Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Roky spolehlivý motor najednou začne blbnout, to se ani nedivím, že ŠA neví co s tím a hledá a hledá........, třeba z toho nakonec vyleze nějaký dodavatelsky vadný díl, který se začal poslední dobou takto projevovat. A nebo bych se ani nedivil (pouze filozofuji), že by za to mohli ekoteroristické emisní normy EURO5 a na to přestavěná řídící jednotka :-(  protože ten motor na něco takového nebyl vůbec konstruován.

Vloženo

Ten druhý start znám (stane se mi to cca 3x ročně v létě), motor sice nastartuje, ale drží otáčky okolo 500ot/min a strašně sebou škube, po přidání plynu se otáčky vyhoupnou na 1100ot/min a chod motoru se stabilizuje, je to ono?

Vloženo

Ahoj, přidávám se s tímto problémem u Roomstra, stalo se mi to párkrát po ránu, zřejmě kombinace studený motor + teplota + vlhkost, ještě jsem vypozoroval, že častěji se to stává, když auto stojí směrem do kopce, po druhém otočení klíčkem motor naskočí vždy, jen se chvilku trochu klepe, auto mám 4 měsíce, najeto 5000km, poprvé se to stalo po 100km. V servise jsem to neřešil, jen mi přišel dotazník spokojenosti z německa a tam jsem to tam napsal. Ještě jeden poznatek s palivy: tankuji vesměs u Agip, jen jednou jsem tankoval u Shellu jejich FuelSave, se kterým mám větší spotřebu, s tímto palivem od Shellu mám stejnou zkušenost i u Renaultu, na plnou nádrž se Shellem ujedu o 60 až 100km méně a nebude to tím, že u tohoto paliva mám těžší nohu  :rolleyes:

Vloženo

dick...bude to nějaká kokotina.....čidlo...mužou to být i klidně špatné svíčky dodávané do motoru...proto mě zajímá co kdo tam má za svíčky.....

Vloženo (editace)

Současnej dodavatel je Brisk.. :) dříve byl NGK, pak Bosch..určitě tam máte Brisky...ale neřikám, že kvůli tomu vám to zlobí...

 

Chystám se je měnit u sebe po 36tkm a právě po zjištění, že Škodovka dodává aktuálně Brisky, jsem si objednal na netu NGKčka :)

Editováno: , autor: pjdefort
Vloženo

http://youtu.be/AD6_7g4_Q6k

 

Dufam ze sa vam to bude zobrazovat, konecne som natocil moj dvojity start. Ku koncu som pridal plyn, potom uz ide normalne.

Zřejmě to bude ono, i když froggyho video je lepší, když je natočeno jak se chovají budíky. V podstatě to mám stejné, otočím klíček, motor jakože normálně naskočí, takže klíček pouštím, pak padají otáčky na cca 500 na chvíli skočí nahoru k 800 a pak auto zdechne. Celé se to odehraje asi v jedné sekundě. Pro případ pozdějšího dokazovaní doporučuji to video natočit tak, že si na sklo dáš nějaký denní tisk a v jednom záběru zachytíš VIN kód auta , titulní stranu tiskoviny, SPZ a pak sedni za volant a natoč chování budíků při startu, zaber rovněž palubní počítač (stav KM a teplotu). Chystám se to takhle taky točit, a jestli se to bude opakovat, udělám z toho škodovce domácí video na youtube, já si na tohle zvykat nechci.

Vloženo

tak dnes ráno opět start v pohodě..včera ne....ale to byl start až ve 14.00 odpoledne..dnes start v 5.00...že by teda měla vliv teplota...uvidíme dál....

Vloženo

Nejde jen o druhý start, ale taky o ten zvuk, co to při chytnutí vydává při přidání plynu u toho Sofffosova videa a pokud mu autorizovaný servis řekne, že je na vině nekvalitní palivo a není to závada, co by něčemu vadila, tak se mi to nelíbí.

Vloženo

U mě je druhý start naprosto v pohodě. Takový trepot jsem zažil jen jednou... Po přidáni plynu se to srovnalo. Ono se to cele chová dost nevyzpytatelne, za cely rok co mám roomstera a tento problém, jsem vypozoroval jedine a to, ze to děla za teplot nad cca 24 stupňů. Benzinky stridam, jen ty "lepší" /ne shell :-) / a tvrdim, ze palivem to není. Někde jsem zaslechl takový názor, ze to muže byt klíčkem, ve kterém je vadný imobilizer a proto to zhasina. Sice se mi to nezdá, ale vy co mate tento problém, zkuste vzít druhy kliček a měsíc jezdit... Za pokus nic nedate :-)

Vloženo (editace)

Ale ty už máš rooma přes rok, takže zase úplně nová závada to není, takže to škodovka mohla už vyřešit a nevyrábět další "vadné" kusy.

Sofffos měl opravdu smůlu na kus, když mu dorazil motor, co měl špatný výkon kvůli chybným tlakům ve válci. Ty 1,4 16V se vyrábějí v Polsku?

Editováno: , autor: Pandora
Vloženo (editace)

Já ještě otestuju ty kličky, ten immo to byt muže, i když by to dělaly všechny motory a ne jen 16V. Jinak to tipuju na el.mag. ventil od nádobky s aktivním uhlím. Nebo čidlo teploty...

Editováno: , autor: froggy
Vloženo (editace)

Nějakou roli v tom bude hrát i ten benzín, když tu někdo psal, že po tankování u Benziny se mu ty projevy zlepšily. Nechcete někdo vyzkoušet dám tam Vervu 100?

Editováno: , autor: Pandora
Vloženo

Roky spolehlivý motor najednou začne blbnout, to se ani nedivím, že ŠA neví co s tím a hledá a hledá........, třeba z toho nakonec vyleze nějaký dodavatelsky vadný díl, který se začal poslední dobou takto projevovat. A nebo bych se ani nedivil (pouze filozofuji), že by za to mohli ekoteroristické emisní normy EURO5 a na to přestavěná řídící jednotka :-(  protože ten motor na něco takového nebyl vůbec konstruován.

Já osobně si myslím ,že je to nejspíš tento důvod .

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...