Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Může být špatný kontakt ve spínací skříňce, nebo ve spínači na startéru.

  • 2 týdny později...

ahoj, prosím o radu :help: .

mám fábii 1,2 12V 2004 a nechce mi chytnout. stratét točí i zaskočí, palivo jde, jiskru to hází, klapka je čistá, ale prostě nechytne. žádnou poruchu to nehlasí. nemáte někdo obdobnou zkušenost, nebo nějaký nápad? (na kovošrot už jsem myslel ;) ) děkuji

Mám ten samej problém, už sbírám čas na odtah...protože nevím co stím ...

mohou být přeskočené rozvody, kor když je to 2004, ta ještě měla podle všeho krátkou lištu

  • 3 týdny později...

Dobrý den tak se sem vracím s příspěvkem,Já zajel do teplé dílny nechal rozmrznout vysušit a prostříkl jsem kontoxem konektor u startéru a zatím startuje jak divá.Jen zase pro změnu vyhořela cívka i s konektorem tak scháním...Ta elektrika už mě pěkně s... :aggressive:

tak to byla ta nejlacinější varianta co mohla být. Konektor seženeš určo na vrakálu

  • 3 týdny později...

tak u mě to byly rozvody, potkalo se mi to (všechny sací). opravil jsem a nastavil (dělal jsem sám, není to zas tak složité, cena cca 4500). auto jezdilo, ale občas nedrželo volnoběh, dnes mi shořela zapalovací cívka na 1. válci a píše to chyba pohonu škrtící klapky. skáče to do nouzového režimu. doufám že je to jen abych nezničil kat. a až dám novou cívku tak to pofrčí. doufám že se nepletu? nevíte někdo co to může být? klapku jsem čistil a i se hýbe. Děkuji

  • 7 měsíců později...

Dobry den

Potreboval by som poradit : nestartuje mi fabia 1.2, rok vyroby 2004, 100 000 km.

Kontrolky vsetky OK, starter sa toci ale motor nenaskajuje. Bateriu som menil pred cca 6 mesiacmi. Skontroloval som ze vsetky tri zapalovacie cievky hadzu iskry. Pozical som si OBD II diagnosticky pristrok (http://www.aeg-automotive.com/en/products/73) ale ziadne chybove kody sa mi nezobrazili. Den alebo dva pred tym ako mi auto prestalo startovat som natankoval plnu nadrz benzinu (Esso, Francie).

Rad by som vycerpal vsetky moznosti pred tym ako pojdem do servisu pretoze sa nachadzam vo Francuzku a s miestnymi mechanikmi a remeselnikmi obecne mam LEN zle skusenosti (vela penazi za mizernu kvalitu prace...).

Poradi mi niekto ako dalej?

(ak uz tema s rovnakym problem existuje, ospravedlnujem sa, som tu novy a neovladam asi vyhladavanie na fore)

Dakujem!

nevím, zda je to ještě aktuální, ale nepřeskočil třeba rozvodový řetěz? asi by to chtělo zavzpomínat na okolnosti poslední jízdy, zastavení a kdy došlo k tomu prvnímu nenastartování.

Malta autor témy má 40kw,nie 47kw..

aha ... bez napínáku ... soráč ... tak pak jestli nenatankoval naftu místo beneli ;)

pravda má :blush::kol-17:, tak že by mě libero opravoval proto, že šestiventily přeskakováním netrpěly :help:? Marně pátrám v paměti, ale myslím co tu kdy kdo psal, tak to asi byly vždy případy 12 ventilů ... tak asi budou mít kratší řetěz ... nechám se poučit

Upraveno od Malta

že by mě libero opravoval proto, že šestiventily přeskakováním netrpěly :help:?

:specool:;):palec2:

nevím, zda je to ještě aktuální, ale nepřeskočil třeba rozvodový řetěz? asi by to chtělo zavzpomínat na okolnosti poslední jízdy, zastavení a kdy došlo k tomu prvnímu nenastartování.

Dakujem za tip, rozvodovy retaz skontrolujem.

Co sa tyka posledni jizdy, na nic zvlastne sa nepamatam, rano som prisiel do prace ako obycajne a vecer som sa mi proste nepodarilo nastartovat...

předpokládám, že to není to parkování nikde do kopce?

