Publikováno Srpen 1, 200619 r Máme s kámošem zajímavý problém s felicií. Po nastartování ihned "zdechá", ikdyž máme plynový pedál na podlaze. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Dík moc za každou radu. PS: Svíčky i benzín je OK
Srpen 1, 200619 r čerpadlo klapka čidlo otáček je toho víc... povede se to rozchodit nebo jak dál se projevuje motor???
Srpen 2, 200619 r Autor čerpadloklapka čidlo otáček je toho víc... povede se to rozchodit nebo jak dál se projevuje motor??? Motor se chytne tak na 2 vteřiny a pak se zastaví "udusí". Kde je to čidlo otáček? Jak poznám, že je vadný? dík...
Srpen 2, 200619 r čerpadloklapka čidlo otáček je toho víc... povede se to rozchodit nebo jak dál se projevuje motor??? Motor se chytne tak na 2 vteřiny a pak se zastaví "udusí". Kde je to čidlo otáček? Jak poznám, že je vadný? dík... Vždyť to je typicý příznak vadného imo nebo spíš čipu v klíči. Zkus náhradní klíč. Platí ovšem za předpokladu, že vůbec nenastaruješ
Srpen 3, 200619 r Autor čerpadloklapka čidlo otáček je toho víc... povede se to rozchodit nebo jak dál se projevuje motor??? Motor se chytne tak na 2 vteřiny a pak se zastaví "udusí". Kde je to čidlo otáček? Jak poznám, že je vadný? dík... Vždyť to je typicý příznak vadného imo nebo spíš čipu v klíči. Zkus náhradní klíč. Platí ovšem za předpokladu, že vůbec nenastaruješ 2 Pepa007: nastartuju...na 2s a pak zhasne. pokud startujem a startér točí motorem má snahu nastartovat(reaguje i na plynový pedál), ale jakmile startér přestane točit motor po 2s zhasne(a nereaguje na plynový pedál). Zajímavá závada...
Srpen 3, 200619 r Jde tam vzduch??? Čidlo otáček je přesně pod termostatem... Většinou po rozebrání do něj nateče voda... Také se mi to stalo... stačí zakvrdlat kabelama...
Srpen 3, 200619 r No já to pochopil tak že nemaj známýho s vagem a že nechtějí utrácet peníze za todle když to může bejt nějaká volovina... jinak já už bych tam dávno byl... mě zlobilo čidlo ptáček... nejdříve odešlo... motor neběžel vůbec hezky... potom mi odešel termostat a při výměně v něm zbyla voda a vyteklo mi to do novýho čidla... pohoda auto jelo ale jednou mi z něho párkrát vystřelilo... když se to opakovalo znejistěl jsem a potom zdechlo uplně... nešlo nastartovat a nechtěl běžet... rozebírali jsme co šlo... zkusili jsme jestli tam jde benzín... málem jsme chytli... no a potom jsme zakvrdlali kabelem auto škytlo a jelo až do 140 tis. km... potom jsem ho prodal...
Srpen 3, 200619 r Chlapi takl co ještě vlastně chcete slyšet. Už jsem to napsal výše . Je to typická závada pro Imo nebo čidlo v klíči. zkuste druhý klíč. Proč o tom pořád meleme. Pokud to není čidlo v klíči tak je nutná diagnostika na VAGu. Typická závada chytne a ihned zhasne.
Srpen 3, 200619 r Chlapi takl co ještě vlastně chcete slyšet. Už jsem to napsal výše . Je to typická závada pro Imo nebo čidlo v klíči. zkuste druhý klíč. Proč o tom pořád meleme. Pokud to není čidlo v klíči tak je nutná diagnostika na VAGu. Typická závada chytne a ihned zhasne.
Srpen 5, 200619 r Autor Chlapi takl co ještě vlastně chcete slyšet. Už jsem to napsal výše . Je to typická závada pro Imo nebo čidlo v klíči. zkuste druhý klíč. Proč o tom pořád meleme. Pokud to není čidlo v klíči tak je nutná diagnostika na VAGu. Typická závada chytne a ihned zhasne. Dobrá, vyzkoušíme. Dík
Srpen 8, 200619 r pokud by bylo vadne cidlo otacek tak to auto vubec nenastartujes spis to bude opravdu imo jak rika pepa007
Srpen 14, 200619 r Autor Takže: vzduch tam jde, benzín taky, svíčky jiskří, čidlo otáček jsme zkoušeli dát s funkční filety a to samí, řídící jednotku jsme taky vyměnili( z funkční felicie) a nic. Co jsme ještě zjistili divnýho je "zvuk" před samotným nastartováním. V první poloze zapalování v motoru něco divně zabzučí a pak již popsaným způsobem nastartuje a po 2s "zdechne". imob. najdeme kde? popřípadě jak ho vyzkoušet, že je funkční? nebo jak ho obejít?
Srpen 14, 200619 r Ovšem první felicie neměli immo v klíčku, ale byl na to zvláštní ovladač, který se musel zasunout do zdířky umístěné na palubce poblíž zapalování, byla u toho i červená kontrolka. Ten ovladač se po delším používání opotřebovával a nefungoval, resp. neodblokoval motor. Tato závada skutečně značí, že se immo neodblokuje, přesně tak se totiž chová. Chytne a po přibližně dvou sekundách zhasíná.
Srpen 14, 200619 r To máš pravdu, v práci máme služební felinu a začíná to pěkně zlobit. Ale jak se to vyřadí namám páru.
Srpen 14, 200619 r To je potom těžký v těchto případech radit. Když se Mikeš se 1.srpna zeptá, my mu poradíme a on po více než 14 dnech není schopen ani říct jestli alespoň zkusil druhý klíč. Má to potom smysl se tím dál zabývat?
Srpen 16, 200619 r Autor To je potom těžký v těchto případech radit. Když se Mikeš se 1.srpna zeptá, my mu poradíme a on po více než 14 dnech není schopen ani říct jestli alespoň zkusil druhý klíč. Má to potom smysl se tím dál zabývat? 2 Pepa007: klíč jsme ještě druhej nezkoušeli, jelikož si majitel odjel na 14 dní do Egypta. Jinak nikdo tě nenutí se zabývat mím problémem!!!
Srpen 23, 200619 r Jinak nikdo tě nenutí se zabývat mím problémem!!! Sorry, ale tomuhle se rika "pro dobrotu na žebrotu".
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.