josef.D Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 dobrý den.Mám fabii r.v.2008,1.4,63kW a je problém v tom,že pořád praská ta plechová pojistka servořízení,co je umístěná na baterce.Skouknul jsem všechny spoje,jestli jsou utažený,měl jsem odpojený ty kontakty,co jsou na servu a nikde žádná oxidace,tak nevím.Nemáte nějakou radu,nebo už mám shánět nové servo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 Napichni to jestli to něco nenapíše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef.D Vloženo 27. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 Napichni to jestli to něco nenapíše. Když tam dám novou pojistku a zapnu zapalování,tak je vše ok,akorát tam je vždycky hláška žádná komunikace kvůli té prasklé pojistce,když závadu smažu,je vše ok.Nastartuju auto,altík dává přesně 14V a když nehnu volantem,tak je taky vše v cajku,ale jakmile hnu s volantem do strany, tak hned pojistka praskne a samozřejmě hned tam skočí zase hláška žádná komunikace.Rezervní servo nemám,tak jsem se chtěl zeptat,jestli je to tím servem,nebo bych se měl zaměřit ještě na něco jiného.Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 Čerpadlo serva KO - přesněji řečeno MOTOR ČERPADLA. Buď má zkrat někde v přívodu, nebo je KO vinutí - jako celek je to skoro neopravitelný, musí se koupit nová pumpa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef.D Vloženo 27. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 Čerpadlo serva KO - přesněji řečeno MOTOR ČERPADLA. Buď má zkrat někde v přívodu, nebo je KO vinutí - jako celek je to skoro neopravitelný, musí se koupit nová pumpa. Díky za radu,zítra pro něj mažu.Myslel jsem si,že ty serva u dvojkových fabek už jsou líp vychytaný ale asi to bude pořád achilova pata fábek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef.D Vloženo 28. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 28. Březen 2012 Tak jsem tam dnes namontil posilovač a ještě mi to hlásilo chybu čidlo posilovače, tak to jsem tam dal taky nový,ale pořád tam svítí ta zpropadená kontrolka.Auto jsem byl projet a posilovač funguje dobře,akorát pořád to hlásí tyhle chyby VCDS verze: SVO 10.6.5 Addresa 44: Posilovaè øízení Labely: SVO\6Q0-423-156.lbl Objednací èíslo øídící jednoky: 6Q0 423 156 H Systém a/nebo verze: LenkhilfeTRW V200 Kódování: 00140 Èíslo dílny: WSC 00788 VCID: 3463230F2EA7 2 závad nalezeno. 00816 - cidlo posilovace rizeni (E250) 37-00 - defekt 01317 - ridici jednotka v panelu pristroju (J285) 49-10 - zadna komunikace - Sporadická Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef.D Vloženo 29. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2012 Tak dneska se opět vracím k tomuto tématu a už je vyřešeno.To první servo,které jsem montoval,bylo repasované,ale bohužel to hlásilo chyby,jak jsem psal o příspěvek výš.Objednal jsem tedy další a namontil.Po nastartování kontrolka zhasla,jel jsem to projet,smazal sporadické chyby a je všechno v cajku.Prodejce mi vyšel vstříc a řekl,že to předešlé servo vyreklamuje,takže to dopadlo dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
meth Vloženo 8. Květen 2012 Sdílet Vloženo 8. Květen 2012 Zdravim chlapi chcel by som sa spytat ci by mi vedel niekto poradit ci sa da menit KOYO cerpadlo za ine KOYO myslim s roznym cislom. Lebo v servise mi menili minuly rok a odislo zase. V inom servise mi povedali ze nemozem menit hocijake KOYO ze napr. Z fabie 1,4 benzinu nemozem pouzit do 1,9 tdi. Mam Fabiu 2002 , 1,9 tdi kod motora ATD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
meth Vloženo 8. Květen 2012 Sdílet Vloženo 8. Květen 2012 Zdravim chlapi chcel by som sa spytat ci by mi vedel niekto poradit ci sa da menit KOYO cerpadlo za ine KOYO myslim s roznym cislom. Lebo v servise mi menili minuly rok a odislo zase. V inom servise mi povedali ze nemozem menit hocijake KOYO ze napr. Z fabie 1,4 benzinu nemozem pouzit do 1,9 tdi. Mam Fabiu 2002 , 1,9 tdi kod motora ATD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr.polda Vloženo 2. leden 2013 Sdílet Vloženo 2. leden 2013 Zdravím přítomné odborníky a prosím o radu. V létě jsem koupil Fabii II (11/2008) a hned při prvním parkování v mrazu (cca -5 st. C) jsem po nastartování zjistil, že nefunguje posilovač řízení. Závada je signalizována rozsvícenou kontrolkou na přístrojové desce. Posilovač začne normálně fungovat asi po deseti minutách jízdy a kontrolka zhasne. Předpokládal jsem, že je špatný olej v posilovači, ale ten je naprosto v pořádku a jeho dost. Olej (resp. případná olejová emulze) tedy nezamrzá, pumpa nemá snahu olej přetlačit. Příjde mi, že jako by se tam nesepnulo nějaké čidlo a posilovač se vůbec nezapnul - při pootočení volantem není nic slyšet. Diagnostika žádnou chybu nehlásí, a to ani když je posilovač "zamrzlý" a nefunguje. Můj mechanik si s tím neví rady a co jsem se ptal, tak nikdo s tím nemá žádné zkušenosti. Pomohla by výměna serva ??? Předem dík za případné poznatky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. leden 2013 Sdílet Vloženo 2. leden 2013 ja bych zkusil zkušenějšího mechanika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 2. leden 2013 Sdílet Vloženo 2. leden 2013 Ale ked svieti kontrolka serva tak tam musi byť zapisana zavada. Pozrel diagnostikou kanal 44? