libero Vloženo 5. Únor 2016 Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 Preboha načo čakať hodinu? Zalej,zavri a štartuj! Nezabudni na skúšobnú jazdu a kontrolu tesnosti 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter13675 Vloženo 1. Březen 2016 Sdílet Vloženo 1. Březen 2016 maxop ako dopadla vymena pal. filtra ? octavia 2, 1,6TDI CR, r.v.2010 nastartoval si ? stacilo filter zaliat naftou ? alebo bolo potrebne odvzdusnit system diagnostikou ? diky za info... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Březen 2016 Sdílet Vloženo 1. Březen 2016 Mám octavia 2, 1,6TDI CR, r.v.2010, musím pri výmene palivového filtra zalievať naftou, alebo len 3-4 krát pootočiť kľučom na nasatie nafty? Pekne ďakujem za radu. Zase někdo, kdo nehledá, nedodržuje pravidla fora a rozdělení sekcí podle typu motoru... Příspěvky přesunuty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terenius Vloženo 23. Březen 2016 Sdílet Vloženo 23. Březen 2016 maxop ako dopadla vymena pal. filtra ? octavia 2, 1,6TDI CR, r.v.2010 nastartoval si ? stacilo filter zaliat naftou ? alebo bolo potrebne odvzdusnit system diagnostikou ? diky za info... Pokud filtr jenom zaliješ naftou tak nenastartuješ. Je potřeba provést odvzdušnění přes diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rachal Vloženo 26. Březen 2016 Sdílet Vloženo 26. Březen 2016 Přiznám se,že jsem filtr ani nezalil.Párkrát jsem zapl a vypl zapalování.A po nějaké chvilce to chytlo.Takže asi tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Březen 2016 Sdílet Vloženo 26. Březen 2016 U CR-ka? Toto skončilo u PD motorov 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janes360 Vloženo 27. Březen 2016 Sdílet Vloženo 27. Březen 2016 Tak by ma velmi zaujimalo ako to teda je z tym filtrom treba ho odvzdusnovat alebo sa to da aj bez diagnostiky ci staci zaliat naftou a par krat otocit klucom a nastartovat.??? rachal robil si to na 1,6 TDI :???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. Březen 2016 Sdílet Vloženo 27. Březen 2016 najlepšie diagnostikou,ak nie je k dispozícii,tak stačí ho poriadne zaliať .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terenius Vloženo 27. Březen 2016 Sdílet Vloženo 27. Březen 2016 Ani pořádné zalití nemusí vždy stačit, diagnostika je jistota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janes360 Vloženo 27. Březen 2016 Sdílet Vloženo 27. Březen 2016 Aky je tam technicky problem ze to nemusi stacit zaliat naftou??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 27. Březen 2016 Sdílet Vloženo 27. Březen 2016 A jakto, ze se to vubec musi zalivat? Proc nestaci parkrat zapnout zapalovani, aby podavaci cerpadlo system zalilo naftou (jako u PD)? To se pri tom vzduch neodvede do nadrze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Březen 2016 Sdílet Vloženo 27. Březen 2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janes360 Vloženo 26. Duben 2016 Sdílet Vloženo 26. Duben 2016 (editace) Tak priatelia ohladom vymeny palivoveho filtra som sa rozhodol natocit video. Som zaciatocnik a nikdy pred tym som to nerobil Editováno: 26. Duben 2016, autor: Janes360 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terenius Vloženo 26. Duben 2016 Sdílet Vloženo 26. Duben 2016 Dle mého názoru toto je ta správná cesta ke snížení životnosti samotného čerpadla. Viz příspěvek od Pawouka, to odvzdušnění přes diagnostiku se dělá také k tomu aby se čerpadlo zalilo naftou a nejelo na sucho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 26. Duben 2016 Sdílet Vloženo 26. Duben 2016 Za prvé treba ten tesniaci krúžok namazať , inak je to dosť často o tom že sa sekne a ide to veľmi