Přejít na obsah

Servisní akce - výměna rozvodů 1.2 TSI


hopa26

Doporučené příspěvky

Taky jsem byl minulý týden na garanční prohlídce a byla z toho servisní akce na turbo, výměna obou znaků, oleje, filtru a ometení kuních chlupů z motoru... Naštěstí bez kousanců. V servise mě řekli, že nové 1.2TSI už mají nějaký větší plastový kryt na káblíky kterou si klidně můžu přiobjednat, ale že to stejně řeší jenom část kabeláže a navíc je to nekřesťansky drahé, takže si mám raději koupit sprej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maty, pokud Tě Tvůj prodejce opět vypeče, tak Ti to domluvím u nás. Já dnes vezu zpátky umyté a přípravkem od Goga ošetřené alu disky, na nichž mám zimní gumy (lesk jako blesk). Měly by mi vyměnit ten zámek pátých dveří a při té příležitosti požádám technika, zda by si neposlechl start.

Myspuline, to je zajímavá informace. Dnes se na to pozeptám. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co s tím Tygříku ale budeme dělat? Mě tato závada bere radost z auta, které jsem si vysnil a dreze zaplatil... V úterý budu o něco chytřejší, nemám chuť se zase nechat opít rohlíkem (Ty víš Tygříku, kam mířím...)

Ahoj všem, mě také občas zachrastí řetěz při startu najeto 29 tis, 9 tis. po výměně řetězu. Na příští středu jsem objednán do servisu, prý provedou měření jak na tom řetěz je. Tak uvidíme. Mám ty samé zkažené pocity z jinak super auta jako ty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem, mě také občas zachrastí řetěz při startu najeto 29 tis, 9 tis. po výměně řetězu. Na příští středu jsem objednán do servisu, prý provedou měření jak na tom řetěz je. Tak uvidíme. Mám ty samé zkažené pocity z jinak super auta jako ty.

Není co měřit, ty řetězy jsou už ohranou písní jak od Gotta(jo a jeho manželka má taky, sice fabku,ale 1,2TSI chudina). Dělá se po až vyloženém remcání a pak jako spasitelé to udělají.Jak jsem měl scuka s Tygrem tak jsem mimoděk přišel že mi prolíná turbo. Obojí,jak rozvody a turbo měly být na celou životnost motoru... A do pytle, takže motor dát na GO když už je obojí v kélu? Celkem brzo. To už 120ka vydržela dýl...A o tom krytu zase známá obehraná- on je nějaký nový kryt?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Yetík je ze servisu doma, proběhla změna servisního intervalu na Q2 (15tis. km/1 rok), výměna oleje a filtru, kompletní prohlídka vozidla. Kromě toho dvě dílenské akce Škoda (podložka pod turbo a výměna zadního znaku).

K dalším závadám:

- hlučný rozvodový řetěz při startu - před technikem jsme to startovali několikrát, ani jednou si řetěz nezařechtal -mají to poznačené, když se to bude zhoršovat, tak hned do servisu na výměnu. K tomu mi ještě přehráli nový soft. Doma jsem to startoval snad desetkrát a bez hluku - uvidíme

- abčas mi vypadávali repráky v levých dveřích - prošli konektory u rádia a ve dveřích, prý nic nenašli (?) - uvidíme

- drhnutí pátých dveří v zámku - seřízeno

- drnčení ve středovém panelu - při zkušební jízdě se závada neprojevila - připadal jsem si jako blbec, ty plasty si snad zase sedly po mrazech zpátky a opravdu to teď nedrnčí (ze servisu jsem jel 30km bez rádia s nastaveným uchem a ono opravdu nic)

- rezavé brzdové kotouče a nepříjemný zvuk při brždění po dvou dnech stání venku - prý naprosto v normě (!!!)

Celkově mě servisní prohlídka vyšla bez pár korun na 3000Kč.

PS: S ohledem na stopy nového návštěvníka v motorovém prostoru auta jsem dnes za dvě stovky zakoupil sprej na kuny - už jsem taky v klubu ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlastní vlasy, Artigasi? Ty? A co máš na kocoura Dolfu? S takovou mi podře lak na kapotě. Auto naleštěné. Jen kapota, čelní sklo a kopeček hlíny na střeše. A utratit ho nechci. Znáš mě. Zabíjím jen lidi. ;)

Tak podložku u turba asi nemám, pokud dobře vidím. :blink: Asi jsem moc vyhecovaný a slyším za každým zvukem nekalost. Mamčin Sup II 1,8TSI zvučí stejně. Na to, že mám hudební hluch a mám od 7.třídy od učitelky klavíru zakázáno zpívat, ze mě bude brzy expert.

Maty, Ty teda řádíš. Vítej v klubu a mluv, prosím Tě, tiše. Kuna naslouchá!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podložka k turbu , zadní znak a soft mi taky udělali. Nevšiml sis vyšší spotřeby po přehrání tím novým softem ? Díky za info.

Jinak motor se mi zahřeje mnohem dříve , již po několika minutách .....tím asi bude dána ta vyšší spotřeba. Nevím. Jinak 15km trasu jsem jezdil kolem 5l / 100km a po přezutí na letní gumy jsem měl rozdíl cca. 0,3l ....a tu stejnou trasu s letníma a novým softem udělám za 5,8l / 100 km ..........u ostatních tras mí to dělá tak 0,8 l /100 km....zajímavé..co s tím ? :-) Říct servisu ať mi dají starý soft ? ten soft prej řeší jen něco s tím rozvodvým řemenem zase , ikdyž pžrdtím přehráli soft a vše od té doby OK .... Nevím,

Yetík je ze servisu doma, proběhla změna servisního intervalu na Q2 (15tis. km/1 rok), výměna oleje a filtru, kompletní prohlídka vozidla. Kromě toho dvě dílenské akce Škoda (podložka pod turbo a výměna zadního znaku).

