marfan Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 Ja si myslím že hydroštely sa budú ozývať jednak keď už ten motor má cez 100tkm najazdené a v tedy keď už ten motor nespĺňa svoje parametre, inak dali ste mi do hlavy červíka že či tam naozaj nedať olej z viskozitou 0W-40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 Ak je o ten motor poriadne starané, a vždy včas dostane správny olej, tak nebudeš počuť hydroštely ani keď bude mať najazdených 250 tisíc. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LujdziL Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 (editace) No tomuto mozem oponovat hydrostifty sa mi ozyvaju uz od 50 000km a teraz mam necelych 90 000km momentalne po vymene oleja davam tam MOBIL 3000 5W40 a uz je to neskutocne jak cvaka hydrostift. Zo zaciatku to robilo len za studena len ze teraz ho pocut aj za tepla a aj ked je motor zabere tak ze aj motor celkovo hlucnejsi. Len ze prevadzkove hodnoty su vinikajuce. Bavil som sa s kamaratom co ma dielnu ze by sa dal zistit ktory to je a vymenit ho vypada to na jeden. Olej menim po 10 000km. Editováno: 16. leden 2014, autor: LujdziL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 Len ze prevadzkove hodnoty su vinikajuce. Které? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 V zimě je motor hlučnější. Mně hydroštely cvakají jen po nastartování a když je ten rachot fakt velký, tak to je předpokládám volnoběžka alternátoru. Oboje ale pozoruji jen chvíli po nastartování. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 Jsem myslel, ze ten klapavy zvuk byla vlastnost jen urcite sarze motoru a u dnes vyrabenych motoru se tento problem nevyskytuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 NN, klapou skoro všecky, nejvíc právě po delším odstavení, kdy je z hydroštelů vyteklej olej, kterej tam drží právě tu vůli. Není to na závadu, když si po takovým startu pár vteřin zaklape a pak ztichne (jak olejová pumpa natlačila mazací trakt a hydroštely se naplnily správným tlakem)... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LujdziL Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 (editace) Len ze prevadzkove hodnoty su vinikajuce. Které? Myslel som ako spotreba a motor neni lenivy bere sa lepsie ako pred 50 000km len ten klepot hydrostiftu pondelok to ideme riesit u kamosa v dielni. Inak som to aj reklamoval ked bolo v zaruke ale oni ze to je normalne a nic neriesily len ze teraz uz je to tak pocut ako diesel ked sa nastartuje. EKKAR z Bastlirny ano to mi je jasne aj mne to robilo len ze teraz ich pocut pomaly az kym sa nezohreje ale aj za jazdy pocut ked je v zabere jak cvakaju Editováno: 17. leden 2014, autor: LujdziL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjdefort Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 No nevim jestli skoro všechny klapou, ale mě to zatim neklaplo nikdy..najeto mám 30tkm a přítelkyni v Seatu se 111tkm a timhle motorem taky nikdy nic.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 no tak mne tiež cvakaju a keď pridám pri studenom motore tak je to celkom slušne počúť pri zohriatom motore ich je len občas počuť asi len pri zvýšenej zátaži Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 Pochopil bych, kdyby to zarachotilo pár vteřin po startu, ale do doby než se to zahřeje? Byl jsem svědkem, jak FII zahřátá klapala jak diesel, kdybych si nepřečetl na štítku 16V, tak byc nevěřil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 a asi nevieš čím bolo spôsobené to klepanie ?? či tými hydroštelmi alebo niečím iným ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 Ta 1.4 je takový tišší diesel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LujdziL Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 bude to hydrostift urcite v pondelok ide auto do dielne ale az na druhy den sa bude pozerat aby cez noc stalo. Dat dole viko ventilov a skusat ktory ma najväčsiu volu a potom este odpajat valce a hadam sa zisti ktory to je aby som nemusel vsetky menit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 šak som pozeral cena jedného je cca 9€ takže krát 16 je celkom dosť, videl som celú hlavu ktorá bola na motore čo mal nabehané 35tkm za 80€. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 bude to hydrostift urcite v pondelok ide auto do dielne ale az na druhy den sa bude pozerat aby cez noc stalo. Dat dole viko ventilov a skusat ktory ma najväčsiu volu a potom este odpajat valce a hadam sa zisti ktory to je aby som nemusel vsetky menit. Ventily s hydroštelama se v klidu nastavujou na tvrdo = bez vůle. Vůli vymezí právě až ten natlačenej olej do hydroštelů, který jsou v klidu bez tlaku = prázdný. Ale to by měl mechanik, pokud si zaslouží to označení, vědět... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 Hydrostely po starte mozu klepat ked je na hovno filter oleja a netesny spatny ventil v nom, vtedy ak auto dlhsie stoji spadne olej a kym dotlaci tak to klepe, vecsinou rano. Tak že ked sa to prejavy zrazu tak tych 6E za filter nieje vela. Hlavne dajaky kvalitny napr BOSCH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LujdziL Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 M Ventily s hydroštelama se v klidu nastavujou na tvrdo = bez vůle. Vůli vymezí právě až ten natlačenej olej do hydroštelů, který jsou v klidu bez tlaku = prázdný. Ale to by měl mechanik, pokud si zaslouží to označení, vědět... Urcite si to zasluzi ked ze ho poznam dlhe roky tak ze vie co robi a aj po konzultacii majstra priamo zo skoda servisu. Jasne ze sa to nerobi standartne takto v servise vymenia vsetky a hotovo..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robo_27 Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 Zdravím myslím že tu na fóre som čítal o zábehu motora kde bolo odporúčané po cca 1000km vymeniť olej. Môžem to doma urobiť sám - teda čisto len vymeniť filter a olej bez resetovania servisného intervalu. Máme FII 1,4 16V kde je variabilný serv. interval alebo 2 roky / QI6. Filter by som dal samozrejme originál... V ostatných autách čo som mal / mám si olej mením bežne. Neviem aký vplyv to môže mať na záruku - nikde som sa nedočítal že to urobiť nemôžem.... Z olejov pokukávam na nasledovné zo špec vw 504, ceny olejov sú cca na rovnako pod 1000Kč za 4L. - CASTROL EDGE 5W-30 - Total Quartz Ineo 5W-30 - Shell Helix Ultra Extra 5W-30 Vďaka za odpoveď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 Moje nejlepší zkušenosti u motoru s hydroštelama jsou se škeblovkou, ale já leju 5W40 (pevnej interval). Specifikaci 5W30 nedávám, je to pro pevnej interval výměn zbytečnost. Kastról mi nalili jen jednou ve značkovým servisu při výměně ve 20 000km a pak mi s ním klapal hydroštel na 4. válci. Specifikaci bohužel nevím, lili mi sudovej - takže mi klidně mohli nalejt třeba 15W40 a já bych hovno poznal. Hlavně že si za novou náplň řekli bratru 1200 kaček. Další výměnu už jsem si dovezl vlastní olej (škeblu helix ultra 5W40) a s tím už to neklapalo - od tý doby se držím týhle značky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 Nechaj si zmeniť interval na pevný, 10 alebo 15 tisíc km, a potom tam môžeš dávať aj VW 502.00. Tam potom máš na výber aj normálne oleje. Ak ale chceš za každú cenu LL 504-ku, ja by som išiel do Mobil 1 alebo Millers Oils. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robo_27 Vloženo 1. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2014 Bleskový prieskum cien v 5L balení k 01.07.2014 - zdroj internetové ceny eshopov v ČR: CASTROL EDGE 5W-30 - 835Kč / 30,5 Eur Total Quartz Ineo 5W-30 - 700Kč / 25,5 Eur Shell Helix Ultra Extra 5W-30 - 700Kč / 25,5 Eur Mobil 1 ESP Formula 5W-30 - 936Kč / 34,2 Eur Millers Oils XF Long Life 5W-30 - 1542Kč / 56,27 Takže ceny sú veľmi podobné až na ten Millers Oil ale zase aj to je Ok - stále je to menej ako za plnú nádrž. Priznám sa že tú značku millers oil som doteraz vôbec nepoznal ).... Prechod na pevný interval nevylučujem ale cenou oleja to asi nebude skôr väčšou dôverou a určitou nejasnosťou toho variabilného intervalu - neviem presne ako to funguje.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 1. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2014 (editace) Toto sú všetko drahšie LL oleje VW 504.00/507.00. V drahších servisoch stojí napr ten Castrol 25-30 €, ale iba za jeden liter. V lacnejších servisoch ho dajú aj za nejakých 20 € za liter, ale to je stále moc, ak VW 502.00 oleje (5W-40) kúpiš bežne za 5-7 za liter (5 litrové balenie možno ešte lacnejšie) a za 8 € už máš aj liter 0W-40-ky. Čo sa týka Millers Oils, majú naozaj kvalitné oleje, ale neoplatí sa tak veľa priplácať. Pre motor je vždy lepšie dávať lacnejší olej a meniť ho častejšie, ako dávať nejaký extra drahý, ale potom ho mať v motore 30 tisíc km. A keď už dávať prachy za Millers Oils, tak by som za zameral na radu EE, alebo rovno CFS NT (tie sú ale bez továrenských schválení). Editováno: 1. Červenec 2014, autor: e1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuttinko Vloženo 1. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2014 ja som dával do oboch aut castrol 5w-40 magnatec teraz somsa dal prehovoriť na mušlu tiež 5w-40 podla špecifikácie VW ale htp bez problémov, 1,4 16v 63 kw cvaká priakcelerácii čo som predtým nepočul teraz počujem a ešte som pridal aj metabond prísadu aj do motorového oleja tak aj do prevodového u oboch aut no musím priznať neveril som tomu ale kotúlajú sa ľahšie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 1. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2014 jj placebo efekt je mocný. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.