Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak jsem prověřil kolegovu služební Fabii TSI,a je to jak jsem psal včera. Záruka dva roky,tlustá podložka,upravený soft,ale nemá to zapsané v servisce a ani vylepenou nálepku v kufru,jak se tady někde psalo. Spotřeba se také nijak nezměnila (městský provoz). Při té příležitosti jsem se s tím kousek projel. Podle mého názoru,někdo kdo nemá najeté nějaké kilometry s původním 1.2 TSI 63 kW,by rozdíl u tohoto konkrétního auta sotva poznal. Já rovnou přesednul z nedotčené TSI 63 kW do této "poladěné" a nějaký zásadní rozdíl nebyl znát,křivka krouťáku je taková poněkud "lineárnější",ale nic hrozného. Méně citlivý řidič by si toho ani nevšimnul. Po přečtení některých příspěvků bych čekal větší rozdíl.

Porovnání distančních podložek - vlevo tenčí (1 mm ?),vpravo tlustší (2mm?):

post-32075-0-64955800-1347979501_thumb.jpost-32075-0-50996100-1347979507_thumb.j

To je zajímavé info. Třeba to už upravili. Jakou verzi SW tam teď máš? A který měsíc /r.v. to je ? Moje byla 12/2010 a SW po úpravě byl 9695. Bylo by fajn kdyby to zase trochu oživili.

Vloženo

Teď nevím,na kterou z těch Fabií se ptáš. Ale popíšu tedy obě. Ta co má 1mm podložku údajně bez úpravy sw je vyrobena 4 nebo 5/2010. Ta druhá s 2mm podložkou a 24W6 je vyrobena 10 nebo 11/2010. Jaká verze SW u nich je bohužel nevím,nemám to jaksi kde napíchnout.

Vloženo

Tak mám cca 5000 km nové turbo a začíná mi ten kolovrátek znovu přidávat vrásky na čele. Zase rachocení, cca co druhé odstavení "na obědpauzu" a dřív mi volnoběh sám spadl na asi 650, ale teď to čučí na skoro 1000 otáčkách a klesne to až po klepnutí po plynu a při těch 1000 to třepe autem jako by byl na řemenici šutr...

Ach jo, už se blíží 45000 km tak je tam obšťastním i dalšíma věcma např neustálé, po několikáté řešené vrzání těsnících gum dveří, vrzání výplně řidičových dveří,

rezonance v zadních dveří díky stahovacím klikám oken dveří. Příště, a to je i rada pro ostatní elektriku všude....

Vloženo

trošku vám sem skočím do debaty kol103 ...neviem či to tu bolo už spomínané (ak áno,sorry),ale modifikované rozvody sa montujú od označenia motorov CBZ 462774..

zdroj:Škoda servis

Vloženo (editace)

Ja mám CBZB588229 ale auto spadalo pod zvolávaciu akciu 24W6, tak sa mi tá informácia nejak nezdá.

Editováno: , autor: Ivan Horváth
Vloženo (editace)

tady na tom štítku post-62595-0-86890500-1348239741_thumb.j

alebo tu na chladiči plniaceho vzduhu post-62595-0-86598900-1348239776_thumb.j

jasné,že máš v serviske CBZA...to CBZ je preto,že sa to týka verzie 63 aj 77kW...koncovky A a B určujú len výkonovú verziu,ale to už určite vieš.. :)

Editováno: , autor: libero1071
Vloženo

Dík,jj,koncovky znám. ;) Mně jen nebylo jasné,kde je to číslo,poněvadž v servisní knížce není a ve velkém technickém průkazu se u nás už také nějaký ten rok neuvádí,nehledě k tomu,že se k němu nemám šanci dostat.

Vloženo

Myslím, že v mých cca. 32 000 km se pomalu blíží konec původní rozvodové sady. Občas při startování zarachtá kovově (dřív jen zahrčel v zimě, jindy ne), citím vibrace na volnoběh někdy i při zahřátém motoru, což dřív nedělal. Tuhle dokonce na jedničku cukalo nezahřátý auto jak špatnej karburátor a mimo to se mi zdá, že má motor takovej jinej zvuk, ale to může být jen můj dojem.

Zatejká mi taky trochu do okna pátých dveří.

Co říkáte, mám zajet reklamovat? :kol-32:

Vloženo (editace)

Je to smutné no :) když si člověk koupí Fabii v základu za 200 000 kč, tak budiž, nějaké mouchy tomu odpustí, ale když má člověk RSo za půl milionu, tak tam už se těžko zatékání do oken apod. odpouští :)

EDIT: omluva, to je jenom RS edice, jsem si nevšiml motoru .. ale i tak .. asi to nebude Fabia za 200 000 kč, co?

Editováno: , autor: mc2uba
Vloženo

Pawouk: Vůbec se mi do toho nechce... Snad ještě 2 týdny vydrží, pak můžu fabii odstavit na chvíli

mc2uba: Jojo, já jsem ji jen upravoval a vlastně jen leštím bídu. Původně stála asi 320 000, bez úprav.

Vloženo (editace)

Škoda ztratit záruku na povoz značky Škoda, mohla by to být velká finanční škoda, nereklamovat auto Škoda.

No, u mne, jak jsem výše psal, se znovu rozvoďák začíná hlásit že tam je a další věc na motoru- jaksi cuká na volnoběh jakoby se něco dělo se vstřikovači a nemá plynulý zátah........... :kol-32:

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Vloženo (editace)

Už jsem o kabelech někde četl, nestraš. Je to v záruce tak doufám, že to vibrování "něco" zapříčiňuje a nebude to bráno jako běžný projev resp. věc podléhající opotřebení....

To vibrování a vyšší hlučnost nepřehlučí ani hučící ventilátor na 1. stupeň. :kol-26:

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Vloženo

Nene, kuní hlavy tam nebyly. Z kousance by mi zablinkaly motor, páč kabely jsou impregnovány lepivým antikuním hnusem a jsou díky tomu statečně obaleny směsí od průchozího svinčíku motorem :kol-31: .

Kdo ví co se honí palicí tomu motoru, že mu to v ní jaksi cuká....

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...