Přejít na obsah

YETI - konfigurátor


milans14

Doporučené příspěvky

Zdravím vás chlapi,

potřebuji poradit -sedím u PC a konfiguruju "Yetinu",morizace 1.2 TSI,výbava "ACTIVE", přejdu na výběr barvy - základní bílá a dále vše v pohodě - doplňky,disky atd. V levém horním rohu obrázek s výběrem barvy,černý stř. nosič a ocelové kola s poklicemi.

Pokud vyberu UNI barvy pro černou střechu ( bílá candy/černá magic) obrázek se změní - kombinace bílá/černá, ale střešní nosič už je černo stříbrný a disky kol jsou Al. V dalším kroku, již ale možnost disků na výběr není. Je někdo kdo mi toto vysvětlí?

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kombinace je pěkná, ale mě se víc líbí jednobarevný auto. Zkus různé kombinace. Každýmu se něco líbí, a k temu nějaké ty tuningové doplňky, je to těžké vybírat.

Zvol tu barevnou kombinaci co se hlavně líbí tobě, ty to auto kupuješ a bude tvoje. Ale jinak může být.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vás chlapi,

potřebuji poradit -sedím u PC a konfiguruju "Yetinu",morizace 1.2 TSI,výbava "ACTIVE", přejdu na výběr barvy - základní bílá a dále vše v pohodě - doplňky,disky atd. V levém horním rohu obrázek s výběrem barvy,černý stř. nosič a ocelové kola s poklicemi.

Pokud vyberu UNI barvy pro černou střechu ( bílá candy/černá magic) obrázek se změní - kombinace bílá/černá, ale střešní nosič už je černo stříbrný a disky kol jsou Al. V dalším kroku, již ale možnost disků na výběr není. Je někdo kdo mi toto vysvětlí?

Děkuji

Podle způsobu výběru chceš max. ušetřit. Auto nekupuješ na 3 roky. Nešeteři na něm tolik,bude vypadat lépe,často pak lidi litují,že ušetřili pár tisíc a pak další 3 roky dokupují různé věci a mají to pak ještě dražší. Je jasné,že každou tebou vymyšlenou kombinaci si koupit nemůžeš. Nebuď škrt a připlať

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U verze Active se vyplatí investovat do sedadel, i bederní opěrka je neuvěřitelné vylepšení. V základu jsou velmi nepohodlná. K centrálu to chce dálkové ovládání, při odemykání klíčkem mi zámek zatuhnul a taky je to mnohem pohodlnější. Dálku si nech namontovat u nějakého autoelektrikáře, vyjde to levněj. To samé platí i u tempomatu a palubního počítače, ale radši si to ověř.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Re:Chrudimák

Ahoj,je jasné že auto nebude na tři roky.Můžeš se prosím více rozepsat,na čem mám - nemám škrtit?

Díky.

To je těžký rozepisování,pro každého je důležitého něco jiného. Obecně se dá říct,že auto dělá výbava a motor a je to sakra rozdíl. Výbavu Active-někdo ji vtipně pojmenoval žebrák (a řekl bych,že trefil), bych vůbec nebral. Radši trochu počkat a našetřit na lepší-čili radši koupit o rok později lepší,než kupovat hned a horší výbavu či motor. 1,4 je lepší než 1,2 a rozdíl je jen 23000,dají se domluvit slevy,já měl třeba výbavu Championa Ambition+další výbavu za 116 000 a sleva byla těch 116 000,takže zadarmo,to je ale individuální dlouhodobější vztah prodejce-zákazník.Je jasný,že každý ti to nedá. Championa jsem bral hlavně kvůli sportovním sedadlům,ta sportovní jsou nebe a dudy,stačí si sednout do jedněch a hned do normálních (což jsem já třeba dělal) a je vymalováno. Mám sice garáž,ale vyhřívané sedačky na zimu jsou fajn, 4x4 je bezpečnější,pokud jezdíš celoročně,čili není to frajeřina,ale trakce na silnici, která je zasněžená,čvachtanice tajícího sněhu, zmrzlá nebo mokrá. Tam jde o zdraví a život a 4x4 není o tom,jestli někde zapadnu nebo ne,ale právě o té trakci. To je hodně velký rozdíl a spousta lidí říká, dosud mi stačila 4x2 a nic se nedělo,to mě taky,ale 4x4 = 4x4 a tečka. Ono to je spíše o těch penězích,lidi,chudší kolegové (což nechápu jako vadu charakteru),si kupujou slabší motory a mizernou výbavu. Já to chápu,ale nechápu, proč si to ještě někdo chválí. Někdo tady mluvil o bixenonech, copak není užitečný, lepší vidět? Samozřejmě bixenony jo. Jestli auto kupuješ na dlouho,tak našetři na lepší a vydrž, zbytek té doby se budeš smát. Ale je pravda,že počkat je strašně těžký,když po tom autu toužíš. Ale je to o logice a emocích.Když zvítězí emoce,často se ukáže,že to je vlastně prohra-začneš litovat svého původního rozhodnutí,ale vrátit už to většinou nejde. Netvrdím,že místo auta za 400 tisíc máš koupit auto za 800,to by jsi šetřil dlouho,ale tu konfiguraci a cenu si udělej kompromisně sám podle sebe,ale mysli u toho hlavou,na něco určitě přijdeš

