Přejít na obsah

Co takle dát si...chip?


Doporučené příspěvky

Zdravím pánové,

tak jsem dneska absolvoval chip, který Pabllo organizoval u www.mereni-vykonu.cz a rád bych Vám sdělil své dojmy:

1. cena byla dle dohody super !!

2. průběh - nejprve přeměření stávajícího výkonu na brzdě, následně chipovací procedura a opět kontrola na brzdě. Pak jsem dostal prostor k projetí vozu a až po tom, co jsem se vrátil unešený zpět, jsem zaplatil.

3. človíček co se o nás staral byl velmi příjemný, vše ochotně vysvětlil, popsal proceduru a probrali jsme i věci co přímo nesouviseli s procedurou. Dal nám i pár tipů a rad.

4. Švagr tam byl se mnou s Mondeem 2,2 TDCi po chipu od jiné firmy a chtěl pouze měření na brzdě - výsledek: 129kW a 410Nm - v rámci akce co Pabllo domluvil. Za brzdu platil jen směšnou částku

Celá akce trvala cca 1,5 hod (chip cca 1 hod, brzda cca 15 min). Po dobu zkoušek na brzdě jsme dění sledovali z vedlejší kanceláře na velkoplošné LCD v pohodlí a s kafem v rukách, v přestávkách jsme oxidovali po dílně a tahali z lidí rozumy

Pocit z auta -

od první chvíle je poznat rozdíl - tahá už od spodních otáček, ale okolo 2tis je zátah opravdu brutální

na dálnici - nejlepší pocit mám z jízdy na 5. stupeň, kdy auto zrychluje i při mírném přidání plynu i do kopce - paceřický kopec od Turnova na pětku dole cca 70km/h, nahoře bez problému 180km/h

maximální rychlost - před tím jsem na rovince dosahoval normálně cca 170km/h, pak už se autu moc nechtělo, nyní 180 do kopce a myslím, že 200 nebude problém (byla průtrž mračen a provoz)

Spotřeba -

minule jsem tady řešil svou zvýšenou spotřebu s kibim a dalšímy seniory ( v rámci fora :) ) - 6,7 l/100 km - po poradě s forem jsem vyměnil komplet filtry a váhu vzduchu a dostal jsem se na 6,3. Cesta do PHA průměr při normální rychlosti 110-120 km/h 6,1 l/100km. Zpátky do LBC s tím, že jsem s autem dělal spíš hovadiny - závodění se švárou (musím se pochlubit - při závodu z benzinky jsem Mondeo slušně vyklepnul , teda dokud to neroztáhnul na rychlost :) ) - po dojezdu do LBC mi PC ukazoval průměr 5,7 l/100 km !!! a mám pocit, že nebude problém při normální jízdě mít spotřebu jakou jsem si přál a jakou jsem ostatním členům fora s touto motorizací záviděl

Celkově jsem nadšený a musím jen doporučit

Chci tímto poděkovat Pabllovi, že se ujal celkové organizace akce a za jeho flexibilní a profesionální přístup

Dík kámo :) doufám, že budeš stejně spokojenej jako já

PS: v příloze je graf z brzdy, byl by hřích se nepochlubit :)

post-63828-0-82519700-1311274366_thumb.j

Editováno: , autor: katkop
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar pánové,

dříve než tu začnu onanovat nad novými kobylami pod kapotou motoru 1.4 TDi, bych rád poděkoval Pablovi za výbornou organizaci, nesmírnou ochotu a neuvěřitelnou flexibilitu - jestli se někdy se setkáme osobně, dám mu možná i pusu kol5 - nebo mu radši koupim pivo :-)

Vše probíhalo stějně, jak popisuje katkop, takže se zaměřím na dojmy... už prvním sešlápnutím plynového pedálu se mi na tváři vyloudil úsměv, který trval až do Českých Budějovic a nevěřící kroucení hlavou se slovy "to je boží" byly na místě při každé akceleraci. A jak se říká "příležitost dělá zloděje", takže jsem akceleroval i tam, kde by se mělo brzdit... ale koho by bavilo brzdit, když se to tak krásně jede :-) No lidi které jsem předjížděl si museli myslet, že jsem něčim našláplej...

Dalším milým překvapením je snížení už tak nízké spotřeby, Praha - ČB za 3,8 l/100km a to jsem opravdu nejel na spotřebu, navíc pršelo a v kurfu jsem ještě vezl břemeno.

