Publikováno Červen 25, 201213 r Zdravicko mam otazku jedneho problemu prv nez zacnem s vymenou. Za jazdy je pocut hluk od laveho predneho kolesa ako keby lozisko.Hluk sa prejavuje az okolo 60km/h na rovine pocut hluk mierne ale ak len trochu potocim volantom od oboch stran hluk sa zosilny. Mal som to nazdvyhaku a pri zaradenej patke to slo skor od poloosi ako od kolesa lebo aj poloos mala divne kmitanie do bokoch oproti druhej strane. Ak mal podobny problem niekto poradte pls
Červen 25, 201213 r Kdyby to bylo levý ložisko, tak se ten zvuk zesílí při zatáčení doprava, kdy se kolo zatíží a zmyzne-zeslabí se při zatáční doleva kdy se kolo odlehčí.
Červen 26, 201213 r Autor presne ale robi to naviac ked len mierne pohnem volantom do boku na rovine tak hluk sa prejavi silnejsie
Červen 26, 201213 r Načaté ložisko nejde nepoznat když zatočíš kolem při zvednutém autě. Prostě hučí. PS: Tohle jsem nějak nepochopil: ...Mal som to nazdvyhaku a pri zaradenej patke to slo skor od poloosi ako od kolesa lebo aj poloos mala divne kmitanie do bokoch oproti druhej strane.... Upraveno Červen 26, 201213 r od Wojnar
Červen 26, 201213 r Divné že se poloosa hýbe do stran. Máš dobře utáhnutou tu velkou matici na poloose? Už jsem toto zažil na fábii, prostě se nějak drobet povolila a začalo odcházet ložisko atd.
Červen 26, 201213 r Předpokládám, že to ví, že musí za jízdy. A ne zvednout kolo na heveru, dát plnej rejd a čeklat, že začne kravál když s kolem bude točit rukou. Nejlepší je velký parkoviště, vypnou rádio, rozjet se a na neutrál zkusit zatočit a měl by slyšet, jestli se zvik zesílí nebo ne.
Červen 26, 201213 r Autor to jsem skusal na parkovisku a robi to a v tom aj v tom smere sproste ten isty zvuk tak nakoniec som to dal na zdvihak a zvuk siel skor od poloosi ako od loziska
Červen 26, 201213 r Já zas říkám, že pokud ložisko je v háji, pozná když auto zvedne a zatočí kolem. Při dobrém ložisku uslyší akorát jak mírně škrtá kotouč o destičku, jinak se musí točit bez jakýchkoliv zvukových projevů. Upraveno Červen 26, 201213 r od Wojnar
Červen 26, 201213 r najlepšie je zhodiť koleso a piest v strmeni trošku zatlačiť naspäť,aby nešúchali platničky o kotúč,koleso nahodiť späť...jednou rukou chytiť pružinu tlmiča a druhou roztočiť koleso..ak bude ložisko KO,tak to bude cítiť na tej pružine
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.