Panasonik13 Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 tak jsem obšdnanej na ponděli že my viměni šponovak a v ETCE my kamoš našel že se maji měnit 2 šponovaky ne jen jeden tak viměnim oba aby byl pokoj cenam za material je kolem do 3000Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 No ten druhý šponovák se asi běžně nemění - ještě jsem o tom neslyšel. Ale tím určitě nic neskazíš. Důležité je, abys ten hlavní napínak měl tento: 06K 109 467 K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Panasonik13 Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 to si pohlidam ) a už budu oneco klidnějši ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 Ještě se zeptej i na ten kryt. Mě ho servis měnil a prý se měnit "musí". Říkali mi, že ho při demontáži poničí. Suri tady někde psal, že to jde i bez nového, ale je to prý dost pracné a jeho výměna doporučována je . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 oficiálne na školeniach mali doporučované kryt premerať a pri akejkoľvek odchýlke tvaru meniť , normálne sa to mení a nie je problém s únikmi oleja ani iným... Osobne by som vymenil rozvod - reťaz , napínák , ložiskovú stenu , podľa stavu vodiace lišty , všetky skrutky a spodné viko a malo by to byť ok . Meniť olej rozumne v krátkom intervale 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=128331&postdays=0&postorder=asc&start=0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Panasonik13 Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 (editace) ono když maš najeto 22000 tak řetěs bych neměnil a ostatni dle stavu ;-) ale na tek krit se podivam uvidime co nato řekne kamoš co to bude dělat ;-) a o jakej krit se jedna přesně? Editováno: 24. leden 2014, autor: Panasonik13 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=128331&postdays=0&postorder=asc&start=0 Někdy lituju, že sem vůbec lezu Sice tomu úplně přesně nerozumím, ale chápu to tak, ža ani nový napínák není ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 (editace) Kde tam neco takoveho pisou? Pisou o motoru CDDA ale ten se prece nevyrabel od zacatku s Kckem. Editováno: 24. leden 2014, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 (editace) No možná to opravdu jen blbě chápu: a byly tam napínáky se zpětným zajištěním? byly To nejsou typy "K" ? Editováno: 24. leden 2014, autor: hansHK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 To popravde vubec netusim, ale psal tam motor z roku 2009 a to se Kcko jeste nedelalo na 100%. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Panasonik13 Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 Kcko až od 2012 ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 Kde tam neco takoveho pisou? Pisou o motoru CDDA ale ten se prece nevyrabel od zacatku s Kckem. Informace z Etky: Historie napínáků motoru 1.8 TSI pro vozy ŠA: 06H 109 467 N do 26.4.2010 06H 109 467 T od 27.4.2010 do 29.8.2011 06H 109 467 AB od 30.8.2011 do 4.3.2012 06H 109 467 K od 5.3.2012 Motor CDAA - doba montáže do OII 11/2008 - 04/2013. O novém napínáku není nikde nic. Já to chápu tak, že se tam baví o těch starších provedních ("T", případně "AB"). Káčko vypadá i vzhledově jinak. Téčko má takové zoubky, co se právě vylamují, alespoň co jsem měl možnost vidět na fotkách. Foto od kolegy p2p z OC (spodní napínák má být Káčko): 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 a náběh káčka u CC či S2 byl stejný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 U Supa je stejné datum, u CC není žádné datum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Tak tak CDAA malo T - N - AB napínáky ktoré sa podľa poslednej revízie majú meniť za :K . O Káčkovom napínáku som už po výmene znovu nepočul ale kdesi možno vo veľkých servisoch mali aj prípad že to aj tak nebolo dobre , Zaistenie mali aj tie prvé typy ale nevydržalo a rozpadalo sa . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 (editace) na fotke je starý napínák na tuším 2011tke .... Inak výmenu by som doporučoval len v servise kde s tým mali skúsenosti , je to podľa mňa zložitejšie riešené ako rozvod na 3,6 V6 Editováno: 25. leden 2014, autor: suri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Akorát v te 3.6 je nesmrtelný asi jako mercedesu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Vieme , a zisťuje to viac ľudí a už 3,6 vidieť aj súkromne , nie len služobáky MV a Polície .... Akurát teraz nejako nie sú pekné kusy ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 suri. a co 2.0 TSI? Ten má přece rozvody totožné s 1.8 TSI. O něm není nic slyšet. Jak je to možné? Je to proto, že jich je v našich končinách mizivé množství? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 bude to tak , tu som osobne 2,0TSI videl prakticky 2x v RSe - zánovnej , a raz v Superbe - 2013tka pred FL ... Má to málo km a je ich tu mizivé množstvo , RS viacmenej len v nafte ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 tiež som nepočul ani o jednom takomto prípade s dvojlitrovým motorom TSI.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Pawouk: mám dotaz. Co je v Etce, když koukám na napínák, záložka SVW ? Je vedle "místní trh:. Koukám, že je tam náhrada za Kčko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Tak to nevím. Možná by to mohl vědět Honza, nebo Maverick. Třeba OIII tam toto u této položky nemá. A napínák je u ní "P". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Neva díky. Tak nějak v tom ještě tápu. :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.