Takže lidi, kdo o tom uvažujete, jděte do toho, nebudete litovat. Je to prostě za málo peněz hodně muziky... hodně dobrý muziky.

Všem novým nachipovaným přeju hodně šťastných kilometrů.

Ještě jednou velké díky Pablovi.

Míra

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já jsem první co si nechal nachipovat....chlápek byl v pohodě, zjistil mi výkon před a po, trvalo to asi hodku a půl a mezi tím jsem čekal u něho v kanceláři, kde jsem všechno sledoval na obrazovce. Zjistil mi blbě zeštělovany turbo, ale nemělo to vliv na chipování ani na výkon, takže pohoda...výkon původního stavu měl být 66KW změřeno mi bylo 65KW, po načipování jsem měl mít 81KW, mám změřeno 80KW. potom sem ještě dám video s měřením výkonu

octavia.bmp

post-66741-0-34179500-1311322919_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdraim vas chlapci mam takuto otazocku kazda firma co chipuje auta udava ine KW a iny Krutiaci moment ... zda sa mi to nejake blbe .. jeden chipne fabku 74KW na 100 Kw a 310 NM druhy na 101 kw a 330 NM a atd... podla mna je to blbost ... :aggressive: ktora firma chipuje auta a dokazala aj vykon ktory slubila??? aj ked viem zalezi v akom stave je motor ako je zabehnuty ale aspon briblizne .. diki chlapci .. a ja rozmyslam zverit auto v TDI fun ;) len nemaju napisany narast vykonu ... :kuk: na spominany motor...

Editováno: , autor: Whitefabia
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdraim vas chlapci mam takuto otazocku kazda firma co chipuje auta udava ine KW a iny Krutiaci moment ... zda sa mi to nejake blbe .. jeden chipne fabku 74KW na 100 Kw a 310 NM druhy na 101 kw a 330 NM a atd... podla mna je to blbost ... :aggressive: ktora firma chipuje auta a dokazala aj vykon ktory slubila??? aj ked viem zalezi v akom stave je motor ako je zabehnuty ale aspon briblizne .. diki chlapci .. a ja rozmyslam zverit auto v TDI fun ;) len nemaju napisany narast vykonu ... :kuk: na spominany motor...

ten technik co nás měl na starosti nám k tomu řekl, že údaje v nabídce jsou orientační a že velmi záleží na tom, v jakém stavu jsou vstřiky, turbo, zajetý motor, váha vzduchu apod.

Taky jsem to nevěděl - v nabídce bylo 100 kW a 310 Nm a na výsledky mého chipu se můžeš mrknout výše.

Mě by spíš zajímala jiná věc - jaký je vztah mezi výkonem a kroutícím momentem, vždy jsem myslel, že tyto veličiny spolu přímo souvisí, ale chip mě v tom zvyklal.

Mohl by mi někdo objasnit, jaká je souvislost těchto veličin? a jak to přímo souvisí s navýšením výkonu motoru. Je lepší při zvyšování výkonu nárust kW nebo Nm?? a jak se tyto nárusty projeví na chodu, akceleraci, spotřebě apod motoru? Děkuji za vysvětlení

Pro příklad - švagr co tam byl se mnou na brzdě má Mondeo 2,2 TDCi a jemu při chipu zvedly výkon pouze o 19kW ale kroutící moment o 95Nm oproti nabídce - +35Kw a +75Nm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kuci,

jsem rad, ze jste spokojeny...snazil jsem se vybrat firmu, ktera nam poskytne hromadnou slevu, bude mit dobry pristup a vybaveni a myslim, ze jsme po vzajemnem vyberu neudelali chybu...dopredu jsem vedel, ze nechci chipovat nekde pred garazi s tvrzenim ze tam mam ccca 120kw :smich:

Bylo to casove narocne, ale zmakli jsme to nejak poskladat za sebe...a hlavne diky nasemu poctu jsem domluvil myslim dobrou cenu ;)

Nekdy se s Vama rad setkam osobne a muzem pokecat nejen o tech nasich plechovkach, ktere jedou jak z praku :p

Mam nyni nove rozvody a ted pujde na radu chip a pak asi vrtane kotouce, mozna lepsi tlumice a snizeni?...preci jen to bude potreba lepe brzdit...az toto bude, pak teprve prijdou okrasny prvky, jako hezka kola apod...nejdriv vyborna technika, pak kudrlinky :p

Termin hromadneho chipu je jeste tuhle stredu, takze pokud chce jeste nekdo vyuzit dobrou cenu danou hromadnym chipem, tak se klidne muze pridat :)

P.S. Napiste jak jste na tom se spotrebou, sla opravdu dolu? Nejak mi nejde dohromady rovnice vetsi vykon a nizsi spotreba...ale to bude tim kroutakem, kterej je pak hoodne peknej :p

Tak piste dalsi pocity a postrehy...ja je od stredy budu psat taky.

