Publikováno Září 13, 201113 r Několikrát se mi stalo, že po vypnutí motoru a vytažení klíčku mi stále vibroval volant - pravděpodobně to je posilovač. Vždycky se to stane jednou za čas, jinak funguje dobře. Nevíte, čím to může být?
Září 13, 201113 r Autor To nevím, potřebuji ten problém vyřešit, jestli jsem to vlákno dal trochu jinam tak se omlouvám. Vždycky to vibruje tak 20 sekund a pak to přestane. Dělá to jednou za čas, ale nechci to podcenit a potřebuji to nějak opravit. Všem dík za rady.
Září 13, 201113 r Elektro servo ma Fabie, takze jestli pises o Octavii 1,6 55Kw co mas v profilu tak tam je normalne servo pres cerpadlo. Tezko rici co to muze byt, jeste jsem o tom snad nikde neslysel. Kazdopadne se podivej kolik mas servo oleje ve vyrovnavaci nadobce Jinak ti servo funguje normalne, bez nejakeho kviceni ci cukani atp ?
Září 13, 201113 r Ahoj, mi občas když zatáčím volantem k maximu tak mi to vydává taková hluboký a dost hlasitý tón. Myslím, že je to taky posilovač, ale nemám tušení co by s ním mohlo být. Grime ty o tom něco víš?
Září 14, 201113 r Under: jeste me napadlo jestli ti nebezi vetraky na chladici, ktere jsi pres zaply motor neslysel to ze huci posilovac pri maximalnim vytoceni je tim, ze se ti snazi pomoct otocit kola jeste dal, kam uz to nejde, zacne vznikat tlak a cerpadlo zacne byt hlucne
Září 14, 201113 r Autor To Grym: Jinak mi to funguje normálně, žádné kvičení ani cukání. Jen když více brzdím do zatáčky, tak volant mírně vibruje, ale to by mělo být snad normální. To Zdesim: To asi nebudou větráky, dělá to jednou za čas - jak bys pak vysvětlil to hučení a vibrování volantu? Když se mi nechce čekat, až to přestane vibrovat, udělám to tak, že vypnu motor (a volant vibruje), rychle nastartuju a hned zase vypnu - pak to hned ztichne. Mám O1 55kw r.v.98.
Září 14, 201113 r Rozvody? No nevím jakou spojitost to ma z volantem. Uz jsi kontroloval tu hladinu kapaliny?
Září 14, 201113 r az to zase bude priste delat, tak se koukni do motoru, od kud jde hluk jinak bych to opravdu typoval na vetraky na chladici, pokud neni uplne dobre vyvazena vrtule, tak se ti klepe predek auta a ty to poznaz na volantu O1 nema nic jineho napajenyho z baterie, vsechny ostatni veci co by mohly vrcet a vybrovat berou enegrii z remenic od motoru
Září 15, 201113 r Autor Zatím to teď zrovna nic nedělá, tak jakmile to začne, hned zjistím, odkud ten zvuk jde, ať jsme chytřejší...
Září 15, 201113 r jsou to větráky ,nic jiného to nemůže být. prostě vypneš zapalování a přitom ještě motor potřebuje chladit. To vysvětluje i to opětovné zapnutí motoru a vypnutí. Kontrola větráků na vyváženost(poškozený nebo kus bláta) a bude vše OK. Max ještě ložiska na větráku ,jinak nic jiného. Rozvody čerpadlo atd. to nejsou.
Květen 2, 201213 r Autor Vyřešeno: Ano, nedávno se mi to stalo znovu, rychle jsem otevřel kapotu, podíval jsem se a opravdu to dělá větřák u chladiče. Zatím to nechávám být, ničemu to nevadí, objeví se to jednou za čas, tak to není nutno řešit. Prostě hezký, útulný, vibrující domov.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.