ťažko ... Za druhé , ak máš odsávačku tak nerozumiem prečo si to aspoň neodsal s filtra von kým nepôjde čistá nafta , ten štart potom už je zväčša bezproblémový ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Duben 2016 Sdílet Vloženo 26. Duben 2016 Dle mého názoru toto je ta správná cesta ke snížení životnosti samotného čerpadla. súhlas ..... a Janes360:nezabudni na skúšobnú jazdu,alebo to občas po nejakej jazde pozrieť ...na voľnobeh sa únik/netesnosť nemusí prejaviť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rachal Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 Taky mám 1,6 tdi a dělal jsem to stejně jako Janes 360 a mám najeto od té doby asi 15000 km a v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 A přitom by stačilo si při posledním tankování dát trochu nafty třeba do petky a baňku filtru před zavřením zalít naftou... Pak by to bylo bez trápení čerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hijolem Vloženo 6. Květen 2017 Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 (editace) Ahojte tak prispejem aj ja svojou vlastnou skusenostou.Dnes som osobne menil palivovy filter na 1,6 cr .Uz po precitani prispevkou vyssie ze je k tomu potrebne pripojenie na diagnostiku sa mi zdalo prehnane a aj sa to potvrdilo. Je len potrebne zaliat filter az po okraj doslova ako ked skoro prelejes pohar .Vrchny kryt filtra ma zvnutra asi 1 centimetrovy vystupok (trubka) ktora po zaliati filtra a zalozeni vrchneho krytu filtra je ponorena v palive a nie je mozne aby nasala nejaky vzduch.Po vymene som auto nastartoval a nenastal ani len pokles otacok alebo cukanie .Tak ze chlapi ide to v pohode aj bez diagnostiky!! Robyl som to na II r.v 2010 a aj na III r.v 2015 . Editováno: 6. Květen 2017, autor: hijolem 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 11. Květen 2017 Sdílet Vloženo 11. Květen 2017 Tak tak, u svojí 1.6 CAYC jsem měnil naftový filtr dvakrát. Před zpětnou montáží jsem vanu filtru naplnil naftou tak, aby Při zasouvání filtru mirne pretekla. Filtr jsem nořil pomalu, aby se stačil plnit a nacucávat naftou. Startování motoru bylo v pohodě bez zaváhání a jakéhokoliv vynechávání nebo poklesu otáček. Diagnostiku nepoužívám. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandyk Vloženo 26. Květen 2017 Sdílet Vloženo 26. Květen 2017 Jak ho zalijete? Jak vite, ze se nedostane do filtru a nenatahnete tedy "neprefiltrovanou" naftu? Jak vite, ze plny az po vrch a vzduch se nedostane do cerpadla? Cerpadlo ja nachylne na suchou naftu, a vzduch je sakra suchy :-) To radeji koupit VCDS clone a zapnout si cerpadlo v nadrzi, ktere naftu natlaci uplne vsude :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 26. Květen 2017 Sdílet Vloženo 26. Květen 2017 Nějakou nepřefiltrovanou naftu si čerpadlo asi natáhne a nějaký vzduch si myslím, že pod víkem zůstane. Ale upřímně, obojí mi žíly netrhá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 26. Květen 2017 Sdílet Vloženo 26. Květen 2017 Jinak souhlasim, koupit si VCDS je profesionální přístup. Bohužel mě to tenkrát nenapadlo a řešitel jsem to jinak, po svém. ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 29. Květen 2017 Sdílet Vloženo 29. Květen 2017 (editace) VCDS není levné je to levnější dát do servisu. Mále množství nafty se tam asi dostane, ale já osobně to zalévám maxmotionem od OMV. Čerpadlo se pustí samo když dáš motor do polohy startovat a čerpadlo to zaplaví... Editováno: 29. Květen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 29. Květen 2017 Sdílet Vloženo 29. Květen 2017 Obávám se, že v tomto případe se čerpadlo nepustí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.