Publikováno Duben 8, 201213 r Chci se podělit o nový poznatek u 2 roky starého Superba mi začalo vrzat plato v kufru. Prostě se ošoupala ta vrstva toho chlupu co se dotýká těch bočních plastů a teď to vrže jako blázen na každé nerovnosti. To je kvalita... Řešil už to někdo nebo jsem první??
Duben 8, 201213 r Autor Já hledal a nikdo neidentifikoval co to dělá...já mám jistotu. Kdo s tím má problém ať střihne hadr a podloží to na konci plata kde to ještě dotýká těch plastů a uvidí jestli je to to samé. Upraveno Duben 8, 201213 r od ferda25
Duben 8, 201213 r Se mi teď nechce hledat, ale je tu i popsaná samolepicí látka, která se na to používá a fotky kam ji nalepit.
Duben 8, 201213 r Mam to taky u 3,5 leteho supa... pouzil jsem znamou filcovou lepici pasku a problem zmizel. Je pravda, ze to ale nastve...
Duben 8, 201213 r Autor Po záruce určitě řešení, jen mě překvapuje, že tohle se vůbec může objevit. To auto má najeto 35 tisíc a je 2 roky staré. Zajímá mě zda to někdo případně řešil už na záruku a zda byl postup servisu jen samolepící filc nebo měnili celé plato. Asi opět platí, že čím novější auto tím horší kvalita. Když teď vidím, že už je problém nalakovat i motorový prostor tak to už jen čekám kdy někoho napadne nelakovat toho mnohem víc....vše co je pod tapecírunkama se přeci nemusí lakovat(ani základovkou)....to je uvnitř auta to bude reznout pomalu(neošetřené sváry na nosníku přístrojové desky je asi taková vlaštovka). Upraveno Duben 8, 201213 r od ferda25
Duben 9, 201213 r Autor No to jsem chtěl slyšet....já to všem říkal, že natírat pozinkované parapety je blbost.... Jinak můj názor je spíše opačný, že každá povrchová úprava se hodí(co chemie a reakce zinku se vzduchem...). Třeba jednou někdo přijde na to, že oproti Číně budou muset nabídnout kvalitu za stejné peníze, protože lidi zjistí, že jim auto z MB vydrže stejně jak to z Nošovic. Zatím je trend opačný, ale uvidí se zda hra s čísly v podobě nárustu zisku je skutečně reálná.
Duben 9, 201213 r Jsem dělal v Nošovicich, to bych pak chtěl ty čísla vidět, protože ten blivajz co tam vyrabějí, to radějí začnu jezdit vlakem.
Duben 9, 201213 r Autor No ale ono provedení aut z MB od roku 2004 šlo taky hodně dolů. Na všem je vidět, že se šetří.
Duben 9, 201213 r Autor U Superba je problém, že by měl být trochu jinde než auta z Nošovic a než O2 a Yeti, ale není tomu tak. Jen člověk má velký auto. Kvalita dílů stejná.
Duben 9, 201213 r jj, je to tak kámoš má teť asi půl roku nového mercedesa (z hlavy nevím typ, je to takový velký suv či co, tváří se to jak do terénu) za 2M, a kyž mi tet řelk že si raději měl nechat Hnůjdaje santa fé, tak sem nechápal. Že jak mu tam všecko vrže , to mu nedělalo staré auto ani za 5 let provozu....No taky říkal že ta kvalita jde dolů u všeho....
Duben 9, 201213 r Muzu potvrdit... do firmy jsme poridili passata a po 3500 km uz vrze stredovy panel ... strasny... a pritom majitel je hodne opatrny na vsechno. No jo cenova valka je tady a musi se setrit
Duben 9, 201213 r Jo vrzání to by mě někdy dohnalo k šílenství.Hlavně se to parádně hledá.Mě něco vrže v palubce a nemužu zjistit přesně kde.
Duben 10, 201213 r Autor No mě by stačilo najít tady v sekci S2 to téma kde se tohle řeší jak jsi říkal.
Duben 19, 201213 r Ahoj řešil jsem stejný problém a vyřešila to samolepící těsnící páska na okna za 80CZK Na každou stranu plochy, kde se dotýká plato s plastem jsem nalepil cca 30cm proužky a je klid.
Květen 11, 201213 r Autor Tak akce pokračuje v rámci servisu...dali vymezovací gumy na ty kolíky v bokách a prý objednají nějaké mazadlo, kterým to vyřeší. Zajímalo by mě jestli, když koupíte nového Superba tam jsou tyto speciality. Asi ne. Slavné TSC v MB a jeho úroveň se mi opravdu líbí. Už jen čekám, že v rámci záruky se bude všechno lepit a po záruce už jen měnit kus za kus. No jsem zvědavej jak to dopadne a jestli vždycky až utřu prach na těch lemech mě to v servise namažou, protože teď to vrže stále. Opět se protáhla reklamační závada přes měsíc a hurá pohoda klid...ono se nemá cenu rozčilovat, ale držte se hesla když Vám řeknou, že objednat nový plast vše je možné zalepit a slepit a chtějte to po nich tak jako to po servisech zřejmě chce TSC. Nikdo neřeší, že plato má po dvou letech a 37 tisící kilometrech na spodní hraně celý filc ušoupaný a že je to i tím, že je tam spoj. Hlavu do písku a doufat, že zákazník otupí a nebo si koupí sluchátka jako ve Vesničko má středisková. Namazat boky pod platem v kufru u vozu, který má hrát pro firmu nejvyšší ligu je ukázka kam asi firma Škoda směřuje. Upraveno Květen 11, 201213 r od ferda25
Květen 13, 201213 r mám podobný problém s vrzáním a začínám z toho být pěkně na nervy. napište, jak oprava dopadla......
Duben 26, 201411 r kupte si obycajnu pasku na podlepovanie kobercov 1.60€ s DPH - ciernu aby to nesvietilo, nalepte 4cm pasik po oboch stranach, kde doseda plato na plat a obalte aj trciaze tycky na zaciatku, kde sa plato otaca a problem nie je. ak by bol zaujem , poslem foto, teraz absolutne ticho, konecne radost z jazdy a mozem mat aj tihsie radio good luck
Duben 26, 201411 r OCTAVIAeu Ty si dobrý, to jsem tu dlouho neviděl, aby někdo odpovídal na rok (teda dva roky) starý dotaz Upraveno Duben 26, 201411 r od VAG BoBo
Duben 27, 201411 r zaujimava reakcia tak ono neslo o odpoved na rok stary dopyt, ale popis vyrieseneho stavu, aby ked niekto nieco take hlada nemusel znovu pisat ale nasiel odpoved, tak ako som ja hladal a kedze posledna sprava bola napiste ako to dopadlo, figu mi toto forum pomohlo takze tak v skratke Upraveno Duben 27, 201411 r od OCTAVIAeu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.