Přejít na obsah

servo nefunguje


josef.D

Doporučené příspěvky

dobrý den.Mám fabii r.v.2008,1.4,63kW a je problém v tom,že pořád praská ta plechová pojistka servořízení,co je umístěná na baterce.Skouknul jsem všechny spoje,jestli jsou utažený,měl jsem odpojený ty kontakty,co jsou na servu a nikde žádná oxidace,tak nevím.Nemáte nějakou radu,nebo už mám shánět nové servo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napichni to jestli to něco nenapíše.

Když tam dám novou pojistku a zapnu zapalování,tak je vše ok,akorát tam je vždycky hláška žádná komunikace kvůli té prasklé pojistce,když závadu smažu,je vše ok.Nastartuju auto,altík dává přesně 14V a když nehnu volantem,tak je taky vše v cajku,ale jakmile hnu s volantem do strany, tak hned pojistka praskne a samozřejmě hned tam skočí zase hláška žádná komunikace.Rezervní servo nemám,tak jsem se chtěl zeptat,jestli je to tím servem,nebo bych se měl zaměřit ještě na něco jiného.Děkuji.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čerpadlo serva KO - přesněji řečeno MOTOR ČERPADLA. Buď má zkrat někde v přívodu, nebo je KO vinutí - jako celek je to skoro neopravitelný, musí se koupit nová pumpa.

Díky za radu,zítra pro něj mažu.Myslel jsem si,že ty serva u dvojkových fabek už jsou líp vychytaný ale asi to bude pořád achilova pata fábek.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem tam dnes namontil posilovač a ještě mi to hlásilo chybu čidlo posilovače, tak to jsem tam dal taky nový,ale pořád tam svítí ta zpropadená kontrolka.Auto jsem byl projet a posilovač funguje dobře,akorát

pořád to hlásí tyhle chyby

VCDS verze: SVO 10.6.5

Addresa 44: Posilovaè øízení Labely: SVO\6Q0-423-156.lbl

Objednací èíslo øídící jednoky: 6Q0 423 156 H

Systém a/nebo verze: LenkhilfeTRW V200

Kódování: 00140

Èíslo dílny: WSC 00788

VCID: 3463230F2EA7

2 závad nalezeno.

00816 - cidlo posilovace rizeni (E250)

37-00 - defekt

01317 - ridici jednotka v panelu pristroju (J285)

49-10 - zadna komunikace - Sporadická

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska se opět vracím k tomuto tématu a už je vyřešeno.To první servo,které jsem montoval,bylo repasované,ale bohužel to hlásilo chyby,jak jsem psal o příspěvek výš.Objednal jsem tedy další a namontil.Po nastartování kontrolka zhasla,jel jsem to projet,smazal sporadické chyby a je všechno v cajku.Prodejce mi vyšel vstříc a řekl,že to předešlé servo vyreklamuje,takže to dopadlo dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim chlapi chcel by som sa spytat ci by mi vedel niekto poradit ci sa da menit KOYO cerpadlo za ine KOYO myslim s roznym cislom. Lebo v servise mi menili minuly rok a odislo zase. V inom servise mi povedali ze nemozem menit hocijake KOYO ze napr. Z fabie 1,4 benzinu nemozem pouzit do 1,9 tdi.

Mam Fabiu 2002 , 1,9 tdi kod motora ATD.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim chlapi chcel by som sa spytat ci by mi vedel niekto poradit ci sa da menit KOYO cerpadlo za ine KOYO myslim s roznym cislom. Lebo v servise mi menili minuly rok a odislo zase. V inom servise mi povedali ze nemozem menit hocijake KOYO ze napr. Z fabie 1,4 benzinu nemozem pouzit do 1,9 tdi.

