Rypicong Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 no ale proti čemu bojuješ ? Chceš auto o velikosti O1 slušně vybavený za 300tis ? Chceš slušně vybavenou Fabii pod 300 ? Chceš slušně vybavenou O3 za 400 ? Chceš ? tak někde se musí šetřit... 1 Citovat
Marousek Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 Je fakt že kvalita aut možná klesá a šetří se kde se dá, ale na druhou stranu si myslím, že s tím klesá i cena a když né cena tak je větší výbava. Si vemte co se dalo koupit před 10 lety za 300tis. a co se dá koupit dnes. A to nemluvím o stoupajících mzdách, atd. Podle mě jsou dnes auta prostě levnější i když mnohdy na úkor kvality. Kdyby zas byli dražší a kvalitnější tak by to lidi třeba nekupovali... 1 Citovat
LUKY-007 Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 Slusne? Hhh ja to to setrenie ako zakaznik proste neakceptujem... A vyrobca mi nedava inu volbu.... Howgh . Venujme sa FIII a nie obhajobe setrenia na vyrobkoch aut vag Citovat
juraj07 Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 ja som po Octavii 1 ocakaval kvalitne nevrzgajuce makcene plasty a to mi Roomster poskytne plasty sa neposkriabu ale nejsu ani tvrde a vrch palubky je potiahnuty kozenkou co viac si priat?... Citovat
Rypicong Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 (editace) ano slušné - Ambition výbava, to je prostě slušná. A jak výrobce že ti nedává jinou volbu ? můžeš jít jinam... Cena všech komodit za posledních 10let vzrostla, cena práce také, konkurence úplně nejvíc a zákazníky zajímá hlavně cena, ty věci co nám vadí, drtivé většině kupujících nevadí a ani na ně nepřijdou. Je zajímá to, že nyní max. vybavenou Fabii 3 koupí za 350tis kdežto když si kupovali první Fabii před 10 lety v maximální výbavě ( což byla tak polovina výbavy současného maxima ) tak stála o 100tis víc. To lidi zajímá... EDIT: kdo by teď z vás dal 600tis za středně vybavenou Octavii 3 ale stejně poctivě udělanou jako byla a stála první ? Já teda rozhodně ne... Editováno: 2. Říjen 2014, autor: Rypicong Citovat
bojler Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 Pro porovnání ceník FI z 5.8.2002: 03.jpg04.jpg05.jpg06.jpg Jenom bacha, tehdy už začínaly akční modely. Citovat
LUKY-007 Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 (editace) Ryp: Dufam ze marketingove odd Skoda auto ti da pracovnu ponuku Editováno: 2. Říjen 2014, autor: LUKY-007 1 Citovat
bojler Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 (editace) Kolik je takovych, kterym zalezi na dojezdech? 20%? Mně jejich nepřítomnost vadí, ale bohužel su já i většina lidí tady v menšině. Editováno: 2. Říjen 2014, autor: bojler Citovat
LUKY-007 Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 (editace) Mne vadi tiez Ad Ryp...mna Tesla Editováno: 2. Říjen 2014, autor: LUKY-007 Citovat
Rypicong Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 tak ta mě platí taky, protože mít peníze, tak do jiného auta než Tesla nejdu 1 Citovat
Trautenberk Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 A teď přijde další x počet příspěvků o tom komu vadí dojezdy a komu ne :) 1 Citovat
LUKY-007 Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 (editace) Ryp : ja som myslel Tesla Liptovsky Hradok :-) ale mas pravdu aspon v jednom sa zhodneme, mat tie peniaze kupujem Teslu (ale kludne by mi stacilo keby ma platil ten hajondajé ) srry za OT Editováno: 2. Říjen 2014, autor: LUKY-007 Citovat
Rypicong Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 á ty vole, dobrej fail s Teslou LH )) no aspoň byla sranda... PS: já ne, nelíbí se mi jejich negativní kampaň, je to arogantní automobilka... Ale dneska me rozesmálo, kolegyně ma i30 combi po faceliftu a naříkala jak jí musí vyměnit celou bandu na ostřikovače, že jí odešel motůrek a je v ní zalisovanej. A já se jí zeptal co jí na tom odešlo a ona že prej nějaká zpětná klapka se přidřela , tak jsem se hned rozesmál a vzpomněl na tebe a řekl jsem jí, no, tak tu já tam v Rapidu nemám Citovat