Editováno: , autor: Chrudimák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny odpovídající,

vůbec nevím,odkud začít,zak to vezmu z kraje.Jezdíme ve "FABCE" - HB. - ne že by jsme nebyli s autem jako takovým spokojeni,ale celá věc se má tak,že já jsem 2 měsíce po třetí operaci páteře a už mám fakt problém s nastupování a vystupováním a navíc mám manželku na vozíku a pro ni už to také není "ono".tak že chceme vůz prostornější - mimo jiné manželka do Yeti zkoušela nastoupit a perfekt.Co se výbavy a motoru týče - mám za to,že na běžné ježdění po městě,25 km na chatu, sem tam 60 km do Ostravy a na popojížděčky po okrese ta 1.2 dostačuje,v zimě toho moc nenajezdíme - garáž máme.Co se týče verze Activ - tak tam nemám na mysli,že bych jí vzal tak jak je,ale + nějaké doplňky.Je pravdou, že zvažuji u této výbavy jestli (a teď mě nekamenujte) jít do "hliníků" či nikoliv, v pořadí jezdím v 5 voze, hliníky jsem nikdy neměl a že by mi to chybělo se říci nedá.Bederní opěrky u této verze v prozatimním konfigurátoru mám.Jinak zatím jsem v jak já říkám v "pracovní verzi".Samozřejmě budu rád za každý námět či radu.

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Yetinka ve výbavě čistá Active bez čehokoli navíc čili holobyt s klimatizací. Využití auta je přibližně stejné jako u milans14, do práce, do obchodu, na chatu a na výlety. Zkusím napsat, co mi tam chybí a co bych uvítal a co mi nakonec vůbec nechybí. Pokud bych v Yetinkovi trávil často delší dobu tak by mi toho tam chybělo mnohem víc, ale pro takovéto cmrndání kolem chalupy je výbava Active dostatečná.

O sedadle jsem psal, takže to upřesním. To sedadlo začne být nepohodlné až po asi 350 km v kuse. Bolí z něho zadel a musím po cestě hýbat se sklonem opěradla a podobně, ale z auta vylezu a nejsem rozlámaný.

Dálkové ovládání centrálu. Běhat kolem auta při otvírání kufru když je potřeba předtím odemknout není žádná sláva.

Boční lišty. Mrzelo mě, že tam nejsou. Zajímavé je, že po deseti měsících parkování před panelákem není Yetinek nijak otlučený, ale stejně je tam dám už jenom pro krásu.

Hlídání tlaku v kolech. U nového auta dvě kola lehce ucházely a pohledem to nebylo poznat, pokud tlak neklesl pod jednu atmosféru. Pro klid duše bych to tam dal.

Rezerva. Auto bez rezervy mi připadlo jako absolutní nesmysl, ale když jsem tam dal rezervu, tak se zmenšil kufr a přišel jsem o možnost pověsit tašku s nákupem na ty sklopné háčky a musí být jenom volně ložená. Výška kufru bez rezervy je fajn. Takže jsem rezervu zase vyhodil, do kol nechal napustit takový ten samolepicí nesmysl, opět patrně pouze pro klid duše. Pokud jedu někam dál, tak si rezervu beru, když nezapomenu.

Tempomat a palubní počítač. Nikdy jsem to v žádném autě neměl a vždy jsem po nich toužil

Pátá opěrka hlavy. Bez ní je auto v praxi čtyřmístné.

Pokud se týče nastupování a vystupování tak to nemá chybu i po roce si stále užívám možnost při mé výšce 195 cm nastoupit do auta v kovbojském klobouku.

