Přejít na obsah

Koupě ojetého Superba II


Jims Sanders

Doporučené příspěvky

9 hours ago, Eri said:

chcelo by to vypisat vybavu ... na prvy pohlad je to dobra cena a ked je jasna historia servisovania a poznas styl jazdenia sefa, tak sa vies rozhodnut ...

ratam ze uz to ma novu EK aj STK za sebou kedze inzerovana uz exprirovala

vies si porovnat data z EK ...

 

250tkm uz treba riesit kde co, zalezi co bolo menene, ak pises ze okrem brzd nebolo nic menene, tak vsetky styri tlmice uz musia byt pod 50%, tiez bole zrele na vymenu uz mozno v 150tkm ... su KO, tycky stabilizatora aby tolko vyddrzali nie som si isty, pri tomto veku uz treba menit aj chladiacu kvapalinu, xenony uz musia byt vysvietene ..., DPF ko zalezi, ale trysky by uz tiez mali byt po smrti, rozvody nic?, neverim, interval zalezi od kodu motora, najdlhsi je 210tkm ...

 

nechce sa mi verit ze iba brzdy sa menili a auto ma 250tkm ... vsetky auta co som mal som mal od novoty a jazdil som s nimi na 99% len ja a aj moj posledny superb mal meneny EGR uz pri asi 40tkm, tlmice zadne boli KO uz pri 120tkm, menil som aj predne spolu so zadnymi teraz pri 150tkm, aj tycky stabilizatora (brzdy este zatial nic)

 

isiel by som do toho, ale preveril by som si co bolo menene, lebo vyzera ze tak min 2,5t € pojde len na "spotrebny" material

Tak otvoril som excel a veci okrem vymeny olejov (haldex, dsg, motor) a ziaroviek je:

 

bateria vymenena : 246 000

menene predne sklo pri 220 000

uprava rhj motora dieselgate: 213 000

vymena turba, vyfukoveho potrubia: 212 000

rozvody: 208 000

brzdy : 185 000

 

myslim ze take veci ako dpf, vstreky a pod by mali na cr motore vydrzat viac ako 250tkm

Popravde jedine coho som sa bal je dsg aby sa nerosypala, tam tie investicie idu vyssie.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neřeš to a kup. Pokud znáš historii, víš kdo s tím jezdil, tak nic lepšího neseženeš, ještě jako bonus za dobrou cenu.

Pokud se má něco rozbít, rozbije se to. Neovlivníš. Pokud tohle budeš řešit, nekoupíš nikdy nic a nebo běž a kup nové. Tam máš jistotu. Ale za tyto peníze koupíš tak dacii. Takže to tak je. Hold když kupuješ ojetiny, ušetříš oproti novému spoustu peněz, ale zase tě může čekat nějaký předpokládaný i nepředpokládaný servis. 

Jako jediný "problém" vidím, že byl přehraný soft po dieselgate :-) 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

15 hours ago, misor1994 said:

Neplas ho zbytocne...moj passat ma uz vyse 300 tisic km a tlmice mali pri 250t este vyse 70%, ba aj okolo 80% na testovacej stolici. Tycky stabilizatora su spotrebak, ved to stoji par eur, to iste vymena chladiacej kvapaliny, nie je to polozka ako egr, dpf a podobne...ked ma auto denne svietenie, xenony budu este v relativne dobrom stave. EGR sa mi zacalo ozyvat az teraz, DPF ma este dobre hodnoty...Neda sa to generalizovat, ze toto uz je pri takom najazde urcite KO, toto tiez...

 

Pise, ze 1500 eur usetri oproti bazarovym ponukam, tak za tie peniaze moze dat auto aj preventivne dokopy, tie najdolezitejsie veci.

ved som napisal ze by som do toho isiel ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10 minutes ago, CentriFUGA said:

Neřeš to a kup. Pokud znáš historii, víš kdo s tím jezdil, tak nic lepšího neseženeš, ještě jako bonus za dobrou cenu.

Pokud se má něco rozbít, rozbije se to. Neovlivníš. Pokud tohle budeš řešit, nekoupíš nikdy nic a nebo běž a kup nové. Tam máš jistotu. Ale za tyto peníze koupíš tak dacii. Takže to tak je. Hold když kupuješ ojetiny, ušetříš oproti novému spoustu peněz, ale zase tě může čekat nějaký předpokládaný i nepředpokládaný servis. 

Jako jediný "problém" vidím, že byl přehraný soft po dieselgate :-) 

to suhlasim ze by som po kupe dal naspat povodny soft

10 minutes ago, CentriFUGA said:

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

jaká je adekvátní cena za supa II? Prodávám v rodině auto. Je v TOP stavu SUP2 2009, sedan, 169.000 najeto, druhý majitel, kůže, MF volant, el. sedačky s pamětí, Bolero (bez navi) Škoda sound system, natáčecí bi-xenony, Vyhřívané přední sedačky, vzadu senzory, originální sportovní podvozek, Kola 17" Venus.  

Mám ho na netu za 180.000, prijel si zájemce. Uplne SUPy nesleduju, ale za hezké kousky vidím cenu 170-200? Přitom za 170  už mají často i 200+ nalítáno.

 

Díky za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

řekl bych že těch 180 je OK, max 190 když narazíš na někoho kdo jde po menším nájezdu...na druhou stranu musíš brát, že je to třeba sice TOP a vše OK, ale pořád je to už 10let staré auto. Ze zkušenosti vím, že spousta lidí koupí za 180 octávku, klidně oželí i nějakou výbavu a i vyšší nájezd, ale zase za to koupí trojkovou octávku 2014. A lidi se teď mají dobře, takže kupují novější a dražší auta.

