mc2uba Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 Máme Fabii 2003 HTP 47 kW a už je kompletně nový výfuk. Ano, benzínu dělají nejvíc problémy krátké trasy a dlouhé stání bez pohybu, benzín víc kondenzuje vodu a tím pádem rychle zrezavý a uhnije cokoliv na výfuku. Je to normální jev benzínů, u TDI se tohle neděje, páč tam nekondenzuje voda a samotný výfuk je udělaný z pevnějšího materiálu, mám ten pocit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 Hlavně prý u nafťáků je ten vnitřek konzervován sazemi a je mastný, takže i z toho důvodu to prý nekoroduje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 mám puvodní výfuk...:-)))vlnovec ne..ale vlastní vinou..jsem ho někde serval..jinak výfuk má pryč první plášť..druhá vrstva drží.....je slyšet že je vypálenej už..ale drží..najeto 290tis...a rok výrob. 2003.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 tak to já už musel měnit oba díly, nejdříve koncový to bylo tuším nějak kolem 180t km (udělala se díra okolo sváru při vstupu do tlumiče) a středový díl, tam mi doslova uhnila vstupní trubka do tlumiče ... to byl rachot, když soustava končila trubkou za vlnovcem . Jinak ten středový to už bylo kolem 220t km. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 Ja som mal auto nejakú dobu garážované, výfuk odišiel až nedávno po 9 rokoch. Rovno vlnovec aj koncový tlmič - ten sa odpojil od ten rúry čo vedie do neho, ale nehrozilo že by odpadol. Je to nejakú dobu vymenené ale teraz je asi opotrebený aj ten stredný diel a trochu to poznať na hlučnosti..... Inak známy čo mal Feldu a jazdil výhradne krátke trasy menil komplet výfuk asi 3x Holt pri tých krátkych trasách tam vždy zostane nejaká voda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Tak tak,jak tu někdo psal..krátké trasy a je po po několika letech...já jezdím vesměs víc jak 50km...každy den skoro... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 Je to možné, že ty krátké trasy jsou příčinou, protože ráno jedu 20km do práce a odpoledne 20km z práce, sice po dálnici, ale pořád je to jen cca po 15 minutách.. Já bych se neozval, ale soused má Renault Thalia 2005, jezdí cca co já, a výfuk celý ok :-) :-) Ani jeden z nás negarážuje, a přítom Thália je starší a byla levnější o dost :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 1. Září 2014 Sdílet Vloženo 1. Září 2014 (editace) Fabia 1.2 HTP 51 kW Combi-motor má ted najeto 7600km. Tak sem po výletě od ČB na slovensko do nízkých Tater ve dvou lidech. Benzín tankovanej klasickej natural 95 u renomovaných čerpacích stanic. Benzina a Shell. Po okreskách jízda lehce nepředpisová 80-120 km/h, na slovensku zoufale nudné dodržování rychlosti v obci kvůli disciplinovaným slovenským řidičům. Dálnice žádná. A v Tatrách +/- 150 kilometrů škrabání a sjíždění kopců v serpentinách. Točení motoru kolem 2500 ot/min bez ohledu na rady dispeleje maxidotu. Docela časté brždění motorem se zařazeným rychlostním stupněm tak aby se motor točil kolem 2500 ot/min. Celkem najeto kolem 1450 km. Spotřeba počítaná "ručně" jelikož nemam v autě funkci ukazatele spotřeby . A číslo zní: 5.47 l/100km To není zas tak špatný ne?.......... Editováno: 1. Září 2014, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 1. Září 2014 Sdílet Vloženo 1. Září 2014 To je krásné....přítelkyně co jezdí teď s mojí bývalkou haťapkou tak má spotřebu LPG 6,1 na sto. +nějaký ten benzín na startování..ale teď v létě to přepíná hned.Já jsem se nikdy nedostal na takovouhle spotřebu..já ty ženský nechápu......jak to dělaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Září 2014 Sdílet Vloženo 1. Září 2014 já ti to řeknu, bojí se to vytočit ... u nás taky polovic jezdí u rooma se spotřebou, na kterou já se asi nikdy nedostanu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 1. Září 2014 Sdílet Vloženo 1. Září 2014 Ja mam prave pocit ze tento motor mozes aj obcas vytocit a spotreba je stale dobra..... Ked som mal v rukach nejaku 1.6 tak to bolo o dost citlivejsie. Samozrejme ked sa toci dlhodobo 4000/min tak uz to musi byt poznat :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Září 2014 Sdílet Vloženo 1. Září 2014 no ono stačí když jen řadím jak jsem zvyklý na AZQ Fábuli, díky