Editováno: , autor: Radko01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tej rezerve - je to tak ako pises, navyse som dostal jeden tip od predajcu. Ked sa ide na dlhsie cesty, rezerva sa da vlozit do kufra na stojaka (ak mas dve sady kolies, zoberies jedno koleso odtial) a staci si dat vyrobit kapsu na koleso s uchytmi do kufra (zlate ceske rucicky to iste zvladnu :-) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud mate problem se zady tak jako ja, tak dej vyhrejvany sedaky, ja si vzdycky kupoval takovy ty levny decky ale ted uz mam vyhr. sedaky ve druhym aute a je to bezva, treba i v lete kdyz je chladno po ranu tak si je klidne na chvilku pustim, motor 1,2 je dobra volba ted sem prijel domu dnes mam najeto 120km a prumer 6,1 a to je auto novy s automatem !!!! rezervu sem za posledních 10 let potřeboval jen jednou a to najezdim 40 tis ročně, a nektery kravinky co mam ve vybave sou naprosto zbytecny, myslim ze active je v tvem pripade dobre auto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím,

chlapi dávám k posouzení a vyjádření můj návrh na novou "YETINU":

Model Yeti

Výbavová verze Active

Motor 1.2 TSI 77 kW 6-stup.

mech.

Interiér Onyx

Barva Č ervená Corrida (zvažuji bílou)

Mimořádná výbava

1. 3. hlavová opěrka vzadu - PKB 900 Kč

2. Active Plus - WR1 10 000 Kč

3. Audiozdířka v loketní opěře vpředu "JUMBO BOX" -

9WR

- Kč

4. Bederní opěry na sedadle řidiče a spolujezdce -

7P4

1 500 Kč

5. Dvojitá sluneční clona - PH8 700 Kč

6. Loketní opěra vpředu "JUMBO BOX", výškově

nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce - PKA

7 400 Kč

7. Ochranné boční lišty dveří, černé - 4B1 1 200 Kč

8. Přední mlhové světlomety - PW1 4 900 Kč

9. Rezervní kolo ocelové 16" (neplnohodn.), zvedák

vozu, klíč na kola, bez sady na opravu pneumatik,

síťový program - PJA

Příslušenství

Dekorativní lamely předního nárazníku – ALU dekor 1 / 294 Kč

Dekorativní ochranná lišta zadního nárazníku – ALU dekor 1 / 924 Kč

Gumové koberce 1 / 609 Kč

Gumový koberec do zavazadlového prostoru 1 / 630 Kč

Koncovka výfuku 1 / 318 Kč

Kryty pedálů z ušlechtilé oceli pro manuální převodovku 1 / 1 050 Kč

Mechanické zabezpečení řazení pro vozy s manuální převodovkou 1 / 4 980 Kč

Prahové lišty černé 1 / 529 Kč

Přední lapače nečistot 1 / 294 Kč

Zadní lapače nečistot 1 / 256 Kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) lapače nečistot vpředu i vzadu - ponechat

2) mlhovky - záleží jak často se s mlhou na silnici člověk potkává. Byl jsem překvapen, že i z takové výšky proti vozovce jsou mlhovky na Yetim funkční. S běžnými světlomety +mlhovkami "to konečně pořádně svítí".

3) gumový koberec do kufru - nekoukal jsem v poslední době do konfigurátoru, takže si ověřte zda je na výběr ze 2 variant. Jestli tam je stále jenom jeden koberec, tak to je varianta pro vozy bez rezervy. Objednal jsem si takhle s autem, jezdím s tím. ale není to ono.Na vapol-tečka-cz v sekci univerzální doplňky jsem našel neorigo vany pro obě verze. Uvažuju o koupi, asi Yetimu k Vánocům :kol-28: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dálku si nech namontovat u nějakého autoelektrikáře, vyjde to levněj. To samé platí i u tempomatu a palubního počítače, ale radši si to ověř.

Podle mě je tato rada nešťastná - za 10 000Kč je paket Plus, kde je krom dálkového ovládání ještě oroginální rádio na CD/MP3 a právě palubní počítač. Palubní počítač je relativně jednoduchý na domontování, a to i s tempomatem. Člověk ale musí mít poblíž někoho z fora a ještě doufat, že níhodou nemá v autě nějakou nekompatibilní ŘJ, která tohle nepodporuje. Dálkové ovládání často končí nevkusným dodatečným ovladačem místo jednoho sklopného klíče. Já bych tady neváhal.

