Březen 31, 201213 r no jo, ale je to jinak zařízení, které na jiných autech normálně funguje. Já měl kdysi na Š105 přídavné dálkové, po nějaké poruše jsem je nakonec odpojil, ale nedemontoval. Na technické remcal
Duben 1, 201213 r ty tak o podle mě pokud bych neměl xeony tak by jim mohlo bejt uplně fuk jestli to šlape či ne a za další kdyby byl problém tak bych je na místě oddělal, přece tam jen drží jen na kusu plíšku.
Duben 4, 201213 r To kvůli montáži a demontáži nemusí jít nárazník dolů? Já jen že by to pak byla pro zloděje celkem hračka.Když by si to mohli na místě v pohodě sundat...
Duben 5, 201213 r tie ostrekovace su tam neni dôležité ale neviem si pomoc vyzera to tam podla mna luxusne
Duben 5, 201213 r no musí jí dolů ale bych to vymyslel abych to sundal lehce. Ted mě tak v rychlosti napadá že bych na te svorce co drží ty ostřiky vrtnul dírku vzal nějaký kus tenkýho lanka a natahl to nějak k motoru aby k tomu byl přístup a když by byl problém tak bych jen zatáhl za drátek uvolnil svorky a vyjmul ostřiky . Teda nevím jestli by to bylo proveditelné páč sem narazník ješte dolu neměl, ale stejne tam kam jezdím na STK tak tam by se to dalo v klidu ukecat .... nebo spíš by si toho ani nevšimli že nefungují ! Jinak Máro jsem rád že se našel i jeden co se mnou souhlasí !!!
Duben 5, 201213 r No pánové já vás moc nechápu... Po výměně narázníku jsem jezdil asi měsíc bez osřiků (sehnat je za rozumný peníz není lehká záležitost) a auto působilo tak uhlazeně - čistě. Po té montáži mi to připadne jako tykadla. Ale proti gustu... Jinak při montáži musí nárazník dolů a je třeba do něj vypilovat takový křížový otvor. Některá prasata udělají 10 kou vrtákem kulatou díru - jak mi bylo doporučeno, ale to by se pak dalo s ostřikem volně otáčet. Třeba ho dát naopak a v parném létě štříkat na sukničkovité dívky jdoucí po přechodu. Wau!
Duben 5, 201213 r no oni tie novsie vyzeraju ako tykadla ale tie starsie ani velmi nie a to sa mi na tom paci
Duben 5, 201213 r To vyjíždění dělá právě ten tlak vody,takže montáž není nic moc složitého...jen nevím jak je to s místem....kvůli výztuze...
Duben 5, 201213 r Výztuha se musí vyřezat a upevnění ostříků je přišroubováno k ní... A jak píše Ondrero - vyjíždí to tlakem vody. Je to takové dodo. Jinak Marku - S tebou musím súhlasiť - předface ostrek sú krajšie. Majú ten kryt taký mohutnejší a "aerodynamickejší".
Duben 5, 201213 r Jojo souhlasím taky, ony jsou 2 druhy těch ostřiku. Před face a Po face !!! takže pokud je bude někdo kupovat tak bacha na to ! najdou se i taci rypalové který to hned poznají že sis namontoval třeba ostriky před face a pak ti to daj sežrat
Duben 5, 201213 r No ono to ani nejde. Na face nedáš ostřiky z před. To bys je musel nějak odřezat nebo upilovat. A naopak by Ti zase kus chyběl. Vnitřek je tuším stejný, ale ta čepička je jiná.
Duben 6, 201213 r ja som tie predface videl uz na par octaviach a tak si vravim ze t musim mat aj ja este tak keby mam stresne okno bolo by to dokonale . Nemate niekto nejake video ako funguju tie ostrekovače ? Upraveno Duben 8, 201213 r od marek92
Červenec 22, 201312 r Zdravim nema niekto schemu kde navrtat diery na ostrekovace na octaviu predfacelift r.v. 2000 ?
Květen 15, 201411 r mám octuli 1,8 20v SLX 1998 ostřiky tu jsou jsou zapojené ale nejsou funkční nevíte kde by mohla být chyba ?
Květen 15, 201411 r skontroluj poistky, relé a premeraj kabeláž k čerpadlu ostrekovačov a čerpadlo ostrekovačov.
Květen 19, 201411 r dneska jsem jel a když jsem si za jízdy ostříkal sklo tak se pustily i ostřiky světel ale netuším jak sem je zapnul jelikož pak už jsem je nedokázal na místě pustit poraďte
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.