Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

zápach benzinu je standart to smrdí každému tak sem zvědav co ti na to řeknou a lenivost to se nedá dokázat pokud auto není na brzdě jsem zvědav jak dopadneš

I kdyby byl zápach benzínu OK, tak to, že se nemálo změnila pružnost motoru po montáži tý podložky prokazatelný je a Škodovka si toho je určitě moc dobře vědoma...

Vloženo (editace)

Možno tie 77 kW motory po navsteve servisu softom preladuju na 66 kW ako to ma VW Polo, kôli zvyšeniu životnosti. Preto sa zdaju lenivsie.

Editováno: , autor: akubus
Vloženo (editace)

Tak to by měli vrátit poměr příplatku za vyšší výkon daný jenom jiným "programem" v kompu.....A nebo jim to hromadně vrátíme...

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Vloženo

On je problém že na válcích měly 63ky cca 70 kW a 77mičky cca 85 kW. Teď budeš třeba na 77mi a i kdyby jsi byl pod tak toleramce je +- 5% a reklamaci neuznají.

Vloženo

Výkon na valcich to muže mít těch 77kw když na testech SM to mělo k 90kw mezi 1.6 a 1.2Tsi mají papírově stejný výkon sem volil 1.2tsi jede nesrovnatelně lepe

Vloženo (editace)

akubus: Nemyslím si, že by ti mohli snížit výrobcem garantovanou hodnotu výkonu při koupi vozu

Stejně byla atmosféra 1.6 lepší...

Editováno: , autor: sytic
Vloženo

taky mi prijde ze tahani auta uz neni jako drive, mozna sem si na to zvykl nebo nevim, ale prijde mi to tak najeto 34 tisic

Vloženo

No zkuste to vzít ze svého pohledu, když byste si opravy platili sami - nebyla by záruka. Jednou za čas vyměnit rozvody a někdy možná i turbo (nemění se tak často jako rozvody, ale stává se). Teď byste dostali možnost, že za cenu mírného snížení výkonu, nebo spíše změny výkonové křivky a snížení tahu, vám tyhle věci nebudou odcházet tak často. Většina lidí by vybrala tu úpravu SW. Jelikož většina aut s TSi je stále ještě v záruce, tak v této pozici je škodovka a vybrala si stejně jako asi většina z vás...

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

No a zkus se vžit do uživatele kterej koupil tenhle motor po recenzích jakej je to super motor jednoduchý neni se tam co posrat a dostal spoustu cen a hravě vydrží 250 tkm . A najednou zjištění že se musí očesat výkon aby vydržel vůbec do konce záruky . V servisní prohlídce namísto toho aby zkontrolovali jak je na tom puvodni olej zda by se neměl měnit dřiv ,zvuk turba řetezu atd . Se koukaj jak mam napumpované kola i s rezervou jak je vidět přes skla . .Zatím sem s motorem spokojen ale ty zvěsti to na klidu nepřidá. Rozvody na motor 77kw a turbo to snad nemůže bejt až takovej problém

Editováno: , autor: zbek
Vloženo

No a zkus se vžit do uživatele kterej koupil tenhle motor po recenzích jakej je to super motor jednoduchý neni se tam co posrat a dostal spoustu cen a hravě vydrží 250 tkm . A najednou zjištění že se musí očesat výkon aby vydržel vůbec do konce záruky . V servisní prohlídce namísto toho aby zkontrolovali jak je na tom puvodni olej zda by se neměl měnit dřiv ,zvuk turba řetezu atd . Se koukaj jak mam napumpované kola i s rezervou jak je vidět přes skla . .Zatím sem s motorem spokojen ale ty zvěsti to na klidu nepřidá. Rozvody na motor 77kw a turbo to snad nemůže bejt až takovej problém

Nerozumím tomu "nemůže bejt až takovej" myslíš že by sis to měnil za své? Jenom ty rozvody budou tak 5 litrů. Turbo bych ani neodhadoval... Hold se jim něco sakramentsky nepovedlo a neví si rady co s tím. Připadá mi to že ty zběsilé úpravy jsou na základě hokus pokus akce která někde v nějakém servisu pomůže a pak to aplikují dál. Např. ta podložka. To přeci není ta tyčka regulovatelná?. Není-li tak to bych tomu inžovi narval všechny ty tyčko do p.dele. Jsem zvědavý co udělá ten open deck a spol...

Vloženo (editace)

"nemůže bejt až takovej" nemyslím měnit .ale pořádně navrhnout :kol-29: Dělaj to už na třetim motoru ještě nejslabším :kol-27:

Editováno: , autor: zbek
Vloženo

neviděl bych to všechno tak černě....mám najeto 43tis. něco v záruce opraveno, ale stát mě to nikde zatím nenechalo....a věřím že těch 200tis. to udělá....

