Červen 15, 201015 r Tak peníze bych došetřil pokud by to stálo hodně,měl bych cca 30 tis.Nevím co se dá z toho vymáčknout koní.Rv 2004.Taky se snažím načítat info.Jsem trošku domácí kutil tak bych si to chtěl udělat sám instalaci až na ten soft to sem malý pán.
Červen 15, 201015 r motor máš určitě ATD viď? ten rok 2004 je tuším zlomovej, zkoušel jsi zaslepit EGR ventil, jestli ti to už hází chybu?? jináč za těch 30 by bylo reálný dodělat FMIC (větší intercooler před vodní chladič - za materiál cca 6000,-)....trysky (Sprint 1043 nový cca 7200,- nebo sehnat vstřikovače AL z ASZ motoru)...turbo (Garrett VA repas tuším kolem 9000,- jetý kolem 4-6ti dle stavu) ...a za zbytek soft pak už jen KAT a EGR off a jsi a hezkých bezpečných +- 155-165 PS 350-380Nm kdyby jsi pustil nějakou tu korunu navíc, tak vyměníš turbo VA za Garretta VB (repas se dá za 9000,- bez DPH), přeobložíš spojkovou lamelu HDSkem od Renovaku ( cca do 1000,-) a jsi na nějakých 180-190PS...na víc koní už je třeba hybrid a osobně bych se s tím ATDčkem do více nepouštěl PS: nezapomínej že s výkonem to chce i lepší brzdy a podvozek, vážně pak jde každých deset koní navíc znát!!!! k tomu všemu se musí přičíst drobnosti jako větší sání, C-čidlo atd
Červen 15, 201015 r Ahoj, omlouvám se, že se Vám tady pletu do diskuze, my už jsem pár slov Kibi ohledně čipu prohodili, ale nějak tady nejsou moc zkušenosti, nebo se spíš nikdo moc nezmiňuje, co se týká emisí po čipu, jak je to potom na technické kontrole? Nechci pak každé dva roky řešit nějakým obcházením... To už je asi poslední zábrana před čipem.. Vím, že se můžu zeptat např. přímo u TDIFuna, ale raději jsem si chtěl vyslechnout i zkušenost z druhé strany (uživatelů). Jak už jsem dříve psal, jedná se o úplně běžnou úpravu, kdy se mapa naladí z 74kW na cca 96kW.
Červen 15, 201015 r A jaký je rozdíl mezi Garretta VB a VA?jo zkoušel sem ho zaslepit a hází chybu to se asi nedá vypnout co :-) .A k čemu je to C čidlo.Jinak auto sem koupil už s se sportovním podvozkem a upravou brzd,to nevim jestli měnit.Znáš nějakou stránku kde to koupit,si došetřím penízky a udělám to hromadně jak si říkal.Jo jinak díky za rady :-)
Červen 15, 201015 r Jarys: emisí se opravdu neboj já se zaslepeným EGR ventilem a chipem jsem je prošel naprosto bez problému, s opravdu velkou rezervou Renne: Garrett Vb má jiný vnitřnosti, snese větší pracovní tlak = větší výkon EGR - vypnout se to dá při chipování...C-čidlo se ti bude hodit spíš až s VB turbem, bez něj RJ neuvidí kolik turbo tlačí (máš tam B-čidlo a to dovoluje plnící tlak max cca 1.5 bar) - bacha to C-čidlo nesmíš sám měnit, automaticky zvedne plnící tlak (cca o 0.4bar a než by jsi dojel na chip, tak to turbo odděláš), v případě že ho tam budeš chtít dát, tak se mění až kdž je auto na chipu, jednoduše vyměníš kus za kus, konektor sedí záleží čemu říkáš sportovní brzdy a podvozek? brzdy na ten výkon s VB b chtěli na předek nejlépe 312mm záleží co koupit? dyštak mi napiš SZ s tím co sháníš, co vím poradím
