Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Roky spolehlivý motor najednou začne blbnout, to se ani nedivím, že ŠA neví co s tím a hledá a hledá........, třeba z toho nakonec vyleze nějaký dodavatelsky vadný díl, který se začal poslední dobou takto projevovat. A nebo bych se ani nedivil (pouze filozofuji), že by za to mohli ekoteroristické emisní normy EURO5 a na to přestavěná řídící jednotka :-(  protože ten motor na něco takového nebyl vůbec konstruován.

Ten druhý start znám (stane se mi to cca 3x ročně v létě), motor sice nastartuje, ale drží otáčky okolo 500ot/min a strašně sebou škube, po přidání plynu se otáčky vyhoupnou na 1100ot/min a chod motoru se stabilizuje, je to ono?

Ahoj, přidávám se s tímto problémem u Roomstra, stalo se mi to párkrát po ránu, zřejmě kombinace studený motor + teplota + vlhkost, ještě jsem vypozoroval, že častěji se to stává, když auto stojí směrem do kopce, po druhém otočení klíčkem motor naskočí vždy, jen se chvilku trochu klepe, auto mám 4 měsíce, najeto 5000km, poprvé se to stalo po 100km. V servise jsem to neřešil, jen mi přišel dotazník spokojenosti z německa a tam jsem to tam napsal. Ještě jeden poznatek s palivy: tankuji vesměs u Agip, jen jednou jsem tankoval u Shellu jejich FuelSave, se kterým mám větší spotřebu, s tímto palivem od Shellu mám stejnou zkušenost i u Renaultu, na plnou nádrž se Shellem ujedu o 60 až 100km méně a nebude to tím, že u tohoto paliva mám těžší nohu  :rolleyes:

dick...bude to nějaká kokotina.....čidlo...mužou to být i klidně špatné svíčky dodávané do motoru...proto mě zajímá co kdo tam má za svíčky.....

Mne v servise vsetko menilipalivovi filter sviecky vsetko nic nepomohlo.

Současnej dodavatel je Brisk.. :) dříve byl NGK, pak Bosch..určitě tam máte Brisky...ale neřikám, že kvůli tomu vám to zlobí...

 

Chystám se je měnit u sebe po 36tkm a právě po zjištění, že Škodovka dodává aktuálně Brisky, jsem si objednal na netu NGKčka :)

Upraveno od pjdefort

http://youtu.be/AD6_7g4_Q6k

 

Dufam ze sa vam to bude zobrazovat, konecne som natocil moj dvojity start. Ku koncu som pridal plyn, potom uz ide normalne.

Zřejmě to bude ono, i když froggyho video je lepší, když je natočeno jak se chovají budíky. V podstatě to mám stejné, otočím klíček, motor jakože normálně naskočí, takže klíček pouštím, pak padají otáčky na cca 500 na chvíli skočí nahoru k 800 a pak auto zdechne. Celé se to odehraje asi v jedné sekundě. Pro případ pozdějšího dokazovaní doporučuji to video natočit tak, že si na sklo dáš nějaký denní tisk a v jednom záběru zachytíš VIN kód auta , titulní stranu tiskoviny, SPZ a pak sedni za volant a natoč chování budíků při startu, zaber rovněž palubní počítač (stav KM a teplotu). Chystám se to takhle taky točit, a jestli se to bude opakovat, udělám z toho škodovce domácí video na youtube, já si na tohle zvykat nechci.

sofffos:to video to je ono.....mám to stejně jen ten druhý start je u mě lepší:-)))

tak dnes ráno opět start v pohodě..včera ne....ale to byl start až ve 14.00 odpoledne..dnes start v 5.00...že by teda měla vliv teplota...uvidíme dál....

Ja dnes start v pet rano a napoprve zdechlo a napodruhe jako by nic a krasne naskocilo.

teplota stím asi nemá co dělat..:-).......

U auta s rokem výroby 2008 to už může být, kde co... u nového auta je to trochu něco jiného.

teplota stím asi nemá co dělat..:-).......

Tak to pozor. Teplota a doba odstaveni s tim má hodně společného! V zimě to neděla vubec

Nejde jen o druhý start, ale taky o ten zvuk, co to při chytnutí vydává při přidání plynu u toho Sofffosova videa a pokud mu autorizovaný servis řekne, že je na vině nekvalitní palivo a není to závada, co by něčemu vadila, tak se mi to nelíbí.

U mě je druhý start naprosto v pohodě. Takový trepot jsem zažil jen jednou... Po přidáni plynu se to srovnalo. Ono se to cele chová dost nevyzpytatelne, za cely rok co mám roomstera a tento problém, jsem vypozoroval jedine a to, ze to děla za teplot nad cca 24 stupňů. Benzinky stridam, jen ty "lepší" /ne shell :-) / a tvrdim, ze palivem to není. Někde jsem zaslechl takový názor, ze to muže byt klíčkem, ve kterém je vadný imobilizer a proto to zhasina. Sice se mi to nezdá, ale vy co mate tento problém, zkuste vzít druhy kliček a měsíc jezdit... Za pokus nic nedate :-)

Ale ty už máš rooma přes rok, takže zase úplně nová závada to není, takže to škodovka mohla už vyřešit a nevyrábět další "vadné" kusy.

Sofffos měl opravdu smůlu na kus, když mu dorazil motor, co měl špatný výkon kvůli chybným tlakům ve válci. Ty 1,4 16V se vyrábějí v Polsku?

Upraveno od Pandora

Já žádný nenormální zvuk neslyším u toho videa........

Ty 1,4 16V se vyrábějí v Polsku?

 Bohužel přesně tam.

Myslel jsem ten zvuk, když mu to podruhé chytne a než přidá plyn, do té doby to má zvukový projev strašný.

To nebude mít s motorem co společnýho....motor sám o sobě bude dobrej...ale nějaká součástka.....tam bude zakopanej pes...

Možná to nakonec bude jen v blbě poladěnym softu..to je můj soukromej typ..jsem sám zvědavej :)

Já ještě otestuju ty kličky, ten immo to byt muže, i když by to dělaly všechny motory a ne jen 16V. Jinak to tipuju na el.mag. ventil od nádobky s aktivním uhlím. Nebo čidlo teploty...

Upraveno od froggy

Nějakou roli v tom bude hrát i ten benzín, když tu někdo psal, že po tankování u Benziny se mu ty projevy zlepšily. Nechcete někdo vyzkoušet dám tam Vervu 100?

Upraveno od Pandora

Naprosto zbytečné tam dát nějakou vervu 100, jak píše Froggy benzínem to prostě není.

Roky spolehlivý motor najednou začne blbnout, to se ani nedivím, že ŠA neví co s tím a hledá a hledá........, třeba z toho nakonec vyleze nějaký dodavatelsky vadný díl, který se začal poslední dobou takto projevovat. A nebo bych se ani nedivil (pouze filozofuji), že by za to mohli ekoteroristické emisní normy EURO5 a na to přestavěná řídící jednotka :-(  protože ten motor na něco takového nebyl vůbec konstruován.

Já osobně si myslím ,že je to nejspíš tento důvod .

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.