Přejít na obsah

Tvrdý podvozek


Petr369

Doporučené příspěvky

Já říkám, že je to relativní - při malých rychlostech je to dobře a čím rychleji jedeš, tím měkčí se to zdá.

Ale to asi každý podvozek, pokud není elektronicky řízený.

Stejně to musíš vnímat i ty - nebo máš na dálnici dojem že je to stejné?

Udělat můžeš co chceš - použít měkčí péra i tlumiče - můžeš si je dokonce nechat vyrobit na zakázku.

Nebo si to můžeš oblíbit jak to je - to je taky konstruktivní řešení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 8 měsíců později...

vrzání předku:

 

- horní uložení (stříknout silikonem)

- bordel, nebo pootočená pružina (očistit, chytnout za pružinu, pohýbat s ní)

- bordel, nebo "vyběhané" uložení stabilizátoru (pokud je jistota že je uložení ok, stačí použít grafitovou vazelínu a máznout jí mezi gumičku a samotný stabilizátor)

 

zadek: 

- nejčastěji volné uložení zadních sedaček - opěradel (dotáhnout kolík, popř máznout vazelínou)

 

jinak uložení stabíku jsou dvě gumičky, musí se koupit na konkrétní stabík (nejlépe změřit šuplerou průměr stabíku)....cena pár Kč, práce v řádech minut (co strana vozu to sundat kolo, povolit kost, uvolnit dva šrouby)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...