Květen 14, 200916 r HOUZJ5AJ: tu co si dal v odkaze by som bral hned, pokial to vylozene nie je vybehany srot. za tu cenu combi s dobrym motorom a super vybavou je viac ako dobre. aj keby to bolo stocene napr. z 100-150tkm tak by som sa toho nebal. vezmi niekoho kto sa vyzna a je. mozno bude treba nejaku investiciu do toho ale myslim ze nakoniec by to bolo super auto za rozumnu cenu.p.s.: ked sa pozres co sa predava v bazaroch nejake fabie 1,4 MPI hatchback v clasicu ( bez nicoho ) okolo 100t kc z roku 2000,2001 tak toto je super cena. podla mna je to sehr gut. Díky za radu, uvidíme, jak bude vypadat v reálu. to Wittmann: To mi je taky divný... Ale třeba působí obava z vysokého povinného ručení, spotřeby apod. a ne nějaká závada. No uvidíme.
Květen 14, 200916 r jj to by som skor videl ako dovod ze je to 2,0. dost ludi chce iba 1,2 bez vybavy lebo co keby sa pokazili napr. el. okna to by bolo drahe na opravu a este k tomu mat 2,0 motor p.s.: ved preto su plne bazary 1,2 a uz aj 1,4 nie je zrovna ako maku.
Květen 15, 200916 r S tymi najazdami to nie je az take jednoznacne... :-) pre priklad u nas doma: Skoda Fabia 40kW HTP Social Edition - 3.5 roka = 50 000km - auto je doma od 15tkm - prave kilometre overene Opel Astra G 1.8 16V na SK je ich malo stale - 11 rokov = 75 000km - auto je doma uplne od nova takze netreba nic overovat kamosove Alfa Romeo 145 1.4 TS - 11 rokov = 260 000km - auto ma od 220tkm, povodom nemecko, je teda mozne ze ma este viac Opel Corsa 1.0 12V Eco - 11 rokov = 80 000km - auto maju od nova Skoda Felicia 1.9D - 12 rokov = 200 000km - auto maju od nova Takze tie km sa nedaju takto sudit... kazde auto sa inak vyuziva, v kazdej rodine je iny pocet aut.... skor podla km by som sudil auto podla stavu Napriklad napriek tym km je ta Alfa vo vybornom stave oproti Corse... takze tak... ale slovakom a cechom zyvknutym na stare skodovky ktore nevydrzali zvacsa bez generalky viac ako 80tkm to nevysvetli clovek...
Květen 15, 200916 r jj to by som skor videl ako dovod ze je to 2,0. dost ludi chce iba 1,2 bez vybavy lebo co keby sa pokazili napr. el. okna to by bolo drahe na opravu a este k tomu mat 2,0 motor p.s.: ved preto su plne bazary 1,2 a uz aj 1,4 nie je zrovna ako maku. a cim to je? bohuzial touto dobou, ked je vsetko drahe a vsade ta chcu len ojebat, takisto dost vela ludi zastava filozofiu ze auto je pre nich len dopravny prostriedok s ktorym sa prepravia z bodu A do bodu B a nie druhy domov... ja som toho nazoru tiez, auto si vazim, dam mu potrebnu starostlivost,chcem ho mat pekne, chcem sa v nom citit pohodlne ale ci si okno stiahnem kluckou alebo budem stukat do tlacitka je mi vysostne jedno, takisto aj to co je pod kapotou, dolezitejsia ako par koni pod kapotou je mi spolahlivost a servisne naklady....
Květen 15, 200916 r TomaS-BB: ano niekomu vyhovuje to niekomu ono, ja by som napr. auto bez klimy nechcel uz len s dovodu predaja ho lahsie predas ( a to nie preto ze by som ju potreboval vyuzivat za kazdu cenu ) ano je to dobou kto bol zvyknuty 20 rokov kluckou otvarat okno tak si povie doteraz om to tak 20 robil tak preco nie aj teraz. staci si otvorit dvere na fabii clasic, comfort, alegance a vidis rozdiely na prvy pohlad utulnost interiru. clasic je hotova sparta skoda 120 s lepsimi plastmi a tvarmi.
Květen 18, 200916 r tady to je, ale jestli tomu dobře rozumím, tak to auto už musíš mít koupenýhttp://new.skoda-auto.com/CZE/news/campaig...eetechcont.aspx Ptal jsem se na tuto akci v Porsche Smíchov (je to nejblíže tomu bazaru, co je ta fabie 2.0), ale když jsem tam telefonoval, tak o tom vůbec nic nevěděli. Pak za cca 2 hodiny mi mailem přišlo, že jí udělají zdarma, když to auto prodám u nich. Jinak se musí zaplatit a cena je prý dle ceníku servisních služeb (což je docela vtipná odpověď na to, kolik to by to stálo, kdyby nešlo využít tu akci....). Jinde jsem se na to pak z důvodů níže uvedených již neptal.