Vloženo

Tím "něco" myslíš "jenom" nové turbo a rozvody? Já bych řekl,že je toho až moc,na nové auto. Žes to "vychytal" v záruce,tak to buď jenom rád. Co bude příště? Rovnou celý motor? Bych se ani nedivil,že znovu rozvody.

Vloženo

Ač jsem škodovák nejsem charita abych za své cáloval mr.ník někoho jiného. I kdyby ty rozvody sály oněch 2500(ač mi tvrdili že by ta výměna přišla asi na 6000- už děláno v záruce a ROZHODNĚ to není nějaká výměna), stále je to věc která se oje.ala a ještě se chvástali jak to celé vč turba vydrží HRAVĚ 250tis. Já tomu autu nevěřím ani Ň. Dřív jsem sbalil věci po příjezdu z práce, feldu umyl. naházel bágle a frrrr do Chorvatska. S tímto už mám obavy abych někde nehnípal na A1.

Soory za takovou "ostřejší" reakci,ale ten přístup fabriky stylem "my" nic, to je normální, "my" ne, to je konstrukční problém. Právě, já přece nemůžu doma na koleně odstraňovat neschopnost někoho jiného, resp amatérismus takového stylu.VW resp. vývoj něco nechutně zanedbal a stále se tváří jakože nic. Viz reklamy na edici champion, turbomotor, turbomotor....

Jasně že přeji všem i sobě spokojenost,ale moc spokojených s autem této značky v poslední době není(asi už to fakt vyrábí jako spotřebku) Brácha dostal služebku 1,6TDI a hned mu nešla ředit zpátečka, něco mu rachotí z palubky, blbne centrál a to má cca 5000 km....

Vloženo

material na rozvody cca 2500,-...nic hroznýho....

...uvidíme za rok-dva...ročně těch 25-30tis. najedu....určitě se toho ale nebojím....

Jistě,to není tolik,až nato,že jsou podle koncernu bezdúdržbové... No a podle ing.Martina Hrdličky Ph.D,MBA (vedoucí vývoje podvozků a agregátů ŠA),který uvedl ve slavném rozhovoru http://auto.idnes.cz...26_automoto_fdv ,že moderní motory jsou dimenzované na 250 000 km - takže počítm,že myslel i ty rozvody a také již výše zmíněné turbo. Jenže rozhovor vyšel 21.4.2010 a to tento člověk asi ještě netušil,co se z toho vyvrbí. :kol-44: Ale je tam významné riziko přeskočení řetězu a to už jsme v jiných částkách. Za "prkotinu" bych u tohoto motoru bral tak možná tu akci s distanční podložkou. :kol-32:

Vloženo

Jest-li on to nepopletl. A nebo tím myslel to že teď jsme vyměnili věci co měly ty kilometry vydržet stejné s motorem a tím je v podstatě po motoru....Proto možná když někomu mají dělat turbo tak raději vezmou z gruntu.

Každopádně to NENÍ o tom že to něco máliiinkooo stojí,ale že machrovali že to je "nafurt" a ono prd..

Vloženo

turbo je něco kolem 25tis i s výfukovým potrubím komplet ;)

To je přesně to co jsem měl na mysli. Ještě že mám záruku po dobu cca úvěru(to turbo bych nerozdýchal) .Není na místě se kohokoli zastávat. Akorát mi to kotrba nebere že turba dělají takovou dobu a najednou jim to dělá takový binec. Ty řetízky jsou kapitola sama pro sebe.Znovu vzpomenu úsměvy VW nad OHV 1,3 a řetězový pohon s tím že je to překonáno řemeny.Machři, bum a maj to i s úroky... :p

Vloženo (editace)

Ja som po servisnej akcii s podložkou a prehratí softwaru nespozoroval zníženie výkonu, naopak sa mi zdá, že to má v nízkych otáčkach lepší ťah (1,2 TSI 77kW VW Golf), Inak je to stále o tom istom, ja si myslím, že tie rozvody sa síce vymieňajú, ale nie je to zmena k lepšiemu. Budeme ich meniť stále, pretože to asi nebude len samotnými rozvodmi, ale odfláknutou konštrukciou motora. Podľa mňa na to prišiel aj výrobca a preto nové TSI už majú znovu remeň. Nakoniec si predsa len budeme musieť priznať, že sme naleteli. Motor je super, má ťah, nízku spotrebu, ale životnosť je na ... .

Editováno: , autor: anton1
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...