Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

..15t km to i s magnatecem zvladne...

Dejme tomu, že ne na prd (to by znamenalo i určitou škodlivost) - ale do určitý míry zbytečná vlastnost = označení C3 definuje obsah popelovin, konkrétně v tomhle případě označuje vhodnost oleje i pro motory s DPF = má málo popelovin, takže ani při případným úniku do spalovacích prostorů nezasírá tolik filtr jako olej s vyšším obsahem popelovin. Problém je v tom, že ty popeloviny vznikají převážně z účinnostních přísad = aditiv, který obsahujou kvůli funkčním vlastnostem i jiný prvky než jen uhlík a vodík (základní chemický složky olejovýho základu) - takže síra, fosfor, ale taky kovy jako molybden a podobně.

 

No co, Malta si koupil co si koupil, jsou to jeho hatátitly, myslím že nemá cenu mu vandrovat do výběru - má toho na obou nalítáno dost na to, aby si pro ně uměl vybírat.

tak holt se tam ohřeje jen 15t km a půjde po žních k Turkovi :kol-46:  :kol-28: . Michale, nahoď nějaké konkrétní téma, kde to rozebírají i vzhledem k LPG. Dal jsem tam do vyhledávání "Magnatec" ale bylo tam toho tolik, že jsem prolítl jen první dvě stránky najitých vláken a vzdal to

Nemam cas to ted hledat, ale napis pitrisovi. Je to machr z brna. Idealni pouzivat v klidu mobil 1 5w40 nebo total quartz z tech levnych ale to predbiham ve cteni. Je tam toho napsano moc ale jak rikam nemam cas to hledat. Fakt jsou ty aditiva zbytecny a nasranych uzivatelu duverujicich zazracnym ucinkum je tam spoustu a vetsina psala ze se motorove auto zhorsilo i co se tyka zrani oleje atd. To jsem bohuzel zjistil i ja na oktavce. Nech ho tam 7 tis a pak do kanalu? Stejne je nej ho do 10 tis menit. Ja menim ve svych po 7 tis km

potvrdzujem hromadnu homologizaciu na lpg system lovato fast 01 pre vozidla s kodom motora cggb :-) uz ho mam nahodeny v mojom rumcajzovi :-) usporene vybavovacky po uradoch...

Tak aj ked teda drahsie a bude viac vybavovania rizhodol som sa pre montaz Tartarini do mojej fabule. Prva navsteva policie uspesne za mnou a teraz montaz na ktoru som objednany na 14.10. Tak som zvedavy.

nevim.. ja menim i na LPG po 15ti t km, nevim, jestli je nejaky duviod menit po 10 ,8, nevim kolik t kilometrech...kdyz srovnam kvalitu dnesnich oleju, tak  mi to prijde zbytecne...

Kluci slovensti, jak to mate v Sk s cenama LPG-BA?

jen tak pro zajimavost...

Urcite poslechnu Jirky z Brna, kterymu se to zda zbytecny nez odborniky, kteri oleje testuji a zkousi. Zkus se tam taky podivat a mozna pochopis ze myslet nestaci. Klidne tam olej nechej 20 tis km. Nepoznas to. Neber to nijak zle, ale to je jako bys konstrukterovi radil at nedava material 8mm kdyz staci 5mm a mas vystudovany treba prava. Stejnej nesmysl, ale je to tvuj motor az ti zacne zrat olej, muzes si pogratulovat :)

az zacne zrat olej pujde z baraku.... ja menim po 15t, az zacne zrat olej, tak tit o sem napisu.. prodaval jsem feldu, mela najeto 265 000km, meli jsme ji od 0km, davali jsme tam vetsinu jejiho zivota olej 5w30 castrol, pozdeji 10w40 - valvoline, castrol GTX 3 atd.. vzdy se menil olej po 15t km a felda jezdila od vymeny k vymene, nikdy se olej nedoleval a ubylo max do 3/4 merky... toto jsou zase me prakticke zkusenosti..

