Lenny93 Vloženo 23. Duben 2012 Sdílet Vloženo 23. Duben 2012 zdravím Vás tady, hledal sem ale nenašel.... mám oktávku 1,6 74kw a minulé úterý sem měnil levý kloub u převodovky, od té doby kdykoliv projíždím ve vyšší rychlosti ( 40 a výš ) pravotočivou zatáčku a třeba jen mírně zatočím tak mi jdou neskutečný rány do volantu ale pravidelný a mrská se řadička, ale když jedu rovně nebo zatáčím doleva tak nic ( děje se to i při vyhozenym kvaltu ) Další věc když přejíždím nerovnosti tak se od levého lebra ozývají rány. Šrouby sem včera znova přetáhl protože se povolily ale klepání neustalo, čím to může být ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 23. Duben 2012 Sdílet Vloženo 23. Duben 2012 Těžko říct, co to všechno může dělat. O vibracích volantu a drnčení je tu hodně témat. Můžou to být homokinetické klouby, čepy, uložení tliumičů nebo kotouče/desky. Ještě pro jistotu zkontroluj podběhy, jestli tam třeba není něco ulomené atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lenny93 Vloženo 23. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2012 vyřešeno posunutím agregátu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindina Vloženo 22. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2013 Je dotažená matice náboje kola? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2013 sa pýtaš koho?? ...lebo Lenny riešenie napísal a k tomu je to skoro rok a pol staré Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.