5icz Vloženo 9. Červen 2011 Sdílet Vloženo 9. Červen 2011 Ted mi volali ze servisu, ze na mem 1.8 TSI se ma v ramci svolavaci akce vymenit vackova hridel. Nekdo podobne postizeny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 9. Červen 2011 Sdílet Vloženo 9. Červen 2011 (editace) 5icz - no to je tedy dobrej gól Začínám trochu o kvalitách 1.8TSI pochybovat. Dej pak vědět (jestli se to vůbec dozvíš) proč se vůbec musí měnit... Kdy to máš vyrobený? Já 2008. Editováno: 9. Červen 2011, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 9. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2011 Kveten 2009, az pojedu do servisu, zkusim zjistit vic info. Pokud je podezrelych jen par motoru, tak to nic nerika o kvalite 1.8 TSI jako motoru, kde doposud, co vim, neni nejaky zasadni konstrukcni problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 Snad máš pravdu. Tak ti přeju, ať ti dobře dopadne a dej sem pak prosím nějakou informaci, co a jak. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty8 Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 (editace) Tak to me zajima, mam 1.8TSI vyrobene v dubnu 2009, dej vedet jakych motoru se to tyka. Netyka se to tech vadnych napinaku rozvodoveho retezu (viz diskuse v sekci Yeti a svolavacka Audi na tyhle motory )? Je to v podstate jediny znamy nedostatek techto motoru, kdy pri startu muze dojit k preskoceni rozvodu kvuli spatne konstrukci napinaku. Mas take motor kod BZB? Editováno: 11. Červen 2011, autor: Marty8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 27. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 (editace) Jo, je to ten prestavovac vacky. Uz to mam vymeneno. Viz muj prispevek v sekci 1.8 TSI Octavie, kam jsem hodil i fotku interni dokumentace. Pravdepodobne je postizeno dost 1.8 TSI a 2.0 TSI. Editováno: 27. Červen 2011, autor: 5icz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty8 Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 (editace) Ty máš CDAA (jak píšeš v té sekci OctII)? Myslel jsem, že až do 6/2009 dávali do SII BZB. Mám auto z 4/2009 (BZB), ale v servisu o žádné akci neví. Jde mi o to, jestli to mám zkusit někde jinde. Editováno: 28. Červen 2011, autor: Marty8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 28. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Mam CDAA, a ta akce se tyka jen CDAA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuVIrs Vloženo 18. Září 2011 Sdílet Vloženo 18. Září 2011 Zdravím superbáky takže chápu-li dobře BZB je bez tohoto problému váčkové hřídele ? Týká li se daná akce jen CDAA ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
star107 Vloženo 21. Září 2011 Sdílet Vloženo 21. Září 2011 Na začátku září jsem dal auto na svolávací akci "přestavovač vačkové hřídele". Od té doby auto jezdí nějak jinak. Má tendenci cukat, záběr přijde později než by příjít měl. Vydává nějaké nové zvláštní zvuky. Může to s tím zásahem v rámci svolávací akce souviset? Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Září 2011 Sdílet Vloženo 21. Září 2011 nechcem ťa strašiť ,ale môže..takže treba navštíviť servis a povedať im o týchto problémoch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caditko77 Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Ahoj, mám OII 4/2009 a v červnu mi v rámci svolávačky měnili přestavovač a dali poslední SW ze Supa. V pátek (53 000km) se mi v koloně po Praze na volnoběh rozsvítíla na tom do toho dne jen bílém MAXI DOT displeji velký žlutý nápis kontrolka poklesu tlaku oleje a hláška netočit více než 4000ot/min. Byl jsem 1km na Jarově a tam mi řekli, že už podobnou věc viděli a že nic nenačetli, tak jsem odjel na meškané jednání. Pak ale do kopce se mi zdálo, že auto málo táhne a plyn se propadá a tak jsem se stavil ve svém servisu v tukasu. Tam měli plno kvůli přezouvání gum a tak jsem chtěl odjet, ale už to nešlo nastartovat. Technik pak auto sice nahodil, ale po každé s různou prodlevou. Dnes - vadný napínák, přeskočení zubu. Zítra sundají hlavu a uvidí se, jak moc je to poškozené. Motor normálně běží. Pokud by byla vada na hlavě, prý by šel motor asi celý ven. Proč tu kladku neudělali již při výměně přestavovače? Četl jsem výše, že nebyla svolávačka a že je nás malé procento. Jak malé procento? Průser je. že mi záruka zkončila v červnu Má smysl se nějak bránit? Nechce se mi platit X desítek tis. když o tom průseru šKODA ví. Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 7. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Preskocene rozvody u 1.8 TSI uz resilo vic lidi, treba tady: Na rozvody, ale co vim svolavacka neni, jen na ten prestavovac. ZKusil bych se zeptat v servisu, ze je to casty problem a jak se k tomu postavi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bety06@seznam.cz Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 (editace) Ahoj kolegové - mám dotaz když to čtu,jak jste spokojeni s benzinem u Supa,jaká je spotřeba hlavně ve městě. Chci si auto objednat,zase se mluví o faceliftu od 22.týdně 2012 a ted nevím jak dál. Hlavně mě auto slouží na město krátké pojezdy a roční nájezd max. 10 tisíc km a vzhledem k tomu nevím zda není zbytečné jít do dieslu,když nafta je cenově stejná a nyní již i dražší a pořád to klepe. Jsem z oblasti Jeseník a chtěl bych DSG a 4x4 - poradte mi - i když jsem odbočil od problému co píšete. Ještě dodatek,chci auto měkčí na dnešní silnice a sup asi adaptivní podvozek nemá - počkám hlavně na tu spotřebu. Díky Editováno: 25. Listopad 2011, autor: bety06@seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 26. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2011 Pri najezdu 10.000 za rok je nesmysl uvazovat o dieslu. Diesel by se ti vyplatil nejdriv za 10-15let a mimo toho benzin ma spoustu jinych vyhod. Jinak myslim, ze kombinace DSG+4x4 se v supu dela jen pro benzin 3.6 a naftu 103kw, coz jsou vykonostne uplne jine ligy. Adaptivni podvozek sup nema. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.