Publikováno Duben 3, 201213 r Zdravím, obracím se zde s prosbou o pomoc, radu. Mám škodu Felicii 1,3 rv 1996 s alternatiním pohonem na plyn. Nikdy nebyl žádný problém akorát před dvěma lety se měnil krokovač, jelikož jsem neprošel emisemi na plyn. V současné době mě felda zlobí tím, že při stání na křižovatce se motor dusí na plyn i benzín a při jízdě občas zakucká. Při přidání plynu motor chcípne. Je to stejné na plyn i benzín. Daval jsem do opravy, v servise vyměnili svíčky, kabely a palec a výčko u rozvaděče. Po opravě vše fungovalo ok, ale po čtrnácti dnech, se problém začal objevovat zase. Dal jsem opět do servisu, udělali kompletní zkoušku tlaků v motoru, zkontrolovali vše co by mohlo dělat problém a jediné co bylo špatné byla lambda sonda. Ta byla tedy vyměněna, ale po týdnu opět stejný problém. Sranda je také v tom že tento problém občas tak na 100km zmizí a zase se objeví. V servise mě doporučovali jezdit na plyn a zkusit jestli není problém v plynové soustavě. Na benzín jsem zkoušel jezdit, ale také to dělalo neplechu, ikdyž možná v menším měřítku.Na benzím občas jezdím aby nedošlo k poruše čerpadla, bylo mi to doporučeno, ale už opravdu nevím co stím, nesetkal se někdo s podobným problémeme? Za kařdou radu předem děkuji.
Duben 3, 201213 r To je blbost, palivové čerpadlo nečerpá plyn. Diagnostika nepíše nic? Jaký to má volnoběh, je OK? Bývá problém s přisáváním falešného vzduchu, klapku někdo čistil? Upraveno Duben 3, 201213 r od VAG BoBo
Duben 4, 201213 r Autor Na diagnostice se právě zjistila pouza vadná lambda sonda, tu tedy vyměnili, ale dělá to pořád. Při volnoběhu když motor chvíli jde (ne hned po nastartování), třeba na křižovatce, klesaj a stoupaj otačáky a při přidání plynu se motor dusí až a buď se rozjede ale spíše chcípne.
Duben 4, 201213 r to co popisuješ v tom posledním příspěvku to vypadá spíš na klapku ... vyčistit a udělat tovární nastavení
Duben 4, 201213 r Autor Ta je vyčištěná, to bylo první co mě napadlo. Jde o to že to dělá to samé na LPG i na benzín, takže to bude v něčem co je společné....
Duben 4, 201213 r Při prudším přidání plynu se rychle otevře klapa - jestli v ten moment motor zdechne, evidentně dostává málo paliva. Pokud je vstřikovač OK, bude to netěsným sacím potrubím, kam někudy leze nadměrně vzduch. Odmontovat, projít,. přetěsnit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.