 

ale chapu to, jsou zde lidi, co maj nacteno, nastudovano.. proc ne... auto beru jako SPOTREBNI vec, urcite ne jako milacka rodiny, mazlika, je to jen kus kovu, az zacne, jak ty rikas, zrat olej, tak ho prodam a koupim si nove.. ale nemyslim si, ze se to stane... urcite ne proto, ze nemenim olej po8t km,ale po 15t km.. pokud vim, tak samotna skodovka ma toleranci do 0.5l/1000km, coz je 7.5l na 15000km... tot ti prijde jako co??? jako mala, bezvyznamna spotrebka, kdyz tolerance spotreby oleje noveho motoru udavana vyrobcem je 5l oleje na 10000km?? :kol-31:

Motor 1.4 neni tak dopraseny jako prvni HTPcka, netrpi vysokyma teplotama, nejezdim s tim po dalnici-kdyz neberu 3x za rok 100km-netocim to studene a vesmes jezdim z prace a do prace 20km pres dediny... takze jsem presvedcen o tom, ze motoru nijak neublizuju vymenou po 15t km. :kol-14: a tvoje srovnani s 8mm materialu kdyz 5mm staci.. to je fakt :kol-27:   little out...

Upraveno od JirkaBrno

Jirko nezlob se, nemam cas tu pisalkovat slohovky. Zkratka lij tam co chces, auto neberu jako plechovku, od toho jsem si superba v plny fakt nekupoval. Za me konec :)

Jinak za tu dobu co jsi prispevek uverenil jsi ho upravoval jeste minimalne 2x, spatne se na to odpovida.

Upraveno od michal2009

JirkaBrno co som tak baj ocko pozeral tak cena lpg v Ba je cca 0,729eura (cca 20kc). Jak sa pohybuju ceny v CZ?

u nas je  LPG za 0,70 €,

 

kto ma 1,4 16v  kod motora  BXW? -  poradte sviečky od NGK

NGK typ ZFR6T-11G, cena v ELITu 262,57Kč s DPH za kus = odpovídá přibližně 10€. Přímo typ doporučovanej výrobcem podle kódu motoru.

Jirko nezlob se, nemam cas tu pisalkovat slohovky. Zkratka lij tam co chces, auto neberu jako plechovku, od toho jsem si superba v plny fakt nekupoval. Za me konec :)

Jinak za tu dobu co jsi prispevek uverenil jsi ho upravoval jeste minimalne 2x, spatne se na to odpovida.

:kol-31:

Upraveno od JirkaBrno

JirkaBrno co som tak baj ocko pozeral tak cena lpg v Ba je cca 0,729eura (cca 20kc). Jak sa pohybuju ceny v CZ?

cr -na me oblibene cerpacce doslo ke snizeni LPG z 17.40 na 16.90, plus zde mam jeste 50 hal. slevu, takze tankuju za 16.40.. jinak ceny v cr od 16ti korun do 19ti...jak kde..

no, nevim, jestli se to tyka techto svicek, ale co mi rikal plynar, tak jsou ,,dvoje,, ngk.. jedny origo japan a ten zbytek odkudkoliv.. je potreba na to davat bacha..

ty druhé byly Made in France ... ale za tu dobu, co dávám NGK, jsem ještě na ně naštěstí nenarazil :kol-47:

Potisk je Made in Žabožroutsko, ale fyzicky jsou údajně vyráběný kdesi v Maroku... Podle toho pak taky vypadají. 

Já sice dávám BOSCHky +51, ale nevěřím udávaný životnosti 60tkm - měním je pro sichr už v polovičce, po 30 000.

prave proto, origo NGK je nekde kolem 200kc+-..

som kukal tie sviečky ale ja potrebujem na LPG donedavna som jazdil na fabke a tam som dal NGK s iridiovou elektrodou pričom jedna stala cca. 20 € maju odjazdene cca. 90.000 bez najmensieho problamu

ja nedelam samomechanika.. proste s tim zajedu k plynari, on si tam da svoje proverene dily, nastavi to , zaplatim a jedu.. nebudu sem pak psat dotazy typu-koupil jsem nejake svicky a ono to nejede co s tim...

nevim, najezd 90 000km na jedny svicky mi prijde dost, i kdyz jsou iridiove.. ale tak jestli je vse OK./..

nevím,proč ti připadá že by Iridiové neměly vydržet 90 tisíc....dávají se do aut kde vydrží běžně i 200 tisíc, protože jejich výměna znamená zdemontovat celé sání u auta, např. u Lexuse CHryslerů je to práce na 6 hodin....navíc jsou přímo na plyn doporučeny,protože o cca 4-5 kVolt mají nižší přeskokovou jiskru,tudíž nezatěžují tolik zapalovací moculy a cívky...ale téma zde začalo o něčem jiném, toto se probíralo už dávno n ějde jinde... 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.