milans14 Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 Zdravím vás chlapi, potřebuji poradit -sedím u PC a konfiguruju "Yetinu",morizace 1.2 TSI,výbava "ACTIVE", přejdu na výběr barvy - základní bílá a dále vše v pohodě - doplňky,disky atd. V levém horním rohu obrázek s výběrem barvy,černý stř. nosič a ocelové kola s poklicemi. Pokud vyberu UNI barvy pro černou střechu ( bílá candy/černá magic) obrázek se změní - kombinace bílá/černá, ale střešní nosič už je černo stříbrný a disky kol jsou Al. V dalším kroku, již ale možnost disků na výběr není. Je někdo kdo mi toto vysvětlí? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeTTT Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 Podívej se do prospektů na stránkách www.skoda-auto.cz, je možné, že k určité barvě dávají jiný kola. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milans14 Vloženo 30. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 Jo-jasně,už to mám, v dalším kroku k této barevné kombinaci "naskočí" paket "Bicolour" za 15 000 a obsahuje černo stříbrný stř. nosič a 16" kola "Nevis".Mimo jiné - jak se Ti zamlouvá tako barevná kombinace?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeTTT Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 Kombinace je pěkná, ale mě se víc líbí jednobarevný auto. Zkus různé kombinace. Každýmu se něco líbí, a k temu nějaké ty tuningové doplňky, je to těžké vybírat. Zvol tu barevnou kombinaci co se hlavně líbí tobě, ty to auto kupuješ a bude tvoje. Ale jinak může být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chrudimák Vloženo 31. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2011 Zdravím vás chlapi, potřebuji poradit -sedím u PC a konfiguruju "Yetinu",morizace 1.2 TSI,výbava "ACTIVE", přejdu na výběr barvy - základní bílá a dále vše v pohodě - doplňky,disky atd. V levém horním rohu obrázek s výběrem barvy,černý stř. nosič a ocelové kola s poklicemi. Pokud vyberu UNI barvy pro černou střechu ( bílá candy/černá magic) obrázek se změní - kombinace bílá/černá, ale střešní nosič už je černo stříbrný a disky kol jsou Al. V dalším kroku, již ale možnost disků na výběr není. Je někdo kdo mi toto vysvětlí? Děkuji Podle způsobu výběru chceš max. ušetřit. Auto nekupuješ na 3 roky. Nešeteři na něm tolik,bude vypadat lépe,často pak lidi litují,že ušetřili pár tisíc a pak další 3 roky dokupují různé věci a mají to pak ještě dražší. Je jasné,že každou tebou vymyšlenou kombinaci si koupit nemůžeš. Nebuď škrt a připlať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milans14 Vloženo 31. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2011 Re:Chrudimák Ahoj,je jasné že auto nebude na tři roky.Můžeš se prosím více rozepsat,na čem mám - nemám škrtit? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radko01 Vloženo 1. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2011 U verze Active se vyplatí investovat do sedadel, i bederní opěrka je neuvěřitelné vylepšení. V základu jsou velmi nepohodlná. K centrálu to chce dálkové ovládání, při odemykání klíčkem mi zámek zatuhnul a taky je to mnohem pohodlnější. Dálku si nech namontovat u nějakého autoelektrikáře, vyjde to levněj. To samé platí i u tempomatu a palubního počítače, ale radši si to ověř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chrudimák Vloženo 1. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2011 (editace) Re:Chrudimák Ahoj,je jasné že auto nebude na tři roky.Můžeš se prosím více rozepsat,na čem mám - nemám škrtit? Díky. To je těžký rozepisování,pro každého je důležitého něco jiného. Obecně se dá říct,že auto dělá výbava a motor a je to sakra rozdíl. Výbavu Active-někdo ji vtipně pojmenoval žebrák (a řekl bych,že trefil), bych vůbec nebral. Radši trochu počkat a našetřit na lepší-čili radši koupit o rok později lepší,než kupovat hned a horší výbavu či motor. 