Září 7, 201213 r Já sice diesel nemám, ale brácha chce koupit jetej, tak proto jsem to tu pročítal. Jinak k tomu palivu, nevím jestli zrovna Agip je zárukou kvality, protože tady u nás v Ostravě dostal flastr za špatnou naftu.
Říjen 13, 201212 r Jarosu.gr: Váš příspěvek mě pobavil. To je opravdu to pravé testování auta:) Budu rád, když se s námi budete dělit o poznatky průběžně!
Únor 23, 201312 r V poslednom čase na stránke Profituningu je kopa úprav pre 1.6 TDI. Bez ohľadu na to či upravujú 75 alebo 105 PS verziu, každá končí niekde medzi 136 a 150 PS. Krása. Upraveno Únor 23, 201312 r od Ivan Horváth
Březen 20, 201312 r keď s tým majiteľ bude chodiť ako človek maximálne občastné prevetranie ventilov tak myslím že to vydrží bez problémov
Březen 25, 201312 r Tak po roce jdu zítra na 45000km prohlídku. Jezdím nejlevnější naftu, na svoje poměry sice pomalu, ale s výsledným průměrem 4,9 l/45000km a to navíc tak 10000km s rakví, 2000km s 4 kolama na střeše a v létě klima. V podstatě celý rok jezdím v práci 120km/h za 4,6l a potom 3x na dovolenou 170km/h za 6l. Zatím spokojenost. Jediná závada bylo čidlo výfukových plynů, ale to jsem možná urazil někde offroad sám a v pohodě jsem dojel 400km směrem k servisu.
Březen 27, 201312 r Tie spotreby,čo sú vyššie v téme uvedené... sú odčítané z palubného pc alebo vypočítatné na nádrž?
Březen 27, 201312 r No musím aj ja lebo palubák mi dáva 4,2 obchvat/Bratislava (rv.10/12 77kw 18tis. km), preto sa čudujem. Blava/Praha 130km/h tempomat celú cestu (občas 170) 5,2
Březen 27, 201312 r Je zvláštní a celkem škoda, že o tomhle motoru se tady na fóru skoro vůbec nepíše. Já bych o něj měl celkem zájem do budoucna, i když spíš do O3 nebo Rapida. Mám teď Fabii 1 combi a to bych si s další Fabii moc nepomohl, co se týče velikosti. Potkala někoho taky závada na vstřikách nebo něco jiného zásadního? Zatím to vypadá, že ty vstřiky měly jen ty 3 kusy z té firmy. Jinak já tankuji do svého trojhrnku nafťáka z 80% naftu na Agipu a po 130 000 km žádný problém. Díky za reakce
Duben 6, 201312 r Mal by som otázku ohľadne zvýšenie výkonu motora.Vo fabiach sú motory 1.6tdi CR 55,66 a 77kW.Ja mám tú základnú verziu.Sú výkony motorov 66 a 77kW zvyšované iba softwérovo alebo sa tam menilo aj niečo iné,myslím turbo alebo niečo pod.Mám najazdených ešte len 5.000km,takže som v záruke ale do budúcna by som možno uvažoval zvýšiť výkon.Otázka je či sa to oplatí a z akými rizikami to chodí... Upraveno Duben 6, 201312 r od icosom
Duben 6, 201312 r vše je pouze software pokud tedy nepůjdeš cestou dalších úprav (vstřiky, turbo, filtr, atd.) já osobně jsem šel cestou z 77kW na 96kW a jsem maximálně spokojený k tomu když přidám lepší naftu tak je to fakt krása, koor na Roomstra Upraveno Duben 6, 201312 r od KoNG
Duben 6, 201312 r Hm,takže keď som dal za sa svoju verziu elegance (55kW) 13.000€ tak rozdiel oproti verzii s 77kW motorom činí cca.2.600€,to je celkom úctihodný rozdiel.No ono ani teraz to auto nie je lenivé ale zato pre bezpečné predbiehanie sa by mi ešte zišlo pár koní navyše.Koľko je rozumná suma za takúto úpravu softwéru?Spomínaný software ktorý tebe dal 96kW je originálny škodovácky?
