HANZTD Vloženo 22. Září 2017 Sdílet Vloženo 22. Září 2017 toč tou objímkou a ne výbjkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nestresuj Vloženo 23. Září 2017 Sdílet Vloženo 23. Září 2017 (editace) tocim aj s tou obimkou a vobec to nejde vybrat nemate niekto podobnu skusenost ze to nejde vybrat? Editováno: 24. Září 2017, autor: nestresuj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nestresuj Vloženo 13. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2017 Caute chcem sa opytat kde bude chyba vymenil som xenonovu vybojku za novu a svetlo aj tak stale nesvieti co moze byt zle? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Kolařík Vloženo 5. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2017 Ahojte, rád bych se zeptal jak a jestli je možné doma vyměnit výbojku na superbu II po facelift. V manuálu je jak jinak než navštivte servis. A ještě bych se rád zeptal co je ve světlech vůbec za typ výbojek a vlastně i všude jinde. V manuále se nepíše nic a tady na fóru jsem nic nenašel. Velmi všem děkuji za rady, popřípadě přesměrování na správné vlákno pokud jsem hledal špatně. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czeczo Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 (editace) zdravím, jedno světlo se mi najednou zabarvilo viz obrázek, je to stoprocentně jen vadná výbojka, nebo něco takového může způsobit i něco jiného? Editováno: 2. Duben 2018, autor: Czeczo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ort Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 Připrav se na dvě nový xenonový výbojky, každou chvilkou to přetane svítit, ale po výměně to bude mnohem líp svítit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CentriFUGA Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 výbojka je po smrti a podle mě už ti to muselo delší dobu mizerně svítit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czeczo Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 právěže to odešlo ráz na ráz, před pár dny jsem měl pocit, že to jedno světlo svítí trošku jinak a dneska po nastartování v garáži čumím, že mi jedna strana svítí dorůžova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ort Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 (editace) To se ti jen zdá. Mě před smrtí taky svítila růžově a odstín změnila během pár dnů. Předtím několik měsíců svítila žlutěji než druhá a problikávala. Po výměně nebe a dudy. Být tebou, už bych koupil nové. Editováno: 2. Duben 2018, autor: Ort Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czeczo Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 (editace) už jsem na škoda dílech objednal nový pár Editováno: 2. Duben 2018, autor: Czeczo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czeczo Vloženo 5. Duben 2018 Sdílet Vloženo 5. Duben 2018 tak vyměněno, už jen čekám na setmění, ať můžu zkusit, jak to svítí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 7. Únor 2019 Sdílet Vloženo 7. Únor 2019 (editace) Mam taku otazku... po 8 rokoch a 320t km som sa rozhodol, ze by mozno bolo nacase vymenit povodne vybojky. Tak som v jednom dobre znamom ceskom internetovom obchode objednal dve nove, oznacene ako original diel. Hned pri vybaleni ma zakoscilo, ze neboli v original krabicke, ale len v cisto bielej krabici v plastovom sacku. Najvacsie prekvapenie prislo, ked som ich namontoval. Svietia citelne viac zlto ako 8 rocne povodne vybojky. Nechapem. Podotykam, ze nejde o nejaky no name shop, no nechcem ho menovat a nepravom robit zle meno, kedze nemam ako overit pravost. No je mi divne, ze nova vybojka, pri ktorej maju uvedene, ze je original, mala teplejsie svetlo ako povodna... prikladam foto, 2 z lava su povodne a 2 napravo su "nove originaly" a na poslednej foto je stara nalavo a "nova" napravo. Co si o tom myslite? Editováno: 7. Únor 2019, autor: Martttin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 7. Únor 2019 Sdílet Vloženo 7. Únor 2019 https://www.youtube.com/watch?v=QqilMZu0PA8 https://www.youtube.com/watch?v=C2GdKoE-8GY https://xenonled.eu/distinguish-original-d1s-d3s-philips-osram-light-bulbs-chinese-fakes/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 7. Únor 2019 Sdílet Vloženo 7. Únor 2019 ale ano ;) kedze som ajtak, tak internety boli prve, co som cekoval ;) .... chcel som pocut nazor niekoho, kto ma skusenost. Proste mi nejde do hlavy, ze novy xenon je zlty viac ako 8 rocny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 8. Únor 2019 Sdílet Vloženo 8. Únor 2019 @Martttin ved mas video navod ako to skontrolovat, tak jednu vyber, otvor a uvidis, pripadne tu hod foto vnutra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PedrosCZ Vloženo 16. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2019 (editace) Chtěl bych se Vás zeptat jestli jste někdo měnil xenon výbojku na SII facelift ??! Mě to teď čeká a když jsem si to tady pročítal a koukal jak na to, tak všichni jen sundávají gumovou krytku a jsou u výbojky, ale tak to je podle mě asi jen u S II, nikoliv S II FL. Na mém SII FL je ale vzadu na světle plastová krytka s tím měničem a trafem a když jsem se koukal do dílenský příručky tak se musí povolit šest šroubů než se dostanete k výbojce. Na pět z nich se dá dostat, ale na ten jeden co je samozřejmě úplně na kraji jako už skoro v blatníku, tak na ten se prostě nedá dostat. V dílenský příručce se ale o sundávání nárazníku nic neříká... (jen povolte 6x šroub ?) Máte tedy někdo zkušenost, nějaký fígl jak to vyměnit, nebo fakt musí nárazník dolu, nebo co já vim ještě, abych se k tomu dostal ?! Díky za reakci... Editováno: 18. Srpen 2019, autor: PedrosCZ Tak sice nikdo nezareagoval, ale teď jsem koukal do příručky a přehlédl jsem, že tam píšou opravdu, že musí nárazník dolu...Takže to asi půjde pouze takto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peto105L Vloženo 18. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2019 (editace) Pozdravujem. Tak dnes som ich menil. A naraznik som dole nedaval. Staci 3skrutky. Jedna z motoroveho priestoru (dala by sa aj druha) a 2 zo strany podblatniku. Ale bez zdvihaku tazko pojde podblatnik dole. Obe strany trvali asi 45 minut. Editováno: 18. Srpen 2019, autor: Pawouk Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PedrosCZ Vloženo 18. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2019 peto105L - Ty máš taky SII facelift ? Takže stačí povolit jen 3 šrouby (v dílenský příručce je 6 šroubů) ? Takže chápu, že sis akorát sundal plastovej podběh od kola aby ses na ty šrouby dostal, ale nárazník dolu nemusel... ?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peto105L Vloženo 18. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2019 Ano. Mam sup 2 fl. Staci dole podblatnik a je po probleme. Ziadny naraznik dole nebol. Dlhy nadstavec torx aby sa lepsie sroboval zadny kryt svetlometu a nic ine nepotrebujes. Tak ako som pisal. Max hodina roboty a oba d3s vymenene. Od vyroby boli osram d3s dal som philips d3s. Skusal som osram novy vs stary najazdene 160tisic a rozdiel ziadny. Stary osram vs novy philips d3s rozdiel markantny. Nejdu mi pridat foto inac by som ich dal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PedrosCZ Vloženo 19. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2019 (editace) Tak díky za radu... Když to jde takhle (bez toho nárazníku dolů) tak to zmáknu. Ještě se zeptám, jakou si dával svítivost ? Někde jsem našel, že originál je 4300K, ale co jsem koukal tak Osram teď dělá jen 4150K (nechápu proč), takže přemýšlím také o Philips a nebo u nás mají tady v obchodě ještě zásoby od Hella (1.900Kč za kus a ty mají 4300K). Tak asi vezmu ty Helly, to je taky dobrá značka, i když už ty xenon výbojky nevyrábí... Tak doplním jen zkušenost při výměně : Pokud někdo budete u S2 FL měnit xenonové výbojky, tak určitě to není nijak "EASY" výměna, pokud se chcete vyhnout sundávání nárazníku jako já. Určitě musí dolu plastové podběhy v blatníkách (jak psal peto105L, jemuž za radu děkuji), jinak se nedostanete na jeden ze šroubů krytu světla. Po demontování krytu je stejně na manipulaci hrozně málo místa, ale dá se to. Bohužel to platí jen u světla na straně řidiče, u strany spolujezdce je aretační spona výbojky směrem do blatníku, takže všechno se dá dělat jen po hmatu, hrůza... Já jsem zastánce toho, že se žárovkou se do servisu nejezdí =D, takže jsem to musel měnit sám, ale jestli někdo nechcete zabít 2 hodiny výměnou žárovky u auta, tak se radši do toho nepouštějte... Editováno: 24. Srpen 2019, autor: PedrosCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Polák Vloženo 4. Září 2019 Sdílet Vloženo 4. Září 2019 (editace) tak mam vymenu D3S za sebou...kolesa a podblatniky dolu...3ks sroby dolu...odcvaknut vybojku...vymenit...plus tohoto vsetkeho je vycistenie bordelu pod blatnikmi a vystriekanie voskom...a mozete si vymenit lahko v hmlovkach H8 ak potrebujete... Editováno: 4. Září 2019, autor: Roman Polák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czeczo Vloženo 4. Září 2019 Sdílet Vloženo 4. Září 2019 jak si to čtu, tak zlatý S2 před FL :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 4. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2020 Tak sa pripajam do klubu "lavorukych" :D Pri vymene zatial pravej vybojky za Osram NB Laser sa mi najprv podarilo ulomit jeden z tych styroch "hacikov" a tom plastovom drziaku, ktory sa zaklapava okolo vybojky. No nic, hned som objednal za 16 eur dalsi ? Ale zaroven sa mi neviem ako podarilo na novej vybojke na tej casti kde vychadza z tej sklenenej banky drotik a vracia sa spat dolu a je na nej taky hnedy "valec" z neviem akeho krehkeho materialu. A ten mi v jednej tretine praskol a malinky kusok odpadol. Cize teraz su tam 2 take valceky, ten dlhsi drzi na mieste, ten kratsi sa trocha pohybuje hore dolu. Nevie niekto na co to je a ci to ma nejaky zasadny vplyv na funkcnost? Vybojka svieti, akurat som od toho NB Laser cakal viac. Teraz som odtial vybral nejaku Philips Xenarc, ktora este svieti, ale. zdalo sa mi ze uz nie tak dobre, ale rozdiel oproti tej NB Laser som velmi nezbadal. Moze to byt aj "vypalenou" sosovkou? Sa mi zda nejaka zanesena, dala by sa napr. vycistit s izopropylom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jocho Vloženo 26. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2021 Ahoj. Mám otázku na skúsenosti z výbojkami osram intense cool blue a xenarc night breaker laser next generation Idem meniť a neviem sa rozhodnuť mam FL. Pôvodne výbojky viditelne dožívaju. zaujíma ma hlavne svietenie za dažda. Ďakujem za ochotu podeliť sa o skusenosť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pride4u Vloženo 9. Červen 2022 Sdílet Vloženo 9. Červen 2022 (editace) Tak přidám svoje zkušenosti z výměny výbojek D3S na Superbu II Facelift MR2014. Měnil jsem bez sundávání nárazníku, i když vzhledem k pracnosti sundání kol, plastových podblatníků, demontáže zadního krytu světla a poměrně krkolomné výměně výbojek na autě si nejsem jistý, jestli by to nakonec obyčejnému smrtelníkovi, který to nemá "v malíku" a nemá vybavení autoservisu, nevyšlo časově nastejno se sundáním nárazníku a světla. V bodech: - časová náročnost cca 1,5 hodiny (dělal jsem poprvé) včetně vyčištění nejhoršího bordela pod podblatníky; pokud byste si chtěli dát záležet a ještě voskovat/sprejovat nějakou ochranou, tak to je podle mě minimálně půl hodiny navíc - rozhodně to chce malou gola sadu s prodlužovacími nástavci (ideálně i pružinový), bity TX20 (zadní kryt světla) a TX25 (podblatník) a doporučuju taky aku šroubovák (šroubů v podblatníku je poměrně dost) - měl jsem světla v poloze nula, baterii jsem neodpojoval, samozřejmě chcípnuto, klíček mimo zapalování, někde jsem četl nechat auto 10 minut chcípnuté, což ale stejně bude, než všechno sundáte a dostanete se na výbojku; pro absolutní klid duše můžete dělat s ochrannými brýlemi a tenkými rukavicemi, ale já si na montáž výbojky rukavice nakonec sundal, abych měl lepší cit - tohle je spíš o šikovnosti a o tom, jak si věříte, ale rozhodně jestli něco, tak bych chránil zrak, přeci jen případné střepy v rukách jsou líp řešitelné než v očích :-) - sundání kol a komplet podblatníků (na povolení jen několika šroubů a ohýbání, jak tu někdo psal, bych se vykašlal, bude to za cenu zhoršeného přístupu, který je i při sundaném mizerný, a rizika, že člověk něco zlomí, navíc ušetřený čas bude minimální, podblatník jde montovat celkem rychle) je za mě absolutní nutnost, s drahou výbojkou fakt nebudete chtít o něco bouchnout kvůli zbytečně stísněnému prostoru - podblatníky jdou sundat snadno, pro vrácení je potřeba je trochu pomordovat, začínal jsem zespoda u krytu motoru - největší oser jsou horní "rohové" šroubky u blatníků (vypůjčil jsem si obrázek z příspěvku od kolegy Romana Poláka výše; je to ten stupidní šroub nahoře), kde jsem právě použil prodlužovací pružinu na golu, abych se na ně vůbec dostal, posloužil by případně mohl i torx šroubovák/klíč - demontáž výbojek šla poměrně rychle, na straně řidiče mě trochu pozlobila plechová pojistka na patici, i po zmáčnkutí dle příručky jsem s ní musel chvíli kvedlat a pomoct si malým plochým šroubovákem - montáž je potřeba dělat bez spěchu a opatrně, u řidiče mi přišla horší, zadní kryt světla tam nešel kvůli kabeláži dát tak stranou a celkově mi přišlo, že tam bylo míň místa - kdo má velké ruce, asi si trochu zanadává :-D - zajištění výbojky zahnutými plechovými pacičkami ve světle šlo líp u spolujezdce, je tam docela vidět; na straně řidiče jde horní pacička líp shora (zpod kapoty), kde jde trochu vidět, a spodní zase zespoda od kola, kterou jsem ale dělal v podstatě poslepu; pokud by vám to nešlo úplně dobře, mně pomohlo strčit tam telefon a udělat si video, bylo pak pěkně a přesně vidět, jaký pohyb a v jakém rozsahu bylo potřeba udělat - dával jsem Osram XenArc Cool Blue Intense Next Gen (dle recenzí jsem vyčetl, že reálná teplota světla je něco přes 5000K, ne udávaných 6200K, to už by dle zkušeností uživatelů i testů stejně bylo příliš bílé na úkor snížené viditelnosti); v každém světle jsem měl po předchozím majiteli jinou výbojku: jedna byla originál z výroby Osram Xenarc 66340HBI 4150K, druhá nějaký Philips Xenstart 4600K) Editováno: 10. Červen 2022, autor: Pride4u 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.