Editováno: , autor: Pabllo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pablo, tak hodně štěstí dneska... jestli to máš stejný jako já, tak teď netrpělivě odpočítáváš čas do chipování :D

Mě ta rovnice taky nějak nejde dohromady... větší výkon = menší spotřeba

ale je to tak... u mě spotřeba o něco klesla, zatím jsem nikam moc daleko nejel, takže jsem to pořádně nevyzkoušel - cestu z Prahy po chipu neberu v potaz, tam jsem blbnul....

ale i po městě se zdá, že si to bere o něco méně... uvidíš sám.

Tak držim palce a hned až přijedeš, hoď sem pocitovku :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pocitovka je na h.... Auto na brzde 3x odmereno, po treti jiz s diagnostikou...zjistena chybna vaha vzduchu a snizeny vykon, takze sem radeji nechipoval :aggressive: Az bude auto ve 100% kondici, tak se tam rad vratim, jednani prijemne.

Zitra jdu do znackoveho servisu na diagnostiku...na aute neni behem jizdy nic poznat i dalnice je v pohode,ale od 3000ot to vykazovalo nizsi vykon nez melo...

Pak dam vedet co a jak...

Editováno: , autor: Pabllo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak vcera bylo auto ve znackovem servise...je v nem nova origo vaha vzduchu (asi bosch)...auto se mi jevi opravdu o neco zivejsi (snad to neni placebo efekt), zadny extra rozdil to samozrejme neni, takze pujdu znova na brzdu a pokud bude prubeh vykonu jiz jak ma byt, tak pujde na rozumnou upravu na RS vykon 96kw ;)

Pak dam vedet...jinak ten den po brzde jsem byl vcelku zvadlej :feve: ted uz je to ok, pokud je to "jen" vaha vzduchu, tak to je spotrebni zbozi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se hlasím z dalším info...dnes proběhlo měření výkonu na brzdě a auto již má svých 74kw :palec2: Byla to naštěstí váha vzduchu a tak jsem z fabi nechal udělat "baby RS" na 96kw :p

První postřeh je, že auto jede opravdu lépe a nejvíce je to patrné na 5 převodovém stupni, kdy z 80 zrychluje velmi svižně...ve dvouproudovce jsem chtěl předjed auto předemnou a zařadit se zpět...aniž bych si uvědomil, měl jsem tam z 80 rázem 120 a musel brzdit,aby mě kamera na 80tce nezvěčnila :)

Druhý postřeh je, že kopec na Barrandov jsem běžně jezdil na 4 převodový stupeň, nyní se fabi chytá i na 5 převodový stupeň...je znát větší krouták a auto do kopce dle PP ukazuje menší spotřebu než před čipem...na hodnocení spotřeby je moc brzo, ale myslím, že při běžném ježdení do práce půjde dolů...

Jinak pokud by někdo chtěl ještě chipovat, tak je možné to domluvit...kdyžtak SZ.

Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Je to zvláštní v článku se uvádí, že ten chipař má jen jednu mapu na tuhle motorizaci. Když jsem tam byl, v první fázi mi z toho udělal cca 89kW a něco pod 300Nm.

Nabídl mi, ať to jedu projet jestli mi to stačí, nebo budeme pokračovat.

Nebudu to okecávat, s jídlem roste chuť - 94kW a 322Nm vyhrálo, s tím, že mě upozornil, že to může víc kouřit, ale na spotřebu by to mít vliv nemělo.

Po projetí 3 nádrží se tedy pochlubím spotřebou v průměru 5,6l / 100 km 20% dálnice, zbytek Liberec a to avizuji, že se v řízení střídáme s drahou půlkou cca 1/1 a s autem se nemazlíme a kouřivost je taky v normálu.

Jediná věc mi trochu kazí radost, před chipem jsem nechal vyměnit váhu vzduchu za "údajně novou" v servisu, který zatím nebudu jmenovat a ta je v prd..i.

