Přejít na obsah

YETI - konfigurátor


milans14

Doporučené příspěvky

osobně bych šel do té Elegnace ale doporučil bych malou změnu, dej si jenom vyhřívané přední sklo za 4500, a zadní okna si nech polepit někde jinde(cena kolem 4000), originál zase o tolik tmavší nejsou, a pokud jezdíš a rád telefonuješ tak tam šoupni blutučko stojí asi 7000, vyplatí se to, já na to zapomněl a dodělání HF stálo 6000...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Také jen věřím,že auto bude vyrobené do 6 měsíců od objednání,neboť jinak jsme v háji."

Pro Tvou informaci jsou pro Yetiho aktuálně tyto dodací lhůty :

  • mimo níže uvedené specifikace - 7 až 10 týdnů
  • 2.0 TDI - 14 až 18 týdnů
  • 4x4,DSG - 18 až 22 týdnů

takže nyní s jakoukoli vybranou konfigurací by tato podmínka měla být splněna :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud ty dodací lhůty zůstanou i nadále,tak není co řešit.Jinak chlapi chci se zeptat - nevíte někdo,jak vypadá v reálu barva " Červená Hotchilli ",případně odkaz na foto?A vaše názory na tuto barvu pro YETI? Už se mi z toho točí šiška. Ještě ke všemu dnes u nás byli naši "mladí" a prý už jste viděli to nové Mondeo......?

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Re: hadak11 - do konce února jak do konce února,ale než bude stát v garáži - to budou nervy.Doufám,že to nebude "TULÁK 2"

Re: WalkerT - za případné foto budu rád - záleží kdo bude rychlejší, jestli Ty,nebo YETÍK ;)

Jinak mimo jiné,jak jsem včera psal ohledně toho jak naši mladí vzpomínali to nové Mondeo - tak nechali na můj e-mail poslat cenovou kalkulaci.Pro zajímavost přikládám.

Cenová nabídka MONDEO.doc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vás přátelé, sedím u PC pročítám jednotlivé příspěvky,dělám poznámky a už se mi z toho točí šiška.Jednoznačně náš nový vůz bude YETI. Provedení vozu 90% FRESH II, 10% ELEGANCE,motorizace 50% 1.2 DSG, 50% 1.4. Výbava navíc: řeším sportovní sedačky zda vzít,či nikoliv někde jsem četl,že je to balzám na bolavé záda,což v mém případě je to na místě (3x operace páteře) a nanželka na vozíku těžká skoliosa ap. Jen si říkám,zda nebudou příliš úzké.No a dále řeším zda vzít lemy blatníků, zda to má své opodstatnění...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem pro DSG ono je tak dobre vyladeny ze vpohode vyrovna vykon 1,4, kdyby jsi chtel vetsi vykon tak pak jedine 1,8 a pokud nejsi Fitipaldi, tak využij pohodlí které DSG nabízí.... a lemy ted v tom sajratu se ukazujou jako dobrá investice...ted sem si udelal na zkousku freshe II a pokud budu chtit tu samou vybavu co ma Elagence tak to bude stejne drahy...

Editováno: , autor: hadak11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

: řeším sportovní sedačky zda vzít,či nikoliv někde jsem četl,že je to balzám na bolavé záda,což v mém případě je to na místě (3x operace páteře) a nanželka na vozíku těžká skoliosa ap. Jen si říkám,zda nebudou příliš úzké.

Milans - něco o bolesti zad vím, takže sedačky si raději někde vyzkoušej. Seděl jsem v nich, mají výraznější boční vedení, vypadají líp, ale nemyslím si, že na záda budou lepší jako normální sedačky s bederní opěrkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Re: Argitas a hopa26 - chlapi díky za názor na ty sedačky.Bohužel u nás v auto salonu YETI se sportovníma sedačkama vystavený nemají a vůbec nevím kde bychom je mohli vyzkoušet tak to raději řešit nebudu a nechám původní které ve FRESHI II jsou a k tomu bederní opěrky.Jinak chlapi jaký je váš názor na ty lemy těch blatníků? jinak barva yetíka bude 90% "Oranžová Cayenne" a 10 % "Hot Chilli"

Zdravím a díky ta rady,

Milan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím chlapi, potřeboval bych od vás váš názor na prodej naší současné Fábie kterou budeme prodávat na jaře.Jsou dvě varianty - buď to dáme protiúčtem při koupi nového vozu,nebo auto prodáme solo.Ani v jednom případě nemám vůbec představu kolik bychom za ní mohli dostat.Problém je v tom, že pokud auto nedáme protiúčtem,tak současné auto musíme do dvou měsíců od koupi nového vozu prodat.

