Září 25, 20186 r Myslel jsem, že jí mají až od 1.8+. V Německu je plno tich 1.4tsi a spotřeba co píšou je vtipná na benzín, 110kw stačí, když na dálnici vjedu 3x za rok.
Září 25, 20186 r Je to o tom, k čemu člověk přičíchne, já měl naftu poslední léta ajak máš výkon, chceš vždy víc. Nejdřív passat 96kW, pak touran 100kW+chip, pak sII 103kW a hned na to SII 125kW a teď, pokud se můj superb prodá, chci passata a samozřejmě že 110kW nepříchází v úvahu a hledám jen 140kW. Ale pokud nejsi na nějaký extra výkon zvyklý, tak ti bude 14 vyhovovat. Příprav se jen na to, že když se to válí v Německu, u nás to pak bude prakticky neprodejné, až se toho budeš zbavovat...stejně jako se špatně prodávají 1,6Di 77kW. To nejsou motory na 2t auto, i když spoustě lidí to stačí, protože jezdí 50/90/130, moc nepředjíždí a to zvládnou všechny motory včetně 1,4
Září 25, 20186 r To uz bylo měl jsem i 300konovou naftu 535d biturbo a po case to bylo malo. Do 250kmh to tahlo jak elektromobil. Chci velky pohodlny auto, aby nebylo moc stary a benzin :-) Když jsou ty 1.8 na pikaču tak holt ten kolovratek nebo V6
Září 25, 20186 r O tom setrvačníku jsem to četl tady https://forum.octaviaclub.cz/index.php?/topic/36896-má-14-tsi-dvouhmotový-setrvačník/
Září 25, 20186 r https://forum.octaviaclub.cz/index.php?/topic/30973-článek-ze-světa-motorů-o-motorech-14-tsi-ve-vozech-škoda/ Upraveno Září 25, 20186 r od marben
Září 25, 20186 r @CentriFUGA ani ne tak kvůli výkonu, jako kvůli kultivovanosti chodu a přenosu vibrací.
Říjen 24, 20186 r Zdravím fundované členy, prosil bych o radu ohledně koupě Superbu 1.8 tsi. Mám možnost koupě za příjemný peníz, motor po GO, včetně napínáku (potkal se). Mám k dispozici fakturu z opravy, ale nejsem mechanik ... pozná někdo z faktury zda byla oprava provedena řádně včetně všeho duležitého a zda motor po opravě vydrží a nebude brát olej ? Je to typ BZB, tudíž ten méně poruchový myslím.. ? Moc díky.
Říjen 24, 20186 r To je firemní, nebo prodává soukromá osoba? Nebo to někdo opravoval na kšeft? Ke zvážení je totiž fakt, že někdo vrazí 80 tis. do auta, aby ho vzápětí za "příjemný peníz" prodal. Jinými slovy ani těch 80 tis. nezajistilo, aby měl k vozu kladný vztah.
Říjen 24, 20186 r Taky jsem měl na jazyku podobnou připomínku, leč jako známý kritik jsem se tomu vyhnul... Protože já narvat do auta 80, tak si ho nechám alespoň rok-dva, aby to mělo smysl...a nebo protože to furt není ono ho raději s velkou ztrátou prodám ještě k tomu za super cenu ... kolik je ta dobrá cena ?
Říjen 24, 20186 r Prodává soukromá ososba.Cena 130tis. Pán psal, že měl v plánu po opravě auto prodat plus mínus za rok až se mu to zaplatí. Mám hromadu fotek o které jsem ho poprosil, vypadá hezky ... jde mi o ten motor, zda jde z faktury poznat jestli je to opravené pořádně. Upraveno Říjen 24, 20186 r od tomm1k
Říjen 24, 20186 r Chtěl jsem původně konečně automat, čili s dsg, ale v mém rozpočtu sem nenašel vyhovující (160-185tis). Takže bohužel opět manuál. Míval jsem octavii 2 rv.2011 1.8tsi facelift v maximální výbavě, po výměně motoru na kulanci od skodovky a super auto.. bohužel sem ji prodal a nahradil něčím co se ukazalo ne moc rodinné, takže prodávám a sháním opět klasiku, škodu.
Říjen 24, 20186 r SII za 130.000 po opravě motoru za 80 je teda řádnej vesmír, podle mě to nebude uplně cajk. Ceny superbů šly dolů, ale tolik ne...a za 130 není jedinej na inzerci ...
