Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

taky mi prijde ze tahani auta uz neni jako drive, mozna sem si na to zvykl nebo nevim, ale prijde mi to tak najeto 34 tisic

Ja som si to tiez myslel, ze mi nejak prestava 1,2 TSI 63kW tahat, ale potom som sa povozil na sluzobnej Kia Ceed 1,6 93 kW a to je teda riadny kram. POtom som zistil, ze TSIcko taha stale rovnako dobre, len som si uz zvykol...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to ma lepší tah v nízkých otačkach tak to je suprr ,ve vysokých nejezdím nad 3000ot sem jen občas a to se da počítat na sekundy . Ten řetěz mě štve je realne dat do motoru rok vr 2010 novej řetěz z 2012 ? .Občas mě to kolem 600otaček na volno běh drnčí palubka u spolujezdce stačí trošku ťuknout do plynu a je to ok je problém v tom že nemam tu podložku ?

To je rezonancia od palivoveho cerpadla. Drncia ti palivove hadicky v motorovom priestore. urobia ti to v servise, ale nie v kazdom na to pridu a vedia to opravit. U nas v BA mi to spravili v Porsche Interauto. Pod tie palivove hadicky natianu taky ako nafuknuty sacek a je vybavene, parada. Obehaj servisy v okoli, niekde ti to spravia. Je to original skodovacka podlozka. Drncanie na volnobehu je tu riesene aj na fore, ale niekde nie je riesenia s vypodlozenim palivovych hadic. Je to ine, ako podlozka pod turbo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počátek konce. Nechtěli mi věřit že to dělá za "tepla". Doporučil bych používat olej max 10tis. Potom už je zničený a nedrží viskozitu a po zahřátí a stečení blbě tlakuje soustavu a nedopne. Proč tam alespoň není nějaká pružina,která by to lízátko přidržela zlehka dopnuté-staticky a ten hydroštel byl na totální dopnutí a tlumení.Po startu by to alespoň neděsilo uživatele, řetěz by měl stálejší tah a nedostával by škubance starty bez napnutí ve volném stavu kdy je povolený(stejně jako volný řetěz na kole...)

I když, tak se aspoň přijde na potíže než aby padaly přetahané rozvody. Všechno jsou to stejně jen teorie jako ten motor samotný.

Pro zajímavost, mám tam po servisní prohlídce nový olej asi 2 týdny :D Já v servisním intervalu najezdím právě cca. 10 000, jen u prvního jsem poprvé v životě měl dřív počet km než rok B) Prodloužená záruka je na 4 roky... V poslední době mě fabie trochu štve, ale každý auto občas naštve ;) Musím poctivě studovat, abych si mohl brzo po něm pořídit jinou ŠKODOVKU (nejlépe novou octávku) a moji poctivě udržovanou a opečovávanou fabii (bohužel jednou od blbce s mikrospánkem v protisměru sebranou) dát na protiúčet - nějakýmu dalšímu mladýmu klukovi bude dělat určitě radost :)

Editováno: , autor: sytic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je rezonancia od palivoveho cerpadla. Drncia ti palivove hadicky v motorovom priestore. urobia ti to v servise, ale nie v kazdom na to pridu a vedia to opravit. U nas v BA mi to spravili v Porsche Interauto. Pod tie palivove hadicky natianu taky ako nafuknuty sacek a je vybavene, parada. Obehaj servisy v okoli, niekde ti to spravia. Je to original skodovacka podlozka. Drncanie na volnobehu je tu riesene aj na fore, ale niekde nie je riesenia s vypodlozenim palivovych hadic. Je to ine, ako podlozka pod turbo.

Diky za typ myslíš že to je problém i octavek ? děla to když sou min otáčky tak něco přes 5OO a to sou výjimečně trošičku přidám a je klid , jinak rezonuje palubka u spolujezdce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a vypadá to po dnešku,že jim pojedu opět popřát hezký den a vyměnit rozvody. To mlátí jako svině cca co druhý start, zatepla a z ničeho nic. Už mne to vytáčí.Nevím,ale aby ten "japonský" řetěz vydržel ještě míň jak ten pšonek je zvláštní. Každopádně to není řetěz ale řetízek jak na brance do kozího chlívku.