juraj07 Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 (editace) Tak tak presvedcit kupcu na Rapid Fresh vie len Ryp. A jeden predajca v trnave az tak ze som od nho zdrhol dakujem cloveku ktory mi vtedy zavolal... Editováno: 2. Říjen 2014, autor: juraj07 Citovat
Rypicong Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 (editace) ale no tak Juraj07, opět jsi si začal a vůbec ti nejde o nějakou plodnou diskuzi. nikde ho nikomu necpu. Dokonce v jiném vlákně za cenu F3 kombi tam cpu i30 kombi... Jsi bohužel paranoidní PS: a dokonce ve vlákně kde jsem hodnotil Rapida, tak nenajdeš že bych ho někomu po zkušenostech doporučil... ba spíš naopak... Editováno: 2. Říjen 2014, autor: Rypicong Citovat
juraj07 Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 Uz len vidim ako Ty hovoris na Raprda v zlom . .. paranoidny? Ty mas mne co hovorit....nemozes ma urazit Citovat
juraj07 Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 A hjondaj v tom som bol tiez a vadilo mi ako cely interier povrzaval pukal proste tie plasty su strasne lacne a nekvalitne... a ta cena ved za.cenu rapida mate na slovensku i20 mozno sotva i30 Citovat
Rypicong Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 no, už tomu tak je, byl jsem k němu kritický... a paranoidní není urážka... Ale už toto téma nebudu dál s tebou svinit v těchto žabomyších válkách... Citovat
Jakoob Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 Já si myslím, že tímto směrem jako vy výrobce neuvažuje. Pro něj je jediné důležité jaký bude mít zisk z prodeje aut. Tzn. je mu úplně jedno jestli auto, např. F3 bude stát X nebo Y peněz. Důležité pro něj je aby se počet prodaných F3 x zisk na jednom kuse = co největšímu zisku. Na toto má automobilka celý tým lidí, kteří to počítají zepředu a zezadu a dojdou nakonec k nějaké ceně. Předpoklady (rozumějte vstupní data) jsou dány jasně - konkurence, vlastní výrobní náklady, konečná cena, počet prodaných kusů, koupěschopnost obyvatelstva, délka života modelu, vývoj... Proto je zbytečné se tady rozepisovat o tom jestli je dobře nebo né, že F2 měla nějakou kvalitu/výbavu a F3 ji nemá. To prostě pro výrobce není důležité. Důležitý je celkový zisk. 1 Citovat
attim Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 Stránku kvality materiálů bych si nechal až ty auta budou u dealerů a bude možné je vidět live. Do té doby to nemá smysl ... když jsem si šel loni pro O3 a sedl si na salónu do Rapida, překvapilo mě, jak sociálně to auto uvnitř působí. Nejen tvrdé plasty, ale i na pohled - tapecáky apod. Nicméně takový je trend, auta jsou levnější = někde se to musí odrazit. Ty dojezdy oken jsou tragický, to by mi asi vadilo (vjezdy do garáží apod.), jinak se na to celkem těším páč přemýšlím o výměně F2 MC pro ženu a nakupování aut mě baví nicméně počkám minimálně na příští MY... 1 Citovat
juraj07 Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 Aj mna bavi nakupovanie aut len keby som mal na ne prasule Citovat
mike_k Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 To myslite vazne, ze to bude mit stejne nepouzitelne okna jako Rapid? Mate to nejak overeno? Citovat
Václav Š. Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 Kolik je takovych, kterym zalezi na dojezdech? 20%? Mně jejich nepřítomnost vadí, ale bohužel su já i většina lidí tady v menšině. Souhlas. Já už bych si třeba auto bez automatickejch dojezdů oken a otevírání oken klíčkem na dálku nekoupil. Pro někoho to jsou prkotiny, ale když si člověk zvykne to používat, automaticky to v novém autě očekává. K čemu je mi, že na jedné straně praktičnost auta zvýší škrabkou ve víčku nádrže nebo držákem vesty pod sedačkou, když na straně druhé zase osekají jiné praktické věci. Dokud se Škodovka nevzpamatuje a nepřestane šetřit na užitečných věcech, nemůže čekat, že si od ní koupím další auto. 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.