Petryeti Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 Ví tady někdo kde se skrývá nádobka s aditivem, které je potřeba k zapálení sazí ve filtru DPF ? Mám pocit, že mi prodejce říkal " za předním blatníkem ". Po najetí cca 120000 km nebo výměně filtru je potřeba ji naplnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa304 Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Myslím, že tento motor používá "suchý" DPF, takže bez aditiva. To bývalo snad jen u starších Superbů, označení motorizace už nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 k tzv."mokrej ceste" sa koncern VW znovu v niektorých modeloch vracia... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 30. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2012 (editace) No, ani prodejce nemusí mít pravdu. Už proto, že mnozí kolem těchto filtrů mlží nebo i lžou. Pokud tedy filtr není na aditiva a má naopak aktivní povrch, tak by mohl mít delší životnost. Budu se muset podívat pod auto jestli na bloku mám vstřikovací jednotku pro dávkování aditiva do výfuku. Editováno: 30. leden 2012, autor: Petryeti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mar1tin Vloženo 17. Únor 2012 Sdílet Vloženo 17. Únor 2012 A není lepší po skončení záruky nechat filtr odstranit? Pokud se ucpe nebo zničí, je jeho případná výměna je hodně drahá. Odborné odstranění včetně přehrání softweru přijde na 10 000kč a auto má pak vyšší výkon a sníží se i spotřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa304 Vloženo 17. Únor 2012 Sdílet Vloženo 17. Únor 2012 A projde pak auto bez DPF technickou, resp. emisemi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 17. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 17. Únor 2012 (editace) A projde pak auto bez DPF technickou, resp. emisemi? Proč by nemělo ? Filtr zachytává pouze saze, které při tak zvaném vypalování zase vypouští. Editováno: 17. Únor 2012, autor: Petryeti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa304 Vloženo 17. Únor 2012 Sdílet Vloženo 17. Únor 2012 Třeba proto, že 1. na emisích se měří obsah sazí 2. z VINka a kódu motoru se zjistí, že tam DPF má fyzicky být. Tohle je první ropák s DPF, který mám, tak nevím a ptám se (nepočítám služební, ale s tím na technickou nechodím). Taky k tomu filtru nemám důvěru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mar1tin Vloženo 18. Únor 2012 Sdílet Vloženo 18. Únor 2012 Na emisích se měří obsah sazí, proto je dobré před měřením auto pořádně protáhnout, ideální je do do kopce nebo na dálnici a plný plyn a podržet to a saze ve výfuku se vypálí, tak to dělám s nynější Fabií 1 1,9 TDi (Yetiho budu kupovat na jaře). Dřív jsem to tak nedělal a emise mi měřili i na patnáctkrát, teď to vždycky vyjde v první sérii měření (a to mám najeto 190 000 a bez jakékoliv opravy motoru). Kdyby to bylo možné, tak si objednám Yetiho už z výroby bez DPF, ale to asi nelze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 19. Únor 2012 Sdílet Vloženo 19. Únor 2012 Yeti splnuje emisnu normu EURO5. To znamena, ze pri kontrole emisii sa nastavia hodnoty, ktore tejto norme zodpovedaju. A bez DPF tieto hodnoty nepodlezies. Prave preto tam ten filter je, aby splnil EURO5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 19. Únor 2012 Sdílet Vloženo 19. Únor 2012 Hele, lidičky. Yetík je můj první ropák, takže nechápu, co odstraněním DPF filtru získáte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jack82 Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 (editace) Celerjehnusnej: DPF se odstraňuje buď preventivně (po záruce) nebo když nastanou problémy a než ho kupovat nový za xyz desítek tisíc, nechá se jednoduše odstranit za 8-10tis. a je klid. Emisemi takové auto bez problémů projde Editováno: 22. Únor 2012, autor: Jack82 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 23. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2012 Třeba proto, že 1. na emisích se měří obsah sazí 2. z VINka a kódu motoru se zjistí, že tam DPF má fyzicky být. Tohle je první ropák s DPF, který mám, tak nevím a ptám se (nepočítám služební, ale s tím na technickou nechodím). Taky k tomu filtru nemám důvěru. Obsah sazí se měří, ale v jakých hodnotách ? Pokud motor není úplná vrána, tak projde i bez filtru. Vozy s filtrem mají vyznačený součinitel 0.5 a na STK mají přístroje s tolerancí 0.5. Pokud naměří vozu součinitel 1.0, tak projde. STK musí nakoupit 100x přesnější přístroje. Pak poznají, že není namontován filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 23. