Octavie...Každý kto si kupuje Škodofku si myslím že ten rozdiel pozná už zdaleka, ja s tým problém nemám... Mne sa napríklad to zjednocovanie dizajnu páči, konečne má Škoda niečo charakteristické - nejaké prvky dizajnu podľa ktorých bude každý vedieť že je to škoda. Myslím že každý škodovkár dokáže rozlíšiť na čom jazdí, tak ako to vedia rozlíšiť majitelia Audi, mercedesov, bmw atď atď... Ja napríklad nedokážem rozlíšiť súčasné A6 od A8, alebo na A4 by som kľudne tipoval že je to A8, nedokáže rozlíšiť bmw5 od bmw7 a ani X5 od X3 a X4 od X6 už absolútne A mercedesov - tých je už toľko modelov podobných ako vajce vajcu, že tam som už stratil prehľad pekne dávno...a je mi to jedno, lebo ma nezaujímajú.... Tak furt nechápem čo tu riešite nejaké podobnosti - je to normálna vec, hovorí sa tomu charakteristické prvky dizajnu a majú ich všetky automobilky a konečne aj Škoda.
Září 9, 201411 r pekny prejav ale charakteristicky prvok mali skodovky spolocny od cias prvej octavie a FL felicie ... prednu masku a s tymi audi mas recht. akurat tot som skumal jeden allroad ze ci je to a4 alebo a6 )) Upraveno Září 9, 201411 r od LUKY-007
Září 9, 201411 r Věř že i běžní majitelé nebo uživatele Audi, škody, merglu atd maji problém rozlišit modely. Na to koukas moc ze svyho pohledu. Jasné tady na fóru kazdej rozliší rapida od o3, v reálu běžnéj člověk nikoliv Lemo auta vždy byly i o designu, fanatici škody nebo fakt nevím... Když umis vyjmenovat modely, tak vis jaky to skoro SOU... Jak psal pawouk, začíná to byt designova nuda... Upraveno Září 9, 201411 r od kokta7
Září 9, 201411 r Lidi jsou schopny si i za design priplatit, coz u skody neni mozny, zde si nejde rici, chtel bych skodu, ale fabka se mi nelipi to si radsi priplatim a koupim hezciho rapida. Pokud nekdo utrpi problemem ze se mu skoda proste nelibi tak je bez sance vyberu u teto znacky a vlaste se mu vice mene nelibi cela modelova rada.
Září 9, 201411 r počkej, to si nerozumíme, mě se taky unifikovanost nelíbí, ale akorát mi přijde zvrácený, že se tady u Škodovky vyvádí co dělá za šílenosti, jak to Kabáň dojebal apod. já pouze tvrdím, že to je v dnešní době trend a má to tak každá automobilka. Viz třeba Mazda 3 a 6, nový Toyoty apod. Aha, tak jsem to asi špatně pochopil.
Září 9, 201411 r LeMo, on 09 Zář 2014 - 01:06, said:To už vám načisto drbe?? Ako nechápem čo sa furt chcete odlišovat a rozlišovať a rozpoznávať Rapida od Okty, Fabku od Rapida, Citigo od Fabky, Superba od Yetiho....kristepane k čomu vám to je??? Neni to jedno? Každý si vyberie a kúpi čo potrebuje...ale nechápem k čomu potrebuje riešiť nejake podobnosti dizajnu, alebo také sračkoviny ako že predok rapida nerozozná od Octavie...Každý kto si kupuje Škodofku si myslím že ten rozdiel pozná už zdaleka, ja s tým problém nemám... Tak furt nechápem čo tu riešite nejaké podobnosti - je to normálna vec, hovorí sa tomu charakteristické prvky dizajnu a majú ich všetky automobilky a konečne aj Škoda. LeMo mluvíš mi z duše. I já rozhovory nechápu, když je každý čumák jiný Upraveno Září 9, 201411 r od MBDusan
Září 9, 201411 r No ty první zvěřejněné dojmy moc nechválí 1.0 MPI, to bude asi slabina - nízký točivý moment.
Září 9, 201411 r No beru že FIII je váhově jinde než Citigo, ale takový rozdíl tam není.. Podle mě si kupce najde, bude to sféra co teď jezdí s HTP Beztak nejvíc na odbyt půjdou opět TSI těch 81kw je zajímavých.. Otázkou je, jaké neduhy bude mít
Září 9, 201411 r Nemyslím si, že by měli být zase tak špatné ty 1.0.. V citigu to dělá s autem pěkné kusy, spotřeba je u nich také super.. Je fakt, že bude Fabie III těžší než Citigo, ale motory nebudou mít zas o tolik nižší moment než původní HTP v F II rozdíl kolik 15 Nm..?, podle mě to bude srovnatelné se současnou generací a motory HTP.. Jen od toho nesmí lidí chtít jezdit jak drak po dálnici, pořád to bude motor hlavně na pohodovou jízdu a nebo do města...
Září 9, 201411 r Souhlasím, do města ten MPI bude super, pro nějakou slečinku na nákupy s prckem do školky atd...
Září 9, 201411 r Škoda ze kvůli debilni eu Tam nejde dat normální MPI co je v o3 třeba v Rusku nebo i MPI co je v rapidu.. Turbo motor na krátký trasy nic mox, Upraveno Září 9, 201411 r od kokta7
Září 9, 201411 r Panáčci - VO CO SE VSADÍTE, ŽE ANI JEDEN Z TĚCH €UROČURÁKŮ BY S NĚJAKOU PODOBNOU SEKAČKOU NEJEZDIL ANI PO LOUCE?????????
Září 9, 201411 r Já jsem jezdil s Golfem 7 řady, 1.2Tsi 77kw a můžu říci že jsem v tom autě seděl sám a nic moc, to Rapid SB 1.2Tsi 77kw s 8 ventilovým motorem táhl teda lépe.
Září 9, 201411 r těch 40Kg rozdílu musí být strašně znát Všechno je to jenom o pocitu, Golf je více robustní působí větším a pomalejším dojmem + každý motor je jiný a záleží jak se zajede...
Září 9, 201411 r No já jsem si fábku zajel dobře to máš pravdu, každej motor jede podle toho jak ho kdo zajede ale připadalo mě to u toho Golgu takový línější. Nedokážu si představit že by do toho sedli 4 lidi. Zase ten golf bude asi težší ale Rapid má jen 8 ventilů oproti Golfu co má EA211
Září 9, 201411 r co jsem tak slyšel, tak rozdíl mezi 8 a 16 ventilem není žádný rozdíl co se týče dynamiky apod. že by to šlo na první pohled poznat. Ale jak říkám, nejspíše je rozdíl v motoru co se týče zajetí + v malém autě vnímáš rychlost jinak než ve větším...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.