Červen 16, 201015 r Zdarec. Tak sem si auto nechal chipnout od PowerTec v kladně a auto jede perfektně - je to fakt poznat. původně 59kw, 80PS, 195Nm po chipu 75kw, 102PS, 255Nm odbržděno na brzdě. spotřeba zůstala naprosto stejná. Teď v pondělí jsem byl poprvé na STK a na emisích dělali hafo problémy... dle techničáku je součinitel kouřivosti 1,6 a naměřili mě 2,6. Ptal jsem se čím je to způsobené že je to auto v podstatě nový na to aby mělo takový problémy a že sem byl na chipu jestli to není tím. Chlapík říkal že je to spíš stylem jízdy že jestli jezdím po městě tak je to jasný. Že s tím mají problém všechny nafťáky z městskýho provozu. Říkal že jediná rada pro příště aby nebyl problém je dat tomu pořádně za uši než člověk jede na ty emise - že je zanešený výfuk sazema a on jak tam na to šlápne tak to všechno vylítne ven a vyskočí strašný hodnoty. předemnou tam byl borec s tiguanem a ten měl podle techničaku 0,6 a naměřili mu přes 4... říkal prostě že nafťák do města není a vždycky bude mít tyto problémy - vyřešilo to cca 500kč a šel jsem dál... Upraveno Červen 16, 201015 r od starburst
Červen 16, 201015 r Autor Ahoj, omlouvám se, že se Vám tady pletu do diskuze, my už jsem pár slov Kibi ohledně čipu prohodili, ale nějak tady nejsou moc zkušenosti, nebo se spíš nikdo moc nezmiňuje, co se týká emisí po čipu, jak je to potom na technické kontrole? Nechci pak každé dva roky řešit nějakým obcházením... To už je asi poslední zábrana před čipem.. Vím, že se můžu zeptat např. přímo u TDIFuna, ale raději jsem si chtěl vyslechnout i zkušenost z druhé strany (uživatelů). Jak už jsem dříve psal, jedná se o úplně běžnou úpravu, kdy se mapa naladí z 74kW na cca 96kW. Já nevím proč řeší se stále ze 74kw na 96kw to je hloupost hloupá. když to jde i víc a origo tam NENÍ 74kw je tam víc víc. Emise neřeším mám to chiplé a to auto NEZAKOUŘÍ to nový auta hulej víc mondea atd.
Červen 16, 201015 r Emise neřeším mám to chiplé a to auto NEZAKOUŘÍ to nový auta hulej víc mondea atd. nedá mi to, už se ti musím smát...ty budeš asi z tý vzácný země, kde naftový auta nekouří ono to taky někdy chce vylézt z auta a nechat aby ti někdo zabral za jedničku a dvojku a uvidíš jak ti to jede bez kouře...nebo ty snad jezdíš na vzduch? přez zpětný zrcátko vážně čoud od výfuku s koncovkou k zemi neuvidíš PS: počkej až se trošku oteplý, takových hezkých 30° ve stínu, chvilku pojezdi a pak tomu dej, uvidíš jak vypadaj bubáci za autem jináč běžnej chip u našich PD je kolem 140PS, jako má Hoblík
Červen 16, 201015 r dle techničáku je součinitel kouřivosti 1,6 a naměřili mě 2,6. Ptal jsem se čím je to způsobené že je to auto v podstatě nový na to aby mělo takový problémy a že sem byl na chipu jestli to není tím. Chlapík říkal že je to spíš stylem jízdy že jestli jezdím po městě tak je to jasný. Že s tím mají problém všechny nafťáky z městskýho provozu. Říkal že jediná rada pro příště aby nebyl problém je dat tomu pořádně za uši než člověk jede na ty emise - že je zanešený výfuk sazema a on jak tam na to šlápne tak to všechno vylítne ven a vyskočí strašný hodnoty. předemnou tam byl borec s tiguanem a ten měl podle techničaku 0,6 a naměřili mu přes 4... říkal prostě že nafťák do města není a vždycky bude mít tyto problémy - vyřešilo to cca 500kč a šel jsem dál... moje Fabka jen s chipem na 140PS měla při 140 000km na emisích hodnotu kouřivosti 0.06 (dovolená 2.0) hodnota kouřivosti 4 po sobě jdoucích měření 0.02 (dovolené 0.25)...jináč nechápu proč by neměl být diesel do města na co asi jezdí veškerý taxíky ? ono to není o tom kde auto jezdí, ale jak....když je řidič prase a aby ušetřil litr nafty na sto km tím, že to podtáčí, tak se nemůže divit, i diesel musí mít nějaký ty otáčky motoru, když se sem tam "vyženou bubáci z výfuku" (tím nemyslím honit to pořád do červených), tak s emisema nejsou problémy....chce to jezdit s rozumem a nééé jako důchodce Starburst: neber to osobně, nenarážím na tebe....