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2012 Yeti splnuje emisnu normu EURO5. To znamena, ze pri kontrole emisii sa nastavia hodnoty, ktore tejto norme zodpovedaju. A bez DPF tieto hodnoty nepodlezies. Prave preto tam ten filter je, aby splnil EURO5. STK neumí měřit hodnoty pro EURO 5. ( ropa) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mar1tin Vloženo 23. Únor 2012 Sdílet Vloženo 23. Únor 2012 No je to k naštvání, když člověk musí platit za to, co ani nechce. Nemyslím, že by ty saze měly nějak zásadní vliv na životní prostředí. Souhlasím s katalyzátory, ale DPF je podle mě celkem zbytečný výmysl. Ještě bych to pochpil u nákladních vozů a kamionů, ale sakra proč osobáky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 6. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 Filtr DPF nemá žádný ekologický význam. Kdysi to byl komerční tah Peugeotu a ostatní se toho chytli. Hrubé viditelné saze, které občas vzniknou při spálení nízko sirné nafty a nízko sirného oleje, jsou zachyceny ve filtru, ve kterém jsou pomocí vysoké teploty přeměněny na částice mikroskopické, tedy neviditelné. Nikam se neztratí. Jsou pouze menší. Těžké " neekologické " černé saze spláchne déšť a lehké " ekologické " saze z filtru jsou rozptýleny do vzduchu a hromadně vdechovány člověkem. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Petschke Vloženo 6. Červen 2014 Sdílet Vloženo 6. Červen 2014 Jel jsem s kolegou kterej má Yetiho 103 kw a vyndaný filtr. Dlouhodobý průměr 6,2 na to se s filtrem nikdy nedostal. A hlavně auto má neskutečný zátah. A to má najeto 260tis. Ale pravda je že z výfuku mu někdy vypadne briketa. A dost černá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 8. Červen 2014 Sdílet Vloženo 8. Červen 2014 Jen to všichni vyndejte,rakoviny je málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 8. Červen 2014 Sdílet Vloženo 8. Červen 2014 Tak ono kup novej dpf... Akorát se ti můžou vyskytnout velké problémy v cizině brzy třeba i u nas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 8. Červen 2014 Sdílet Vloženo 8. Červen 2014 Proto jezdím na benzín,ten filtr jde profesionálně vyčistit,jenže je to pořád dražší než do něj vrazit trubku.Nemůžu pochopit,jak si někdo koupí naftové auto a pak nemá na opravy a řeší to takhle zoufalím způsobem.Hlavně že TDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 8. Červen 2014 Sdílet Vloženo 8. Červen 2014 no tak já se ani nedivím.. můžeš mít klidně TDI od novoty, po xletech ti odejde... a budeš vrážet někde 40-50 tisíc do DPF, když auto má sotva cenu 200 000kč? to mě přijde dost ulítlé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 8. Červen 2014 Sdílet Vloženo 8. Červen 2014 Píšu o profi vyčištění za 10-12.To není tak hrozný ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 8. Červen 2014 Sdílet Vloženo 8. Červen 2014 hm a už si to zkoušel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 8. Červen 2014 Sdílet Vloženo 8. Červen 2014 (editace) Jezdím na benzín,četl jsem o tom v autotipu,filtr zváží před a po vyčištění.Není to žádnej zázračnej sprey nebo vodička. Přesnej postup neprozradí,ale žadnou chemii nepoužívají,filtr by tím zničili. Editováno: 8. Červen 2014, autor: standavfr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa304 Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 (editace) kokta7: Ono když vezmeme čtyřkolky 1,8TSI proti 2,0TDI125kW, tak rozdíl v normované kombinované spotřebě je 2,1l/100km, tj. při ceně paliva obecně 35Kč/l to dělá cca 0,75Kč/km. Takže si na nový filtr spolehlivě vydělá po cca 50000km (on totiž nestojí "40-50tis", ale necelých 30000Kč), a na vyčištění ještě mnohem dřív, a to si myslím, že ten filtr vydrží víc. Že PDF je vychytávka na h... a na nic, souhlasím, ale odstraňovat ho nebudu. Editováno: 9. Červen 2014, autor: Pepa304 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.