K dalším závadám:

- hlučný rozvodový řetěz při startu - před technikem jsme to startovali několikrát, ani jednou si řetěz nezařechtal -mají to poznačené, když se to bude zhoršovat, tak hned do servisu na výměnu. K tomu mi ještě přehráli nový soft. Doma jsem to startoval snad desetkrát a bez hluku - uvidíme

- abčas mi vypadávali repráky v levých dveřích - prošli konektory u rádia a ve dveřích, prý nic nenašli (?) - uvidíme

- drhnutí pátých dveří v zámku - seřízeno

- drnčení ve středovém panelu - při zkušební jízdě se závada neprojevila - připadal jsem si jako blbec, ty plasty si snad zase sedly po mrazech zpátky a opravdu to teď nedrnčí (ze servisu jsem jel 30km bez rádia s nastaveným uchem a ono opravdu nic)

- rezavé brzdové kotouče a nepříjemný zvuk při brždění po dvou dnech stání venku - prý naprosto v normě (!!!)

Celkově mě servisní prohlídka vyšla bez pár korun na 3000Kč.

PS: S ohledem na stopy nového návštěvníka v motorovém prostoru auta jsem dnes za dvě stovky zakoupil sprej na kuny - už jsem taky v klubu ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až ti dojde sprej, vyzkoušel své vlastní vlasy ( pokud se negeluješ apod. ) a nebo jako já psí chlupy. Mám v punčoše chlupy za baterkou a měním je po cca 2-3 měsících. Od té doby tam kuna nebyla., tedy nejsou viditelné žádné stopy.

To já bych tam Ty vlasy klidně dal, ale když já mám delší vousy, když se tři dny neholím, než vlasy :)

Leda, že bych ostříhal manželku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlastní vlasy, Artigasi? Ty? A co máš na kocoura Dolfu? S takovou mi podře lak na kapotě. Auto naleštěné. Jen kapota, čelní sklo a kopeček hlíny na střeše. A utratit ho nechci. Znáš mě. Zabíjím jen lidi. ;)

Tak podložku u turba asi nemám, pokud dobře vidím. :blink: Asi jsem moc vyhecovaný a slyším za každým zvukem nekalost. Mamčin Sup II 1,8TSI zvučí stejně. Na to, že mám hudební hluch a mám od 7.třídy od učitelky klavíru zakázáno zpívat, ze mě bude brzy expert.

Maty, Ty teda řádíš. Vítej v klubu a mluv, prosím Tě, tiše. Kuna naslouchá!

To máš tak Tygře, kunu mám už na půdě a dva roky s ní bojuji. Zatím kuna vyhrává 6:0. Zkoušel jsem tygří hovno ze ZOO (Tygříku čteš dobře...), blikačku z kola, zapnuté rádio, klec na kuny, sprej i vzduchovku (bohužel jsem nebyl na vojně, tak nemám mušku...). Pokud to je ta stejná kuna, tak boj je předem ztracen. Zkusím s ní vyjednávat ;) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podložka k turbu , zadní znak a soft mi taky udělali. Nevšiml sis vyšší spotřeby po přehrání tím novým softem ? Díky za info.

Jinak motor se mi zahřeje mnohem dříve , již po několika minutách .....tím asi bude dána ta vyšší spotřeba. Nevím. Jinak 15km trasu jsem jezdil kolem 5l / 100km a po přezutí na letní gumy jsem měl rozdíl cca. 0,3l ....a tu stejnou trasu s letníma a novým softem udělám za 5,8l / 100 km ..........u ostatních tras mí to dělá tak 0,8 l /100 km....zajímavé..co s tím ? :-) Říct servisu ať mi dají starý soft ? ten soft prej řeší jen něco s tím rozvodvým řemenem zase , ikdyž pžrdtím přehráli soft a vše od té doby OK .... Nevím,

Těžko můžu hodnotit spotřebu, já jezdím zima - léto za 7 litrů, dneska jsem jel na pohodu (90km/h) Havířov - Ostrava a zpět za 6,2l/100km. Podle mě je spotřeba stejná, jako před ubgrade softu. Ale těžko hodnotit, od včerejška jsem najel 120km...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, zda mi přehrávali soft. Ale na volnoběh mám spotřebu zvýšenou z 0,6l na 0,8l.

Mě po zahřátí motoru kolísá spotřeba na volnoběh od 0,6 - 0,7l. Předtím to bylo 0,6l a občas mi na displeji skočilo 0,5l. Takže nárust tam nějaký je, dneska jsem si toho při jedné kratochvíli všimnul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se poptal v servisu na moje auto (duben 2011) a zde je odpověď:

Dobrý den,

jedná se o servisní akce vyhlášené výrobcem vozu pro zlepšení spokojenosti

zákazníků. Na Vašem voze se jedná o dvě. Konkrétně o výměnu zadního loga

výrobce a o aktualizaci SW řídící jednotky motoru s montáží distanční

podložky k regulátoru plnícího tlaku turbodmychadla pro zdokonalení funkce

motoru v určitých jízdních režimech. Tyto akce jsou plně hrazeny výrobcem.

Doba trvání obou akcí je cca 1,5 hod. Mohu Vám nabídnout volný termín v

úterý 17.4. na 10:00. Budedme k tomu potřebovat pouze servisní knížku. Pokud

Vám termín vyhovuje prosím o potvrzení.

S přáním hezkého dne

XXXXXXXXXX, a.s.

provozovna Olomouc

Editováno: , autor: aeropavlov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...