Přejít na obsah

1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start


Doporučené příspěvky

V 29. 9. 2018 na 14:48, flacek napsal:

Tak to mam i ja. Nejvic kolem 20° viz video.

Zajimave ze se to deje az ted, predchozi letni starty byly ok.

 

 

 

Na jare mam garancku, tak jim to k tomu prilozim.

 

 

 

 

Být tebou tak to řeším okamžitě a nenechávám to .

Já to měl taky ,začalo to až skoro po 2 roce. Za 30 minut jsem s autem odjížděl a od té doby mám klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Po dlhšej odmlke mám nové info.Tu na fóre som našiel jeden autorizák,má názov ako jeden operačný systém pre počítače a je v Hodoníne na výpadovke na Brno.Tam nemali s montážou LPG žiaden problém,dnes doobeda som po hodinke odtiaľ odchádzal s novým softom 8555 podľa TPI 2025231/2.

Technik hovoril že sa to na týchto motoroch aktualizuje lebo majú problém so studeným štartom a klímou v lete a už to veľa krát aktualizovali a aj s LPG-éčkom.Holt zlatý český ručičky.Cena 985 Kčs

Tak som mal výlet na moravu.

Editováno: , autor: kimmi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja idem na prehratie FW budúci týždeň. Uvidíme čo tam nahrá. Dúfam, že to tie štarty minimálne zminimalizuje,  pretože tento rok od augusta do konca oktobra to bolo najhoršie od kúpy auta.

 

EDIT: Nový FW do RJ nahratý. Dali mi tam verziu 8555. Uvidíme či štarty budú OK. 

Editováno: , autor: marfan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 2. 11. 2018 na 9:56, kimmi napsal:

No bez úspechu po aktualizácii sw,večer pri 15.5C štart až na druhý pokus.Dnes pri 18.5 C OK...?????

IMG_20181102_091243.jpg

 

Už si přesně nepamatuji od koho máš přestavbu na LPG,myslím tím výrobce.

Teď se podělím se zkušeností s mým druhým autem.Je to VW Caddy 2008 ,1,4 16V , 59 kW ,motor BUD.

Ty motory jsou mechanicky stejný akorát jednotky jiný.Nechal jsem si přestavět na Lpg při nájezdu cca 47 000 km. Mám tam Zavolli.Od přestavby jsem byl s autem 4 krát v servise na reklamaci ,že auto má horší první ranní start.Ze začátku to trvalo o trošku déle než auto nastartovalo.Potom i klidně zdechlo nebo se motor třepal .Na podruhé start bez problémů.Nechal jsem aktualizovat jednotku.

znovu seřídit na Lpg a zase problém. Tak jsem najezdil cca 400 km na benzín a znovu nasraný jsem už jel znovu reklamovat špatný starty.

A od té doby doufám ,že to bude fungovat jak má . Zatím to startuje hned bez problémů.

A na Roomstru jsem nechal aktualizovat jednotku a do plynu nikdo nechytat a jezdí jak má.Tam jsem dal BRC , je to kvalita ,která asi nemá s tímhle problém.

Takže za mě najezdit novou benzínovou mapu a potom to nechat znovu seřídit na plyn.Protože špatně seřízený plyn ti rozhodí benzínouvou jednotku .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Tartarini,to s tým LPG-ečkom mám odskúšané,dva mesiace som jazdil iba na benzín a nič sa nezlepšilo a to som úplne vyjazdil plyn z nádrže teda toľko až prepla automatika na benzín,prepnuté na benzín a vybratá aj poistka LPG.Pred aktualizáciou sw som asi 400km jazdil na benzín a po aktualizácii atále benzínový režim a o dva dni už sa to znova zopakovalo.

Zaujímavé je že keď naštartujem núdzovo na LPG tak to je OK,bez akýchkoľvek anomálií.

 

A ešte detail,je tu veľa ľudí ktorí nemajú LPG a robí im to tiež.

Editováno: , autor: kimmi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli můžu, už se úplně neorientuji v tvých problémech spíš zhrnout.

Auto ti ,když jsi ho koupil bez lpg fungovalo ,potom po nějakém čase začalo blbnout s těmi starty.

Teď nevím už ,co jsi tam vše zkoušel a případně měnil.Vím ,že klapka čištěná, čerpadlo a asi ještě víc.

Zeptám se jaké tam máš svíčky (jednobodovky nebo něco jinýho a značku).Co taky čidlo teploty.

A to odstavení Lpg bych udělal jinak ,zastavit ventil na nadrži .To mám jistotu ,že tam nebude ucházet plyn do sání.

Taky u mě měly podezření na špatný reduktor,který by to mohl dělat.

Teď se mi dokonce stalo ,že jsem natankoval LPG a dvakrát mi to vyhodilo dokonce chudou směs ,kontroka na mě svítila jak blbá.

Tak jsem to smáznul a natankoval jinde a je zase klid.

Taky to vím je to k vzteku ,když to nefunguje ,jak má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nechal som si tiež aktualizovať RJ (Roomster na LPG, 1,4 benzín, r. 2008, kód motora BXW) a zatiaľ pomohlo, studené štarty bez problémov. Už som prešiel späť zo 100-oktánového na 95-oktánový benzín. Uvidím ako sa budú chovať studené štarty keď sa oteplí. Keby niekto chcel číslo na chlapíka v okolí Bratislavy, napíšte mi do súkromnej správy - aktualizácia ma stála 50 €.

Editováno: , autor: ivan260
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Dobrý večer,

aktualizace softwaru řídící jednotky zřejmě pomohla (viz příspěvek v září 2018).

Od té doby start vždy napoprvé. V teplotách kolem 15 - 25 stupňů po delším stání (6 h a více) sice po startu motor má takový hrubý, burácivý zvuk a zvýšené otáčky kolem 1200, které po asi minutě až dvou minutách najednou (během půl sekundy) spadnou na hodnotu kolem 800 a motor znatelně ztichne (je to znát hlavně při stání na semaforech). V teplotách nižších než 13 nebo naopak vyšších (kolem 30) otáčky po startu nejsou tak markantně zvýšeny a motor není tak hlučný. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...