Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím.Už půl roku bojuji s mírnými vibracemi a zvýšeným hlukem motoru při 2000-2200 otáčkách. Změna nastala ze dne na den, projevuje se zejména při záběru a brždění motorem (v tomto rozsahu otáček) a také mírně u velmi prochladlého motoru na volnoběh. Vibrace jsou cítit nejvíce na středovém panelu, řadící páce a nepatrně na volantu, stejně jako v celé kabině není "klídek" jako býval dřív.Zatím provedeny tyto zásahy: výměna gumových závěsů výfuku, výměna zadního tlumiče výfuku, dotaženy plechy nad katalyzátorem a jinými částmi výfuku pohledová kontrola pohybu motoru v silentblocích, kontrola rozvodového řemene. Děkuji za všechny nápady, určitě se najde někdo, kdo řeší nebo řešil obdobný problém.

Vloženo

a při jaké rychlosti ti to dělá? Napadá mě závaží na kole, upadlo a při určité rychlosti to dělá vibrace. nebo i ložisko na alternátoru. Poloosy atd. Těžko říci

Vloženo

Díky za nápady.Kola jsou vyvážená a vibrace se projevujou jen v závislosti na otáčkách motoru a ne rychlosti.Ale ložisko alternátoru teda zkontroluju.Jinak vůle na polosách nejsou, na ty jsme koukali.

Vloženo

Já vím, pořád věřím, že to nebudou silentbloky, někdo tu psal, že když je v háji nějakej silentblok, tak při startování a vypnutí motoru to jakoby "rupne"jak se motor pohne. vím, vím, je to zřejmě jen když už jsou asi hooooodně vymletý.Jen mi neštimuje, že by se to zhoršilo ze dne na den, čekal bych pozvolné zhoršení.

Vloženo

dnes ráno cesta jsem absolovoval cestu do Plzně, hned po výjezdu 300 m od baráku při projíždění kruháče a dlouhém zatáčení doleva se ozvaly divné zvuky odspoda (přítelkyně je nazvala jako rupnutí v zádech :D ) Hned potom jsem si všiml, že jinak obvyklé vibrace "téměř" vymizely. Nedokážete si představit moje nadšení. Bohužel dnes odpoledne se tento vibrační syndrom objevil znovu cestou z Plzně zpět, tedy po ujetí cca 50 km. Uznejte sami, že tahle událost možná napověděla, ale stejně možných příčin je pořád víc než cikánů na kolotoči. Jak bude teplo, zvednu to a budu hledat.Určitě dám vědět.Nejste náhodou někdo z Plzenskeho kraje s rampou?

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zatím jsme tedy "prodloužili"výfuk povytažením ve sponách(aby nebyl tak vypnutý a závěsy byly ve 100 %vertikální poloze, bohužel nepomohlo.Příští týden se chystáme pootočit středový tlumič, zkontrolovat dekl na motoru atd. Začínám podezírat silentbloky , při pozorování motoru při 2000 otáčkách začne motor skákat a je jasně vidět, že pod vlnovcem už je potrubí klidné a nic se tam nepřenáší.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Před 14 dni jsem nechal vyměnit zavěšení převodovky a motoru (levý silentblok) Bohužel žádné zlepšení, takže auto prodáno a přechod na Octavii II 1,9 TDI hlavně z usporých důvodů. (moje průměrná spotřeba německé okresky je 3,9-4,4 l)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...