Přejít na obsah

Padající ručičky budíků


TicTac

Doporučené příspěvky

Staré budíky mají tyto neduhy.....jsou f. které to opravují.......(padání ručiček všech je opravdu budíkama)

haluv snimac ti to bude psat vzdycky kdyz nepobezi motor to je klasika uz od felicii.Kdyz nastartujes a vyctes zavady tak to bude bez chyb!!!!A zavada je na ticic petset devetset%v budikych delam cca 3budiky za den s touto zavadou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Tak konecne jsem nato kapnul - budiky nefunkcni uz makaji na 100% ale ze me to dalo. celkem 4 hodiny prace ;)

jeste tu mam budiky ktere nesviti - to az nekdy jindy

Jojo vsechno vyreseno - je to spise zrout casu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Takže další novinka.....Jsem budíky vytáhl a vystříkal ty konektory, všiml jsem si totiž, že když hejbu s kablikem od řídící jednotky do budíků, tak ručičky reagují, tak jsem ten konektor nastříkal a normálně jsem asi měsíc jezdil bez padání ručiček !!! Říkal, jsem si, super, ale tento týden sednu do auta a zase začaly padat ty ručičky, tak fakt nevím. Podle mě to ale nebude budíkama, ale buď tou řídící jednotkou nebo tím konektorem, nebo káblíkem. Bohužel nevím jak to zjistit. A nerad bych třeba koupil nové budíky a pak zjistil, že to budíky nebude. Rád bych třeba vyzkoušel budíky od tatíka z octy, ale jsem četl, že jsou kódované, tak newim :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže další novinka.....Jsem budíky vytáhl a vystříkal ty konektory, všiml jsem si totiž, že když hejbu s kablikem od řídící jednotky do budíků, tak ručičky reagují, tak jsem ten konektor nastříkal a normálně jsem asi měsíc jezdil bez padání ručiček !!! Říkal, jsem si, super, ale tento týden sednu do auta a zase začaly padat ty ručičky, tak fakt nevím. Podle mě to ale nebude budíkama, ale buď tou řídící jednotkou nebo tím konektorem, nebo káblíkem. Bohužel nevím jak to zjistit. A nerad bych třeba koupil nové budíky a pak zjistil, že to budíky nebude. Rád bych třeba vyzkoušel budíky od tatíka z octy, ale jsem četl, že jsou kódované, tak newim :angry:

je tu spousta lidi co opravuji padani rucicek staci si vybrat a kazdy ti povi ze je to 100%budikama.Dnes jsem delal 3 a celkem jsem jich udelal nekolik desitek a vzdy je to budikama !!!!nezavisle na typu(benzin nafta) jen u rv.97 je trosku jina pricina nez u vsech ostatnich bez maxidotu.s maxidotem u tech rucicky zatim nepadaji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci :kol-142: jestli to tu už bylo, tak se moc omlouvám, ale mám problém s ručičkami budíků na mojí octě. Je to rok 1998 1.8 20V. Při jízdě mi často padají všechny ručičky budíků, ale ty 2 displeje s pc fachčí pořád, a někdy po pár minutách zase neběhnou. Prostě se to střídá, chvilku jdou, chvilku zase ne. A taky při zapalování se mi většinou nezobrazí všehny kontrolky, jen kontrolka ABS, airbagu a baterie. Kamarád mechanik mi říkal, že by to mohlo být spínací skříňkou. Děkuju za rady.

Pokud Ti stále nejdou budíky, dej vědět a pokusím se Ti poradit. Já jsem měl ten samý problém a podařilo se mi to dát dohromady. Jinak Ti to opraví "nabízející se"ale za nejméně 1500Kč. Já Ti dám nezištnou radu a v případě, že jsi trochu tech. zdatný zvládneš to sám. Přečti si přílohu a uvidiš, že nejsi sám a jde to opravit.604409430

Dokument_padaj_c__bud_ky.rtf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud Ti stále nejdou budíky, dej vědět a pokusím se Ti poradit. Já jsem měl ten samý problém a podařilo se mi to dát dohromady. Jinak Ti to opraví "nabízející se"ale za nejméně 1500Kč. Já Ti dám nezištnou radu a v případě, že jsi trochu tech. zdatný zvládneš to sám. Přečti si přílohu a uvidiš, že nejsi sám a jde to opravit.604409430