Osobní zkušenost z prodeje dvou superbů, kde se ukazuje, že je to taky zrovna o tom, že někdo auto shání, taky o náhodě:

Můj combi, r.v. 2010, najeto 293tis. km, DSG, prakticky max výbava, top interiér, zvenku kosmetika odpovdajícím nájezdu, ale vlivem km jsem prodal v listopadu 2018 za 220 tis. Kč a to ještě bratrovi od kamaráda. Jinak jsem tam to auto zkoušel od 240tis. až k 220tis...a v podstatě až na 220tis volali asi 2 lidi stylem - dám 200 a jedu hned...

Rodičů sedan, r.v. 2009, najeto 256tis. km, manuál, taky velká výbava, interiér (hlavně sedačka řidiče) vypadal hůř než u mého, zvenku taky kosmetika odpovídající km, prodával se v lednu 2019 za 180tis. a za týden byl pryč, přitom jsem si sám pro sebe říkal, že když můj šel za 220, tak tenhle (starší, horší výbava, horší interiér, km taky dost) bude muset jít na 165-170max. a přijel nějakej klučina, moc se na to netvářil, chtěl to slevit na 160 hned, což táta nechtěl, tak to nechal a najednou telefon jedu se podívat - za 10minut vše domluveno a odjezd...prostě to zrovna ten člověk chtěl, sedan, světlá kůže, tmavá barva...

 

Ještě dotaz - když tam zájemce byl, proč se ptáš - odmítnul ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, zvažuji koupi  Superbu 3.6 FSI z roku 2010, 200 000 km na hrbu. Je z DE a ma komplet historii, DSG i haldex ma olej meneny jak ma. Moje otazka smeruje hlavne na majitele 3.6 FSI a 4x4: Je neco co me me 100 % ceka ihned po koupi (krome oleje a naplni, to je jasne, dalsi vymena je planovana na 209 000 km)? Četl jsem, že rozvody jsou v techto km téměř jistota, má tu někdo jinou zkušenost? Předem Díky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím,

Pokukuju po koupi superba II 125kw dsg , už jsem se byl na pár autech podívat a chtěl bych si ujasnit "diagnostiku" DSG, na internetu jsem se dočetl že by DSG mělo po rozjezdu přeřadit na 2, ale zatím každej sup s DSG jel na 1 a na 2 přeřadil až po šlápnutí na plyn, jak to tedy doopravdy je? Nemyslím si že mám takovou smůlu že každý sup s DSG měl mechatroniku na odchodu..  :D

 

A ještě jeden dotaz, byl jste se někdo podívat na tohohle supa? https://www.tipcars.com/skoda-superb/sedan/nafta/skoda-superb-2-0tdi-125kw-cz-serviska-dsg-5716329.html

Podle cebia žádná havárie, auto z čech, kilometry sedí.. ale mám to k nim přes celou republiku a zároveň se stejně teď nedá cestovat.. tak kdyby náhodou někdo to  auto znal tak bych byl rád.

Děkuju!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne jak pise centrifuga. Ume to ale trva kolem20 - 40 m. Nedokazu rict presneji.  Melo by to zaradit bez skubnuti.

Jinak pokud to mas daleko, tak si vyzadej VIN a sam si to nech projet cebii. Pokud to auto bylo celou dobu v CR, tak se to vyplati.  Jen pozor: z cebie dostanese zaznami jen o tom,co sena aute delalo ve zanackovym pripadne autorizovanym servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to ma skutecne tech 170 tkm, udelalo se na nem, co deklaruji, tak bych se koupe nebal. Sam jsem Supa kupval s 210tkm (aktualni stav 253 tkm) a nemohu si ho vynachvalit. Krome prelamanych kabelu ve dverich (taky te nemine) a termostatu u chladice oleje DSG,  pretesneni spoje mezi turbem a DPF, se nic nepokazilo. Jedina vytka: je to uzka auto, vzadu pro 2 lidi, v nouzi pro 3. Cestovat v 5ti na vic nez 200 km, des.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen bych ještě doplnil, že to přeřazení to dělá ale většinou až při ohřátém autě, za studena to trvá opravdu dlouho. Důležité si pohlídej, zda-li DSG necuká, řadí hladce, při rychlém přidání nebo ubrání zda podřazuje jak má. Km buď ověřit přes cebii a nebo zajet do nebližšího škoda servisu a tam ti to, pokud bude technik ochotný, řeknou, co tam kdy bylo dělané. Hlavně si pohlídej, zda-li bylo u DSG dělaný olej opravdu po 60tis km ! Je to velmi náchylné na výměnu oleje. Já měl na superbu, když šel pryč někde 293tis. km a díky pravidelným výměnám oleje chodilo DSG moc pěkně i při těch km.

 

Edit: mě na inzerátu zaráží jen to, že poslední servis byl více jak před rokem a od té doby auto najelo 6tis km. a na teploměru je 25,5°C, takže už mají to auto na bazaru nejpozději od srpna-září ... takže trošku ležák...

Editováno: , autor: CentriFUGA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. Já jezdím s 3.6FSI a DSG6 x let a třeba přeřazení na dvojku bez plynu jsem prostě nikdy nezažil a nepotřeboval. Pro kontrolu funkce DSG je spousta důležitějších parametrů. Řazení po stupních nahoru při plynulém rozjezdu, s plynem na podlaze, popojíždění v kolně, podřazení při kick-downu, správné podřazení na nižší stupeň při pevně zvolené rychlosti, atd..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...