Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Neni to opticky klam, prave zrcatko ma proste jinou geometrii, ale funkcni plochou neni mensi.

Je to prece jasny, ridic nesedi uprostred auta, ale je silne vyosenej. Pokud by telesa zrcatek mela byt uplne stejna, muselo by sklo v tom pravem byt extremne stranove naklopene, aby v nem ridic videl to, co potrebuje.

Nehledejte chyby tam, kde nejsou - stejne to ma Rapid, OIII, SII i zbyle modely.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu, že stříbrné ližiny zmizely i z českých ofic. stránek, tak v ČR asi vůbec nebudou. :kol-72: Němci je mají taky. Spíš by mě zajímalo, jestli budou černé ližiny matné jako u OIII, nebo lesklé jako u OIII RS s black package. Na ofic. fotkách vypadají lesklé, na fotkách z ulice matné.  :kol-32:

Editováno: , autor: mp390
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kvůli ližinám jsem volal na škoda info a tam jejich odpověď  byla ,že si barvu určuje každý stát  a trh  sám. Nedala si vysvětlit co je to za blbost. Tak jsem jim tam poslal foto stím že by mě zajímal jejich důvod proč by měl být zákazník v ČR omezován. Hlavně že to všude prezentují. Chtěl jsem stříbrné .Nezbyde než to asi opět nechat nastříkat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hkubes: problem je, ze to neni blbost.

O nabidce (tzv. prodejnim programu) si rozhoduje importer v te ktere zemi sam, tudiz pokud nemci stribrny hagusy chteji, tak je do nabidky zaradi, pokud je cesky importer z jakehokoliv duvodu nabizet nechce, do nabidky je nezaradi. Tedy pani na lince mela pravdu.

 

BTW: pokud je ani dodatecne do nabidky na nasem trhu nezaradi, muzes si je nechat nastrikat jak rikas, nebo koupit jako nahradni dil v kvalite originalniho dilu. Pokud bys prodal puvodni cerne, nemusela by to byt ani tak draha zalezitost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kvůli ližinám jsem volal na škoda info a tam jejich odpověď  byla ,že si barvu určuje každý stát  a trh  sám. Nedala si vysvětlit co je to za blbost. Tak jsem jim tam poslal foto stím že by mě zajímal jejich důvod proč by měl být zákazník v ČR omezován. Hlavně že to všude prezentují. Chtěl jsem stříbrné .Nezbyde než to asi opět nechat nastříkat. 

jj klasika......až bude Škoda chtít znát tvůj názor jakou budou mít hagusy pro českou republiku, tak ti ho řekne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chápal bych to, kdyby je škodovka nedělala. Ale pokud  je má, tak není problém je zákazníku nabídnout. Když už se auto vyrábí dle toho jak jsem objednal. Ale to je prostě Škoda. Hlavně že prezentují kolik máš možnost vybrat si barev apod. A tohle  neumí vyřídit.

Editováno: , autor: Hkubes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já rozhodně nechtěl konfiguraci odsuzovat, ať si každý konfiguruje jak chce, ale prostě u tohoto auta mi to fakt nedalo - čiší z toho snaha o nízkou cenu (verze ambition, obyč. světla, jen bubny vzadu), což je cesta, kterou půjde hodně lidí a firem. Ale zabít tuhle snahu nelogickými příplatky mi přijde škoda. Proto můj komentář. S Petusem souhlasím, možná jde o nějakou předváděčku a ty bývají někdy opravdu hodně divné až nevkusné (viz poslední dva testy BMW na auto.cz).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Jedine motor 1.2 16V 59kW byl znatelne lepsi/zivejsi nez HTP 47kW.

 

 

Pomalu na ty tříhrnky,  :kol-28:  brácha má prvního Roomstera 51KW 12V, 77tis km a jednoho krásného rána se mu v 4h ráno při nastartování rozškubl řetěz a bylo podělaný, oprava 30tis. Auto bylo čerstvě po záruce a bylo pravidelně servisované. Tchán ho následoval měsíc po té. :kol-28:   Fabia 1 motor 40kw 90tis km, auto pravidelně servisované, co rok new olej no asi to nepomohlo, má to v opravně a prý mu to škytalo na jeden válec. Zlatá moje 1.4 63kw 16V. :kol-47::kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Pitrsman - jenže Maverick porovnává s Hitlerovým Tajným Projektem fiaťáckou dvanáctistovku, ne škodováckou! Kdybys pořádně čet, zjistil bys, že Maverick v tom svým příspěvku ze 23.12. zmiňuje motor 1,2 16V (tzn. určitě ČTYŘVÁLEC!!!) s výkonem 59kW (cca 80HP) v souvislosti s Puntem 188 (typ???) v minulosti vlastněným rodinou - neboli motorem založeným na koncepci starý dobrý zážehový litrovky "Fire" (tam měl ten motor 33kW = cca 45HP, proto i označení "Fire 45") známý ještě z Una... A to jsou opravdu motory úplně jinačí než HTP!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...