dakty Vloženo 1. Duben 2007 Vloženo 1. Duben 2007 jak už psal kolega cosby zřejmě se nedodržel postup dělal jsem to x krát a v poho občas se ale stane že něco nejde standartně......1.to že bliká stále imo po zadání LOGIN není nesprávné nemáš sladěnou jednotku s panelem......... 2. imo svítí stále když je vše sladěno a doladuješ pouze klíče...... 3. nemám v hlavě etku ale zda nemáš panel starý na starou generaci......?????? 4.pozor na použité palubky s maxidotem nejdou potom připasovat jinam má zkušenost ......dokážu si s tím poradit M. díky moc za rady... mohl by ses mi kouknout do ETKY, já jsem shopen až v práci se na ni juknout nové 1U0 920 821H staré 1U0 920 811B Citovat
dakty Vloženo 1. Duben 2007 Vloženo 1. Duben 2007 jak už psal kolega cosby zřejmě se nedodržel postup dělal jsem to x krát a v poho občas se ale stane že něco nejde standartně......1.to že bliká stále imo po zadání LOGIN není nesprávné nemáš sladěnou jednotku s panelem......... 2. imo svítí stále když je vše sladěno a doladuješ pouze klíče...... 3. nemám v hlavě etku ale zda nemáš panel starý na starou generaci......?????? 4.pozor na použité palubky s maxidotem nejdou potom připasovat jinam má zkušenost ......dokážu si s tím poradit M. zkusím to tam dneska hodit... Citovat
rolbař Vloženo 26. Květen 2007 Vloženo 26. Květen 2007 (editace) Ahoj lidi, kdo mi poradí v jednom dilema, budíky na 1,6 AEE číslo 1U1919033L a 1U1 919034L jaký je v nich rozdíl, obě verze jsou s MFA, do 200km/h a nejsou CANové je rozdíl jen v barvě šedá černá nebo i v imobilizéru 1. 2.verze. Ty první se dávaly na MR 97, 98, 99 a ty druhé na MR00 od MR00 se dělaly totiž černé. Jsem z toho volaký zmetený Editováno: 28. Květen 2007, autor: rolbar Citovat
metal Vloženo 27. Květen 2007 Vloženo 27. Květen 2007 Ahoj lidi, kdo mi poradí v jednom dilema, budíky na 1,6 AEE číslo 1U1919033L a 1U2 919033L jaký je v nich rozdíl, obě verze jsou s MFA, do 200km/h a nejsou CANové je rozdíl jen v barvě šedá černá nebo i v imobilizéru 1. 2.verze. Ty první se dávaly na MR 97, 98, 99 a ty druhé na MR00 od MR00 se dělaly totiž černé.Jsem z toho volaký zmetený čus čeče oboje by měli bejt červeně podsvícení podle čísla a ty 1u2 nemaj akustiku pípnutí když je venku větší zima než 4°C alespoň myslim Citovat
rolbař Vloženo 28. Květen 2007 Vloženo 28. Květen 2007 oprava, ty druhé mají být 1U1 919034L jsem se překouknul v ETCE Citovat
Návštěvník Vloženo 16. Srpen 2007 Vloženo 16. Srpen 2007 (editace) Je tu nekdo kdo potvrdi pin? Octa eprom - 93c86 - myslim ze pin bude 02632 Editováno: 16. Srpen 2007, autor: Návštěvník Citovat
honza72 Vloženo 16. Srpen 2007 Vloženo 16. Srpen 2007 Ahoj a proc pin nevyctes kabelem? Honza Citovat
Návštěvník Vloženo 16. Srpen 2007 Vloženo 16. Srpen 2007 (editace) Ja se chci ujistit zda jsem vycetl dobre Editováno: 16. Srpen 2007, autor: Návštěvník Citovat
Jeneburg Vloženo 16. Srpen 2007 Vloženo 16. Srpen 2007 mas to dobre ¨ Je tu nekdo kdo potvrdi pin?Octa eprom - 93c86 - myslim ze pin bude 02632 Citovat
Návštěvník Vloženo 16. Srpen 2007 Vloženo 16. Srpen 2007 (editace) Dekuji A prosim jeste tyto - Fabia 93c86 ctu spravne? pin 08177 Editováno: 16. Srpen 2007, autor: Návštěvník Citovat
Návštěvník Vloženo 16. Srpen 2007 Vloženo 16. Srpen 2007 (editace) A prosim jeste tyto - Fabia 93c86 ctu spravne? pin 08177 Editováno: 16. Srpen 2007, autor: Návštěvník Citovat
Vaša Vloženo 17. Srpen 2007 Vloženo 17. Srpen 2007 4.pozor na použité palubky s maxidotem nejdou potom připasovat jinam má zkušenost ......dokážu si s tím poradit nesmysl asi děláš něco špatně Citovat
Návštěvník Vloženo 18. Srpen 2007 Vloženo 18. Srpen 2007 Zdravím.Sehnal jsem si budíky s poloMaxiDotem. Maj číslo 1U0 920 821H a mám je i s pinem. Staré mají MFA a maj číslo 1U0 920 811B. Když jsem je vyměnil, chtěl jsem nakodovat klíče,ale kontrolka immo mi po loginu ve VAGu stále bliká (měla by začít svítit)... Immo nových budíků je správné, mám i immo starých. Jedná se o Octavii I Tour rok výroby červen 06...prosím poraďte, co mám dělat či nedělat,abych nakodoval klíče? Děkuju mooooooc najed si na blok 24 a tam bude urcite neco blokovano - bud spany login, nespravny klicek, ci nouz. zadani pinu na pristrojovce neuspesne - no podivej - hodnoty maji byt vsechny na 0 Citovat
