jyry Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 Zdravím, obracím se zde s prosbou o pomoc, radu. Mám škodu Felicii 1,3 rv 1996 s alternatiním pohonem na plyn. Nikdy nebyl žádný problém akorát před dvěma lety se měnil krokovač, jelikož jsem neprošel emisemi na plyn. V současné době mě felda zlobí tím, že při stání na křižovatce se motor dusí na plyn i benzín a při jízdě občas zakucká. Při přidání plynu motor chcípne. Je to stejné na plyn i benzín. Daval jsem do opravy, v servise vyměnili svíčky, kabely a palec a výčko u rozvaděče. Po opravě vše fungovalo ok, ale po čtrnácti dnech, se problém začal objevovat zase. Dal jsem opět do servisu, udělali kompletní zkoušku tlaků v motoru, zkontrolovali vše co by mohlo dělat problém a jediné co bylo špatné byla lambda sonda. Ta byla tedy vyměněna, ale po týdnu opět stejný problém. Sranda je také v tom že tento problém občas tak na 100km zmizí a zase se objeví. V servise mě doporučovali jezdit na plyn a zkusit jestli není problém v plynové soustavě. Na benzín jsem zkoušel jezdit, ale také to dělalo neplechu, ikdyž možná v menším měřítku.Na benzím občas jezdím aby nedošlo k poruše čerpadla, bylo mi to doporučeno, ale už opravdu nevím co stím, nesetkal se někdo s podobným problémeme? Za kařdou radu předem děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 (editace) To je blbost, palivové čerpadlo nečerpá plyn. Diagnostika nepíše nic? Jaký to má volnoběh, je OK? Bývá problém s přisáváním falešného vzduchu, klapku někdo čistil? Editováno: 3. Duben 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jyry Vloženo 4. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 Na diagnostice se právě zjistila pouza vadná lambda sonda, tu tedy vyměnili, ale dělá to pořád. Při volnoběhu když motor chvíli jde (ne hned po nastartování), třeba na křižovatce, klesaj a stoupaj otačáky a při přidání plynu se motor dusí až a buď se rozjede ale spíše chcípne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 to co popisuješ v tom posledním příspěvku to vypadá spíš na klapku ... vyčistit a udělat tovární nastavení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jyry Vloženo 4. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 Ta je vyčištěná, to bylo první co mě napadlo. Jde o to že to dělá to samé na LPG i na benzín, takže to bude v něčem co je společné.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 Při prudším přidání plynu se rychle otevře klapa - jestli v ten moment motor zdechne, evidentně dostává málo paliva. Pokud je vstřikovač OK, bude to netěsným sacím potrubím, kam někudy leze nadměrně vzduch. Odmontovat, projít,. přetěsnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.