JakubMalý Vloženo 19. Září 2011 Sdílet Vloženo 19. Září 2011 Zdravím všechny zkušené.Jsem tady nováček a potřeboval bych radu.Mám octavii 1.6 75kw a při prokluzu něco na předku příšerně skřípe až vrže.Máte někdo s tímhle zkušenosti? Vůle v nápravě nejsou. Děkuju předem za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 19. Září 2011 Sdílet Vloženo 19. Září 2011 Při jakém prokluzu máš na mysli? Když ti spojka prokluzuje, nebo při prokluzu kol při prudké akceleraci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubMalý Vloženo 19. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 19. Září 2011 Když mi kola hrabou,tak je to příšerné skřípání.Na trávě je to nádherně slyšel, děkuji za odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 19. Září 2011 Sdílet Vloženo 19. Září 2011 Není to náhodou EDS ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 19. Září 2011 Sdílet Vloženo 19. Září 2011 (editace) Určitě! Počkej v zimě . PS: EDS = elektronická uzávěrka. Pozor, není to uzávěrka jakou znáš z traktoru, ale při prokluzu kola při rozjíždění, to prokluzující kolo přibrzdí. EDS pracuje do asi 20 km/h. Myslím. Editováno: 19. Září 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubMalý Vloženo 19. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 19. Září 2011 Děkuji za odpovědi.JSem zas o něco moudřejší :-D......Tak v zimě to bude dobrý ne? když budou zabírat obě kola nebo špatně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 19. Září 2011 Sdílet Vloženo 19. Září 2011 mám dojem, že tím myslel, že to budeš víc a víc slyšet když se budeš rozjíždět a kola ti na sněhu budou prokluzovat, tak bude to EDS pracovat pořád.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...