dick Vloženo 20. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2014 Roky spolehlivý motor najednou začne blbnout, to se ani nedivím, že ŠA neví co s tím a hledá a hledá........, třeba z toho nakonec vyleze nějaký dodavatelsky vadný díl, který se začal poslední dobou takto projevovat. A nebo bych se ani nedivil (pouze filozofuji), že by za to mohli ekoteroristické emisní normy EURO5 a na to přestavěná řídící jednotka :-( protože ten motor na něco takového nebyl vůbec konstruován. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 20. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2014 Ten druhý start znám (stane se mi to cca 3x ročně v létě), motor sice nastartuje, ale drží otáčky okolo 500ot/min a strašně sebou škube, po přidání plynu se otáčky vyhoupnou na 1100ot/min a chod motoru se stabilizuje, je to ono? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mik Kotanen Vloženo 20. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2014 Ahoj, přidávám se s tímto problémem u Roomstra, stalo se mi to párkrát po ránu, zřejmě kombinace studený motor + teplota + vlhkost, ještě jsem vypozoroval, že častěji se to stává, když auto stojí směrem do kopce, po druhém otočení klíčkem motor naskočí vždy, jen se chvilku trochu klepe, auto mám 4 měsíce, najeto 5000km, poprvé se to stalo po 100km. V servise jsem to neřešil, jen mi přišel dotazník spokojenosti z německa a tam jsem to tam napsal. Ještě jeden poznatek s palivy: tankuji vesměs u Agip, jen jednou jsem tankoval u Shellu jejich FuelSave, se kterým mám větší spotřebu, s tímto palivem od Shellu mám stejnou zkušenost i u Renaultu, na plnou nádrž se Shellem ujedu o 60 až 100km méně a nebude to tím, že u tohoto paliva mám těžší nohu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 20. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2014 dick...bude to nějaká kokotina.....čidlo...mužou to být i klidně špatné svíčky dodávané do motoru...proto mě zajímá co kdo tam má za svíčky..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sofffos Vloženo 20. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2014 Mne v servise vsetko menilipalivovi filter sviecky vsetko nic nepomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjdefort Vloženo 20. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2014 (editace) Současnej dodavatel je Brisk.. dříve byl NGK, pak Bosch..určitě tam máte Brisky...ale neřikám, že kvůli tomu vám to zlobí... Chystám se je měnit u sebe po 36tkm a právě po zjištění, že Škodovka dodává aktuálně Brisky, jsem si objednal na netu NGKčka Editováno: 20. Srpen 2014, autor: pjdefort Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ranicek Vloženo 21. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2014 http://youtu.be/AD6_7g4_Q6k Dufam ze sa vam to bude zobrazovat, konecne som natocil moj dvojity start. Ku koncu som pridal plyn, potom uz ide normalne. Zřejmě to bude ono, i když froggyho video je lepší, když je natočeno jak se chovají budíky. V podstatě to mám stejné, otočím klíček, motor jakože normálně naskočí, takže klíček pouštím, pak padají otáčky na cca 500 na chvíli skočí nahoru k 800 a pak auto zdechne. Celé se to odehraje asi v jedné sekundě. Pro případ pozdějšího dokazovaní doporučuji to video natočit tak, že si na sklo dáš nějaký denní tisk a v jednom záběru zachytíš VIN kód auta , titulní stranu tiskoviny, SPZ a pak sedni za volant a natoč chování budíků při startu, zaber rovněž palubní počítač (stav KM a teplotu). Chystám se to takhle taky točit, a jestli se to bude opakovat, udělám z toho škodovce domácí video na youtube, já si na tohle zvykat nechci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 21. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2014 sofffos:to video to je ono.....mám to stejně jen ten druhý start je u mě lepší:-))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 tak dnes ráno opět start v pohodě..včera ne....ale to byl start až ve 14.00 odpoledne..dnes start v 5.00...že by teda měla vliv teplota...uvidíme dál.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 Ja dnes start v pet rano a napoprve zdechlo a napodruhe jako by nic a krasne naskocilo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 teplota stím asi nemá co dělat..:-)....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ranicek Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 U auta s rokem výroby 2008 to už může být, kde co... u nového auta je to trochu něco jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 teplota stím asi nemá co dělat..:-)....... Tak to pozor. Teplota a doba odstaveni s tim má hodně společného! V zimě to neděla vubec 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 Nejde jen o druhý start, ale taky o ten zvuk, co to při chytnutí vydává při přidání plynu u toho Sofffosova videa a pokud mu autorizovaný servis řekne, že je na vině nekvalitní palivo a není to závada, co by něčemu vadila, tak se mi to nelíbí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 U mě je druhý start naprosto v pohodě. Takový trepot jsem zažil jen jednou... Po přidáni plynu se to srovnalo. Ono se to cele chová dost nevyzpytatelne, za cely rok co mám roomstera a tento problém, jsem vypozoroval jedine a to, ze to děla za teplot nad cca 24 stupňů. Benzinky stridam, jen ty "lepší" /ne shell :-) / a tvrdim, ze palivem to není. Někde jsem zaslechl takový názor, ze to muže byt klíčkem, ve kterém je vadný imobilizer a proto to zhasina. Sice se mi to nezdá, ale vy co mate tento problém, zkuste vzít druhy kliček a měsíc jezdit... Za pokus nic nedate :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 (editace) Ale ty už máš rooma přes rok, takže zase úplně nová závada to není, takže to škodovka mohla už vyřešit a nevyrábět další "vadné" kusy. Sofffos měl opravdu smůlu na kus, když mu dorazil motor, co měl špatný výkon kvůli chybným tlakům ve válci. Ty 1,4 16V se vyrábějí v Polsku? Editováno: 22. Srpen 2014, autor: Pandora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 Já žádný nenormální zvuk neslyším u toho videa........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 Ty 1,4 16V se vyrábějí v Polsku? Bohužel přesně tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 Myslel jsem ten zvuk, když mu to podruhé chytne a než přidá plyn, do té doby to má zvukový projev strašný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 To nebude mít s motorem co společnýho....motor sám o sobě bude dobrej...ale nějaká součástka.....tam bude zakopanej pes... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjdefort Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 Možná to nakonec bude jen v blbě poladěnym softu..to je můj soukromej typ..jsem sám zvědavej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 (editace) Já ještě otestuju ty kličky, ten immo to byt muže, i když by to dělaly všechny motory a ne jen 16V. Jinak to tipuju na el.mag. ventil od nádobky s aktivním uhlím. Nebo čidlo teploty... Editováno: 22. Srpen 2014, autor: froggy 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 (editace) Nějakou roli v tom bude hrát i ten benzín, když tu někdo psal, že po tankování u Benziny se mu ty projevy zlepšily. Nechcete někdo vyzkoušet dám tam Vervu 100? Editováno: 22. Srpen 2014, autor: Pandora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 23. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2014 Naprosto zbytečné tam dát nějakou vervu 100, jak píše Froggy benzínem to prostě není. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kesounam Vloženo 23. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2014 Roky spolehlivý motor najednou začne blbnout, to se ani nedivím, že ŠA neví co s tím a hledá a hledá........, třeba z toho nakonec vyleze nějaký dodavatelsky vadný díl, který se začal poslední dobou takto projevovat. A nebo bych se ani nedivil (pouze filozofuji), že by za to mohli ekoteroristické emisní normy EURO5 a na to přestavěná řídící jednotka :-( protože ten motor na něco takového nebyl vůbec konstruován. Já osobně si myslím ,že je to nejspíš tento důvod . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.