Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

zatial neviem v čom je lepší a či ozaj je lebo VW group testuje veci na nás :kol-44:

koncom budúceho týždňa sa pôjdem obj. na výmenu rozvodov a zároveň sa budem viac informovať infošky hodim sem :kol-27:

Vloženo

Na tom TPI mě zaujalo číslo Opravárenské sady 03F 198 158, toto totiž v ETCE nemám. Už tomu nějak přestávám rozumět. :kol-32:

Tak od kdy a jaký řetěz (číslo dílu) je tedy ten nejnovější, inovovaný, co se údajně nenatahuje???

Vloženo (editace)

to je informace ze 16.4.2012 a je dost možný, že se již TPI aktualizovalo a z dokumentu je již patrné že je to 3 aktualizace tohoto TPI ;)

Pawouk koukni na číslo dílu v ETCE a to by měl být aktuální řetěz zřejmě bude jenom jiný koncový index dílu ;)

Editováno: , autor: KoNG
Vloženo

No jo, ale minimálně už v únoru tam byla jako nejnovější sada 03F 198 229 A, předtím byla s tím stejným číslem, ale bez toho indexu A. Proto mě to neleze do hlavy.
Sada A je pro motory vyrobené do 23.10.2011. Pro nověji vyrobené 1.2 TSI tam jako náhradní díl již žádná opravná sada není. Po tomto datu má 1.2 TSI jako náhradní díly řetěz s indexem G a napínák s indexem D, což je něco jiného, než v té opravné sadě. Viz můj příspěvek nahoře. Tyto nejnovější díly má ovšem VW Golf v opravné sadě s koncovým indexem B... která se u Škodovek v ETCE nevyskytuje. To se už nedá té ETCE věřit, nebo koncern na škodovku kašle? Já má řetěz měněný někdy kolem 9.-10.dubna a občas rachotí...
Ale už jsme poněkud mimo téma "kdo nemá problémy", kdyžtak to přesunem jinam. :rolleyes:

Vloženo

tak bol som na meraní výkonu potvrdilo sa pri 1600 ot je kruťák cca 115Nm :kol-26: žiadných 175Nm ako to sľubuje škoda

Sak to ani nedosahuje tých 175Nm max 160Nm pri 3900:))) o*eb

Vloženo (editace)

Já si myslím, že strašně záleží na vzduchotechnice v měřící místnosti a jestli někdo umí přeplňovaný motor brzdit.

Pokud je vysoká teplota stlačeného vzduchu, motor vypadá úplně jinak než když je běžná provozní.

Byl jsem kdysi měřit výkon Oct.1 RS u Srby v Opelu:

Autem jsem rovnou zajel do místnosti, tam se uvázalo, připojily snímače a před chladič se umístil ventilátor.

Sjela se křivka a bylo to děsné - vůbec ten motor nebyl k poznání.

Měl jsem s sebou VAG a tak jsem viděl, že teplota stlačeného vzduchu byla 85 st.C.

Takže jsem se domluvil, že se ventilátor přemístí tak, aby foukal hlavně na mezichladič jen částečně na vodní chladič a že motor poběží napřed na volnoběh se zapnutým tím jejich ventilátorem, aby se vychladil i ten mezichladič a že teprve pak se bude brzdit.

Teplota stlačeného vzduchu během brždění byla 65 st.C a průběh všeho byl úplně jiný - jednak přibylo asi 20 koní a jednak se kroutící moment dostavil mnohem dřív - a pochopitelně byl mnohem vyšší.

Taky měřili teplotu motorového oleje - ona o 6 st.C vyšší teplota motorového oleje udělá + 1% (krouťáku i výkonu).

DIN 70020 koriguje výkon a krouťák podle teploty a tlaku nasávaného (ne stlačeného) vzduchu, pokud je víc než 20 st.C a tlak míň než 1013 hPa, jsou obě z toho vyplývající korekce do plusu.

Ty tam celkovou korekci do plusu máš, ale zdá se mi trochu malá (+1,85%).

Takže promiň, ale po svých zkušenostech musím uvedený protokol považovat za neprůkazný.

Jaká byla metodika měření? Můžeš ji popsat?

Já ti - sice nerad - doporučuji měření zopakovat.

Napřed si vezmi do auta VAG a podívej se, jaká je běžná teplota stlačeného vzduchu - na dálnici nebo mimo město. Prostě když pár minut jedeš rychle a fouká to.

Také jaká je teplota motorového oleje.

Pak si scejchuj údaje dipleje s údaji měrky na teplotu oleje, kterou ti na brzdě strčí místo normální měrky do motoru.

Taky si vlez na vedlejší sedadlo s VAGem a podívej se, jestli teplota stlačeného vzduchu odpovídá tomu, co znáš ze silnice.

Pokud ne, upravte chlazení stlačeného vzduchu.

Pak budeš mít relevantní údaje, řekl bych já.

Editováno: , autor: Tonda-B
Vloženo

mne stým ventilátorom nemohol pohnúť veľmi lebo bol napevno a ešte ktomu aj otrochu väčší ako moje auto

:kol-28:

teplota oleja bola cez 101 C aspoň podľa palubáku na MAXIdote

Vloženo

Já tam tedy u něj vidím teplotu oleje 25°C. To je přece studený motor. Neměl by být zahřátý?

Samozřejmě je nesmysl točit motor přes 3500 otáček dokud teplota motorového oleje nedosáhne aspoň 60 st.C.

Spíš si ale myslím, že byli líní strčit měrku do motoru a tak ukazovala jen teplotu v místnosti...

Vloženo (editace)

Neviem ako u brixiho, u mňa to je 85-95°C, ale väčšinou sa to drží do 90°C, vyššie to ide iba v lete, alebo keď idem "moc svižne".

Brixi, kam ideš v stredu do servisu? Totiž ja plánujem ísť tiež v ten deň tiež (v NZ). Kamoš si ide pre nové auto a ja na výmenu oleja + nejaké záručné drobnosti.

Editováno: , autor: Ivan Horváth
Vloženo

brixi budeš ještě řešit nějak se škodovkou výkon nebo rezignuješ jako většina ? Je fakt že motor už nemá takovou radost z přidaní plynu jak měl , ale zas na druhou stranu neni tolik slyšet řetěz ,před podložkou ráno řetěz rachotil ted ne .

Vloženo (editace)

2 výmena rozvodov a cca 44 0000 Km 80% mesto časté studené štarty - zásobovanie

na výmenu soom obj. v BA IMPA Petržalka

výkon budem riešiť v stredu ak sa podarí zohnať podklady z meteorologie o meraní výkonu je to dosť na dlhé lakte takéto dokazovanie

Editováno: , autor: brixi
Vloženo

mam taky 38tk a čeká mě též druhá vyměna řetězu . Ted po vyměně softu naběhnou hned vyšší otáčky a už to není tolik slyšet. . škoda že už není ten motor tak dravej . Turbo před podložkou padalo do EPC zatim je klid tak sem zvědav na jak dlouho

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...