Březen 3, 201213 r Což vataře s V6kou zas tak pálit nemusí :-D :-D :-D Důvod editace: necituj předchozí příspěvěk !!! Upraveno Březen 24, 201213 r od žralok
Březen 23, 201213 r CartmanXL - nech si na diagnostice překontrolovat ještě jednou to čidlo teploty chaladicí kapaliny. Já ho po 14 dnech ze záhadného důvodu měnil opět a od té doby klid. A taky jsem vyčistil klapku, takovým sprejem. Od té doby mám klid. v této oblasti. Agony a Tvrdoch - Jel jsem v "čiplé" 2.8 V6 a nic zvláštního. Pak jsem sedl do své a zjistil jsem rozdíl. To lehké navýšení jakoby lehce pomohlo převodovce, ale hlavně pomohlo motoru nad 4500 otáček. Vyšší hlučnost jsem přikládal sportovnímu filtru KN. A taky tomu, že motor je blíž své hranici. No a pak jsem si to otestovali na dálnici. A bohužel s každým přeřazením mi Sup s čipem lehce poodskočil a nad 220 mi začal i trošku ujíždět. Tak je otázkou co ti tam nahráli, nebo si počkej na jiného supa 2.8 svez se s ním a pak zpět se svým. Ale každopádně si myslím, že za těch pár koníku nebo kroutáku to kluci nestojí. Na "čipování" jste si měli koupit 1.8 turbo :-D čest
Únor 16, 201312 r Čus pánové, uškodí mi v autě svíčky na lpg, když budu jezdit jen na benzín a kde je palivový filtr ?
Únor 16, 201312 r ahoj, určitě bych dal originální. i na lpg jsem měl vždy origo a bylo to vždy lepší jak LPG svíčky. měl jsem NGK
Únor 17, 201312 r Mě jde o to, že kvůli přestavbě na E85 jsem tam dal nové lpg svíčky a vracím to na benzín, tak jestli je musím vyndat, přece jenom nebyly zadarmo. Ještě bych pro jistotu chtěl vyměnit palivový filtr, je náročný ho vyměnit u motoru není jako u nafty, je někde pod autem ?
Březen 4, 201312 r Čao pánové Kvůli té zasr..é přestavbě na E85 mám furt problém se chcípáním auta, takže to tu trochu rozpísnu: - auto jsem měl asi měsíc doma a bez problémů - po přestavbě odešlo hned první den palivové čerpadlo - sehnal jsem levnější čerpadlo údajně ze Španělska a nechal rovnou vyměnit pal. filtr - po ujetí 30 km poprvé chcíplo po minutě chytlo a takhle na trase 20 km nejmíň 15 krát ! - druhý den předěláno zpět na benzín a asi 300 km v cajku - samozřejmě když jsem vytáhl rodinu, tak auto po 10 km zdechlo, zjistil jsem, že byla vypadlá hadička k čerpadlu, nasazeno, nastartováno - dalších 70 km v poho, pak mi opět zdechlo a asi po dvou minutách chytlo a 60km v pořádku - dnes do práce (20km)nic z práce kousek od baráku znova chcíp po minutě start a dobrý Prosím o rady, či tipy Já si myslím, že to neorigo čerpadlo je šucka a tím jak mi to na ten ethanol furt chcípalo, tak jsem ho načal a brzy odejde úplně
Březen 5, 201312 r Problém bude v tom, že E85 rozleptává naše hadice, jelikož na to nejsou stavěné. Tak si projdi celý palivový systém a koukni se, jestli někde nepřisáváš :-) Nejhoší je, že to může být jen v nějaké poloze, či určitém náklodu - hondě štěstí! Upraveno Březen 5, 201312 r od JohanJFV
Březen 5, 201312 r Dnes jsem objednal origo čerpadlo, protože to pravděpodobně bude tím, snad Ale systém prolezu a doufám, že je vše v poho, vždyť ten ethanol tam nebyl ani tejden...
Listopad 11, 201311 r Zdravím pánové, Prosím o radu, která řada válců je označována jako první a druhá? Z pohledu řidiče. 2,8 V6
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.