Petrkiller Vloženo 11. Září 2011 Sdílet Vloženo 11. Září 2011 Ja mam na lahvni taky tu normu 501.01 jsem si to hned kontroloval jak jsem to dostal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RONE Vloženo 19. Září 2011 Sdílet Vloženo 19. Září 2011 určitě si kup 10w40 polosintetiku a jestli budeš měnit olej kup určitě i noví ol.fyltr,někdo mněni při tomhle rovnou i svíčky ale pokavat je tam nemáš od výroby a jsou hodně vypálený tak je nemněn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 19. Září 2011 Sdílet Vloženo 19. Září 2011 pokavat jsou hodně vypálený tak je nemněn. toto myslíš vážne,alebo len tak perlíš?? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 19. Září 2011 Sdílet Vloženo 19. Září 2011 Perli,trochu pozde navic 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RONE Vloženo 20. Září 2011 Sdílet Vloženo 20. Září 2011 To je překlep samozřejmě,ale jinak si tam třeba nachčij... 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 Lidi nechápu trošku ty normy, jaké mají být pro MPI tedy? Asi vezmu tenhle Olej , ale normy nejsou napsaný u toho, můžu vzít? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 Staci hledat: http://www.az-auto.com/osobni-motorove-oleje/shell-helix-hx7-av-10w40---44-lt.html Pro tvuj motor jsou normy bud VW 500.00 nebo novejsi VW 502.00 coz olej splnuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 Hele ja nevim ale ja tenhle olej nechtel prave protoze je cistici .. je to dobra vlastnost ale tu by mel snad v mensi mire splnovat kazdy olej .. a prave k vuli teto vlastnosti jsem jej nekoupil asi jsem udelal chybu nevim ale znami dali prave taky skvely olej do auta a jak jim ten olej odstranoval usazeniny tak za 3 mesice uz motor nenastartoval a museli na vycisteni komplet motoru .. Je to peugeot 307 1.4 16V benzin ale mel jsem obavy .. Ja mam Castrol Magnatec 10W-40 sice se starsi normou 501.01 a jezdi to jako za mlada ale asi jako dalsi dam shell .. uvidim tim shellem asi nic nezkazis no .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 (editace) Díky A ta 4L stačí, že? Nebo mám raději sehnat 5L? Psali jste, že se leje 4L, ale chci mít jistotu kdyby něco Editováno: 9. Říjen 2011, autor: Jehla23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 Ja nevim jestli jsem koupil 4 nebo 5L ale litr me zbyl Staci 4L urcite at neutracis zbytecne jako ja o par korun vic jsi konecne sehnal penize a vymenujes olej jo? No to si motor rekne konecne me nekdo taky vymenil olej .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 Pristi tyden se jde na vec a na ty rozvody kaslu, protoze jsem koukal jen tak na papiry kdy jsme auto kupovali a melo najeto 128 000. Pred dvema rokama nez jsem se ho zmocnil se ty rozvody menili a znamej i rikal, ze tam dali nejaky lepsi, takze to menit nebudu. Auto i skoro rok stalo, takze moc nenajelo a vydrzet maji 150 000 ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 Tak ty rozvody u MPI by mely vydrzet i 400 000 proste mely by byt "nesmrtelne" .. dve dvojite ozubene kolecka a dvojity retez by se nemel pretrhnout ale budou chrastit a casem by se melo zvysovat kolisani otacek ale jezdit se stim urcite da jestli jsou menene ve 128 000 tak to neres to dyt je mas skoro nove .. ja myslim ze je budu menit tak po 50 000 proste az to chrasteni bude zase jak stary favorit tak je vymenim ale stryc ma puvodni rozvody a se 102 000km mu zas tak extra nechrasti .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 Ja osobne davam prednost znacce Mogul, a da se sehnat ze slusne penize a rozhodne se jedna o vysoce kvalitni olej Takze proc zbytecne platit za predrazeny Castrol, Shell atp. Do ceskeho motor patri cesky olej http://www.skvelesluzby.cz/mogul-EXTREME-10W-40-4L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 (editace) Ja zase slysel ze Moguly moc kvalitni nejsou ze se lijou jen do nakladaku a do traktoru a bere je jen ten co je ma zadarmo mam to tady z fora .. ale je to vec nazoru urcite ja myslim ze ty oleje jsou vsechny skoro stejne .. a neni nahodou castrol taky ceskej? Me se zda ze je Editováno: 9. Říjen 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 Ted jsem si vzpomněl na film Zítra to roztočíme drahoušku jak měl na své staré Škodovce nebo snad to byla škodovka jezdím na Castrol A ty rozvody, mati