Grym Vloženo 17. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2011 Mozne je vsechno, treba se ti "v lepsim pripade" povolila nejaka svorka na hadici do radiatoru topeni. Pak to muze nekde stekat, ani to nejak nepoznas. Idelane to zkusit ohmatat kde se dostanes, jestli tam neni neco mokreho. Vecinou je vyhoda sledovani ruzovych stop, kdy unika nemznouci cervena=ruzova barva z chladice, a cast barvy oznaci kudy voda tekla. Tak kolikrat odhalis i tekousci chladic, ze je zbraveny do ruzova a jsou tam male krystalky Ja ted sledoval celkem veci mnozstvi kondenzatu na vicku oleje. Ale ted jsem s tim autem jezdil prevazne hodne kratke trasi, takze to prisuzuju srazeni vlhkosti. Takze budu taky doufat ze to nebude nics tesnenim. Voda se nestraci, takze to vypada na kalsicke kondenzovani vody v oleji pri kratkych jizdach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frenky5cz Vloženo 6. Květen 2012 Sdílet Vloženo 6. Květen 2012 ahoj těsnění po výměně, hlava zbroušená atd. nádoba se také stále tlakuje ... nevíte někdo čím by to ještě mohlo být ?? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 7. Květen 2012 Sdílet Vloženo 7. Květen 2012 Tak je mozne ze ti znova prdlo tesnenie.. ja som tiez menil a asi po 2 mesiacoch prdlo zase tak som ho zase menil a ked som ho videl jak vyzera som nasraty siel do obchodu kde som ho kupil a on na to tiez povedal ze neni mozne aby tak vyzeralo po 2 mesiacoh tak mi ho vymenil... este ma tak napada hlavu ti skusali ci je tesna?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raines Vloženo 28. Květen 2012 Sdílet Vloženo 28. Květen 2012 Ahoj, chtěl bych poprosit o radu. Tlak v chladící soustavě - Fabia 1.4MPi. Nádobka chladící kapaliny je natlakovaná za tepla i za studena. Hladina je cca 1-2cm pod minimem. Po otevření si nádobka odprskne a kapalina se vrátí do normy mezi rysky.(V případě, že doleji kapalinu aby byla blíže k maximu než k minimu…Odpad nádobky odpustí trochu kapaliny). Na víčku od chladící nádobky není žádná emulze. Na víčku od oleje není žádná emulze. Hladina oleje nepřibývá. Auto se nepřehřívá, teplota je stabilní i při větší zátěži. Topení je funkční, studený vzduch také. Dá se říct, že to začalo dělat po výměně chladiče... Předtím byly uníky kapaliny (díra v chladiču) ale nádobka nebyla natlakovaná a při zahřátí hladina stoupla a po schládnutí klesla...Těsnění i hlava - ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenal Vloženo 28. Květen 2012 Sdílet Vloženo 28. Květen 2012 skusal si vymenit vycko vyrovnavacej nadobky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Květen 2012 Sdílet Vloženo 28. Květen 2012 žeby zavzdušnený systém?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenal Vloženo 28. Květen 2012 Sdílet Vloženo 28. Květen 2012 moze byt, aj ked si myslim, ze by sa mal sam system odvzdusnit cez vyrovnavaciu nadobku pri prvom otvoreni termostatu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radko99 Vloženo 10. Květen 2023 Sdílet Vloženo 10. Květen 2023 dobrý deň mám seat leon m1 1.9 dti 81 kw .... tesnenie pod hlavou mi všetci vravia lebo mňe voda tlakuje do Expanznej nadržky a tlakuje ju do hadíc olej není zmiešaný voda čistá auto ma táh auto ide ako má pred pár dňami mám budík na tlak oleja turba a teploty na teploty oleja mi klesla ručička 3 čiarky ako keby nezohrieval olej na 95 stupnu ......v motore je olej auto štartuje na brnk môže to byť tým na chybe s tým tlakovanim a unikanim s toho čidla ? čo kvápka voda s neho alebo už aj tesnenie blok hočo.......prosím vás skúste mi poradiť budem vďačný..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kartarhk Vloženo 14. Květen 2023 Sdílet Vloženo 14. Květen 2023 Existuje test přítomnosti CO2 v chladící soustavě (např. Tester těsnost hlavy motoru a úniku CO2 | Prima Dilna - e-shop s nářadím, mazivy, soustruhy atd.). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Květen 2023 Sdílet Vloženo 15. Květen 2023 A hlavně se na to ptej v části fora odpovídající tvému motoru => Octavia I, motor 1.9 TDI. To rozdělení zde není jen tak zbůhdarma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroslav40 Vloženo 11. Září Sdílet Vloženo 11. Září Dobry den, ta expanzka ma byt po jizde pod tlakem a nebo zcela bez tlaku?? Tedy jestli po zhasnuti motoru, kdyz clovek povoli to vicko, tak jestli si to ma odfouknout tlak a nebo ne?? Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 11. Září Sdílet Vloženo 11. Září Pod tlakem. Určitě neotvírat po vypnutí motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 11. Září Sdílet Vloženo 11. Září Hned po jízdě je soustava natlakovaná, ale tlak postupně klesá. Ale má se tlakovat tím, že se ti ohřeje voda a ne tím že tam dou spaliny z motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.