roman87 Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Zdravím. Mám feldu rv95 1.3 43kw (favorit). Po zapnutí topení začne foukat jenom na 4ku a za chvíli se vypne. V jiných topikách sem se dočetl, že by měl být špatný regulátor odporu. Chtěl bych se zeptat, jestli je ten regulátor u všech felícií stejný, abych nekoupil nějakou blbost, a jestli jde ta výměna udělat doma, jenom se šroubovákem a kladivem:-) už mám na okně aspoň 2mm ledu děkuji za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toom Vloženo 21. Únor 2012 Sdílet Vloženo 21. Únor 2012 No asi moc nepomůžu, ale pokud bys vidělával motor topení, jde to krásně a jednoduše z motorové části,jen odděláš 8 sponek, odklopíš ten plastovej ,,vdech" trochu tomu vadí vzpěra, ale jde to,povolíš dva šrouby(torx) rozpojíš konektor ten protáhneš průchodkou v plastu a máš motor venku, dá se odzkoušet jestli funguje když ho hodíš na zdroj. Ale to pokud by byl problém v tom motoru, což není jisté. No jen kdyby náhodou moc pomoci v tom asi není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miitta Vloženo 24. Únor 2012 Sdílet Vloženo 24. Únor 2012 Podívej se na konektor na topení a předřadný odpory. Rádo se to vypaluje. Na boku topení vytáhni konektor (pro lepší přístup doporučuju vyndat baterii) a koukni jesli není opálenej, zejména u zelenýho vodiče. Kdyžtak vytáhni předřadný odpory, ty jsou do topení zasunutý a držej na dvou zobáčkách. Měl jsem podobnej problém a pomohlo to jen prostříknout kontaktolem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 jjo a kdosi ještě psal, že je ten odpor záměnny z favorita, jen ti to pojede na 3 rychlosti, tychlost I nejede, jede až od rychlosti II... nebo se poptej na vrakovišti, toho musé být všude dost.. dál doporučuju motor topení prostříknout konkorem, nebo WD čkem.. odděláš ten plastový kryt motoru topení a stříkneš na uhlíky a na osu motoru olej, pak zapneš ventilátor.. krásně se to pročistí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toom Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 No za tímto účelem jsem ho vymontoval, na I a II rychlost to dost pískalo,vrzalo..tak jsem ty osy od motorku prosřikl WD čkem a teď zjištuji, že jsem mohl střiknout i na uhlíky.. no chtěl jsem, ale nevěděl jsem jistě jestli to něčemu nebude vadit, stále je co zdokonalovat... Teď o tom ani nevím, jede krásně potichu... jen fouká.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 To bys tomu dal, volej na komutátor... Ten vodivej prach obroušenej z huhlíků by se krásně slepil spolu s pilinkama mědi a zahnizdil by se v drážkách mezi lamelama komutátoru, kde by to udělalo nádhernej kraťas a pokud by se ten motorek ještě potom roztočil, buď by se vypálil komutátor, nebo by to blaflo celý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toom Vloženo 28. Únor 2012 Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 Potom se tady má člověk zorientovat, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Únor 2012 Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 Na komutátor patří jen to, co odplaví nečistoty a pak se bez mastného nebo lepivého rezidua odpaří = Kontox, IPA apod. Uvědom si, že sice komutátor má klouzat, ale na kluzných vlastnostech se nejvíc podílí samotný materiál uhlíků plus povrch mědi. Cokoliv mastného, co slepuje a drží prach, na komutátor rozhodně nepatří. Tam jsou skutečně jiné požadavky než v ložiskách lbovolného typu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.