Joseph21 Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Nestane, jen se ti smaže autorádio. Ale jestli se ti ji opravdu podařilo oživit poznáš až budeš potřebovat nastartovat v -20. Co můžeš udělat, zajeď do nějakého servisu a tam ji nech změřit. Je na to takový zátěžový měřák v kterém je odporový drát. Baterie je zatíží na maximální odběr a pak jasně vidíš, jestli drží napětí. Měli by to udělat zadarmo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richard Miške Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 kup novu baterku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEZAR Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Právě že mi ji kontrolovali u tchána v práci a je asi dobrá, jinak by mi ji zbytečně nenabíjeli. A startoval jsem v -15 dneska, tak to není asi zase tak špatné s ní ne? Jo a všiml jsem si, že některé dráty a kontakty nejsou úplně zakryté bužírkou, že jdou vidět ty dráty, to taky nevím jestli vadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 (editace) Ten akumulátor na fotce je podle mě bezúdržbový jen podle názvu. Stačí strhnout ty samolepky a objeví se dalších 5 šroubovacích zátek. Stačí oteřít, většinou dolít trochu destilky, dobít a funguje spolehlivě dále. Tom Edit překlepů Editováno: 3. Únor 2012, autor: tomasch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 (editace) Bejvavalo dnes už s těži potkaš baterku, na ktere je napsano bezudržbova a pod nalepkami jsou špunty, a rozebrat bezudržbovou, to ji pak mužeš zahodit. Jo a těch zatek je vždy 6. Editováno: 4. Únor 2012, autor: Wojnar Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vencax Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 Zdarec, v tomhle počasí startovat je teda pech. Při - 15 sem to ještě natočil, i když se tomu moc nechtělo, -20 byl ale větší problém, baterka i se startovací stanicí protočila, ale už zatuhla nejspíš nafta (i při přidaných aditivech). Když klesne pod -10 bude ta nafta opět filtrovatelná, nebo musímt vzít fén a rozmrazovat , co myslíte? (naft. filtr je 2 roky starý) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 TO tomasch: tady máš niečo...príspevok č.29 od Sniper_2003 LINK: http://forum.skodahome.cz/topic/113071-nabijeni-bezudrzbove-baterie/page__pid__1580587__st__25#entry1580587 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 TO libero: příspěvek pěkný, ale když si přečteš další odstavec, tak zjistíš, že kyselinový akumulátor máš kontrolovat. Předpokládám, že 99% nás más v autě aku s kyselinou a jen pár jedinců bude mít gelové. Takže asi tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Bejvavalo dnes už s těži potkaš baterku, na ktere je napsano bezudržbova a pod nalepkami jsou špunty, a rozebrat bezudržbovou, to ji pak mužeš zahodit. Jo a těch zatek je vždy 6. BOBO: u 12V je vždy 6 článků, ale zde je 1x "oko" (rozuměj místo zátky) a 5x zátka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Kyselinová baterka s okem jo? Myslel jsem že to maji jen gelove. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misa.jazz Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 No tak jsem koupil novou baterku, ale tu starou jsem po dvou dnech doma přeměřil a byla plná...nicméně tu novou mam teď 74 Ah a 680 A (původní měla 70 Ah a 340 A), tak zatim jsem to po dvou dnech na mrazu natočil hned na poprvé...pravdou je, že pod těma samolepkama (u té původní) jsou ty "špunty" (viz tomasch - 1x oko a 5x špunt). Starou jsem dal schválně na balkon, co to po dvou dnech udělá s kapacitou, ale pravděpodobně byla slabá a velmi pravděpodobně nebyla zatím měněná, takže teĎ se uvidí, kde je chybka. Ono možná i ta nafta může trošku zlobit (zatím bez aditiv). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Kdyžy jsem včera odjížděl z PRahy (stálo celý den od rána - kdy do Prahy bylo asi 100km), tak jsem to nastartoval asi na popátý (stejný problém viz začátek), jen s tím rozdíolem, že když už se to chytlo, tak než naskošil, tak se mi zamklo a odemklo auto (centrál), tak z toho soudím, že baterka...? Vzal jsem ji večer domu, pučil jsem si nabíječku od známého, jenže ta mi ukazovala nabito (?), tak jsem ji zase radši vypnul, nevim jestli se něco stane, když nabitou baterku nechám třeba celý den nabíjet. Je teda bezúdržbová (vzhledem k tomu, jak vypdá a snad do oktávek už se jiný ani nedávaj), tak předpokládám, že stačí napojit na el. Zkusil jsem odšroubovat jediný co šlo, viz foto...ale to nemá s údržbou asi nic společného, nebo?... Tvoja baterka je ORIGINAL!!! Dalsie zatky+5 najdes pod nalepkou. Treba odsrobovat doliat destilovanu vodu a dat nabijat.!!! Na baterke-kontakte mas aj datum vyroby napr: 12/02 je to 12 tyzden v roku 2002. Treba naliat VIF do nafty!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misa.jazz Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 Tak jsem koupil novou baterku (startovací 680A - původní 340A) a pod třech dnech stejný problém. Tak jsem posílil trochu naftu, tak uvidíme... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 misa.jazz: Mozna by neskodilo promerit, zda ti altik dobre dobiji tu baterku. Pak bych prosel kontakty, svorky k baterii a presvedcil se, ze jsou dobre dotazene a svorky nejsou treba napraskle. Jeste prekontrolovat dotazeni kontaktu na starteru. Tu baterii 74Ah 680A mas jakou znacku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misa.jazz Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 to Grym: VARTA. S tím proměřením to zkusím, nevím sice kde a co, ale snad tu někde něco vyhrabu... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 jj Vartu mam taky a spokojenost. Promeris to tak, ze nastartujes auto a digitalnim merakem zmeris na kontaktech baterie kolik je tam voltu. Melo by byt kolom 14,5 Voltu, kdyz bezi motor. Nejaky klasicky merak koupis v nejakem elektru kolem 150,-kc+-. Takze jestli nemas, tak si nejaky rozumny porid, to se doma nestrati Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misa.jazz Vloženo 14. Únor 2012 Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 To jo, měřák mam a baterku vim jak změřit, ale myslel jsem, že píšeš proměřit altík :-) Takže když je baterka plná a nastartuju a proměřim baterku (při běžícim motoru), tak by měl dávat zhruba těch 14,5? Baterka sama o sobě má plná asi 12,8, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.