Petr369 Vloženo 6. Červen 2012 Sdílet Vloženo 6. Červen 2012 Ahoj, zdá se mi že mám příliš tvrdý podvozek, po přejetí spoje asfalatu nebo menší díry, to je je hodně znát. Mám něco odešlého nebo to je prostě tím že na své fabii I mám 15" kola z fabie II. Případně jak změkčit podvozek? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 7. Červen 2012 Sdílet Vloženo 7. Červen 2012 No a co třeba tlak v pneumatikách? Třeba je máš přehuštěné... Na Fabii I mám 15" kola taky. A mám z toho auta spíš pocit, že je měkké. Ale to je relativní - při 50 km/h po městě je to OK, ale při 130 km/h na dálnici už je to nastavení spíš měkké. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr369 Vloženo 10. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2012 Hustím podle tabulek na víčka nádržky paliva, takže předek na 2,2 a zadek na 2,1. Jaké máš barevné označení na tlumičích? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 10. Červen 2012 Sdílet Vloženo 10. Červen 2012 Já 2,3/2,1, ale tlumiče mám HP. Takže asi ještě tvrdší než máš ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr369 Vloženo 11. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 11. Červen 2012 A říkáš tedy, že přes tohle všechno máš celkem měkký podvozek? Já když jedu tak každý cejtím přechod asfaltu :-( Co můžu udělat pro to, abych změkčil podvozek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 11. Červen 2012 Sdílet Vloženo 11. Červen 2012 Já říkám, že je to relativní - při malých rychlostech je to dobře a čím rychleji jedeš, tím měkčí se to zdá. Ale to asi každý podvozek, pokud není elektronicky řízený. Stejně to musíš vnímat i ty - nebo máš na dálnici dojem že je to stejné? Udělat můžeš co chceš - použít měkčí péra i tlumiče - můžeš si je dokonce nechat vyrobit na zakázku. Nebo si to můžeš oblíbit jak to je - to je taky konstruktivní řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr369 Vloženo 11. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 11. Červen 2012 Rozumíme si dobře? Tvrdý podvozek je u mě ten, při kterém jde cítíš každou menší díru. Takže u mě čím rychleji jedu, tím je podvozek tvrdší (cejtím každou díru). Až doslouží péra, tak zkusím dát nějaký měkčí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 Fábie 1 má celkově tvrdší podvozek, aby dobře sedělo na silnici. Mám dojem, že má být snad i jakoby sportovní Nesmíš to porovnávat s ostatníma autama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr369 Vloženo 12. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 Já to ale porovnávám se stejným modelem fabie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 (editace) A co máš vůbec za motor? Diesel je myslím trošičku méně tvrdý než benzín, třeba..pokud jsi to tedy porovnával s Fábií a například jiným motorem. Editováno: 18. Červen 2012, autor: Jehla23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 jezdil jsem celkem dost různýma Fabiema a rozhodně tvrdší je v serii diesel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 30. Červen 2012 Sdílet Vloženo 30. Červen 2012 Jo? Já mám MPI krátkou a jel jsem s TDI kombi a to bylo takový jemnější. Teda mě to tak přišlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juranemec Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 Zdravim Vas, prosim o radu, mam f1 combi. Najeto cca 125 000 km. Mam pocit, že po přejeti nerovnosti sedim na prkne - tvrde odezvy. Kontrola tlumicu OK. Jak se auto zhoupne ozve se takovy vrzavy zvuk.....Nevi nekdeo kde je chyba??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 buď uloženie stabilizátora alebo zadné silenbloky v ramenách.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juranemec Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 na kolik přijde výměna... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 Mám stejný problém, myslím že původní majitel dal sportovní tlumiče nebo nevím Vrzání mám také, ale to mi vržou pružiny v uložení, stačí si koupit silikonový sprej a pořádně to prostříkat ( WD40 ne! ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 vrzání předku: - horní uložení (stříknout silikonem) - bordel, nebo pootočená pružina (očistit, chytnout za pružinu, pohýbat s ní) - bordel, nebo "vyběhané" uložení stabilizátoru (pokud je jistota že je uložení ok, stačí použít grafitovou vazelínu a máznout jí mezi gumičku a samotný stabilizátor) zadek: - nejčastěji volné uložení zadních sedaček - opěradel (dotáhnout kolík, popř máznout vazelínou) jinak uložení stabíku jsou dvě gumičky, musí se koupit na konkrétní stabík (nejlépe změřit šuplerou průměr stabíku)....cena pár Kč, práce v řádech minut (co strana vozu to sundat kolo, povolit kost, uvolnit dva šrouby) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.