Olej mi neubývá a nevím, jest-li mám být happy nebo doumat nad tím není-li dořeďován benzínem a pak to dělá svinčík s tím rozvoďákem. Jen by nebylo od věci vědět má-li takové trápení mysli jako my konstruktér(ři) tohoto nápadu co máme pod kapotama.Toho normálně zaslouží zlinčovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte,

teraz by som chcel kúpiť novú Fabiu Combi s 1.2 TSI 77kw, ale už nie som istý že to stále chcem. Odporúčate tento auto kúpiť s týmto motorom? Tie načerstvejšie motorky už sú spoľahlivejšíe ?? Ďakujem za odpoveďe a ospravedľňujem sa za zlú gramatiku a pravopis :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak vidíš, tak někteří chodí na výměnu rozvodů jak na pravidelnou servisní prohlídku. :D A to nemluvě o podložce pod turbem a s tím související změnou SW motoru na nižší tah kvůli životnosti (nevím zda úspěšně), každopádně člověk kupuje trochu jiné auto, než mu z toho udělají při první dílenské akci, která není otázkou volby. :) Ale možná už je úprava SW u nových aut udělána a člověk ví, do čeho jde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a vypadá to po dnešku,že jim pojedu opět popřát hezký den a vyměnit rozvody. To mlátí jako svině cca co druhý start, zatepla a z ničeho nic. Už mne to vytáčí.Nevím,ale aby ten "japonský" řetěz vydržel ještě míň jak ten pšonek je zvláštní. Každopádně to není řetěz ale řetízek jak na brance do kozího chlívku.

Olej mi neubývá a nevím, jest-li mám být happy nebo doumat nad tím není-li dořeďován benzínem a pak to dělá svinčík s tím rozvoďákem. Jen by nebylo od věci vědět má-li takové trápení mysli jako my konstruktér(ři) tohoto nápadu co máme pod kapotama.Toho normálně zaslouží zlinčovat.

Takže druhý řetěz v háji? Kolik km ti to vydrželo?

Odporúčate tento auto kúpiť s týmto motorom? Tie načerstvejšie motorky už sú spoľahlivejšíe ??

To ti tady nikdo neřekne,protože to nikdo neví! Běž se s tím projet,myslím,že budeš nadšený,ale co ten motor vydrží,to se dá těžko říct...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... Odporúčate tento auto kúpiť s týmto motorom? Tie načerstvejšie motorky už sú spoľahlivejšíe ?? ...

To ti tady nikdo neřekne,protože to nikdo neví! Běž se s tím projet,myslím,že budeš nadšený,ale co ten motor vydrží,to se dá těžko říct...

Strašně mi to připomíná následující citaci, která se sice týká původně výpočetní techniky, ale na nový auta myslím sedí taky jak riť na šerbeli:

NOVÝ - Má odlišnou barvu od předchozího modelu.

ZCELA NOVÝ - Náhradní díly pro nový model se neshodují s díly pro model předchozí.

NEDOSTIŽNÝ - Skoro tak dobrý, jako konkurenční výrobky.

JEDNODUCHOST KONSTRUKCE - Výrobce odřel až na kost své výrobní náklady.

JEDNODUCHOST OBSLUHY - Nedají se provádět žádná provozní nastavení.

POKROČILÁ KONSTRUKCE - Reklamní agentura nepochopila funkci výrobku.

KONEČNĚ JE TO TADY! - Uspěchaná práce. Stejně nikdo nevěděl, že se něco podobného připravuje.

TESTOVÁNO V PRAXI - Výrobce nemá na pořádnou testovací laboratoř.

VYSOKÁ PŘESNOST - Jednotka, jejíž součástky náhodou pasují na svá místa.

POUZE PŘÍMÝ PRODEJ - Továrna se nedávno hrozně pohádala se svými distributory.

VÝSLEDEK MNOHALETÉHO VÝVOJE - Konečně se to podařilo dát jakž-takž dohromady, aby to fungovalo.

