Září 19, 201212 r Tak jsem prověřil kolegovu služební Fabii TSI,a je to jak jsem psal včera. Záruka dva roky,tlustá podložka,upravený soft,ale nemá to zapsané v servisce a ani vylepenou nálepku v kufru,jak se tady někde psalo. Spotřeba se také nijak nezměnila (městský provoz). Při té příležitosti jsem se s tím kousek projel. Podle mého názoru,někdo kdo nemá najeté nějaké kilometry s původním 1.2 TSI 63 kW,by rozdíl u tohoto konkrétního auta sotva poznal. Já rovnou přesednul z nedotčené TSI 63 kW do této "poladěné" a nějaký zásadní rozdíl nebyl znát,křivka krouťáku je taková poněkud "lineárnější",ale nic hrozného. Méně citlivý řidič by si toho ani nevšimnul. Po přečtení některých příspěvků bych čekal větší rozdíl. Porovnání distančních podložek - vlevo tenčí (1 mm ?),vpravo tlustší (2mm?): To je zajímavé info. Třeba to už upravili. Jakou verzi SW tam teď máš? A který měsíc /r.v. to je ? Moje byla 12/2010 a SW po úpravě byl 9695. Bylo by fajn kdyby to zase trochu oživili.
Září 19, 201212 r Teď nevím,na kterou z těch Fabií se ptáš. Ale popíšu tedy obě. Ta co má 1mm podložku údajně bez úpravy sw je vyrobena 4 nebo 5/2010. Ta druhá s 2mm podložkou a 24W6 je vyrobena 10 nebo 11/2010. Jaká verze SW u nich je bohužel nevím,nemám to jaksi kde napíchnout.
Září 19, 201212 r Tak mám cca 5000 km nové turbo a začíná mi ten kolovrátek znovu přidávat vrásky na čele. Zase rachocení, cca co druhé odstavení "na obědpauzu" a dřív mi volnoběh sám spadl na asi 650, ale teď to čučí na skoro 1000 otáčkách a klesne to až po klepnutí po plynu a při těch 1000 to třepe autem jako by byl na řemenici šutr... Ach jo, už se blíží 45000 km tak je tam obšťastním i dalšíma věcma např neustálé, po několikáté řešené vrzání těsnících gum dveří, vrzání výplně řidičových dveří, rezonance v zadních dveří díky stahovacím klikám oken dveří. Příště, a to je i rada pro ostatní elektriku všude....
Září 20, 201212 r trošku vám sem skočím do debaty ...neviem či to tu bolo už spomínané (ak áno,sorry),ale modifikované rozvody sa montujú od označenia motorov CBZ 462774.. zdroj:Škoda servis
Září 21, 201212 r Ja mám CBZB588229 ale auto spadalo pod zvolávaciu akciu 24W6, tak sa mi tá informácia nejak nezdá. Upraveno Září 21, 201212 r od Ivan Horváth
Září 21, 201212 r tady na tom štítku alebo tu na chladiči plniaceho vzduhu jasné,že máš v serviske CBZA...to CBZ je preto,že sa to týka verzie 63 aj 77kW...koncovky A a B určujú len výkonovú verziu,ale to už určite vieš.. Upraveno Září 21, 201212 r od libero1071
Září 21, 201212 r Dík,jj,koncovky znám. Mně jen nebylo jasné,kde je to číslo,poněvadž v servisní knížce není a ve velkém technickém průkazu se u nás už také nějaký ten rok neuvádí,nehledě k tomu,že se k němu nemám šanci dostat.
Září 26, 201212 r Myslím, že v mých cca. 32 000 km se pomalu blíží konec původní rozvodové sady. Občas při startování zarachtá kovově (dřív jen zahrčel v zimě, jindy ne), citím vibrace na volnoběh někdy i při zahřátém motoru, což dřív nedělal. Tuhle dokonce na jedničku cukalo nezahřátý auto jak špatnej karburátor a mimo to se mi zdá, že má motor takovej jinej zvuk, ale to může být jen můj dojem. Zatejká mi taky trochu do okna pátých dveří. Co říkáte, mám zajet reklamovat?
Září 26, 201212 r Že se ptáš. Šup s tím do servisu,jen doufám,že tam nepotkáš takové umělce a ignoranty,jako já.
Září 26, 201212 r Je to smutné no když si člověk koupí Fabii v základu za 200 000 kč, tak budiž, nějaké mouchy tomu odpustí, ale když má člověk RSo za půl milionu, tak tam už se těžko zatékání do oken apod. odpouští EDIT: omluva, to je jenom RS edice, jsem si nevšiml motoru .. ale i tak .. asi to nebude Fabia za 200 000 kč, co? Upraveno Září 26, 201212 r od mc2uba
Září 26, 201212 r Pawouk: Vůbec se mi do toho nechce... Snad ještě 2 týdny vydrží, pak můžu fabii odstavit na chvíli mc2uba: Jojo, já jsem ji jen upravoval a vlastně jen leštím bídu. Původně stála asi 320 000, bez úprav.
Září 26, 201212 r Škoda ztratit záruku na povoz značky Škoda, mohla by to být velká finanční škoda, nereklamovat auto Škoda. No, u mne, jak jsem výše psal, se znovu rozvoďák začíná hlásit že tam je a další věc na motoru- jaksi cuká na volnoběh jakoby se něco dělo se vstřikovači a nemá plynulý zátah........... Upraveno Září 26, 201212 r od Jakub Nabel
Září 26, 201212 r Už jsem o kabelech někde četl, nestraš. Je to v záruce tak doufám, že to vibrování "něco" zapříčiňuje a nebude to bráno jako běžný projev resp. věc podléhající opotřebení.... To vibrování a vyšší hlučnost nepřehlučí ani hučící ventilátor na 1. stupeň. Upraveno Září 26, 201212 r od Jakub Nabel
Září 26, 201212 r Třebas měl jen v motoru kunu na degustaci kabelů. Ale to tady nevyřešíme. To bych se spíš obával některých specialistů v servisu.
Září 26, 201212 r Nene, kuní hlavy tam nebyly. Z kousance by mi zablinkaly motor, páč kabely jsou impregnovány lepivým antikuním hnusem a jsou díky tomu statečně obaleny směsí od průchozího svinčíku motorem . Kdo ví co se honí palicí tomu motoru, že mu to v ní jaksi cuká....
Září 28, 201212 r Tady je trošku o motoru http://www.autoweb.cz/ctenarsky-test-volkswagen-golf-12-tsi/ mám stejný poznatek
Září 30, 201212 r No tak sem to přelouskal a v něčem má autor pravdu a někde je úplně mimo,jak kdyby ten motor ani neměl.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.