Mám podezření, že mi tam vrazil z vrakáče nějakou jetou - nevíte někdo, jestli to nemá někde vyražený rok výroby nebo identifikační číslo, podle kterého by šlo zjistit jak je stará?

Půjdu mu to samozřejmě reklamovat, ale chci před tím vědět zda si mám u něj nechat udělat další opravy (vlivem chipu se projevilo opotřebení spojky, která v největším zátahu občas proklouzne), nebo radši vrátit peníze a hledat jiný servis.

Popřípadě, víte někdo v Liberci a okolí servis s dobrými referencemi a slušnou cenou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar lidi, tak váhu mám novou na reklamaci. Auto jede jak z praku.

Mám otázku - po chipu jsem na brzdě měl 322 Nm, a když jsme auto teď znova projeli po výměně váhy vzduchu, tak to ve VAGu ukazovalo 356 Nm !!!

Je možné, že by VAG ukazoval zkreslené hodnoty ? nebo je spíš možné, že byla váha vzduchu při chipování "načatá" a auto má nyní jiné hodnoty.

K tomu se ještě optám, jak je možné, že se to při chipování nezjistilo a zda to nemůže mít vliv na chod motoru nyní?

Moc díky za vaše názory, jsem z toho trochu nervozní

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dneska jsem narazil při nudě na firmu, která dělá profesionální chiptuning na Škodovky (nebo aspoň to tvrdí, sídlí v Kladně).

Dělají 3 možnosti chipu tuningu, buď max výkon, nebo střední cesta nebo eko verze.

Max chiptuning z Fabie 1,4 TDI PD 59 kW udělá mrchu, která má 80 kW / 109 PS / 255 Nm. Cena je kolem 4500 kč (jedno jakou verzi si vyberete), dále doporučuje a umí i objednat a rovnou namontovat vzduchový filtr od K&V, který by měl vydržet 1 600 000 mil. Stojí cca 2000 kč. Nemusí se měnit, jen díky speciálnímu čistidlu se dá krásně vyčistit a vložit zpět. Cena je sice vysoká, ale pokud to má vydržet tolik, tak si myslím, že to nahradí klidně 20 originál filtru od Škodovky za 399 kč/ks.

Tento vzduchový filtr pouští do motoru více studeného vzduchu, což by mělo ještě zvýšit výkon vozu a snížit spotřebu.

V CENĚ ÚPRAVY JE NAVÍC ZAHRNUTO:

komplexní diagnostika vozu

vyčištění palivové soustavy

vyčištění váhy vzduchu

kontrola vzduchového filtru

originální záloha na CD

certifikát o provedené úpravě

vstup do klientské zóny

sleva na příští chiptuning

ZÁRUKY PŘI DODRŽENÍ ZÁRUČNÍCH PODMÍNEK:

záruka 2 roky na řídící jednotku

záruka 10 let na software

záruka do výše 5000 Euro na motor

záruka 14 dnů na vrácení peněz

Když se na to tak koukám, tak mi to prostě vychází na zhruba 7000 kč a nárust výkonu obrovský. Až se mi nechce věřit, že to nemá vliv na životnost motoru a že to ten motor vůbec zvládá. 1,4 TDI se 110 koňma? Kurde tomu říkám pecka!!!

Co vy na to? Nebáli byste se toho?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento vzduchový filtr pouští do motoru více studeného vzduchu, což by mělo ještě zvýšit výkon vozu a snížit spotřebu.

sportovní filtr nebrat, radši ten origo a poctivě měnit.....minimálně váha vzduchu ti poděkuje, navíc nárůst výkonu bude neznatelnej a spotřebu to rozhodně nesníží ;)

jinak na chip bych si vybral osvědčenou firmu a místo "nějaké verze??" chipu, bych si to nechal odladit na brzdě, na bezpečnej výkon (ty 1.4 Tdi se ladí na cca 74-77kw)....ale jen můj náázor :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, kamarád mi psal o tom filtru, říkal, že ten filtr je sice fajn, ale že ho čistí každý 2 měsíce, aby byl pořád čistý a neničilo to váhu vzduchu.

Tak oni mají 3 typy, podle toho, co od toho motoru chceš. Max je těch 80 kW, pak mají střední cestu 75 kW a eco, která je 65 kW. Já bych šel do té střední cesty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...