Tak som mal cas na to pozriet a dosiel som k nasledovnemu zaveru :

Do motora mi nejde benzin (odpojil som hadicku ktora vedie palivo do motora a pri startovani z nej nic nevytekalo).

Zda sa mi teda ze problem bude asi v nasledujucich veciach

1) Nefungujuce palivove cerpadlo

2) Napajanie palivoveho cerpadla

3) Upchaty palivovy filter

Palivovy filter sa mi uplne nezda, pretoze si myslim ze by sa mal upchat postupne a nie tak ze mi auto zrazu prestane startovat (?)... Napajanie zmeram jednoducho merakom akurat ho musm zohnat niekde.

Zaujima ma ci ma niekto skusenosti s vymenou palivoveho cerpadla. Nepodarilo sa mi odpojit privodnu a odvodnu hadicku (viz obrazok). Nevie niekto ako na to? Staci hruba sila?

Dakujem

palivove cerpadlo.bmp

předpokládám, že to není to parkování nikde do kopce?

nie auto mam zaparkovane v praci na rovine...

Ak si to ešte neporiešil, tak tie hadičky stiahneš tak, že plochými kliešťami stlačíš na konci tú rozšírenú časť. Po obvode je ta rozšírená časť na jednom mieste rovná a v tomto smere to musíš stlačiť. Ide to pomerne ľahko.

Či čerpadlo pracuje môžeš zistiť posluchom. Ak máš aktivované predčerpanie paliva, tak by si ho mal počuť pri otvorení vodičových dverí alebo pri štartovaní pri prepnutí kľuča do polohy 2. Také slabé (alebo aj silnejšie ako v mojom prípade) bzučanie.

Ak si to ešte neporiešil, tak tie hadičky stiahneš tak, že plochými kliešťami stlačíš na konci tú rozšírenú časť. Po obvode je ta rozšírená časť na jednom mieste rovná a v tomto smere to musíš stlačiť. Ide to pomerne ľahko.

Či čerpadlo pracuje môžeš zistiť posluchom. Ak máš aktivované predčerpanie paliva, tak by si ho mal počuť pri otvorení vodičových dverí alebo pri štartovaní pri prepnutí kľuča do polohy 2. Také slabé (alebo aj silnejšie ako v mojom prípade) bzučanie.

Dik moc, s hadickami je to presne ako si hovoril.

Pri otoceni klucom ziadne bzucanie nepocujem. Dal som teda dole hadicky a pozeral som ci cez odvodny otvor ide pri startovani benzin - nesiel. Zmeral som napatie na napajani pumpy a pri startovani je tam 12V. Pri vytiahnutom kluci zo zapalovania su tam 4V. Je to normalne?

Vychadza mi z toho ze to bude teda pumpa. Skusim este zohnat dva draty a spojit pumpu s bateriou a nastartovat aby som overil ci fakt nejde...

zdravím pánové potřeboval bych radu od vás mám Fabii 1,2 HTP 40Kw poslední dobou auto si dělá co chce někdy nastartuje někdy už vůbec že vymlátím baterii baterie kupovaná Nová před 2 měsíci když otočím klíčkem slyším čepadlo jak natahuje chci nastartovat a ono nic jen jako by chytne a konec pak zkusím a zase nic když to udělám cca po 4 tak zase neslyším čerpadlo že nenatahuje pak někdy zase natáhne čerpadlo v servisu mi řekly že mám v pořádku čerpadlo někdy se mi podaří že auto chytne a jedu v pohodě a někdy zase už vůbec nenastartuji prosím o vaše rady děkuji moc

mě to dělalo čidlo chladící kapaliny G92.

Upraveno od Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.

prosím vás jak to zjistím zda je to opravdu čidlo chladící kapaliny G92 děkuji za odpověď

Upraveno od Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.

VAG ukaže vadne čidlo tepla a čerpadlo ked natlačilo tak pri dalšom zapnuti zapalovania už netlači tak nech ťa to nemyli.

divné je že když to natáhne benzín točím a nic a pak někdy čerpadlo natáhne někdy ne a jen slyším nějaké cvakání a čerpadlo netáhne

Upraveno od Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.