Leden 24, 201411 r tak jsem obšdnanej na ponděli že my viměni šponovak a v ETCE my kamoš našel že se maji měnit 2 šponovaky ne jen jeden tak viměnim oba aby byl pokoj cenam za material je kolem do 3000Kč
Leden 24, 201411 r No ten druhý šponovák se asi běžně nemění - ještě jsem o tom neslyšel. Ale tím určitě nic neskazíš. Důležité je, abys ten hlavní napínak měl tento: 06K 109 467 K.
Leden 24, 201411 r Ještě se zeptej i na ten kryt. Mě ho servis měnil a prý se měnit "musí". Říkali mi, že ho při demontáži poničí. Suri tady někde psal, že to jde i bez nového, ale je to prý dost pracné a jeho výměna doporučována je .
Leden 24, 201411 r oficiálne na školeniach mali doporučované kryt premerať a pri akejkoľvek odchýlke tvaru meniť , normálne sa to mení a nie je problém s únikmi oleja ani iným... Osobne by som vymenil rozvod - reťaz , napínák , ložiskovú stenu , podľa stavu vodiace lišty , všetky skrutky a spodné viko a malo by to byť ok . Meniť olej rozumne v krátkom intervale
Leden 24, 201411 r http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=128331&postdays=0&postorder=asc&start=0
Leden 24, 201411 r ono když maš najeto 22000 tak řetěs bych neměnil a ostatni dle stavu ;-) ale na tek krit se podivam uvidime co nato řekne kamoš co to bude dělat ;-) a o jakej krit se jedna přesně? Upraveno Leden 24, 201411 r od Panasonik13
Leden 24, 201411 r http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=128331&postdays=0&postorder=asc&start=0 Někdy lituju, že sem vůbec lezu Sice tomu úplně přesně nerozumím, ale chápu to tak, ža ani nový napínák není ok.
Leden 24, 201411 r Kde tam neco takoveho pisou? Pisou o motoru CDDA ale ten se prece nevyrabel od zacatku s Kckem. Upraveno Leden 24, 201411 r od mike_k
Leden 24, 201411 r No možná to opravdu jen blbě chápu: a byly tam napínáky se zpětným zajištěním? byly To nejsou typy "K" ? Upraveno Leden 24, 201411 r od hansHK
Leden 24, 201411 r To popravde vubec netusim, ale psal tam motor z roku 2009 a to se Kcko jeste nedelalo na 100%.
Leden 24, 201411 r Kde tam neco takoveho pisou? Pisou o motoru CDDA ale ten se prece nevyrabel od zacatku s Kckem. Informace z Etky: Historie napínáků motoru 1.8 TSI pro vozy ŠA: 06H 109 467 N do 26.4.2010 06H 109 467 T od 27.4.2010 do 29.8.2011 06H 109 467 AB od 30.8.2011 do 4.3.2012 06H 109 467 K od 5.3.2012 Motor CDAA - doba montáže do OII 11/2008 - 04/2013. O novém napínáku není nikde nic. Já to chápu tak, že se tam baví o těch starších provedních ("T", případně "AB"). Káčko vypadá i vzhledově jinak. Téčko má takové zoubky, co se právě vylamují, alespoň co jsem měl možnost vidět na fotkách. Foto od kolegy p2p z OC (spodní napínák má být Káčko):
Leden 25, 201411 r Tak tak CDAA malo T - N - AB napínáky ktoré sa podľa poslednej revízie majú meniť za :K . O Káčkovom napínáku som už po výmene znovu nepočul ale kdesi možno vo veľkých servisoch mali aj prípad že to aj tak nebolo dobre , Zaistenie mali aj tie prvé typy ale nevydržalo a rozpadalo sa .
Leden 25, 201411 r na fotke je starý napínák na tuším 2011tke .... Inak výmenu by som doporučoval len v servise kde s tým mali skúsenosti , je to podľa mňa zložitejšie riešené ako rozvod na 3,6 V6 Upraveno Leden 25, 201411 r od suri.
Leden 25, 201411 r Vieme , a zisťuje to viac ľudí a už 3,6 vidieť aj súkromne , nie len služobáky MV a Polície .... Akurát teraz nejako nie sú pekné kusy ...
Leden 25, 201411 r suri. a co 2.0 TSI? Ten má přece rozvody totožné s 1.8 TSI. O něm není nic slyšet. Jak je to možné? Je to proto, že jich je v našich končinách mizivé množství?
Leden 25, 201411 r bude to tak , tu som osobne 2,0TSI videl prakticky 2x v RSe - zánovnej , a raz v Superbe - 2013tka pred FL ... Má to málo km a je ich tu mizivé množstvo , RS viacmenej len v nafte ...
Leden 27, 201411 r Pawouk: mám dotaz. Co je v Etce, když koukám na napínák, záložka SVW ? Je vedle "místní trh:. Koukám, že je tam náhrada za Kčko.
Leden 27, 201411 r Tak to nevím. Možná by to mohl vědět Honza, nebo Maverick. Třeba OIII tam toto u této položky nemá. A napínák je u ní "P".
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.