Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

tak jsem obšdnanej na ponděli  že my viměni  šponovak  a v ETCE my kamoš našel že se maji měnit  2 šponovaky ne jen  jeden tak viměnim oba  aby byl pokoj :)  cenam  za material je kolem do 3000Kč

Vloženo

No ten druhý šponovák se asi běžně nemění - ještě jsem o tom neslyšel. Ale tím určitě nic neskazíš. Důležité je, abys ten hlavní napínak měl tento: 06K 109 467 K.

Vloženo

Ještě se zeptej i na ten kryt. Mě ho servis měnil a prý se měnit "musí". Říkali mi, že ho při demontáži poničí. Suri tady někde psal, že to jde i bez nového, ale je to prý dost pracné a jeho výměna doporučována je .

Vloženo

oficiálne na školeniach mali doporučované kryt premerať a pri akejkoľvek odchýlke tvaru meniť , normálne sa to mení a nie je problém s únikmi oleja ani iným...

 

 

 

Osobne by som vymenil rozvod - reťaz , napínák , ložiskovú stenu , podľa stavu vodiace lišty , všetky skrutky a spodné viko a malo by to byť ok . Meniť olej rozumne v krátkom intervale 

Vloženo (editace)

ono když maš najeto 22000 tak řetěs bych neměnil a ostatni dle stavu  ;-) ale na tek  krit se podivam   uvidime co nato řekne kamoš co to bude dělat ;-) a o jakej krit se jedna přesně?

Editováno: , autor: Panasonik13
Vloženo (editace)

No možná to opravdu jen blbě chápu:

 

a byly tam napínáky se zpětným zajištěním?

 

byly smile.gif

 

To nejsou typy "K" ?

Editováno: , autor: hansHK
Vloženo

Kde tam neco takoveho pisou? Pisou o motoru CDDA ale ten se prece nevyrabel od zacatku s Kckem.

 

Informace z Etky:

Historie napínáků motoru 1.8 TSI pro vozy ŠA:

06H 109 467 N do 26.4.2010

06H 109 467 T od 27.4.2010 do 29.8.2011

06H 109 467 AB od 30.8.2011 do 4.3.2012

06H 109 467 K od 5.3.2012

Motor CDAA - doba montáže do OII 11/2008 - 04/2013.

O novém napínáku není nikde nic. Já to chápu tak, že se tam baví o těch starších provedních ("T", případně "AB"). Káčko vypadá i vzhledově jinak. Téčko má takové zoubky, co se právě vylamují, alespoň co jsem měl možnost vidět na fotkách.

Foto od kolegy p2p z OC (spodní napínák má být Káčko):

post-32075-0-46563400-1390598700_thumb.j

 

Vloženo

Tak tak CDAA malo T - N - AB  napínáky ktoré sa podľa poslednej revízie majú meniť za :K . O Káčkovom napínáku som už po výmene znovu nepočul ale kdesi možno vo veľkých servisoch mali aj prípad že to aj tak nebolo dobre , Zaistenie mali aj tie prvé typy ale nevydržalo a rozpadalo sa .  

post-51372-0-19655900-1390632283_thumb.j

post-51372-0-73794200-1390632354_thumb.j

Vloženo (editace)

na fotke je starý napínák na tuším 2011tke .... Inak výmenu by som doporučoval len v servise kde s tým mali skúsenosti , je to podľa mňa zložitejšie riešené ako rozvod na 3,6 V6 :D

post-51372-0-30758000-1390632585_thumb.j

Editováno: , autor: suri.
Vloženo

suri. a co 2.0 TSI? Ten má přece rozvody totožné s 1.8 TSI. O něm není nic slyšet. Jak je to možné? Je to proto, že jich je v našich končinách mizivé množství?

Vloženo

bude to tak , tu som osobne 2,0TSI videl prakticky 2x v RSe - zánovnej , a raz v Superbe - 2013tka pred FL ... 

 

 

Má to málo km a je ich tu mizivé množstvo , RS viacmenej len v nafte ... 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...