Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník
Vloženo

Idealna kombinacia by bol chip a cislo SW dieselgate.

Pochybujem, zeby nato v Skodovke typek technik co jazdi Feliciou zistil, ze to mam chipnute.

 

Návštěvník
Vloženo

Podla mna aj do buducna maximalne budu vediet overit cislo SW...

Vloženo

Kdo? Škodovka? Předpokládám, že jsou schopni integritu SW velmi rychle zjistit třeba přes kontrolní součet. Místo toho čísla si v principu můžeš dát cokoliv - vůbec nic to neznamená.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Robi to aj niekto na SVK?

Cislo dieselgate aj kontrolny sucet (kvoli zaruke na dieselgate v Skodovke).

Vloženo

Pri tej rychlosti, teplote vzduchu a pustenej klime podla mna v pohode...

Ja sa po okreskach dostanem v tychto horucavach na 100°C a to idem len trosku sviznejsie...

Celkovo ale pozorujem vyssiu teplotu oleja odkedy som presiel z 5W30 na 0W30 olej...

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj všem,

před měsícem jsem si nechal chipovat svoji Octavii II 1.6 TDi 77kW, najeto 130 tis. u Xtuningu. Nové parametry 99kW a 315Nm. Chod motoru super. Jediné v čem jsem viděl problém, bylo to, že se mi velice rychle ze studena ohřívá motor (samozřejmě jsem jezdil stejnou trasu při +/- stejných teplotách a snažil se jet stejným způsobem). Ale té změny si nejde nevšimnout (cca v polovině trasy již měla voda 90°C). Nechal jsem si tedy přehrát SW do originálu a i při současných teplotách se motor ohřívá pomaleji než u chipu. Nevšiml jste si někdo po chipu i u jiných firem změny v teplotním chování motoru? Ohledně tohoto chování jsem s nimi v kontaktu. Nabídli mi i možnost snížit parametry výkonu. Ale zajímal by mne i další názor, zda toto jste někdo pozoroval.

 

Díky.

Vloženo

Můj názor je že u 1.6 je chip dost nerozumná věc. Ne že by to motor nesnesl, ale turbo u 1.6 je dost malé a jede už na hraně z fabriky a chtít po něm ještě víc ho víceméně odsuzuje k výrazně kratšímu životu. 130k km už není málo. Jestli se zajímáš o DG tak DG Sw taky zvyšuje nároky na turbo a u více ojetých vozů způsobuje že turbo začne hodně propouštět olej, počítat že s chipem to bude dost podobné, takže jestli ti ubývá po rychlejší jízdě olej, tak ti lítá do sání a dost možná ho asi i pálíš což by ti mohlo zvedat tu teplotu...

 

Když chipovat 1.6 TDi tak s výměnou turba... osobní skromný názor, ale je jasné že chipaři budou mít rozdílný názor, nicméně rozumný chipaři ti stejně řeknou aby jsi nejezdil s chipem často na plný plyn :-)

 

Vloženo

Změny v teplotách sem si po chipu nevšiml, auto se mi ohřívá stejně tragicky pomalu jako předtím [emoji3] v létě je to teda o dost lepší, ale v zimě tragédie... Akorát olej topí asi o kapku víc... A od výměny oleje k výměně nedolevam ani kapku...

Vloženo

Ahoj,

Spotřeba oleje je dle mého názoru velmi malá. Najel jsem 5000 km a ubylo velmi málo - těsně pod hranicí maxima. Chipnuty sw jsem měl v autě asi 600 km a nikdy jsem s tím nejel na plný plyn a né více jak na 3500 otáček. Každopádně jsem rád za názor a taky, že někomu jinému to po chipu nedělá. Přece, když to jen velmi málo zatezuji, neměla by se úprava až tak projevit.

Vloženo

Záleží jak je to udělané... Máš třeba grafy? Každopádně je vidět, že máš víc kroutaku a min výkonu, než já... Já jsem po chipu přes dva roky a neměnil bych... Žádný problém s tím doposud nebyl... Ale a tím olejem na DPF autech je trošku kříž, protože tam při regeneraci stéká nafta...

Vloženo

Ahoj, 

V SK bohužel neporadím. V ČR se dá vybrat(minimálně vyzkoušet).

Ještě mi v Xtunungu nabídli úpravu na menší parametry. Tak to testuji. Na kolech by mělo být 85kW a 280Nm. Je to zvýšeno o 10% naměřených originálních parametrů. Chování motoru je super, teplotně zatím nevím.

1534263001472-1558462844.jpg

  • o 2 týdny později...
Návštěvník
Vloženo (editace)

Vyskusal som (pozical si od znameho) na tri dni powerbox.

Auto islo lepsie, ale vadil mi zvuk "traktora" v niektorych situaciach (auto uz ma skoro 170tis).

Ake su vase skusenosti po normalnom chiptuningu?

Zvuk motoru bol rovnaky s powerboxom ako ked bol v aute dieselgate SW (predpokladam ze vstrekovace idu nadoraz).

Nechcem dat 400eur a potom lutovat.

 

P.S. viem, ze je powerbox nezmysel, ale pride mi divne, ze nikto sa neprizna, ze ho v aute ma.

Editováno: , autor: Návštěvník
Vloženo

Ahoj, mam Seat ibiza 2011,  motor 1,6 tdi 66kw,  po ukonceni zaruky jsem si to nechal nacipovat na 86kw. 

Jezdim stim tedy cca 6let nejakych 80 000km. Vse puvodni, zadny problem. Za me muzu jednoznacne doporucit.

 

  • o 6 let později...
Vloženo (editace)

Tak úprava softu, je to o poznání lepší 😀

Skener_20241129.jpg

 

EDIT: pár měsíců s tím už jezdím a musím říct, že pecka. Úplně jiný auto. Vřele doporučuju.

Editováno: , autor: TomasKTM

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...