Květen 18, 200916 r Děkuji všem za cenné rady a ochotu pomoci, avšak řady majitelů fabií 2.0 zatím nerozšířím. Po víkendovém zasedání rodinné rady dostala přednost dovolená před nákupem auta. A protože se nechci zatížit úvěrem, nákup se odložil min o cca půl roku až rok. Ale pak už mě rodinná rada nepřesvědčí, snad
Květen 21, 200916 r Přispěju tedy i já jedním dotazem: Je možné, že během nějakého času budu pořizovat ještě jedno auto na ježdění do práce. Okta je přece jen trochu velká, těžká...a šetřil bych si ji na rodinné ježdění. Po "mrňouskovi" bych chtěl každý den dovézt a odvézt z práce cca 40Km denně+nějaké ty nákupy. Obsazenost jeden až dva lidi a nějaká taška s nákupem do kufru. Pokud bych chtěl zůstat věrný značce, tak přichází do úvahy Fabia(pozink, bezpečnost...) Výbava? Nejlépe nulová. Motor, volant a čtyři kola. Prostě klidně i holátko-Juniora. Tak a teď co za motor ??? Když to vezmu racionálně, tak mi vycházejí tři motorizace : 1,0 MPi, 1,2 HTP 40Kw, 1,9SDi Každá má své pro a proti. O výkon tu vůbec nejde . Spíš spolehlivost, servis a pořizovací cena. 1,0 MPi-osvědčená konstrukce, nízké povinné ručení, díly za hubičku, ale pouze v Junioru bez serva(no servo bych i oželel když o tom přemýšlím) 1,2 HTP 40Kw- modernější, méně kultivovaný, pov. ručení v rozumných mezích, obava z podpálených ventilů(cena opravy-lahůdka) 1,9 SDi-povinné ručení bude balík, spotřeba super-bezkonkurenční, vyšší cena ojetiny, riziko, že to bude ulítaný služebák
Květen 22, 200916 r Ja by som volil bud medzi SDIckom... alebo HTPckom 40kW 1.9 SDI - Ono takto, pri ojazdenom diesli pocitaj zvacsa z vacsim najazdom, tak ak ho chces tak si daj skor pozor na servisnu historiu a celkovy stav auta...km niesu nejake vypovedajuce... motor je to relativne nesmrtelny a pokial taha, necmudi a je to v norme tak moze mat kludne aj viac najazdene... ovsem pripadne opravy tychto motorov su predsa len trocha drahsie.. a pri 40kW HTPcku - osobne ho mam, pohodicka, do mesta to celkom staci, ovsem nemozes od toho cakat zazraky, proste normalne kludne jazdenie, ziadna brdza provozu nebudes neboj Co sa tyka oprav, tak tie diely niesu az tak drahe a je ich vsade kopec, motorov je na vrakoviskach kopec takze co sa tyka motora je to podla mna v suchu S podpalenymi ventilmi Ti poradim iba jedno, netreba s toho robit diesel a jazdit pod 2000ot/min, skor vo vyssich otackach, samozrejme ani na tych 2000ot/min netlacit na pol plyne do kopca... to auto proste potrebuje na svoju optimalnu a ekonomicku prevadzku troska vyssie pracovne otacky a dost ludi si to nevie uvedomit Co sa tyka ostatnej urdzby... okrem tych zapalovacich cievok nema co velmi odchadzat.. a ak odide tak to uz musi byt velka nahoda
Květen 22, 200916 r ventily se tuším podpalují na HTP 47 kw, ten slabší motor má jinou hlavu, tam bych se toho nebál.
Květen 22, 200916 r no právě že podpálené ventily jsou výsadou 6V HTP. Tedy alespoň co jsem se na fóru dočetl. Myslel jsem si že třeba 1,0MPi bude za slušný peníz, ale drží se v ceně přímo neskutečně. r.v.2002 první majitel, serviska,najeto 50 000Km, cena 75 000Kč Pokud přemýšlím o alternativách jiných výrobců: Smart for two-dobrý mrňous, ale servis mám asi 50Km daleko Toyota Yaris- 1,0VVTi-to by celkem šlo, spolehlivost, úspornost, .... Peugeot 106-no frantík...to snad už tu Fabuli, nebo japončíka Zánovní "kolíňata" jsou ještě dost drahá.