Červen 17, 201015 r moje Fabka jen s chipem na 140PS měla při 140 000km na emisích hodnotu kouřivosti 0.06 (dovolená 2.0) hodnota kouřivosti 4 po sobě jdoucích měření 0.02 (dovolené 0.25)...jináč nechápu proč by neměl být diesel do města na co asi jezdí veškerý taxíky ? ono to není o tom kde auto jezdí, ale jak....když je řidič prase a aby ušetřil litr nafty na sto km tím, že to podtáčí, tak se nemůže divit, i diesel musí mít nějaký ty otáčky motoru, když se sem tam "vyženou bubáci z výfuku" (tím nemyslím honit to pořád do červených), tak s emisema nejsou problémy....chce to jezdit s rozumem a nééé jako důchodce Starburst: neber to osobně, nenarážím na tebe.... no borec právě říkal to samý... já auto rád protáhnu a rád se povozím ale po městě jezdím prostě v klidu... jak chces na padesátce auto protáhnout? jet na 2 mě trhá uši a na 3 už to podtáčíš takže po městě pokud chceš jezdit dle předpisů nemáš moc na výběr... ale vždycky když to jde tak tomu velice rád šlápnu a vyháním pavučiny ale nemůžu si dovolit pokuty a další body takže jezdím dle možností... na spotřebu seru - ta je perfektní ať jedu jakkoliv...
Červen 29, 201015 r ja to nechal cipnout u cimbu.cz - asi drazsi ale mam klid v dusi - reference byli ouzasny.
Červen 30, 201015 r Já sem zase o Cimbu slyšel samý lepší takže bych do nich nešel... viděl jsem měření roomstra chipnutýho u Cimbu kterej měl po čipu nižší krouťák než v originále konkrétně: Škoda Roomster 1.2HTP v originálu 47kW / 113Nm po úpravě a se sportovním filtrem K&N - 50kW / 104Nm. Upraveno Červen 30, 201015 r od starburst
Červenec 8, 201015 r Autor [Takže pánové a dámy dnes jsem byl na Emisích a STK a vše v pořádku Ti co tvrdili že bude problém na emisích že auto bude HULIT se děsně mílili vše ok Chip vřele doporučuji Upraveno Červenec 8, 201015 r od lukas513
Září 27, 201014 r Zdravím, chtěl sem se zeptat jestli je tu někdo se zkušenostma s fa TDIchip? Mám 1.4 59kw naběháno zatím cca 60.000km tak by mě zajímalo jestli není na chip ještě brzo. http://www.tdichip.cz/vykonove_tabulky/skoda Poradí mi někdo??? díky
Září 27, 201014 r neznám nevím...odkud jsi? já bych volil asi takto Brno a okolí: http://www.tdifun.cz/kontakt/ http://www.rfauto.cz/?kontakt,1 Praha: http://www.chipforum.cz/portal.php?sid=ec7641f0107dd3831f722a59e5943382 http://race.dieselpower.cz/O-Firme/kontakty.php Chomutov: http://race.dieselpower.cz/O-Firme/kontakty.php Plzeň: http://www.dragpower.cz:81/kontakt.php
Září 28, 201014 r Kibi: dík za tip. Tdifun mám daleko, ale motorpower se nabíd, že by mi to proved. Jen se domluvit..
Září 28, 201014 r Autor Kibi: dík za tip. Tdifun mám daleko, ale motorpower se nabíd, že by mi to proved. Jen se domluvit.. A pak se poděl kolik měls v základu kW at vím.
Říjen 4, 201014 r to lukas513 a s odstupem času, jak jsi spokojenej, co auto? Jak jsem slíbil, taky jsem si nechal úpravu provést a v základu jsem měl na brzdě 85kW, nevím jestli to je nájezdem, auto mělo jen 20tis.km a vůbec netuším jestli to může u nafťáka ovlivnit 60ticetanová Verva, myslím, že ne, (že to není jak u benzínu, kdy 100oktanovej benzín pomůže cca poníkovi či dvěma navíc..) každopádně s úpravou jsem velice spokojenej, aby se tam IC nevařil, tak jsem aspoň upravil ještě podběh, krásně naladěno, za běžnýho provozu auto nekouří vůbec a při záběru si jen tak odfoukne.. ) na chipu mám zatím najeto 4tis. km, ale jízda je pro mě nyní o dost zábavnější..