Tak že: jedná se o Fábii HB, r.v. 2000, 1.4 MPi 44 kW, najeto cca 111 400 km.,pravidelná serviska, modrá barva, nárazníky v barvě vozu, posilovač, centrál+DO,přední stavitelné opěrky hlavy, bez klíčové otevírání nádrže a zavazadlového kufru,výškově stav. sedadlo řidiče, vyhřívané zadní okno, střešní okno,mlhovky,katalyzátor,TZ odnímatelné zapsané v TP, ruční ovládání (brza plyn pod volantem), podtlaková spojka (senzor v řadící páce) samozřejmě přepínač na klasické ovládání (používám já),výrobce: " St. Venturi GuidoSimplex (Itálie), vše zapsáno v TP, stahování oken-manuál, zástěrky,boční ochranné lišty, letní+zimní pneu,auto je garážované,ale samozřejmě že za 11 let jsou i kosmetické vady laku.

Můžete se mi prosím vyjádřit k prodejní případně odkupní ceně?

Díky moc Milan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejvíc peněz dostaneš když ti ho někdo zruší (totalka). Tak jsem to měl já. Objednal jsem si Yetiho a taky jsem řešil co s Fábií. Protiúčtem mě nabízeli 40 tisíc a pak mě to vyřešila ženská s tranzitem, udělala mě s toho totálku a od pojištovny jsem dostal 74 tisíc a jsem spokojenej, až na ty traumata po bouračce. Měl jsem fábii r.v. 2001 najeto 140 tisíc + asi 80 tisíc (byla stočená) měla klimatizaci a palubní počítač, centrál s DO,TZ, jinak výbava klasic. V bazaru dostaneš určitě víc než protiúčtem, ale zase musíš čekat než se prodá. Zkus zajet do škodovky, oni ti řeknou cenu za kterou ti to vemou a pak zajeť do bazaru a zeptej se za kolik by ti jsi ji prodal, a pak se rozhodni.

Editováno: , autor: z.docekal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Re: hopa26

Ahoj, ono zas až tak nic speciálního to není, lidem,kteří neovládají nohy se to montuje standartně a také není problém to v případě potřeby nechat demontovat.Já bych to až tak nehrotil,ale jak jsem psal, auto musí být po zakoupení nového vozu do dvou měsíců prodané.jinak jsem zapoměl uvést,že to má zamykání zpátečky.Mě by spíše zajímalo,za kolik bych to mohl prodat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám stejný názor jako hopa26. Co se týká cenové hladiny, doporučuji otomoto. Naklikáte si jaké auto hledáte (tzn. svoje k prodeji) a inzeráty, které filtr vybere stačí projít a sledovat ceny. Pravdou je, že člověk musí otevírat celý inzerát, protože Áčka a Autoesa uvádí hlavní cenu při koupi na leasing a až na konci je napsáno "..při platbě v hotovosti x tis. Kč" a obvykle je to o 20kKč více. Nebudu asi daleko od pravdy, když si tipnu cenu 55tis + - 7tis . Takže, jestli můžu poradit už teď rozhoďte sítě do okolí na případné zájemce. Když nenajdete kupce sám, volte jistotu protiúčtu, přece jenom to na jaře bude F I. 12 let stará.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím chlapi, jak asi víte,přemýšlím nad motorizací 1.2 TSI DSG a 1.4 TSI. Dnes jsem měl možnost se svést ve Volvu V40 2.0T automat. No-dojmy s jízdy s automatem mám takové rozporuplné. Yeti DSG jsem prozatím neměl možnost vyzkoušet, ale dojmy z dnešní jízdy asi takovéto: plynový pedál hodně tuhý,v porovnáním s manuálem ve Fabii nebo Octávce, auto šlo za plynem dobře,ale zdálo se mi,že musím vyvinout větší tlak na plynový pedál než jsem zvyklý.No a brzdy hodně,ale hodně ostré, v porovnáním s Octávkou nebo nyní s Fábií když jsem přišlápl brzdu v tom Volvu,tak jak jsem zvyklý tak jsem šel "proti sklu" a když jsem přbrzdil míň měl jsem pocit,že auto nebrzdí.Známý - co mu Volvo patří říkal,že je to o zvyku,prý to tak mají všechny vozy s automatickou převodovkou.Tak nevím.Musím se podívat někde v autosalonu po Yetim s DSG a uvidíme...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen si pak dej pozor,aby jsi nebyl překvapen,že nové auto špatně brzdí-chvilku trvá,než si brzdy "sednou"

To DSG je parádní věc,už je to hodně vepředu-porovnávám s automatem,co jsem měl v Opelu Corsa.

Jinak to ruční řazení v Yetim je ale famozní taky,přesný chod páky zaručuje,že tam rychlosti padají jako po másle......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokial ide o tvrdost pedalov, Yeti ich ma dost tvrde (a podla vsetkeho aj Octavia 3 - podla vyjadrenia kolegu). Ked som po skusobnej jazde v Yetim sadol s5 do OI, skoro som ich prekopol cez podlahu.

A co sa tyka skusobnych jazd ... presne, neporovnavaj hrusky s jablkami, otestuj si Yetiho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...