Květen 22, 200916 r jo s těmi ventily máš pravdu, nějak jsem byl duchem mimo. Osobně bych šel do sdi (z této nabídky), ale na provoz bude určitě levnější 1,0 (hlavně ručení) a pochybuji že se kradou.
Květen 25, 200916 r No jasně. SDi je jistě výborná volba, ale přece jen vyšší pořizovací cena. Dají se sehnat už za rozumný peníz kolem 75 000Kč, ale u těchto kousků mám právě obavy z těch služebáků a podobných pleček. Co jsem tak koukal 1.0 MPi jsou povětšinou šperky po jednom majiteli-důchodci. S pár najetými Km většinou s ještě skoro nezajetým motorem.
Leden 25, 201015 r Na co si dát pozor při nákupu fabie. Máte někdo zkušenosti s 1,9SDI? dívám se na http://www.carwest.cz/nabidka-vozu/E681
Březen 7, 201015 r To je jediný co v áčkách dává smysl, jinak jsou to pořád stejní lumpíci... Ahojte,mě hodně lidí odrazovalo od koupi auta od Fa AAA.Nakonec jsem auto koupil od nich v Plzni Fabii 1.4 TDi s autem jsem spokojen víc než dost.Myslím že lumpící mohou být všude.Já zatím nelituji jen zatím nevím co je to za kontrolku vedle vypínače na světla při zapnutí svítí červeně,tak ji mám raději vypnutou..Asi nějaká kontrolka na elektriku v mozoru???Kámoš má stejnou kontrolku na Octavii benzin,ale ta mu slouží jako zapnutí na plyn.Poradí mi někdo? Ahoj Upraveno Březen 7, 201015 r od Budikman
Březen 8, 201015 r Dej foto protože to není standartní vybava.Já mám takhle dodělané přední mlhovky,protože origo přepínač se blbě schání a je poněkud dražší.
Květen 8, 201015 r Dobrý den, právě váhám nad koupí Fabie 1.2 47kW 12V. Druhý majitel - první byla firma. Kosmetické vady. http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/fabia/8004238 Jaké jsou nejčastější investice? Slyšel jsem, že u tohoto modelu se dost často stává, že odejde hlava. Díky
Květen 9, 201015 r Ja nevim ale byt tebou tak radši něco připlatim a koupim něco zachovalejšiho,navic firemni byvaji dost zhuntovane,tak abys do toho nesypal jen penize
Červen 27, 201015 r Dobrý den prosím o zhodnocení autíčka Vás zkušenější jsem majitelem Scenica 2.0i sloužilo dobře ale děti už vyrostli s kočárků a taky hodně baští něco kolem 10L/100km a proto chci ušetřit na palivu (hlavně)a tak čtu všude možně okolo a rozhodl jsem se pro Fabii 1 s naft. motorem a to buď 1.4 nebo 1.9 ještě jsem žádné z nich neřídil nejsem závodník ale ročně ujedu kolem 15-20 tisíc km. Tady je auto které se mi líbí http://www.autoesa.cz/karta/skoda-fabia-1-9-tdi-ambiente/1157599.html a pak taky zda máte někdo zkušennosti s tímto bazarem vybral bych si tam určitě i nějakou jinou fabii ale jelikož to je pro mě docela z ruky než pojedu auto si chci předběžně vybrat a rezervovat Díky všem za odpověď
Červen 27, 201015 r Sám za sebe říkám,že sis vybral dobře.Podobné auto jsem kupoval vloni v listopadu a zatím si nemůžu stěžovat.S autoesa nemám žádné zkušenosti,ale je to jeden z největších bazarů u nás,tak snad by neměl být problém.Zkusil bych jim zavolat,ať ti dají nějaké info než se tam rozjedeš(vin,kam jezdilo na servis,když má serv. knížku atd..).Uvidíš alespoň jak s tebou budou jednat.To je asi moje rada,třeba ti někdo poradí ještě něco jiného.
Červenec 18, 201015 r Čauves,asi jsem se zbáznil ale asi se vrátím k osvědčené fábii....splnim si sen a koupim fabii RS http://www.annonce.cz/detail/Skoda-Fabia-RS-1-9TDi-11312807-WAUFER.html
Srpen 16, 201015 r Ahoj všem. Už delší dobu uvažuji o prodeji svého Peugeota 406 break 2.2 HDI a pořízení Fábie combi. Jsem jeden s těch co utekl od škodovky a dost toho lituji. Měl jsem Octavii v combiku 1.9 TDI 81 kW na chipu a šel sem do peugeota a můžu říct že to byla docela velká chyba v mém životě. Fabča by jse mi zamlouvala v 1.9 TDI 74 kW. Mohly by ste mi poradit na co si při koupi dát pozor a podělit se se skušenostma s touto motorizací. Předem diky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.