Mam Fabiu 2002 , 1,9 tdi kod motora ATD.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zdravím přítomné odborníky a prosím o radu. V létě jsem koupil Fabii II (11/2008) a hned při prvním parkování v mrazu (cca -5 st. C) jsem po nastartování zjistil, že nefunguje posilovač řízení. Závada je signalizována rozsvícenou kontrolkou na přístrojové desce. Posilovač začne normálně fungovat asi po deseti minutách jízdy a kontrolka zhasne. Předpokládal jsem, že je špatný olej v posilovači, ale ten je naprosto v pořádku a jeho dost. Olej (resp. případná olejová emulze) tedy nezamrzá, pumpa nemá snahu olej přetlačit. Příjde mi, že jako by se tam nesepnulo nějaké čidlo a posilovač se vůbec nezapnul - při pootočení volantem není nic slyšet. Diagnostika žádnou chybu nehlásí, a to ani když je posilovač "zamrzlý" a nefunguje. Můj mechanik si s tím neví rady a co jsem se ptal, tak nikdo s tím nemá žádné zkušenosti. Pomohla by výměna serva ??? Předem dík za případné poznatky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za příspěvky ... každopádně je to tak, jak jsem psal. Když posilovač nefunguje, kontrolka serva na palubce svítí červeně, ale diagnostika žádnou chybu neukazuje. Čerpadlo se v mrazu prostě nesepne, a to je dle mého hlavní problém (někde v elektrice, nějaké pos.ané čidlo či co).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Nechci zakládat nové téma tak to dám sem . Kamoš koupil FII 2009 1,6 16V . Tak jsem mu to napíchl na VAG a je tam chyba 01309 . Adresu volantu 16 to vůbec nenačte a 44 se ani nezobrazuje . Má vůbec adresu 44 ? Je zajímavé , že kontrolka nesvítí  :kol-32: . Pojistka je ok tak zkontrolovat kabeláž , jinak jednotka KO ? Jo posilovač funguje ( na místě ) , ale nějak lehce se mi zdá .

Editováno: , autor: hanesek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Dobré ráno. Včera som počas burky prechádzal úsekom  kde boli veľké mláky, dnes ráno sadnem do auta naštartujem a servo nefunguje. Keď naštartujem tak nič nesvieti ked sa pohnem a prekročím cca 10km/h tak sa rozsvieti žltá kontrolka serva, ked spomalím zhasne, servo samozrejme nefunguje. Diagnostiku mám len ELM 327 takže sa ďalej nedostanem a v ECU  nie je žiadna chyba.

Fabia II facelift 2010

Editováno: , autor: Noro_KE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj chlapi, stal se mi takový problém ze jsem jako vzdy dojel pred obchod, nakoupil jsem a jak jsem chtel odjet tak se mi rozsvitila kontrolka oranžová volantu a nejde mi posilovač řízení, napadlo mě zkontroloval olej, oleje je dost, nikde žádný únik, potřeboval jsem jet dále tak jsem jel, prizastavil jsem a najednou kontrolka zhasla a posilovač az domů šel, chcipl jsem motor a šel domů. Za chvilku jsem na skok potřeboval odjet a jakmile jsem nastartoval tak opět svítí kontrolka a nejde posilovač. Tudíž usuzuji že servo bude v pořádku kdyz zase všechno šlo jakoby nic, dále je moznost snimace polohy natočení kol a kabel z něho do serva, kabel jsem dnes odpojil, je v pořádku a konektory také. Baterku mam v dobrém stavu téměř novou . Mohl by mi nekdo prosim poradit, kde může být problém ? Popřípadě jak se nejlépe ten snimac dá vyhodit ven , ze bych zkusil koupit jiný, ale zase nechci na blind utratit plno peněz pro nic. Moc děkuji za rady. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, co popisuješ, je právě velmi typický projev umírajícího čerpadla, které se po zapnutí nedokáže roztočit, ale pak se nějak chytne. Může ale být i problém v kabeláži, resp. nízkém napětí na servu.

Kdyby byl vadný snímač, tak servo nevypadne - stále poběží, jen nepozná, že chceš zatočit a volant bude o něco málo tužší než obvykle. Nebude tedy úplně tvrdý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...