Duben 6, 201312 r vtipálku originál škodovácky : : škoda nenabízí 96kW verzi byla provedena úprava na mém softwaru co byl nahrán v servise ŠA pro jistotu ten poslední abych se vyhnul dalším přehrávání v případě servisního zásahu ze strany ŠA. Jinak mě to po známosti nestálo nic ale i tak bych za to víc jak 5tic nedal jinak uprávy z 55kW -->>> do 70kW bych se rozhodně nebál pawouk: jede to božsky Upraveno Duben 6, 201312 r od KoNG
Duben 6, 201312 r Aspoň som Ťa pobavil s tým origo softwérom,ale Ty si ma zas potešil z informáciou,že by som mohol ísť smelo do toho.Takže ten terajší pôvodný softwér je vhodné zazálohovať.Čiste teoreticky keby som si to nechal urobiť teraz(auto má pol roka) tak by som z upraveným motorom jazdil ďaľší pol rok a na prvý kontrolu by som ho znova uviedol do pôvodného stavu,tak si v škodovke nič nevšimnú?
Duben 6, 201312 r ne a upřimně pokud si necháš vyresetovat interval přehrávání (flashování) jednotky tak je to NEDOHLEDATELNÉ zálohu ti udělají automaticky na CD
Duben 6, 201312 r Uff tak to nebudem mať už pokoj na duši,som na to už celkom nažhavený.Ešte by som sa opýtal na Tvoj názor,keby si bol na mojom mieste išiel by si do toho teraz alebo by si počkal?Konkrétne mám najazdených 4950km....
Duben 6, 201312 r šel bych do toho a upřimně mě sere, že jsem si to nenechal udělat hned!, kór roomster je daleko těžší než fábka a každý koník na víc je tam sakra znát jak jsi už psal hodí se to na bezpečné předjíždění a nižší spotřebu PHM. Z nějakého pubertálního machrování jsem už dávno vyrostl Upraveno Duben 6, 201312 r od KoNG
Duben 6, 201312 r Presne to som mal na mysli aj ja,predsa je všeobecne známe že najviac nehôd sa udeje pri predbiehaní.Doteraz som mal staré BMW 324TD (115ps) a toto som menil na terajšiu fabiu,podotýkam bol to dar od rodičov.Z blbnutia som už vyrástol tiež a po Tvojich radách sa pozriem za nejakým spolahlivým človekom čo mi to urobí,potom dám vedieť,zatiaľ díki za rady
Duben 6, 201312 r mě to dělali chlapci z http://www.profi-chiptuning.cz/ tak třeba fakčí i v SK EDIT: fakčí viz screeny nahoře Upraveno Duben 6, 201312 r od KoNG
Květen 16, 201312 r Od začátku května jezdím služebně s touto motorizací, vůz jsem převzal od kolegy v 55 tisících. Zatím mám najeto cca. 1500 km a vcelku spokojenost, to že motor není na žádné skotačení, mě nepřekvapilo, ale jeho celkový projev ano. Odhlučnění super, vibrace minimální, prostě paráda :-) dosud jsem jezdil jenom s benzínem, ale docela tomu nafťáčku přicházím na chuť. Spotřebu neřeším, ale zatím se motám kolem 5 litrů. Suma sumárum za mě palec nahoru.
Červenec 22, 201312 r Na fabii 1.6 TDI (55kW) mám momentálne najazdených 9000 km,tam ma napadlo že odmeriam skutočnú spotrebu,tým najjednoduchším,klasickým spôsobom.Natankoval som plnú kým cvakla pištoľ,odjazdil 106km (takto mi to vyšlo) a znova som dotankoval po prvé cvaknutie.Podotýkam jazdil som iba v meste a používal som aj klímu.Výsledok: 6,24l. Nuž nie je to deklarovaných 5,1 ale nejak to prežijem... Upraveno Červenec 22, 201312 r od icosom
Červenec 22, 201312 r icosom, ja by som ti týmto spôsobom merania spravil spotrebu aj 18 litrovú. Keď už meriaš podľa tankovania po prvé cvaknutie, tak: 1. tankuj na tej istej ČS a pri tom istom stojane 2. aby bolo merania presnejšie, vyjazdi celú nádrž (takto stačí ak pištoľ cvakne o liter vyššie, lebo nafta nepení toľko, a hneď máš výsledok skreslený o 20%) 3. priemer je ideálne robiť z viacerých tankovaní, pri jednom aj keď vyjazdíš celú nádrž, môže byť skreslenie pár dcl na 100 km Ak si spotrebu nechceš sledovať dlhodobo, tak druhá možnosť je natankovať úplne po okraj hrdla nádrže, hneď najazdiť nejakú normálnu porciu kilometrov a zase dotankovať po okraj. A ešte aj tu môže vzniknúť nejaké skreslenie rozpínaním nádrže. Upraveno Červenec 22, 201312 r od Ivan Horváth
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.