1,4 je lepší než 1,2 a rozdíl je jen 23000,dají se domluvit slevy,já měl třeba výbavu Championa Ambition+další výbavu za 116 000 a sleva byla těch 116 000,takže zadarmo,to je ale individuální dlouhodobější vztah prodejce-zákazník.Je jasný,že každý ti to nedá. Championa jsem bral hlavně kvůli sportovním sedadlům,ta sportovní jsou nebe a dudy,stačí si sednout do jedněch a hned do normálních (což jsem já třeba dělal) a je vymalováno. Mám sice garáž,ale vyhřívané sedačky na zimu jsou fajn, 4x4 je bezpečnější,pokud jezdíš celoročně,čili není to frajeřina,ale trakce na silnici, která je zasněžená,čvachtanice tajícího sněhu, zmrzlá nebo mokrá. Tam jde o zdraví a život a 4x4 není o tom,jestli někde zapadnu nebo ne,ale právě o té trakci. To je hodně velký rozdíl a spousta lidí říká, dosud mi stačila 4x2 a nic se nedělo,to mě taky,ale 4x4 = 4x4 a tečka. Ono to je spíše o těch penězích,lidi,chudší kolegové (což nechápu jako vadu charakteru),si kupujou slabší motory a mizernou výbavu. Já to chápu,ale nechápu, proč si to ještě někdo chválí. Někdo tady mluvil o bixenonech, copak není užitečný, lepší vidět? Samozřejmě bixenony jo. Jestli auto kupuješ na dlouho,tak našetři na lepší a vydrž, zbytek té doby se budeš smát. Ale je pravda,že počkat je strašně těžký,když po tom autu toužíš. Ale je to o logice a emocích.Když zvítězí emoce,často se ukáže,že to je vlastně prohra-začneš litovat svého původního rozhodnutí,ale vrátit už to většinou nejde. Netvrdím,že místo auta za 400 tisíc máš koupit auto za 800,to by jsi šetřil dlouho,ale tu konfiguraci a cenu si udělej kompromisně sám podle sebe,ale mysli u toho hlavou,na něco určitě přijdeš Editováno: 1. Listopad 2011, autor: Chrudimák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milans14 Vloženo 1. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2011 Zdravím všechny odpovídající, vůbec nevím,odkud začít,zak to vezmu z kraje.Jezdíme ve "FABCE" - HB. - ne že by jsme nebyli s autem jako takovým spokojeni,ale celá věc se má tak,že já jsem 2 měsíce po třetí operaci páteře a už mám fakt problém s nastupování a vystupováním a navíc mám manželku na vozíku a pro ni už to také není "ono".tak že chceme vůz prostornější - mimo jiné manželka do Yeti zkoušela nastoupit a perfekt.Co se výbavy a motoru týče - mám za to,že na běžné ježdění po městě,25 km na chatu, sem tam 60 km do Ostravy a na popojížděčky po okrese ta 1.2 dostačuje,v zimě toho moc nenajezdíme - garáž máme.Co se týče verze Activ - tak tam nemám na mysli,že bych jí vzal tak jak je,ale + nějaké doplňky.Je pravdou, že zvažuji u této výbavy jestli (a teď mě nekamenujte) jít do "hliníků" či nikoliv, v pořadí jezdím v 5 voze, hliníky jsem nikdy neměl a že by mi to chybělo se říci nedá.Bederní opěrky u této verze v prozatimním konfigurátoru mám.Jinak zatím jsem v jak já říkám v "pracovní verzi".Samozřejmě budu rád za každý námět či radu. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radko01 Vloženo 2. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2011 (editace) Mám Yetinka ve výbavě čistá Active bez čehokoli navíc čili holobyt s klimatizací. Využití auta je přibližně stejné jako u milans14, do práce, do obchodu, na chatu a na výlety. Zkusím napsat, co mi tam chybí a co bych uvítal a co mi nakonec vůbec nechybí. Pokud bych v Yetinkovi trávil často delší dobu tak by mi toho tam chybělo mnohem víc, ale pro takovéto cmrndání kolem chalupy je výbava Active dostatečná. O sedadle jsem psal, takže to upřesním. To sedadlo začne být nepohodlné až po asi 350 km v kuse. Bolí z něho zadel a musím po cestě hýbat se sklonem opěradla a podobně, ale z auta vylezu a nejsem rozlámaný. Dálkové ovládání centrálu. Běhat kolem auta při otvírání kufru když je potřeba předtím odemknout není žádná sláva. Boční lišty. Mrzelo mě, že tam nejsou. Zajímavé je, že po deseti měsících parkování před panelákem není Yetinek nijak otlučený, ale stejně je tam dám už jenom pro krásu. Hlídání tlaku v kolech. U nového auta dvě kola lehce ucházely a pohledem to nebylo poznat, pokud tlak neklesl pod jednu atmosféru. Pro klid duše bych to tam dal. Rezerva. Auto bez rezervy mi připadlo jako absolutní nesmysl, ale když jsem tam dal rezervu, tak se zmenšil kufr a přišel jsem o možnost pověsit tašku s nákupem na ty sklopné háčky a musí být jenom volně ložená. Výška kufru bez rezervy je fajn. Takže jsem rezervu zase vyhodil, do kol nechal napustit takový ten samolepicí nesmysl, opět patrně pouze pro klid duše. Pokud jedu někam dál, tak si rezervu beru, když nezapomenu. Tempomat a palubní počítač. Nikdy jsem to v žádném autě neměl a vždy jsem po nich toužil Pátá opěrka hlavy. Bez ní je auto v praxi čtyřmístné. Pokud se týče nastupování a vystupování tak to nemá chybu i po roce si stále užívám možnost při mé výšce 195 cm nastoupit do auta v kovbojském klobouku. Editováno: 2. Listopad 2011, autor: Radko01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ELZ Vloženo 2. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2011 K tej rezerve - je to tak ako pises, navyse som dostal jeden tip od predajcu. Ked sa ide na dlhsie cesty, rezerva sa da vlozit do kufra na stojaka (ak mas dve sady kolies, zoberies jedno koleso odtial) a staci si dat vyrobit kapsu na koleso s uchytmi do kufra (zlate ceske rucicky to iste zvladnu :-) ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 2. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2011 pokud mate problem se zady tak jako ja, tak dej vyhrejvany sedaky, ja si vzdycky kupoval takovy ty levny decky ale ted uz mam vyhr. sedaky ve druhym aute a je to bezva, treba i v lete kdyz je chladno po ranu tak si je klidne na chvilku pustim, motor 1,2 je dobra volba ted sem prijel domu dnes mam najeto 120km a prumer 6,1 a to je auto novy s automatem !!!! rezervu sem za posledních 10 let potřeboval jen jednou a to najezdim 40 tis ročně, a nektery kravinky co mam ve vybave sou naprosto zbytecny, myslim ze active je v tvem pripade dobre auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milans14 Vloženo 15. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2011 Zdravím, chlapi dávám k posouzení a vyjádření můj návrh na novou "YETINU": Model Yeti Výbavová verze Active Motor 1.2 TSI 77 kW 6-stup. mech. Interiér Onyx Barva Č ervená Corrida (zvažuji bílou) Mimořádná výbava 1. 3. hlavová opěrka vzadu - PKB 900 Kč 2. Active Plus - WR1 10 000 Kč 3. Audiozdířka v loketní opěře vpředu "JUMBO BOX" - 9WR - Kč 4. Bederní opěry na sedadle řidiče a spolujezdce - 7P4 1 500 Kč 5. Dvojitá sluneční clona - PH8 700 Kč 6. Loketní opěra vpředu "JUMBO BOX", výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce - PKA 7 400 Kč 7. Ochranné boční lišty dveří, černé - 4B1 1 200 Kč 8. Přední mlhové světlomety - PW1 4 900 Kč 9. Rezervní kolo ocelové 16" (neplnohodn.), zvedák vozu, klíč na kola, bez sady na opravu pneumatik, síťový program - PJA Příslušenství Dekorativní lamely předního nárazníku – ALU dekor 1 / 294 Kč Dekorativní ochranná lišta zadního nárazníku – ALU dekor 1 / 924 Kč Gumové koberce 1 / 609 Kč Gumový koberec do zavazadlového prostoru 1 / 630 Kč Koncovka výfuku 1 / 318 Kč Kryty pedálů z ušlechtilé oceli pro manuální převodovku 1 / 1 050 Kč Mechanické zabezpečení řazení pro vozy s manuální převodovkou 1 / 4 980 Kč Prahové lišty černé 1 / 529 Kč Přední lapače nečistot 1 / 294 Kč Zadní lapače nečistot 1 / 256 Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 15. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2011 Vybodnul bych se na mlhovky a zasterky, zvazil bych vyhrivany celni sklo a sedacky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
choceňák Vloženo 16. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2011 Lapače nečistot v každém případě ponechat !!!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
charlie_s Vloženo 16. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2011 1) lapače nečistot vpředu i vzadu - ponechat 2) mlhovky - záleží jak často se s mlhou na silnici člověk potkává. Byl jsem překvapen, že i z takové výšky proti vozovce jsou mlhovky na Yetim funkční. S běžnými světlomety +mlhovkami "to konečně pořádně svítí". 3) gumový koberec do kufru - nekoukal jsem v poslední době do konfigurátoru, takže si ověřte zda je na výběr ze 2 variant. Jestli tam je stále jenom jeden koberec, tak to je varianta pro vozy bez rezervy. Objednal jsem si takhle s autem, jezdím s tím. ale není to ono.Na vapol-tečka-cz v sekci univerzální doplňky jsem našel neorigo vany pro obě verze. Uvažuju o koupi, asi Yetimu k Vánocům . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2011 Dálku si nech namontovat u nějakého autoelektrikáře, vyjde to levněj. To samé platí i u tempomatu a palubního počítače, ale radši si to ověř. Podle mě je tato rada nešťastná - za 10 000Kč je paket Plus, kde je krom dálkového ovládání ještě oroginální rádio na CD/MP3 a právě palubní počítač. Palubní počítač je relativně jednoduchý na domontování, a to i s tempomatem. Člověk ale musí mít poblíž někoho z fora a ještě doufat, že níhodou nemá v autě nějakou nekompatibilní ŘJ, která tohle nepodporuje. Dálkové ovládání často končí nevkusným dodatečným ovladačem místo jednoho sklopného klíče. Já bych tady neváhal. Nečetl jsem podrobně celé vlákno, jestli není 1.2TSI podmínka, ale: Yeti Active 1.2/77kW s paketem Plus je za 412 900Kč, akční model Yeti Active TSI Drive s motorem 1.4/90kW je včetně paketu Plus za 399 900Kč. Takže silnější motor zdarma a k tomu do foroty 13 000Kč na o něco dražší povinné ručení. K té střeše, u Yetiho je jiná barva střechy pouze jako paket Bicolor za 15 000Kč a jsou v tom i kola Nevis a střešní nosič ve stříbrné. Kdybys chtěl, soupis všech aktuálních akcí udržuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milans14 Vloženo 17. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2011 No-tak to je hodně zajímavé,doufám,že to vydrží i v příštím roce.Co se týče toho paketu, dle mého rádio 1 DIN si myslím že postačí,dálkové ovládání+sklopný klíč (1x nebo 2x?) z popisu jsem to nepochopil,MFA je fajn,jen nevím,když vezmu zadní parkovací senzory jestli se to na MFA zobrazuje,(jinak co všechno se vlasně na MFA zobrazuje?).Jinak zkoušel jsem to celé hodit do konf.,ale nějak jim to dnes blbne.Kola prozatím asi řešit nebudu - uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 17. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2011 Senzory se zobrazují na radiu, jenom si teď nejsu jistej, jestli i na Blues a nebo až na Swingu. Swing jde dokoupit za kombinační cenu cca 3000Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orgon Vloženo 17. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2011 Senzory se zobrazují až na SWINGu, BLUES se umí jen při zařazení zpátečky ztlumit. Aby bylo slyšet akustickou signalizaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milans14 Vloženo 28. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2011 Zdravím vás chlapi, mohu požádat o vyjádření k této konfiguraci? Model Yeti TSI Drive Výbavová verze Ambition TSI Drive Motor 1.4 TSI 90 kW 6-stup. mech. Interiér Active Grey - Blue Barva -červená Corrida (bílá) Mimořádná výbava 1. Bederní opěry na sedadle řidiče a spolujezdce - 7P4 1 500 Kč 2. Dvojitá sluneční clona - PH8 700 Kč 3. El. ovládaná, vyhřívaná a sklopná vnější zpě tná zrcátka s osvě tlením nástupního prostoru - PW4 1 800 Kč 4. Kola z lehké slitiny "DOLOMITE" 7J x 17" - 4 ks - PJ0 3 000 Kč 5. Rádio "SWING" - 2 DIN s CD, MP3 - RAB 3 200 Kč 6. Rezervní kolo ocelové 16" (neplnohodn.), zvedák vozu, klíč na kola, bez sady na opravu pneumatik, síťový program - PJA 1 400 Kč 7. Vyhřívané čelní sklo, "SUNSET" - PH6 Příslušenství Bezpečnostní šrouby kol 1 / 504 Kč Boční kryty prahů – ALU dekor 1 / 8 572 Kč Brašna do zavazadlového prostoru 1 / 932 Kč Dekorativní lamely předního nárazníku – ALU dekor 1 / 353 Kč Dekorativní ochranná lišta zadního nárazníku – ALU dekor 1 / 1 109 Kč Gumové koberce 1 / 731 Kč Gumový koberec do zavazadlového prostoru 1 / 756 Kč Koncovka výfuku pro motorizace 1.4 TSI a 2.0 TDI CR 81 / 103 kW 1 / 555 Kč Mechanické zabezpečení řazení pro vozy s manuální převodovkou 1 / 5 977 Kč Prahové lišty černé 1 / 635 Kč Přední lapače nečistot 1 / 353 Kč Zadní lapače nečistot 1 / 308 Kč Zimní kompletní kolo, disk 6,0J x 16", pneu Conti 205 / 55 R16 91 H CWT TS 830 2 / 4 700 Kč Zimní kompletní kolo, disk 6,0J x 16", pneu Continental TS 830 205 / 55 R16 91 H 2 / 4 700 Kč Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 28. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2011 nevím jestli tam jsou v základu, ale doporučuji přidat zadní parkovací senzory, vyhřejvaný trisky ostřikovače,rozšíření blatníků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milans14 Vloženo 17. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2011 Zdravím chlapi, jestli všechno dobře dopadne tak v březnu budeme objednávat YETI ve výbavě elegance (FRESH II)+nějaké doplňky.Motorizace 1.2 DSG - 1.4 TSI (toť otázka), přemýšlím jestli vzít i prodlouženou záruku (60 000 km).Ročně najezdíme max. kolem 12 000 km (máme FABKU r.v. 2000 a najeto 111 000 km).Cesty po kterých se "motáme" jsou z 95% okrsky a město, zbytek rychlostní a dálnice.Prozatím,než jsem dám konfigurace bych chtěl požádat o názor na motorizaci a prodlouženou záruku.Také jen věřím,že auto bude vyrobené do 6 měsíců od objednání,neboť jinak jsme v háji.Poprosím ještě o jednu radu -jakým způsobem jsem mám vložit konfiguraci uloženou v PDF a mohu vložit více "příloh"? Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maty13 Vloženo 17. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2011 (editace) Motorizace 1.2 je v pohodě, neboj se tohoho. Já mám nájezd 2x větší a mám taky jednadvojku, jsem naprosto spokojen. Nezapomeň objednat nezávislé topení, nebo vyhříané sedačky. Editováno: 19. Prosinec 2011, autor: Sranki necituj predchadzajuci prispevok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 17. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2011 1,2 TSI DSG dobrá volba já jsem moc spokojený, prodloužená záruka asi nic moc neřeší, co se má pokazit se pokazí a yetik už začíná být vyladěný auto a porodní bolesti už má myslím zasebou...PDF sem normálně nahraješ jako třeba tohle : configuration 11-11.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.