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. leden 2013 Sdílet Vloženo 2. leden 2013 píše toto → Diagnostika žádnou chybu nehlásí, a to ani když je posilovač "zamrzlý" a nefunguje. tak asi to v tej 44ke pozerali... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 2. leden 2013 Sdílet Vloženo 2. leden 2013 čital som to ale ked to rozsvecuje kontrolku serva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. leden 2013 Sdílet Vloženo 2. leden 2013 no je to zaujímavé,ale niektoré závady sa s diagnostikou "nechutne" zahrávajú ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr.polda Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 Děkuji za příspěvky ... každopádně je to tak, jak jsem psal. Když posilovač nefunguje, kontrolka serva na palubce svítí červeně, ale diagnostika žádnou chybu neukazuje. Čerpadlo se v mrazu prostě nesepne, a to je dle mého hlavní problém (někde v elektrice, nějaké pos.ané čidlo či co). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr.polda Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Tak servo je vyměněno a závada snad odstraněna. Vydrželo jen 78 tis km, rok výroby 11/2008. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan.k Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Na kolik vyjde výměna serva s prací? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr.polda Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Popravdě řečeno ani nevím. Do půl roku jsem u původního majitele vozidla uplatnil reklamaci - šlo o skrytou vadu, která se projevila až při prvním mrazu. Prodejce se zachoval velice solidně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 9. Březen 2013 Sdílet Vloženo 9. Březen 2013 (editace) Nechci zakládat nové téma tak to dám sem . Kamoš koupil FII 2009 1,6 16V . Tak jsem mu to napíchl na VAG a je tam chyba 01309 . Adresu volantu 16 to vůbec nenačte a 44 se ani nezobrazuje . Má vůbec adresu 44 ? Je zajímavé , že kontrolka nesvítí . Pojistka je ok tak zkontrolovat kabeláž , jinak jednotka KO ? Jo posilovač funguje ( na místě ) , ale nějak lehce se mi zdá . Editováno: 9. Březen 2013, autor: hanesek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Noro_KE Vloženo 29. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2017 (editace) Dobré ráno. Včera som počas burky prechádzal úsekom kde boli veľké mláky, dnes ráno sadnem do auta naštartujem a servo nefunguje. Keď naštartujem tak nič nesvieti ked sa pohnem a prekročím cca 10km/h tak sa rozsvieti žltá kontrolka serva, ked spomalím zhasne, servo samozrejme nefunguje. Diagnostiku mám len ELM 327 takže sa ďalej nedostanem a v ECU nie je žiadna chyba. Fabia II facelift 2010 Editováno: 29. Červenec 2017, autor: Noro_KE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jechout Vloženo 3. Duben 2019 Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 Ahoj chlapi, stal se mi takový problém ze jsem jako vzdy dojel pred obchod, nakoupil jsem a jak jsem chtel odjet tak se mi rozsvitila kontrolka oranžová volantu a nejde mi posilovač řízení, napadlo mě zkontroloval olej, oleje je dost, nikde žádný únik, potřeboval jsem jet dále tak jsem jel, prizastavil jsem a najednou kontrolka zhasla a posilovač az domů šel, chcipl jsem motor a šel domů. Za chvilku jsem na skok potřeboval odjet a jakmile jsem nastartoval tak opět svítí kontrolka a nejde posilovač. Tudíž usuzuji že servo bude v pořádku kdyz zase všechno šlo jakoby nic, dále je moznost snimace polohy natočení kol a kabel z něho do serva, kabel jsem dnes odpojil, je v pořádku a konektory také. Baterku mam v dobrém stavu téměř novou . Mohl by mi nekdo prosim poradit, kde může být problém ? Popřípadě jak se nejlépe ten snimac dá vyhodit ven , ze bych zkusil koupit jiný, ale zase nechci na blind utratit plno peněz pro nic. Moc děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. Duben 2019 Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 Nech si někde udělat výpis z VAGu. Pokud servo nešlo vůbec, tak to velmi pravděpodobně se snímačem nesouvisí. A naopak nemusí být pravda, že servo je v pořádku. Chce to tu dignostiku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jechout Vloženo 3. Duben 2019 Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 No ale kdyby servo bylo v háji tak přeci uz normálně nepojede ne ? A me se stalo ze auto zase jelo uplne bez závady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. Duben 2019 Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 To, co popisuješ, je právě velmi typický projev umírajícího čerpadla, které se po zapnutí nedokáže roztočit, ale pak se nějak chytne. Může ale být i problém v kabeláži, resp. nízkém napětí na servu. Kdyby byl vadný snímač, tak servo nevypadne - stále poběží, jen nepozná, že chceš zatočit a volant bude o něco málo tužší než obvykle. Nebude tedy úplně tvrdý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.