REVOLUČNÍ KONCEPCE - Liší se trochu od podobných výrobků konkurenčních firem.

FUTURISTICKÝ DESIGN - Neexistuje žádný lepší důvod, pročto vypadá tak, jak to vypadá.

VÝRAZNÝ - Jiná barva a tvar než ostatní výrobky tohoto druhu.

BEZÚDRŽBOVÝ - Výrobek nelze žádným rozumným způsobem opravit.

PŘEKONSTRUOVANÝ - Předchozí chyby se podařilo odstranit, alespoň doufáme, že ano.

RUČNÍ PRÁCE - Montážní automaty jsou obsluhovány dozorci bez rukavic.

PRAXÍ PROKÁZANÁ FUNKČNOST - Vydrží maximálně až do konce záruční lhůty.

SPLŇUJE VŠECHNY STANDARDY - Rozuměj výrobcovy, nikoli Vaše.

VYSOKÁ SPOLEHLIVOST - Vyrábíme to tak, aby to alespoň vydrželo dopravu k zákazníkovi.

NOVÁ GENERACE - Stará konstrukce se neosvědčila, snad tahle nová bude pracovat alespoň trochu.

SOUČÁSTKY S VOJENSKÝMI SPECIFIKACEMI - Podařil se nám dobrý kšeft na aukci přebytků min. obrany.

ZÁKAZNICKÉ SLUŽBY NA CELÉM ÚZEMÍ STÁTU - Výrobek můžete vrátit na kterémkoliv letišti.

NEVÍDANÝ VÝKON - Nic z toho, co jsme vyráběli, nepracovalo právě takhle.

SESTAVENO S PŘESNÝMI TOLERANCEMI - Konečně se nám to podařilo smontovat.

SPOKOJENOST ZARUČENA - Ovšem výrobcova, poté co si do kapsy nacpe Vaše peníze.

ŘÍZENO MIKROPROCESOREM - Někdy to dělá věci, které si neumíme vysvětlit.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže druhý řetěz v háji? Kolik km ti to vydrželo?

To ti tady nikdo neřekne,protože to nikdo neví! Běž se s tím projet,myslím,že budeš nadšený,ale co ten motor vydrží,to se dá těžko říct...

Vypadá to tak že už ho to nebaví. Najeto cca 9tis od výměny původního. K tomu je olejový průsak na turbodmychadle a chladiči vzduchu.Olej neubývá,ale to ho asi doplňuje benál.To se něco povedlo.Jen bych rád věděl co to bude vyvádět se start-stopem. A k tomu reklama "champion- turbomotor!!!".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dotaz: při montáži podložky pod turbo se flešne novej soft do ŘJ. Předpokládám, že pro 63 a 77 není tento software stejný. Údajně se úprava točivého momentu směrem dolů týká jen 77 kW, ale jen v řádu několika Nm a výkon se u 77kW nemění. Tudíž předpokládám, že u novýho softu pro 63 se se snížením jakýchkoliv parametrů nepočítá. Máte někdo jiné názory?

Editováno: , autor: majbo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plno lidí to nepoznalo, takže je to možná poznat jen v režimu, který jsem já využíval a někdo jiný, kdo výkon využívá jinak, to nemusí ani poznat. A nebo je ještě nějaký novější SW, který ten výkon tak netlumí (ačkoli kvůli šetření rozvodů a turba bude tlumit asi stále). Já to poznal a to bylo ještě před informací, že se dává "tupější" SW, takže to nebylo nějaké placebo, ale jak říkám, využíval jsem celkem často na předjíždění trojku a zrychlování až do 120 km/h a tam to bylo hodně znát, to někdo třeba za celou dobu vlastnění auta neudělá. :)