Říjen 5, 201014 r Autor to lukas513 a s odstupem času, jak jsi spokojenej, co auto? Jak jsem slíbil, taky jsem si nechal úpravu provést a v základu jsem měl na brzdě 85kW, nevím jestli to je nájezdem, auto mělo jen 20tis.km a vůbec netuším jestli to může u nafťáka ovlivnit 60ticetanová Verva, myslím, že ne, (že to není jak u benzínu, kdy 100oktanovej benzín pomůže cca poníkovi či dvěma navíc..) každopádně s úpravou jsem velice spokojenej, aby se tam IC nevařil, tak jsem aspoň upravil ještě podběh, krásně naladěno, za běžnýho provozu auto nekouří vůbec a při záběru si jen tak odfoukne.. ) na chipu mám zatím najeto 4tis. km, ale jízda je pro mě nyní o dost zábavnější.. Ahoj tak já jsem měl na brzdě nějakých 95kw, tet mám nějakých 117kw když jsem si to nechával dělat mělo auto najeto 172350km nyní má najeto 177777 a vše bez problémů v podběhu jsem udělal ofuky jak ji IC aby se tolik nehřálo. jo i pro mě je jízda zabavou ........ a co Spotřeba
Říjen 5, 201014 r pěknej nájezd.. 177777km gratulace.. no a na spotřebu jsem taky čučel, udělal jsem si jeden pěknej víkend asi 200km vyjížďku, abych auto testnul po chipu a nijak jsem se neomezoval, kdo zná cestu z Pohořelic na Vranovskou přehradu, je tam pár dobrých úseků a při předjíždění musí člověk zabrat. Po celé cestě jsem čekal tak 6,2 - 6,5l a byla jen 5,4l/100km... což na konkrétní styl bylo pro mě hooodně velký překvapení. (takže spokojenost) a když už jsme u toho nájezdu, přidám svůj přelom někdy z června letošního roku, (proti tobě jsem úplnej břídil) A jinak, mám pocit,že mi šla tak o 0,2 až 0,4l/100km dolů, ale těžko říct, možná jen placebo efekt. každopádně k autu se snažím chovat slušně, v klídečku zahřát a po ostřejší jízdě nechám dochladit turbo + dodržuju servisní intervaly... je možný, že třeba spojka odejde dřív, ale co, ta se vymění a zas se bude jezdit.. PS: pro rejpaly, jak jsem psal "jízda zábavou" znamená živá, ale jízda a s rozumem, nechci rozstřelit ani sebe, natož někoho jinýho! Ale když to auto zabere a vyrazí, prostě super pocit.. Upraveno Říjen 5, 201014 r od Jarys
Říjen 26, 201014 r Přátelé okřídleného šípu, dobře se to četlo a mám z Vás radost. Sám vlastním 1.9 TDI 74kW v základu a osobně si myslím, že prožívám vrchol v poweru. Jsou ovšem i chvíle, kdy mne předjíždějí kolegové v HTP, to je život. Moje krédo je klidně,bezpečně, rychle. Já vím, šlo by to rychleji, mi to stačí. Tu laťku posouvejte, ale mějte na paměti pravidlo bezpečného návratu domů. Váš fanda.Radek.
Říjen 28, 201014 r Jarys @ Lukas513: trochu jsem tu promazal ty OT (přeci jen k chipu 1.9 TDi to moc věcný nebylo), určitě si už píšete ve správný sekci "Vaše Fabia"
Listopad 6, 201014 r zdravim panove,jen otazka ,co rikate tomuhle? nejaka zkusenost? diiiik http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuning/osobni-auta/skoda/fabia/4838-fabia-19-tdi-pd-rs/
Listopad 6, 201014 r Autor zdravim panove,jen otazka ,co rikate tomuhle? nejaka zkusenost? diiiik http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuning/osobni-auta/skoda/fabia/4838-fabia-19-tdi-pd-rs/ Ahoj když to vezmu podle svého auta....... mám mit 74kW papírově jenže na brzdě jsem měl 95kW a tím pádem bych vyhodil 3990kč jen tak, a byl bych natom načem jsem byl zase těch 98kW. To je nějaký seriový chip. To je můj názor vic odkaz http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuning/osobni-auta/skoda/fabia/4837-fabia-19-tdi-pd/ Upraveno Listopad 6, 201014 r od lukas513
Listopad 6, 201014 r kdyz to tak vezmu,tak ty mas asi uz nejakou upravu delanou,jinak si nedovedu predstavit tech cca 20kw navic oproti seriovce 74kw,chapu,u kazdeho motoru je odchylka ale 20kw? nechme to byt,nepredpokladam ze bych mel vic jak tech seriovych 96kw,slo mi jen o to,jestli si u teto firmy v Praze nekdo nechaval chipnout fabku,pripadne nejaky vas kamarad
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.