kratším převodům room točí více a pak jsem se spotřebou trochu někde jinde než polovic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 1. Září 2014 Sdílet Vloženo 1. Září 2014 Malta- No. Oproti Twingu má ta moje Fabia takovej divnej skok mezi dvojkou a trojkou. Dvojku musim vytočit tak až na 4000 ot/mim aby se pak trojka chytla pěkně do tahu a motor nebyl nějak málo točící. Kdybych točil dvojku na 3000 a řadil na trojku tak má motor cukavej zvuk a nechce se mu do otáček. Jinak ještě k tej spotřebě. Za prvních 3500 km tak průměr 6,6l při opatrnej jízdě při zabíhání motoru a seznamování se s autem. A jinak od nova do těch 7500 km průměr 6,3l..... Na tom výletě na slovensko se dá říct, že sem nejel pohodově, ale né zas úplně na doraz.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Září 2014 Sdílet Vloženo 1. Září 2014 a co máš za rok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 1. Září 2014 Sdílet Vloženo 1. Září 2014 6/2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terminator3 Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 Po 115 000km v 51 kW F2 Combi HTP ročník 2008 mám spotřebu 6.66 l. Jezdím ale vše a moc to nesetrim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 aha, tak to máš už tu novou převodovku, tu bych potřeboval do rooma 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 Při rozjezdu a jízdě do kopce a řazení 1-2-3 je to docela nepříjemný. Ale na posunování ve městě je ta trojka pecka. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 a předpokládám že i dálnice, není takové utrpení pro motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomina87 Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 Já si na spotřebu zřídil appku, předtím jsem to evidoval v Excelu. 4x do měsíce jezdím do Prahy po D1 (jedna cesta = 150 km., jezdím kolem 130, místy z kopce i 150), jinak jezdím hodně město, buď v Praze, či v Třebíči. Auto rozhodně nešetřím, nejezdím jako důchodec, motor zdravě točím, protože to má rád. Dle excelu mi to vycházelo na nějakých 6.8, nyní to trošku spadlo. Přesto jsem se spotřebou spokojen, předchozí dvojková Laguna 1.9 DCi brala s mým stylem jízdy osmičku.. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 To je dosť dobrá spotreba na to že jazdíš diaľnicu. Ty by si mohol mať vcelku dobre preverené koľko to spotrebuje pri konštantných 130 podľa GPS.... Ale práve D1 je náročnejšia trasa kde tá spotreba stúpa. Rozhodne to nie sú laboratórne podmienky - tie sa dajú dosiahnuť tak v Rakúsku, Nemecku a Maďarsku. Tá appka vyzerá slušne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 No já mám při 130 na tachometru (tempomat a trasa Liberec-Praha) průměr 5.8 (dle PP) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 To je až neuveriteľne dobrá hodnota :-) Málo motorov (aj dieslov) sa dostane takto nízko. Ten PP je jak moc presný? Lebo u niektorých ukazuje presne, iný o 0.2l menej a niekto dokonca písal rozdiel 1.5l Ale díky za informáciu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 Tomina87- Na to jdeš moc vědecky a moderně. Si to prostě píšu ručně do tabulky .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 To je až neuveriteľne dobrá hodnota :-) Málo motorov (aj dieslov) sa dostane takto nízko. Ten PP je jak moc presný? Lebo u niektorých ukazuje presne, iný o 0.2l menej a niekto dokonca písal rozdiel 1.5l Ale díky za informáciu! No dlouhodobý průměr se moc od skutečnosti neliší, možná ty dvě deci na sto. Nevedu si žádnou tabulku, jen při každým tankování nuluju tachometr a vydělím litry kilometrama a nějakej zásadní rozdíl oproti PP nepozoruju. Samozřejmě že je to podle toho, co převládá, jestli jízda do krámu, kdy se ani neohřeje a průměr je 12/100 nebo jedu na výlet s rodinkou a průměr je 5,3/100 ale dlouhodobě jezdím za 6,4/100 Těch 5,8 při 130 na tachometru (podle GPS asi 122) mi nepřipadá jako nic nemožnýho, 1,4 tdi tohle jezdí o litr méně. Jen ještě jeden postřeh, při 100km/h (tachometr) na tempomat po dálnici se dostávám pod 5l/100km Vždy tankuju do plna když se mi rosvítí nádrž. Na mým autě se ještě žádnej čiptůning nekonal, aby to kecalo víc. Ale mám F1 47kw viz podpis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.