rikala kdyz s tim jezdila, ze prej pomohla vymena oleje a uz to nechrastilo, mozna si to nepamatuje nebo nechavala rozvody i olej najednou, ale pry to bylo tim, ale neni si jista, treba to tak bude jsou totiz skoro jako novem tipuju, ze nejakych 135000 tam mohlo byt kdyz se to menilo, cedulku jsem bohuzel ztratil z toho... V předešlých stránkách někdo psal, ze je to jedno jaký se dá olej v podstatě, takže ten Mogul asi vezmu, vyjde levnějš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 no jak jsem já řešil rozvody tak mě bylo řečeno ze to stejně bude chrastit po 40 tisících zas.. ale stojí 400stovky takže skoro zadarmo:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 Rozvody jsou skoro zadarmo, ale nikdo mi je tam nedá zadarmo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 No to je fakt ale 1500 za praci kdyz to vydrzi 2-3 roky taky neni tak hrozne ne a navick dyz ti nevadi chrasteni tak je nemusis menit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 Nejdriv ten olej a vyfuk, zere mi to vic a rve to na míle daleko pak to treba bude lepsi, uvidime no. No 1500 je hezky, ale kdyz to delat nemusim tak to delat nebudu, radsi ty penize schovam kdyby se prihodilo neco jinyho, coz se doufam nestane. Ja si na to chrasteni zvyknu nebo koupim kryt motoru, treba i to pomuze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 (editace) Ok rozumna volba ja porad utracim za hovadiny a jakto ze nemas kryt motoru ja myslel ze to ma kazda 1.4 MPI .. ale doporucil bych i VIF koupit stoji 300 jestli mas penazky .. vydrzi dost dlouho a me uz po ctvrt nadrzi pomohl!! Motor za studena je takovy klidnejsi a snizila se o 1dcl spotreba na volnobeh u zahrateho motoru .. a hlavne u skoly me dycky skubal jak jsem jel domu jako by se zakaslaval .. ted uz tahne pekne od spoda ikdyz plyn jen lehtam proste skvele neskutecny rozdil jako by me nekdo motor vymenil :smich:uvidim jak dlouho to vydrzi jestli to nebylo predcasne radovani Editováno: 10. Říjen 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 Co, že je ten VIF? Jo měla by ho mít každá MPI, ale mě se vytrhnul a odlítnul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 (editace) VIF jsou aditiva do paliva... Edit: Skoro jsem to prehlidnul cos psal ohledne toho Mogulu, jako vsichni vime ze ty oleje jsou vesmes totozne, a proste keci ze nekdo Mogul nenaleje ani do Fava jsou hloupe, a rozhodne nevypovidaji o kvalite. Ja pouziva pouze Mogul a znamim ho doporucucuju a uplne bez problemu, takze zadny problem. Napriklad Mogul 5W-50 Extreme Sport pouziva i Roman Kresta s Petrem Grossem ve voze Škoda Fabia S2000 v zavodech Rally. A myslim, ze tam dostava asi dobre pohulit a motor bezi perfektne Proste Mogul neni tak medializovany, aby po nem lidi sileli jako po Castrolu atp. Editováno: 10. Říjen 2011, autor: Grym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 Ja bych rekl ze hosi lijou do fabky to co jim sponzor zrovna da ale asi je to vsechno stejne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 VIF jsou aditiva do paliva... Edit: Skoro jsem to prehlidnul cos psal ohledne toho Mogulu, jako vsichni vime ze ty oleje jsou vesmes totozne, a proste keci ze nekdo Mogul nenaleje ani do Fava jsou hloupe, a rozhodne nevypovidaji o kvalite. Ja pouziva pouze Mogul a znamim ho doporucucuju a uplne bez problemu, takze zadny problem. Napriklad Mogul 5W-50 Extreme Sport pouziva i Roman Kresta s Petrem Grossem ve voze Škoda Fabia S2000 v zavodech Rally. A myslim, ze tam dostava asi dobre pohulit a motor bezi perfektne Proste Mogul neni tak medializovany, aby po nem lidi sileli jako po Castrolu atp. Napadlo mě to no, alespoň jsem se ujistil :-) Ten Mogul je levnej a oleje snad všechny stejný (kromě výrobce) a tak ho tam nejspíš dám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mili11 Vloženo 11. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2011 nevim co tady porad resite.. vymena oleje.. kdyz si ji udelam sam,vyjde na smesný prachy.. jezdit do servisu a davat za olej 1500 :-D .. proc?.. od ty doby co mam 1.4mpi coz je uz asi 6 let tam leju http://www.olejspol.cz/zbozi/castrol-magnatec-a3-b4-4-litry tohle a auto si jede jak ma.. najeto 275 400km.. a uz nejmin 120 000 tenhle typ oleje.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.