tatak opravit to lze stabilizatorem to neni ani prokovy ani zadny studenaky zadny pokusy proste to chce sverit se odbornikovi :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mě sice ručičky nepadají, ale občas se stane že zhasne půlka podsvícení otáčkoměru. Jestli jsem to dobře vypozoroval, většinou po nastartování vše OK a po chvíli provozu to zhasne a už se nerozsvítí. Neví někdo co by to mohlo dělat? Dík za radu. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím ! Vidím že s tými budíkmi a padaním ručičirk to nie je zriedkavý problém. Viacerí tu nazačili kde môžu vznikať závady. Otázka je čo to zapríčiňuje, či tomu nepredchádza nejaká iná elektrická závada. Pravdaže najjednoduchšia odpoveď - auto má svoj vek. Ak niekto z Vás vie poradiť, prosím o radu. Stručný popis: Môj model Octavia ,55kW,r.v. jar 1999. V apríli 2007 som našiel auto s vylomeným vekom nádrže, odzudzený plastový kryt palivovej nádrže, palivo fuč + iné poškodenia skôr na karosérii atď. Mám havarijnú poistku ... takže referencia polície + servis atď. A teraz k téme: Prakticky hneď po incidente mi prestala ukazovať ručička paliva i po doplnení paliva, iné ručičky išli v poriadku. Neskôr ručička paliva začala ukazovať výchylku, občasne blbla. Začala sa k tomu pridávať ručička teploty motora ... no a pár dní neskôr "klasika" ako ste ju tu popísali ... všetky ciferníky začali občasne padať ... neskôr ako sa oteplilo i trvalejšie. Následne akoby uťal ... mesiac všetko fungovalo OK ... neskôr zase problém ... niekedy "pomohlo" pobúchať po palubnej doske, inokedy nie.

V servise pravdaže k tomu veľa nevedeli ... VAG im to neukazoval ... údajne ak je chyba v elektronike na palubovke tak im to neukáže. Ja sa držím toho, že toto vzniklo v rámci incidentu .. teda poistnej udalosti ... servis alibisticky tvrdí, že to je náhoda a nesúvisí to s tým. Že si mám kúpiť novú palubovku. (Ostatne táto rubrika, že je to náhoda by im mohla dať za pravdu). Prekvapuje ma však, ak je to taký "bežný jav", že nikde na stránkach Škoda Auto som nenašiel, že takýto typ závady oficiálne ako problém registrujú a čo ho môže spôsobovať - či mu nepredchádza nejaká iná porucha v elektrike auta ktiorá vyvolá následné poškodenie. Ak je fóre niekto kto by vedel či podobné veci niekto opravuje na Slovensku, najlepšie v Košickom kraji bol by som mu povďačný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte zacal som mat aj ja problem ale len s rucicikou teplomera, pada na 50 ked sa zohreje na 90 , potom tam chvilu zostane a potom zasa funguje ako ma, co myslite nema to nejaky suvis s cinnostou termostatu, kde je umiestnene cidlo pre tento budik, bol som aj u elektrikara ten vycital z riadiacej jednotky ziadne zavady a povedal ze to teda nieje chyba tohto cidla ale daco v budikoch. Za odpoved dakujem. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě sice ručičky nepadají, ale občas se stane že zhasne půlka podsvícení otáčkoměru. Jestli jsem to dobře vypozoroval, většinou po nastartování vše OK a po chvíli provozu to zhasne a už se nerozsvítí. Neví někdo co by to mohlo dělat? Dík za radu. :help:

Nikdo neví??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Ahojte zacal som mat aj ja problem ale len s rucicikou teplomera, pada na 50 ked sa zohreje na 90 , potom tam chvilu zostane a potom zasa funguje ako ma, co myslite nema to nejaky suvis s cinnostou termostatu, kde je umiestnene cidlo pre tento budik, bol som aj u elektrikara ten vycital z riadiacej jednotky ziadne zavady a povedal ze to teda nieje chyba tohto cidla ale daco v budikoch. Za odpoved dakujem. :)

Řešil jsem úplně stejný problém.Přechoďák na čtyřpinovém konektoru čidla teploty.(Je dvojité.Pro ukazatel jedna část a pro řj.druhá.)Stačilo vyčistit kontakty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešil jsem úplně stejný problém.Přechoďák na čtyřpinovém konektoru čidla teploty.(Je dvojité.Pro ukazatel jedna část a pro řj.druhá.)Stačilo vyčistit kontakty.

ja mel jednou i ulomeny kontakt uvnitr tohoto konektoru-praskl pin a zrez-pak nekdy rucicka vysazovala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
:kuk: Už jsem si myslel, že má okta po prasklé pružině přestane zlobit, ale začaly mi padat ručičky nádrže, rychlosti, otáček a teploty z ničeho nic na nulu(teda do vypnuté polohy) a pak zase po chvíli se nachvíli chytnou. To se opakuje pořád do kola v nepravidelných intervalech. Prosím o pomoc, máte někdo stejnou zkušenost. Já bych se stoho posral. Na VAG jsem objednanej až po příštím týdnu............ mám strach, že mě někde ugrilujou.... děkuju moccccc :palec2:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:kuk: Už jsem si myslel, že má okta po prasklé pružině přestane zlobit, ale začaly mi padat ručičky nádrže, rychlosti, otáček a teploty z ničeho nic na nulu(teda do vypnuté polohy) a pak zase po chvíli se nachvíli chytnou. To se opakuje pořád do kola v nepravidelných intervalech. Prosím o pomoc, máte někdo stejnou zkušenost. Já bych se stoho posral. Na VAG jsem objednanej až po příštím týdnu............ mám strach, že mě někde ugrilujou.... děkuju moccccc :palec2:

vice informaci se tu probiralo ohledne budiku nekde na foru elektrika, jsou tam aj lude, kteri to spravuji, tak mrkni tam. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...