Návštěvník Vloženo 4. Září 2007 Vloženo 4. Září 2007 Nevite nekdo, nedokresluje mi display u palubniho pocitace co s tim? musim vimenit cele budiky nebo staci jen display, jde to vubec?? Citovat
dakty Vloženo 20. Listopad 2007 Vloženo 20. Listopad 2007 Tak jsem po dlouhé době opět zasedl nad svůj problém. Když vložím nové budíky do auta, chci zadat pin (17 - 11 Login), tak se mi kontrolka immo nerozsvítí, ale bliká. Když vyčtu kanál 24, jsou všude 0, takže žádná časová prodleva není. Když mi nesvítí immo, tudíž nemůžu do kanálu 50 na přepis nového pinu na starý. Stále tam je hodnota 32000 a po testu mi tam opět skočí... Dále jsem zjistil, že mám uzamčený klíček... znamená to, že když ho mám přizpůsobený pro staré budíky, nemohu jej přizpůsobit k novým i když tam bude starý pin? Zanmená to, že musím sehnat nové klíče a nechat si je vybrousit? prosím o odpovědi, děkujuuuu Citovat
nightx Vloženo 23. Listopad 2007 Vloženo 23. Listopad 2007 Dobry den, v aute jsem si nechal vymenit palubku na maxidot. Vesmes vsechno je vporadku, namontovani, nakodovani klicu. Ovsem chtelo by tam jeste neco zrejme donastavit. Rychlost neukazuje tak jak ma (na tachaci 65 km a ve skutecnosti 50km a pri rychlejsi jizde je rozdil vetsi ....) take bych tam potreboval nastavit pocet kilometru ..... coz vag by mel umet jenom napsal ze danou pristrojovku nepoznal,,, take tam neni signalizace otevrenych dveri pricemz rok vyroby auta je 2007 (octavia 1 - tour 1.6 75kw) ..... Dokazal by to nekdo dat dokupy tak aby vsechno jelo jak ma ? Jsem z jizni moravy,,, Zlinsko, Uherskohradisko .... odmena jista Dojedu ... Citovat
viewer Vloženo 24. Listopad 2007 Vloženo 24. Listopad 2007 jj, vagem nestavíš v pohodě kilometry ale je do té doby ně najedeš 100 km, pak už musíš mít jinačí meducínu... Citovat
zdenouch Vloženo 27. Březen 2008 Vloženo 27. Březen 2008 Zdravím pánové chtěl bych předělat budíky na své O1 1,9 TDI r.v. 03/00 . Mám ŘJ 038906018GM , KOMFORTKU 1JO959799G a budík tuším 1U1 919 033G, 1U1 919 034G, 1U2 919 034G, 1U2 919 033G ? Budíky jsem hledal podle ETKY. Chtěl bych tam dát budík 1UO 920 810F ! Co budu muset všechno předělat? Našel by se prosím někdo z okolí BRNA kdo by mi pomohl ? Předem děkuji za vaše komantáře a rady. Citovat
smreko Vloženo 28. Březen 2008 Vloženo 28. Březen 2008 Ak tam maš budíky ktore maju druhe trojčíslie 919 tak ide o 2,5generáciu komfortu a budíky s 920 sú už 3gen.komfortu v tom prípade budeš musieť postupovať podla Vašoveho návodu a cele to prerobyť na spomínany komfort 3gen. ale stojí to dosť peňazí dobre si to premisly !!! Bude ti treba nove kluče najl. vystrelovaky r.j. komfortu ...799B r.j.dverý typ D, r.j.airbagov 72pin + dake konektory štekre atď... http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...&hl=komfort Citovat
Petr81 Vloženo 28. Březen 2008 Vloženo 28. Březen 2008 (editace) Ak tam maš budíky ktore maju druhe trojčíslie 919 tak ide o 2,5generáciu komfortu a budíky s 920 sú už 3gen.komfortu v tom prípade budeš musieť postupovať podla Vašoveho návodu a cele to prerobyť na spomínany komfort 3gen. ale stojí to dosť peňazí dobre si to premisly !!! Bude ti treba nove kluče najl. vystrelovaky r.j. komfortu ...799B r.j.dverý typ D, r.j.airbagov 72pin + dake konektory štekre atď... http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...&hl=komfort 920 nemůžou být jen pro třetí generaci protože jsem je vyndal z auta, který má 2,5 generaci komfortu Editováno: 28. Březen 2008, autor: Petr81 Citovat
Vaša Vloženo 28. Březen 2008 Vloženo 28. Březen 2008 920 je CAN může být 2,5 i 3generace 919 je neCAN (1-2 generace) Citovat
zdenouch Vloženo 28. Březen 2008 Vloženo 28. Březen 2008 920 je CAN může být 2,5 i 3generace919 je neCAN (1-2 generace) Jak mám teda postupovat Vašo a co je ještě potřeba krom toho co jsi mi napsal: budeš muset dát CANovou airbagovku aby budíky 2,5 generace (CANovy) signalizovali stav airbagů a nebo dáš budíky 2,5 generace a jde odkódovat airbagy tím pádem ti nebudou signalizovat (kontrolka se nerožne) airbagy budou fungovat (ale pokud budeš mít na něm závadu nedozvíš se o tom. A postup: na budících přepojíš 2 dráty (potkávací světla, mlhovka) airbagovka se musí přepojit celá Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.