Nečetl jsem podrobně celé vlákno, jestli není 1.2TSI podmínka, ale:

Yeti Active 1.2/77kW s paketem Plus je za 412 900Kč, akční model Yeti Active TSI Drive s motorem 1.4/90kW je včetně paketu Plus za 399 900Kč. Takže silnější motor zdarma a k tomu do foroty 13 000Kč na o něco dražší povinné ručení.

K té střeše, u Yetiho je jiná barva střechy pouze jako paket Bicolor za 15 000Kč a jsou v tom i kola Nevis a střešní nosič ve stříbrné.

Kdybys chtěl, soupis všech aktuálních akcí udržuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No-tak to je hodně zajímavé,doufám,že to vydrží i v příštím roce.Co se týče toho paketu, dle mého rádio 1 DIN si myslím že postačí,dálkové ovládání+sklopný klíč (1x nebo 2x?) z popisu jsem to nepochopil,MFA je fajn,jen nevím,když vezmu zadní parkovací senzory jestli se to na MFA zobrazuje,(jinak co všechno se vlasně na MFA zobrazuje?).Jinak zkoušel jsem to celé hodit do konf.,ale nějak jim to dnes blbne.Kola prozatím asi řešit nebudu - uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím vás chlapi,

mohu požádat o vyjádření k této konfiguraci?

Model Yeti TSI Drive

Výbavová verze Ambition TSI Drive

Motor 1.4 TSI 90 kW 6-stup.

mech.

Interiér Active Grey - Blue

Barva -červená Corrida (bílá)

Mimořádná výbava

1. Bederní opěry na sedadle řidiče a spolujezdce -

7P4

1 500 Kč

2. Dvojitá sluneční clona - PH8 700 Kč

3. El. ovládaná, vyhřívaná a sklopná vnější zpě tná

zrcátka s osvě tlením nástupního prostoru - PW4

1 800 Kč

4. Kola z lehké slitiny "DOLOMITE" 7J x 17" - 4 ks -

PJ0

3 000 Kč

5. Rádio "SWING" - 2 DIN s CD, MP3 - RAB 3 200 Kč

6. Rezervní kolo ocelové 16" (neplnohodn.), zvedák

vozu, klíč na kola, bez sady na opravu pneumatik,

síťový program - PJA

1 400 Kč

7. Vyhřívané čelní sklo, "SUNSET" - PH6

Příslušenství

Bezpečnostní šrouby kol 1 / 504 Kč

Boční kryty prahů – ALU dekor 1 / 8 572

Brašna do zavazadlového prostoru 1 / 932 Kč

Dekorativní lamely předního nárazníku – ALU dekor 1 / 353 Kč

Dekorativní ochranná lišta zadního nárazníku – ALU dekor 1 / 1 109

Gumové koberce 1 / 731 Kč

Gumový koberec do zavazadlového prostoru 1 / 756 Kč

Koncovka výfuku pro motorizace 1.4 TSI a 2.0 TDI CR 81 / 103 kW 1 / 555 Kč

Mechanické zabezpečení řazení pro vozy s manuální převodovkou 1 / 5 977

Prahové lišty černé 1 / 635 Kč

Přední lapače nečistot 1 / 353 Kč

Zadní lapače nečistot 1 / 308 Kč

Zimní kompletní kolo, disk 6,0J x 16", pneu Conti 205 / 55 R16 91 H CWT

TS 830

2 / 4 700

Zimní kompletní kolo, disk 6,0J x 16", pneu Continental TS 830 205 / 55

R16 91 H

2 / 4 700

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím chlapi,

jestli všechno dobře dopadne tak v březnu budeme objednávat YETI ve výbavě elegance (FRESH II)+nějaké doplňky.Motorizace 1.2 DSG - 1.4 TSI (toť otázka), přemýšlím jestli vzít i prodlouženou záruku (60 000 km).Ročně najezdíme max. kolem 12 000 km (máme FABKU r.v. 2000 a najeto 111 000 km).Cesty po kterých se "motáme" jsou z 95% okrsky a město, zbytek rychlostní a dálnice.Prozatím,než jsem dám konfigurace bych chtěl požádat o názor na motorizaci a prodlouženou záruku.Také jen věřím,že auto bude vyrobené do 6 měsíců od objednání,neboť jinak jsme v háji.Poprosím ještě o jednu radu -jakým způsobem jsem mám vložit konfiguraci uloženou v PDF a mohu vložit více "příloh"?

Díky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...