Řetěz řeš až se začne ozývat, evidentně datum výroby nic neznamená, když zde někteří řetěz mění několikrát. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

samurai: Opravdu? Já ti samozřejmě věřím, ale skoro se mi zdá, že u 63 kW by to byla blbost... No, každopádně nevím, jestli skoro není lepší nic neřešit. Podívejte na služební vozy. Ty dostávají všude pořádně na zadek a povětšinou s nimi problémy nejsou. Oproti tomu my, co se bojí a poslouchají si skoro problémy přivoláváme (berte samozřejmě s nadsázkou). Kolikrát musíš vylágrovat motor, aby ti škodovka vrátila peníze?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neprovokuji, jen říkám, jak to bylo. Byl jsem na dání podložky pod turbo, protože mi motor přešel do nouzového režimu (při předjíždění celkem nebezpečné), tak dali podložku a nahrávali nový SW, v té době se o žádné podložce ani nevědělo, natož o nějakém možném snížení tahu motoru. Od té doby jsem měl takový mdlý pocit z auta, dvojka jela pořád dobře, ale u trojky prostě chybělo takové to "to je fakt jen jednadvojka?!", čtyřka a pětka ani nemluvě... Spotřeba snad zůstala stejná, s tou jsem problém neměl asi nikdy, na benzín byla výborná, jen to samozřejmě není moc dálniční motor, ale tak to je jasné, to nebyl ani předtím. :) Řetěz jsem neměnil, měl jsem ovšem jako bonus ještě porušený kabel k plynovému pedálu (dílenská akce), takže znovu nouzový režim...

Samozřejmě je lepší to neřešit, každopádně mně se s tím autem už dobře nejezdilo, proto už ho také nemám. :) Při prodeji byl další super zážitek a to, že když auto prodáváte třeba na protiúčet do škodovky, tak vám sníží cenu za každou reklamaci, která na autě byla. :D To mě pěkně naštvalo, dlouho jsem hledal prodejce, který bral auto podle prodejní ceny a ne podle počtu reklamací (stejně by ho prodali draho jako bez reklamací, jen by víc vydělali).

Každopádně - někdo si změny ve výkonu ani nevšimne, buď motor využívá jinak než já, nebo už je nový SW, který nic nemění, já už to nezjišťuji, netýká se mě to. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj,samurai má pravdu. Mě tam tu podložku servis šoupnul také po pádu motoru do nouzového režimu ( více zde: http://forum.skodaho...ost__p__1587418) ,a při mém stylu čistě městského provozování auta se nijak neprojevila změna SW (kde bych na sídlišti mohl vytočit trojku?) - navíc servis mě ani neinformoval,že by se SW přehrál... Nicméně Fabia jde zítra po týdnu opět do servisu - zase z ní někde kape olej... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj,samurai má pravdu. Mě tam tu podložku servis šoupnul také po pádu motoru do nouzového režimu ( více zde: http://forum.skodaho...ost__p__1587418) ,a při mém stylu čistě městského provozování auta se nijak neprojevila změna SW (kde bych na sídlišti mohl vytočit trojku?) - navíc servis mě ani neinformoval,že by se SW přehrál... Nicméně Fabia jde zítra po týdnu opět do servisu - zase z ní někde kape olej... :feve:

Navrhuju všichni to postavit před bránu v MB ať ti odboráři vidí co vyrábí za exoty....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk: V menších rychlostech žádný rozdíl možná ani není a auto i po flashi dokáže na dvojku "vystřelit", ale trojka je teď opravdu na 80 taková jalovější, jak popisuje i samurai. Jsem z toho rozladěný a snad bych i riskl lehké snížení životnosti a za původní SW, protože se zastavuji u jedné záležitosti. Můžeme totiž jen odhadovat, o kolik taková úprava prodlouží výdrž a bylo by snad lepší motor "oddělat" v záruce, než aby odešel po skončení na naše náklady. Jasně, škodovka přesně kvůli tomuhle úpravy provedla, ale já chci výkon motoru, který jsem si koupil!

Sranda je jen, že tu padal lidem motor do nouzáku a já neměl nikdy žádný problém, vše běželo, rachtání téměř po startu jen velmi velmi výjimečně... A 500 metrů po flashi a dodání podložky se EPC a závada rozsvítila a nouzový režim spustil. Snad jednou se mohli řídit podle pravidla, dokud běží, nešahat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...