Říjen 24, 20186 r No pán s tím jezdí pracovně denně do německa, takže psal že oprava se mu zaplatila (odjezdila) a chce superba 3. Auto pochází z německa. Uměl by tady někdo vičíst více třeba z VIN ?A hlavně ta oprava podle faktury ... je to motorově v cajku ?Je to vyroba 2008, v provozu 2009, v něměcku jeden majitel, v ČR on. Jinak uvažuju ještě o tomhle ... passat Bylo by tam mé vysněné dsg, ale zase je to passat a má větší nájezd, takže převodovka bude na hraně životnosti ?Plus u passata vyžší náklady na servis oproti superbu (udajně) ? Upraveno Říjen 24, 20186 r od tomm1k
Říjen 24, 20186 r Moj skromny nazor je, ze to proste niecim smrdi :D Mne to proste pride za 130 000 podozrivo lacne , s danym motorom a ked este do neho niekto vrazil 80k :)
Říjen 24, 20186 r jasně, německé dálnice - a není ten pán náhodou zároveň důchodce? :-) Z té faktury se prakticky nic vyčíst nedá už třeba z toho důvodu, že se na ní dá napsat prakticky cokoliv. Nadruhou stranu, vzhledem k tomu, že lovíš v této cenové relaci, tak předpokládám, žádný zázrak nečekáš.
Říjen 24, 20186 r Nečekám leštěnku :-) Potřebuji jen pohodlné rodinné auto v benzínu a škodovky se mi líbí. Octavii 2 jsem už měl, takže bych rád něco většího, s automatem (není podmínka). Proto uvažuji ještě i tom passatu z odkazu ... je od klasického dovozce(prodejce), a dají se u něj reklamovat případné skryté vady..nicméně superb nabízí víc a je hezčí než passat. Upraveno Říjen 24, 20186 r od tomm1k
Říjen 24, 20186 r Pokud u takové ceny jetse věříš takovým pohádkám, tak je asi zbytečné něco radit... bohužel...prostě to smrdí. Tečka. Ad reklamace - půl roku na skryté vady má jak dovozce tak i ten pán, ale ani z jednoho si nic nevezmeš, ještě jsem neviděl prodejce co by řekl hele ok, já ti ještě udělám nějakou opravu za 20.000,-, protože to byla skrytá vada...
Říjen 24, 20186 r Tak to vypadá že s takovou asi nekoupím rozumně nic co .... nebo by někdo o něčem tady z fora věděl ? Nakonec mi nezbyde než si radši nechat co mám a nic neprodávat a nekupvat. Superb se mi líbí a motor 1.8 tsi mám rád..stejně tak mě láká dsg. Ale u nás je to asi mega sázka na nejistotu.
Říjen 25, 20186 r Budeš muset přitlačit. Já osobně bych 1,8TSi nechtěl, právě kvůli tomu, že hodně z nich končí takovou opravou jako jsi posílal fakturu a nikdy nevíš jestli to někdo udělal a jak dobře... A DSG u TSi, tj. se suchými spojkami, 7° nemám osobně vyzkoušené, ale taky se tu a i na jiných fórech dočteš, že není žádná výhra oproti DSG 6° se spojkami v oleji, které mají naftové motory a je velmi odolné a bezporuchové pokud je v něm pravidelně měněn olej po 60.000km. PS: Dej 240t a vím o pěkném plně vybaveném superbu 2,0TDi 125kW s DSG
Říjen 25, 20186 r Podľa tej faktúry je tam na opravenú hlavu záruka 6 mesiacov, neviem však koľko dali záruku na opravený motor. Pri takej oprave už by som vymenil aj ložiskovú stenu a riadiaci ventil a to na faktúre nevidím. Menili tam aj piesty, takže spotreba oleja by mala byť vyriešená. Každopádne tá cena je veľmi podozrivá, ako tu už viacerí spomínajú, aj keby bol úplne holý-bosý v základnej výbave. A hoci motor môže byť spravený, bude tam nejaký iný zádrheľ (vytopené? búrané?). Bez dôkladnej inšpekcie na zdviháku a diagnostike by som do toho nešiel.
Říjen 25, 20186 r 240 tisíc je u mě mimo možnosti letos... prodávám svoji šestku kolem 195-190tis a potřeboval sem ať mi po koupi druhého auta alespoň něco málo zbude .. (předěláváme byt, každá kačka dobrá.. ). Navíc naftu bych asi odrovnal a ta by odrovnala mě (na servise) jelikož nejezdím dálky (ikdyž tuším že právě s výkonou naftou musí být dsg super volba). Budu muset hledat tedy dál nebo jinde ... popřípadě si nechat auto co mám teď a neprodávat.
Říjen 25, 20186 r Já bych se na to letos vyprdnul, něco bych došetřil a koupil by být tebou V6, ta je vždy s DSG (6st s mokrými spojkami jaku u TDi). Já jsem před lety chtěl Superba 1.8 TSi s DSG, ale po vystřízlivění (přečtení všeho možného a na radu mého mechanika) jsem nakonec vzal TDi s DSG a druhé auto do rodiny pak V6 DSG. Hodně štěstí při výběru! Upraveno Říjen 25, 20186 r od prassat
Říjen 25, 20186 r To chápu, ale nejraději bych prodal momentální auto jelikož příští rok by při prodeji mělo zas o kus nižší hodnotu (mazda 6 gh 2.5 gta). No zkusím ještě pohledat, v opačném případě si nechám zatím co mám kašlu na to.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.